دستگاه حضور غیاب ویژه مدارس
دستگاه حضور غیاب ویژه مدارس
شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 9:21 | بازدید : 946 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

Virdi تنها برندی است که دوربین متحرک تشخیص چهره بر اساس قد افراد دارد؛ از این نظر میتوان گفت دارای تکنولوژی پیشرفتهتری نسبت به ساعت حضور و غیاب سوپریما است. نظر بصورت خصوصی ارسال شود نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک میباشد. گزینش صحیح بین دستگاههای مختلفی است که در بازار وجود دارد. ساعت های حضور و غیاب در بازار از ۱ میلیون تا بالای ۱۲ میلیون تومان قیمت و همچنین کارآیی های بسیار مختلفی دارند که این موضوع انتخاب دستگاه حضور و غیاب را کمی سخت می­ کند. برندهای مختلفی از دستگاههای حضور و غیاب در بازار وجود دارد. در گذشته روش های خیلی اولیه ای برای کنترل حضور و کار کارمندان استفاده می شد. پس از آنکه یک چهره به عنوان » ناشناخته « دسته بندی شد. برای مثال اینکه افرادی تحت عنوان ناظر به استخدام یک شرکت و یا اداره در می آمدند و رفت و آمد سایر کارکنان را کنترل می کردند.

  • بدین ترتیب الگوی کاری روز «شنبه» تکمیل خواهد شد
  • منحصر به فردی: نقش اثر انگشت هر شخص منحصر به فرد است
  • امکان تخلیه اطلاعات از طریق شبکه و فلش
  • امکان طراحی قوانین و فرمولهای محاسباتی خاص سازمان
  • 70T تولید در ساعت سنگ خرد کردن مخروط
  • فروشگاه سامانه های هوشمند توتکو (160)
  • تکنیک مقایسه بافت پوست
  • منعطف در مقابل حالت و نحوه قرار گرفتن تصویر

پیشنـهاد مـا برای آژانس های هواپیمایی ، اداره های دولتی ، ساختمان های هوشمند، دانشگاه ها و کارخانجات صنعتی می باشد. جدول زیر کمک بیشتری به شما در مقایسه ی بین دستگاه حضور و غیاب Virdi و دستگاه حضور و غیاب Suprema می کند. اما خب این روش تاثیر زیادی هم در حل مشکل بوجود نیاورد. یکی از اولین روش های کنترل کارکنان استفاده از دستگاه حضور و غیاب با کارت هوشمند بود. دستگاه حضور و غیاب با رمز عبور یکی دیگر از روش های اولیه ای بود که در ساخت دستگاه های حضور و غیاب ادارات و یا کارخانه ها و سایر دفاتر و ارگان ها از آن استفاده شد. با علم به این موضوع، همچنان دستگاههای حضور و غیاب کارتی در سطح قیمتی پایینتری قرار دارند و می توانند انتخاب مناسبی برای شرکتهایی باشند که تمایل مقاله به پرداخت هزینه کمتری جهت خرید دستگاه حضور و غیاب دارند. لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت توسط فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های فروش دستگاه حضور و غیاب ELMOSANAT قیمت گذاری شده است. تنوع محصولات Suprema بیشتر از Virdi است.

دستگاه حضور غياب

همانند دیگر محصولات این شرکت این دستگاهها از زبان فارسی کاملاً پشتیبانی کرده و سخنگوی زیان فارسی دارد. ساعت حضور و غیاب F70 دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منوهای آن به زبان فارسی بوده در ضمن سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. در دستگاههای حضور و غیاب Suprema حسگر اثر انگشت به مراتب قویتر و سریعتر از دستگاههای Virdi عمل میکند. دستگاه کنترل تردد Virdi نسبت به Suprema در نصب نرمافزار و کنترل آسانتر عمل میکنند. اما با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه مقاله ارائه خواهیم داد، به راحتی می­توانید مناسب ترین دستگاه برای نیازهای سازمان خود را انتخاب و خریداری نمایید. علاوه بر مواردی که در بالا اشاره شد؛ ویژگی ها و امکانات دیگری هم وجود دارد که می تواند مقایسه بین این دو برند معروف را آسانتر کند. سپس روش های استخراج ویژگی در چهره شرح داده می شود.

