قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی
قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی
جمعه 18 بهمن 1398 ساعت 22:7 | بازدید : 347 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

3. اسکنر را در محل مناسبی به لحاظ دسترسی پرسنل جهت ثبت حضورغیاب روزانه خود قرار دهید. چند تا عبارت , اصطلاح , جمله کاربردی در انگلیسی همراه با تلفظ درست" آیا جهت دادن به موهای کاشته شده صحیح است ؟ نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نرم افزاری جامع و کامل مبتنی بر وب است که برای کارکرد نیاز به اینترنت دارد و امکانات فراوانی را در اختیار مدیران و پرسنل هر مجموعه قرار می دهد. در هر سطحی با دسترسی به آسانی درخواست های کارمندان را بدون نیاز به برقراری ارتباط تایید نمایید. رفع اختلالات پرداخت: سیستم اثر انگشت پیشرفته اختلاف زمانی را با دادن دسترسی کارفرمایان به برخی تنظیمات از بین می برد. هر شخص در جهان از الگوی صوتی و تارهای صورتی منحصربهفردی برخوردار است، البته شاید این تفاوتها در گوش انسان قابلتشخیص نباشند؛ برخی نرمافزارها و سیستمهای حساس به صوت وجود دارند که جزئیات صوت و تار صوتی را تشخیص میدهند. لازم به ذکر است که همراه این دستگاه دو نرم افزار برای چاپ فیش حقوقی و گزارشگیری وجود دارد.

دستگاه حضور غیاب انگشتی

سیستم حضور و غیاب جامع ماداکتو نیز مبتنی بر وب است و امکانات خوبی را در اختیار مدیران و پرسنل قرار می نماید. 1- دستگاه حضور و غیاب فقط اثرانشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود. همچنین استفاده از آی پی استاتیک جهت فعالسازی دستگاه حضور غیاب برای نرم افزار و باز کردن قفل دستگاه های (ساعت زنی) نیز موزد بررسی قرار می گیرد. دستگاه حضور و غیاب کارت خوان تایگر می تواند با شناسایی کارت مخصوص هر فرد، ورود و خروج وی را ثبت کند. داشبورد حرفه ای و کارآمد نرم افزار حضور و غیاب کارابان وب امکانات کاملی را در اختیار مدیران و کاربران می گذارد. سنسوری که در این مدل دستگاه حضور و غیاب به کار رفته است از نوع سنسور نوری ضد خش می باشد که سرعت شناسایی آن در کمتر از ۰٫۵ ثانیه تردد را ثبت و ذخیره می کند.

دستگاه حضور غياب

مواردی که شرکت فراافزار را متمایز میکند: ۱٫ داشتن سنسور اثر انگشت انحصاری، که با بالاترین کیفیت، اثر انگشت هر فرد را در کمتر از ۳ ثانیه اسکن کرده و تشخیص می دهد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی UA400 با قابلیت شناسایی اثر انگشت در کمتر از 1 ثانیه دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب و ضد شوک الکترواستاتیک می باشد . اصطلاحا این مدل دستگاه با این مدل قابلیت ها به سری iFace معروف هستند با این تفاوت که خروجی رله هم داشتند که برای محیط های کوچک چندان کاربردی نداشت. دستگاه حضور و غیاب Anviz W1 جزو قابل اعتماد ترین و ساده ترین دستگاه ها می باشد که امکان همسانی با کلیه نرم افزارهای درون سازمانی را دارا میباشد. دستگاه حضور و غیاب,دستگاه حضور و غیاب ارزان,دستگاه حضور و غیاب انگشتی, دستگاه حضور و … مدل: دستگاه حضور و غیاب ZK مدل MB-908. قیمت دستگاه حضور غیاب از این مدل به مراتب ارزان تر از مدل های پیشرفته تر است که امروزه استفاده می شود.

  • آلارم غیبت (اطلاع به دانشجویان از طریق پیامک(sms) )
  • 1-تعیین کارکرد افراد
  • ثبت مرخصی، روزهای تعطیل و دورکاری
  • گیت کنترل تردد نفر | Access Control gate
  • ارتباط بیسیم از طریف وای فای
  • ابزارهای موضوع
  • امکان طراحی قوانین و فرمولهای محاسباتی خاص سازمان
  • محاسبات دقیق و مقرون به صرفه بودن آن

جهت چاپ لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم بر روی آیکون پرینت کلیک نمایید. بنابراین نیاز به یک سیستم یکپارچه جهت جلوگیری از سرقت زمان بین کارمندان و نظارت متدوام کارفرما وجود دارد. در هنگام قطع برق ، باطری (UPS) برق مورد نیاز دستگاه حضور و غیاب را تأمین می کند. همچنین اگر در نصب نرم افزار دچار مشکل شدید میتوانید به صفحه سوالات متداول نرم افزاری دستگاه های حضور و غیاب مراجعه و یا راهنمای تصویری نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه فرمایید. این دستگاه قابلیت تعریف تا ۶۵۰۰۰ عدد کارت را داشته و در مقابل باران مقاوم می باشد . قابلیت تشخیص چهره است که این دستگاه بسیار دقیق است .این دستگاه قابلیت ثبت 800 چهره را در حافظه خود دارد و میتواند شناسایی کند. ساختار انعطاف پذیر: سیستم کنترل تردد کسرا با تمامی نیازهای شما همخوانی دارد و نیازهایتان را پاسخگو است. ساختار منعطف و ماژولار نرم افزار حضور غیاب کسرا با قابلیت شخصی سازی، این سیستم را برای کسب و کار با هر تعداد کارمند مناسب می سازد.

سیستم حضور وغیاب تحت وب

با نصب اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا روی تلفن همراه، کارتابل کارمندان برای ثبت مجوز ها بدون ایجاد وقت پرتی در اختیارشان قرار می گیرد. نرم افزار تحت وب PWKaraWeb محصول شرکت دنیای پردازش یکی از سامانه های حضور و غیاب آنلاین موجود در بازار است. دستگاه pw1700 حاصل بیش از ربع قرن تجربه طراحی دستگاه حضور و غیاب در شرکت دنیای پردازش می باشد. این نکته آخر ( اطلاع پیدا کردن از ورود و خروج پرسنل و گزارشات آن ها )، موضوعی است که برای بسیاری از مدیران اهمیت دارد که بتوانند در خارج از سازمان هم حضور و غیاب کارکنانشان را کنترل کنند. امروزه پیشرفته ترین دستگاه های کنترل تردد و دسترسی از ویژگی های بیومتریک افراد برای احراز هویت استفاده می کنند. از دیگر قابلیت های این دستگاه امکان استفاده از آن در درون شبکه است. در نرم افزار ویسمن تحت ویندوز (نسخه رایگان) امکان دریافت و مشاهده ورود و خروج منبع مقاله ها به صورت روزانه و فردی وجود دارد و همچنین دارای قابلیت اصلاح گروهی ساده ورود و خروج ها نیز می باشد. اسکنرهای اثر انگشت میتواند به عنوان دستگاههای امنیتی بیومتریک اصلی بکاربرده شوند، هرچند روشهایی برای مغلوب ساختن این تکنولوژی، با استفاده از پوششهای مصنوعی نوک انگشتان وجود دارد. تکنیکهای تشخیص هویت بیومتریک، روشهایی هستند که افراد از طریق خصوصیات فیزیکی، مانند اثرانگشتان، نمودارهای گرافیکی voiceprint، مشخصات چهره یا حتی آرایش DNAخود، شناسایی میشوند.

دستگاههای Supremaدر برنامههای مختلف مانند گذرنامه الکترونیکی، شناسایی جنایی، بازرسی مهاجرت و غیره استفاده میشوند. در حال حاضر این شرکت قادر به ارائه محصولات با کیفیت بالا و با پیشرفتهترین تجهیزات در شناسایی افراد است که از سیستم عاملهای متفاوتی برای دستگاههای خود استفاده میکند. طراحی دستگاه کاملاً خاص می باشد برای مثال حتی فونت های استفاده شده در این دستگاه در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد و بصورت خاص برای دستگاه رادن طراحی و ایجاد شده است. از نظر اقتصادی با استفاده از سیستم های حضور و غیاب هزینه های اضافی برای هر کارمند بشدت کاهش می یابد. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب همزمان با اتوماسیون کنترل تردد، امنیت شرکت را به طور کامل تضمین کنید. نرم افزار اطلس حضور و غیاب با قراردادن چند لایه امنیتی بطور کامل امنیت سیستم را تضمین مینماید. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن ، آخرین محصولی است که توسط جهان گستر در زمینه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی طراحی و تولید شده است.




|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 51
:: بازدید سال : 231
:: بازدید کلی : 2048