روش های سخت افزاری مختلف به طور کلی اعمال زیر را برای گزارش گیری و تعیین میزان حقوق ماهیانه کارکنان استفاده میکنند. بزرگترین ایرادی که در تکنولوژی تشخیص چهره از نظر بسیاری از مردم وجود دارد، این است که این تکنولوژی حریم خصوصی افراد را به خطر میاندازد. در دستگاههای Suprima امنیت بهتر رعایت شده است. دستگاههای کارتی ساده ترین و ارزانترین و دستگاههای تشخیص چهره پیچیده ترین و گرانترین دستگاههای حضور و غیاب هستند. سیستمحضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 با صفحه کاملا لمسی 5 اینچی و سیستم عامل اندرویدی خود، محیطی بسیار کاربرپسند و از لحاظ عملکرد، بسیار ساده را برای کاربران فراهم آورده است. رمز عبور یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین شرایط کنترل ورود افراد است. با تعریف هریک از پرسنل در پنل و دانلود نرم افزار توسط آن ها نیز، می توانید به راحتی از خدمات کوییکی استفاده کنید. Execute) بر روی MyBatch.bat کلیک راست کرده و گزینه Run as Administrator را بزنید و چند ثانیه صبر کنید تا cmd بسته شود. بخش اثرانگشت در منوي اصلي دستگاه امکاناتي شامل ثبت و حذف اثرانگشت و تنظيمات حسگر را در اختیار کاربر قرار میدهد. اما اگر قرار است تعداد کاربر زیادی در دستگاه ثبت نمایید، بهترین دستگاه حضور و غیاب برای سازمان شما دستگاهی با ظرفیت کاربر بالاست که قیمت آن نیز بیشتر است.

درخواستت رو ثبت کن و پیشنهاد دریافت کن! به علاوه می توانید دفترچه راهنمای آن را نیز از همین صفحه دریافت کنید. اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای سیستم عامل آندروید نسخه 2.3 و بالاتر در ادامه مطلب از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید. تولید 20 تن در ساعت کارخانه سنگ شکنی مثل حلزون حرکت کردن در هند یکپارچه سنگ شکن 120 تن در ساعت در هند نرخ کوارتز خوب ذغال سنگ . بایگان گستر : تولید کننده بایگانیهای ریلی. آرشیو تولید کننده بایگانی ریلی . ممکن است فاصله مکانی شما با تولید کننده نرم افزار زیاد باشد. اگر سازمانی با میزان تردد روزانه بالا هستید، دستگاه کارتی برای شما جوابگو نخواهد بود چراکه امکان تقلب در ترددهای بالا در این دستگاه ها بالا می ­رود. توجه داشته باشید که ip static باید برای مکانی تهیه شود که دستگاه در آن قرار دارد. در این مطلب انواع دستگاه حضور و غیاب را که می توان برای کنترل امور رفت و آمد کارمندان بکار برد را به طور کامل معرفی می نماییم. اگر به خروجی نگاه کنید، چهار مقدار در شیء چهره وجود دارد.

دستگاه اثر انگشت

برای مثال اگر زیر ۱۰۰۰ نفر پرسنل دارید، سیستم حضور و غیابی با ظرفیت ۱۰۰۰ کاربر برای شما کافیست. اگر بخواهید تخلیه دیتا را از طریق فلش انجام بدهید؛ دستگاه حضور و غیاب Suprema انتخاب بهتری هستند. با توجه به کیفیت، کارایی و قیمت مناسب آن طرفداران زیادی را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کرده است و همچنین امکان تخلیه اطلاعات از طریق USB و شبکه را دارا می باشد. چرا که مشکل سرقت رمز عبور افراد و یا قرار دادن رمز عبور در اختیار افراد دیگر همچنان باقی بود. همچنین احتمال فراموش کردن رمز عبور و دردسرهای صدور مجوز برای رمز جدید با جریان گم شدن کارت هوشمند برابری می کرد. چرا که تمامی مشکلاتی مثل مفقود شدن کارت هوشمند و یا رمز عبور را حل می کند. از جمله خصوصیات دستگاه امکان تغییر سخنگوی دستگاه با صدای دلخواه مشتری و پایه ی خاص آن که استفاده به صورت رومیزی و دیواری را فراهم می کند. EverAlbum نرمافزار طراحی شده از سوی این استارتآپ که در اپ استور و گوگل پلی قرار دارد، به کاربران اجازه میدهد به سادهترین شکل ممکن به سازماندهی تصاویر و آلبومهای ویدیویی خود بپردازند.




|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :