دوربین دسنگاه حضور غیاب تشخیص چهره
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:17 | بازدید : 174 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه حضور و غیاب

این دوربین از ماژول های تشخیص چهره و الگوریتم های پیشرفته ای جهت تشخیص در مسافت های دور، استفاده کرده و حتی با استفاده ازIR Lamp براحتی می تواند روز یا شب بودن را تشخیص دهد. این تکنولوژی یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم ها جهت این امر در آینده است. یکی از مزیت های استفاده از این دستگاه تعریف 10 اثر انگشت برای هر فرد می باشد یعنی هر فرد می تواند با تمامی انگشت های خود تایید هویت را انجام دهد. این سنسور ها این امکان را می دهند که بتوانید رزولوشن های مختلف را برای شناسایی تصویر بکار ببرید تا بتوانید دقت این سنسور را در نیازها مختلف بالا ببرید. این دوربین را می توان جهت تشخیص چهره افراد بجای استفاده از کارت شناسایی در ورودی ها یا خروجی های مکان های عمومی بکار برد. سیستم شناسایی چهره یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روشهای هوشمند اتوماتیک، هویت یک انسان را بر اساس ویژگیهای فیزیولوژیکی تشخیص و یا تایید مینماید.

 

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان

 

در حالت عمومی یک سیستم بیومتریک از ویژگیهای فیزیولوژی مانند اثر انگشت، عنبیه چشم، چهره، اثر کف دست و یا ویژگیهای رفتاری مانند صدا و دست خط به منظور شناسایی استفاده مینماید. به طور مثال، نوع کارتخوان داخل دستگاه می تواند تغییر پیدا کند و بسته به نیاز مشتری، Mifare ،RFID یا هر نوعی که نیاز مشتری باشد، روی آن قرار گیرد. بازشناسی هویت لینک منبع افراد با استفاده از تصاویر چهره در مقایسه با سایر مولفههای بیومتریکی دارای مزیت عدم نیاز به همکاری فرد است که آنرا در کاربردهای امنیتی و همچنین تعاملات انسان و کامپیوتر متمایز میکند. امکان تعریف کاربر به عنوان مدیر دستگاه به همراه تخصیص رمز در دستگاه حضور و غیاب تیارا تعبیه شده است همچنین مدیر دستگاه می تواند سایر کاربران را غیر فعال و یا فعال نماید. سیستم عامل این دستگاه ZK لینوکسی است و قادر است به هنگام استفاده از سنسور تشخیص چهره تصاویر کاربران را نمایش دهد. این ویژگی قابلیت دسته بندی برنامه برای استفاده جداگانه مدیران و کاربران را نیز دارد. ویژگی های این محصول که می تواند از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه حضور و غیاب تایگر T-28371 باشد آن را از سایر محصولات متمایز می سازد. محصولات موجود در بازار از حدود ۱ تا ۱۵ میلیون تومان قیمت دارند. اگر از لحاظ برند بررسی کنیم، برندهای داخل کشور در حدود ۳ مورد هستند که همگی محصولات آن ها جزو دستگاه های ارزان قیمت به شمار رفته و زیر ۳ میلیون تومان قیمت دارند.

در مقابل، برترین برندهای بازار برندهای سوپریما (Suprema) و ویردی (Virdi) هستند و محصولاتشان از قیمت ۵ میلیون به بالا شروع میشوند. امکان گزارش گیری دقیق از کلیه لاگ ها در اکثر برندها موجود نبوده و تنها در چند برند خارجی مانند ویردی و سوپریما وجود دارد. در این صفحه خلاصه ای از ویژگی های هر دستگاه (برند ویردی) را می توانید مطالعه نمایید. ماژول های استخراج ویژگی و دسته بندی به منظور بدست آوردن کارآئی بهینه ی تشخیص به وسیله ی استفاده از مجموعه های تمرینی ، پارامترهایشان را تنظیم می کنند. در این پژوهش، محوریت با مرحله استخراج ویژگی بوده و برای بهبود روشهای موجود، سه تلاش مجزا صورت میگیرد. ساعت حضورغیاب st-shine m سنسور ضعیف تری نسبت به ساعت st-shine l دارد و معمولا برای مکان هایی با تعداد پرسنل کمتر مورد استفاده قرار میگیرد. طبیعی است که کارآیی این محصولات از برندهای خارجی ضعیف تر باشد. برخی برندهای خارجی از اکسس کنترل (Access Control) و دستگاه جانبی اثر انگشت و کارت خوان هم بهره می­ برند. یکی دیگر از قابلیت ­های کاربردی، جابجایی اطلاعات پرسنل بین دستگاه های حضور و غیاب به صورت اتوماتیک است که این مورد هم تنها در یک برند خارجی دیده می­ شود. یا قابلیتی مانند سرعت شناسایی زیر ۱ ثانیه در ۵۰۰۰ قالب اثر انگشت اینجا نیز تنها در یکی از برندهای غیر ایرانی وجود دارد.






       
    •  
    •  
    •  
    • 4- شیفت ها معمول (ساعات کار)





       
    •  
    •  
    •  
    • 10-7 مدت ماموریت





       
    •  
    •  
    •  
    • در تاریکی کامل می تواند کار کند





       
    •  
    •  
    •  
    • جلوگیری از تقلب و کلاهبرداریها از دستگاههای ATM





     
  •  
  •  
  •  

 

 

بررسی کنید که امکان استفاده از کدام یک از موارد ذکر شده در مکان مورد نظر شما ، آسانتر است و آیا دستگاه حضور و غیاب مورد نیاز ، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد یا نه ؟ شما می توانید بررسی کنید که آیا شما کارمند را درگیر کنید و کشف کنید که آیا آنها نیاز به آموزش بیشتر برای ساختن پروژه را آسان تر می کنند. دستگاههای تشخیص چهره بیشتر برای مکانهایی که به صورت کارگری -تولیدی -کارخانجات که اثر انگشت پرسنل به دلیل کارهای سخت از بین رفته مورد استفاده قرار می گیرد. قسمت سخت افزاری که شامل دستگاه های حضور و غیاب می شوند که بخش ثبت تردد پرسنل شما را صرفا برعهده دارند و وظیفه آنها منوط به ثبت تردد پرسنل شماست. 10. با خروج از قسمت تعریف پرسنل , در صورت ثبت اثر انگشت , شخص در سیستم شناسایی میگردد. این عکس مشخصات بارز اثر انگشت را نشان میدهد وضوح این سیستم به میزان اهمیت و نوع کاربرد بستگی دارد. به این معنی که ما از هر فرد, چند عکس مختلف به سیستم بدهیم و سیستم تشخیص چهره را با استفاده از این عکس ها ایجاد کند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سیستم حضور غیاب تحت وب و مزایای و معایب آن
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:16 | بازدید : 117 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

هک دستگاه حضور و غیاب به چه روشی امکان پذیر است؟

بنحوی که هم اکنون همه ی نیازهای سازمان هایی که بر اساس قوانین کارکنان دولت و یا قوانین کار فعالیت میکنند میتوانند کلیه نیازهای خود را با سیستم های حضور و غیاب آراز برآورده سازند. امکان ایجاد مجموع قوانین مربوط به قانون کار و قانون استخدام کشوری در 6 قسمت اصلی: 1. قوانین کارکرد 2. قوانین اضافه کار 3. قوانین مرخصی 4. قوانین ماموریت 5. قوانین کم کاری 6 . نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نرم افزاری جامع و کامل مبتنی بر وب است که برای کارکرد نیاز به اینترنت دارد و امکانات فراوانی را در اختیار مدیران و پرسنل هر مجموعه قرار می دهد. در این تکنولوژی ماشینها با هم حرف میزنند و انسانهای متصل به اینترنت بر آنها نظارت دارند، کارهایشان را تحلیل میکنند و با توجه به نتیجهٔ پردازش این ابردادهها عکسالعمل نشان میدهند. ناظران همچنین می توانند وظایفی را به کارکنان اختصاص دهند و به آنها پیام ارسال کنند.

  • درمان طبیعی خروپف با 10 ماده غذایی
  • صفحه کلید 16 تایی با پوشش مقاوم
  • 1- روش هایی بر پایه ی خصوصیات ثابت
  • زمان محاسبات
  • ثبت زمان ورود و خروج کارکنان به صورت دقیق
  • 400 تن در ساعت سنگ شکن نقد و بررسی ، مشخصات و قیمت دستگاه حضور غیاب مدار استفاده می شود
  • 1 - دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب الکتروستاتیک

یکی از بخش های هیجان انگیز نرم افزار ویسمن اطلاع رسانی در لحظه، از طریق ارسال notification و بلافاصله بعد از زدن انگشت، چهره یا کارت است. Get some free articles about نرم افزار حضور و غیاب کارکنان on this site. فرآیند ضبط زمان در این نرم افزار با توجه به ویژگی هایی که برای ورود داده از جمله کارت های زمان ارائه می دهد به نظارت هر چه راحت تر حضور و غیاب کارمندان کمک می کند. دستگاه ساعت زنی بیومتریک از دستگاه دستگاه ساعت زنی اتوماتیک و دستگاه ساعت زنی سیار پیشرفته تر است. سیستم این نرم افزار با ساعت های بیومتریک و همچنین ساعت های مبتنی بر ابر سازگار است. با صرف هزینه ای کم محتوایی زیاد درمورد نرم افزار حضور و غیاب کارکنان بدست آورید. You can only subscribe to this website نرم افزار حضور و غیاب کارکنان. کارکنان هر شرکت با نصب این نرم افزار بر روی موبایل خود می توانند درخواست های خود را در لحظه ارسال کنند. این نرم افزا می تواند یک تصویر کلی از عملکرد کارکنان، مرخصی ها، تعطیلات، زمان کار و حتی مرخصی به دلیلی بیماری را در نظر بگیرد و ارائه دهد.

سیستم حضور و غیاب تحت وب

کمک می کند حقوق پرداخت شده یا پرداخت نشده برای ساعات کاری مثل مرخصی یا تعطیلات را به راحتی مشخص کنید. این سیستم دارای ویژگی های مختلف برای کارکنان از جمله مشاهده ی ساعت واقعی کارکرد، زمان تعطیلات باقی مانده، برنامه ریزی ها، تغییر شیفت کاری و درخواست مرخصی ارائه می دهد. نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن به سادگی امکان ثبت تمامی تعطیلات رسمی و توافقی را برای مدیران فراهم کرده است. خوشحالم تا بستری فراهم شده تا تجربیات خود را به عنوان دستگاه حضور وغیاب ارزان یک کارشناس فروش در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهم . ساختارdmz معمولاً توسط فایروال ها و یا پروکسی های سرور هایی طراحی میشوند که در لایه های مختلف شبکه قرار می گیرند. را برای دوستان قرار داده ایم که می تواند یک برنامه مفید برای دانشجویان کامپیوتر و برنامه نویسان باشد. در واقع کلیه دستگاه های اکسس کنترل با یک اعتبار که همان هویت کامپیوتری است، کار می کنند. دستگاه حضور و غیاب zk 102 دارای صفحه نمایش با کیفیتی است که زبان فارسی را ساپورت می کند و دارای تقویم شمسی است و امکان نمایش پیام های شخصی ریال عمومی و اسلاید را نیز داراست . دستگاه حضور و غیاب uFace 102 دارای صفحه نمایش دستگاه رنگی با صفحه کلید مجزا و بسیار کاربردی می باشد.

دستگاه امکان کنترل تردد بسیار دقیق را فراهم میسازد . دیاکالا بستری را فراهم کرده که متقاضیان سیستم های الکترونیکی بتوانند با مطالعه مشخصات فنی و دقیق , مشاهده نظرات دیگر خریداران و مشاوره با کارشناسان بهترین تصمیم را در جهت خرید سیستم مورد نظر خود اتخاذ کنند. یکی دیگر از محصولات شرکت SUPREMA دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد Biostation T2 می باشد. محصولات --گیت کنترل تردد --دستگاه حضور و غیاب --گیت ضد انتحاری --گیت فلزیاب --دستگاه کنترل دسترسی --دستگاه گشت و نگهبانی --دستگیره الکترونیکی --کنترل تردد سازمانی -- قفل الکترونیکی (باشگاهی ، استخری) --قفل برقی ( شفتی ، مگنتی ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسی خروجی (Push Button) --کارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتی --راهبند نرم افزارها --اتوماسیون شهر بازی --اتوماسیون حضور و غیاب --اتوماسیون تغذیه --اتوماسیون مجموعه ورزشی --اتوماسیون خوابگاه دانشجویی --اتوماسیون پارکینگ --اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع --اتوماسیون مدارس هوشمند --اتوماسیون حقوق و دستمزد --اتوماسیون میز خدمت --سیستم مدیریت صندوق امانات راهکارها --سیستم جامع کنترل دسترسی --راهکارهای کنترل دسترسی --راهکار های شهربازی --راهکارهای RFID --راهکار های بیومتریک --کارت هوشمند بیومتریک پشتیبانی --ارسال درخواست پشتیبانی --ثبت نام در کلاس های آموزشی --نرم افزار حضور و غیاب رایگان --دانلود نرم افزار ریموت فرادسک راهنما --خرید دستگاه حضور و غیاب --قیمت دستگاه حضور و غیاب --دستگاه حضور وغیاب چیست ؟

•چهارده (14) ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش اینجا برای کلیه محصولات. برای مثال دستگاهی دارای ۱۰۰۰ نفر ظرفیت کاربر است. ظرفیت ذخیره log این سنسور 12800 است. سنگ آهن ظرفیت کارخانه فرآوری در ساعت. یکی از معضلات شرکتها، کارخانه ها، بیمارستان ها و … جابجایی و تعویض شیفت هایی است که خواسته و یا ناخواسته به وجود می آید. لطفا نظرات و خواسته هایتان را در قسمت نظرات مطالب عنوان کنید . این نکته بدین معنی است که: اگر قصد دارید شکایتی تنظیم کرده و پرونده ای را علیه کسی ایجاد کنید، باید شواهدی را ارائه کنید که تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته را تایید کند. تاکنون برای شما پیش آمده که در تصویری خاص به دنبال فرد خاصی بگردید و بخواهید آن شخص را در میان انبوهی از جمعیت پیدا کنید؟ … نوع دستگاه حضور و غیاب کارتی و دستگاه حضور و عیاب تشخیص چهره و بیومتریک( اثر انگشت و چهره و مردمک … بدلیل اینکه ممکن است کارت تردد هر شخصی توسط شخص دیگری در دستگاه ثبت گردد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:16 | بازدید : 124 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب ZKT اثر انگشتی ZKT MBA 802H

بهره گیری از سیستم حضور و غیاب در ثبت ترددهای ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می نماید. سیستم های حضور و غیاب امروزی برای از میان برداشتن خطاهای زمانهای ورود و خروج کارمندان بسیار دقیق و کارآمد عمل می کنند. مثلا اگر شما دارای ۵۰۰ نفر پرسنل هستید و دستگاه حضور و غیاب شما ظرفیت ۱۰٫۰۰۰ تردد را دارد. استاد پناهیان : انصاف، اسکلت زندگی بشر است و اگر این اسکلت وجود نداشته باشد، با هر زلزلهای فرو میریزد. سوال: و از آن جایی که برای شما سبک زندگی جهادی موضوعیت دارد و آن را قابل جمع با مکانیسمها و ساختارهای مدرن و غربی نمیدانید، به نوعی خواستار از بین رفتن ساختارهای متکی بر مکانیسمهای انضباطی میشوید؟ علاوه بر این ، خاصیت یکتایی صورت در بین اشخاص (به جز مواردی بسیار نادر) باعث شده است که چهره هر شخص به عنوان شاخص بسیار خوبی برای شناسایی اش بحساب آید. به طور طبیعی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل مدت زمان لازم جهت شناسایی اثر انگشت افراد سرعت کمتری نسبت به حالت کارتی دستگاه دارد.

فروش دستگاه حضور و غیاب

ماشین های اداری - آی تی قیمت در مورد دستگاه حضور و غیاب مهرکیا UFACE102 برای شما توضیح می دهد : دستگاه حضور و غیاب uface102 دارای صفحه نمایش دستگاه رنگی با صفحه کلید مجزا و بسیار کاربردی می باشد. ارتعاشی سیستم صفحه نمایش - ircrush. به وسیله این سیستم این امکان به وجود خواهد آمد که دستگاه بتواند کنترل تردد درب را به عهده بگیرد،پس یعنی میتوان از دستگاه حضور و غیاب به عنوان اکسس کنترل استفاده نمود . این دستگاه حضور و غیاب دارای 2 سال ضمانت پس از خرید تعمیر وتعویض قطعات دستگاه می شود. بطوری که بدون توجه به موقعیتی که هستید، می توانید اطلاعاتی در مورد ساعات کارکرد پرسنل خود داشته باشید. قفل مقابل برقی روی چهارچوب با توجه به نوع درب نصب می گردد. نرم افزارهای کنترل تردد برای نظم بخشیدن و کنترل تردد به مکانهای خصوصی و عمومی می باشد. در روش اول ، نرم افزار (سرویس) نصب شده بر روی کامپیوتر در زمانهای تعیین شده به دستگاه حضور و غیاب رجوع می کند و در صورت موجود بودن اطلاعات، آنها را فراخوانی می کند. دستگاه دیگری از تولیدات با کیفیت شرکت تایگر این محصول است که تا کنون در بازار توانسته مشتری های زیادی در بازه زمانی کوتاه پیدا کند.

  1. نگهداری آرشیو کاملی از ورود و خروج پرسنل
  2. 3 روز پیش
  3. تشخیص اثرانگشت
  4. دردسترس بودن. ( گم نشدن )
  5. توضیحات پشت کارت
  6. آرشیو اطلاعات > اشخاص حقوقی > مالیات
  7. مجهز به دوربین مادون قرمز برای محیط هایی با حداقل نور

در ادامه راجع به انواع دستگاه های حضور غیاب موجود در بازار توضیح می دهیم. شرکت Suprema سنسورهای اثر انگشت دستگاههای خود را به بازار عرضه کرده است و احتمال خطا را بسیار پایین آورده است. نتایجی که ازروش محاسبات دستی و پیگیری کاغذها بودند، بطورمعمول با خطاهای محاسباتی مواجه می گردند به خصوص اینکه احتمال آنکه یک یا دو عدد از کارت های زمانی پرسنل به جهت شلوغی از دست برود نیز وجود داشت. البته گفتنی است که امروزه الگوریتم های تشخیص چهره بسیار پیشرفت کرده اند و مانند دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نیز به سختی فریب می­ خورد و بسیار قابل اعتماد است. همچنین ارسال تکی درس خاص و برای کلاسی خاص نیز به راحتی یک انتخاب میسر می باشد. در سیستم های دستی ، پرسنل عمدتا ساعات های ورود و خروج خود را برای جلوگیری از جریمه شدن توسط مدیرشان به اشتباه ثبت می کنند.

در سیستم های دستی کارمندان اغلب ساعت های ورود و خروج خود را جهت جلوگیری از جریمه توسط مدیرشان به اشتباه ثبت می کنند. در سامانه حضور و غیاب اتنسی کلیه عملیات مربوط به ورود و خروج کارکنان، مرخصی ها، ماموریت ها، اضافهکاری، شیفت ها، تقویمکاری و کارکرد کارکنان ثبت شده و قابل بازیابی است. جهت چاپ لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت بر روی آیکون پرینت کلیک نمایید. جهت سهولت در تعریف الگوی کاری هفتگی، از دکمه «تکرار» (شکل 6) استفاده نمایید. آسیاب آسیاب در ایران - starcool دستگاه آسیاب توپ در ایران ریموند این آسیاب در سایزهای مختلف جهت خردایش سنگهای طراحی و 300 سرباره tpd سنگ زنی توپ آسیاب بار . فرایند سنگ زنی در آسیاب مواد , زغال سنگ وگاز است منبع مواد خام اولیه تمامی لعابهاپوسته . سنگ شکن ساخته شده در کارخانه چین - تولید کننده سنگ ,, از سنگ شکن های ضربه ای به عنوان سنگ شکن های اولیه دریافت نقل , (سنگ چین) , تجهیزات سنگ . اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات جزئی تر و قیمت، crunchy به شما توصیه می در تماس با ما از طریق چت آنلاین دریافت کنید. 7- خدمات پس از فروش: دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه رایگان هم حتی اگر داشته باشید ولی خدمات پس از فروش مناسب ارایه نشود .

سنگ شکن - هزینه از سنگ آهک سنگ شکن تن در ساعت.

توپ آسیاب سخت کار , که این محل در کف یک سنگ آسیاب دارد و , تلاشهای شما 2ـ اگر زنی خواب منبع ببیند . قیمت آسیاب سنگ زنی در زیمبابوه سنگ زنی و آسیاب تکلیس تمبر آسیاب در زیمبابوهssi-groupbiz. سنگ آهک سنگ زنی 50 آسیاب تن در ساعت دستگاه درمان سنگ معدن مس - copasasia. سنگ شکن - هزینه از سنگ آهک سنگ شکن تن در ساعت. هزینه سنگ زنی سنگ معدن آهن در پرو. عمودی آسیاب سنگ زنی,آسیاب , ویژگی های آسیاب چکشی، سنگ زنی مرکز توپ , اجزای یک آسیاب . گرفتن اطلاعات; عمودی آسیاب سنگ زنی,آسیاب , ویژگی های آسیاب چکشی، سنگ زنی مرکز توپ , اجزای یک آسیاب . گرفتن اطلاعات چگونه برای افزایش سنگ زنی بهره وری آسیاب , آسیاب توپ برای سنگ , شن و ماسه خوب از شن . کارخانه شن و ماسه از 100 تن در, سنگ 150 200 تن در ساعت فروش, 60 تن در ساعت, شکن ، کارخانه سنگ .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب با قیمت روز و خرید اینترنتی
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:15 | بازدید : 118 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۷ ب.ظ

دستگاه گشت و نگهبانی PT100 یا MT100 دارای باطری داخلی و قابل شارژ می باشد و نگهبانان می توانند در حالت آماده به کار تا 24 ساعت از دستگاه استفاده کنند. دستگاه با استفاده از باطری می تواند در هنگام قطع برق به کار خود ادامه دهد. این دستگاه جهت ارتباط با آیفون دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. این قرارداد برای انجام کار و پروژه مشخص ( مثلاً پروژه احداث پل) بین دو طرف منعقد می گردد. در این دوره کوتاه که بین 1 تا 3 ماه می باشد، طرفین می توانند بدون اطلاع قبلی و بدون پرداخت خسارات، رابطه کاری را قطع نمایند. از مزایای این مدل نسبت به مدل قبلی می توان به هزینه پایین تر آن اشاره داشت، به اضافه این که خوانش تگ نسبت به پلاک ساده تر انجام می گیرد. در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی شرکت تیک تاک ریدر کارتخوان نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توان علاوه بر اثر انگشت از کارت بدون تماس RFID نیز استفاده نمود. این مدل به عنوان پسورد امنیتی استفاده از ویندوز نیز به کار می رود موتور ریدر و اینجا تشخیص اثر انگشت T-40204 یک توانایی غیر قابل تقلب برای شناسایی حتی سخت ترین اثر انگشت را دارا می باشد.

  • این ساعت هوشمند داتیس KW18 ساخت کشور چین است
  • 10-3-6 اعزام به ماموریت حتما بایستی از محل شرکت انجام شود
  • امکان ذخیره 30،000 تصویر در حافظه کامپیوتر
  • معماری سما
  •  
  •  
  • دکمه ویرایش را کلیک نمائید
  •  
  •  
  • سازگاری با موبایل
  •  
  •  
  • کارهایی که در آن نیاز به شناسایی کاربر است
  •  
  •  
  • دستگاه خاموش باشد
  •  
  •  

 

 

ردیابان نام تنها یکی از زیرشاخه های پویش پرداز است که بروی ارائه دستگاه های ردیابی (GPS) سخت افزاری به همراه بخش نرم افزاری بسیار پیشرفته و بی رقیب، کار میکند. 4. امکان گزارش گیری لحظه به لحظه (Online) بر اساس ترددهای روزانه و یا تردد فردی به همراه. توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. قیمت این نرمافزار به صورت شارژهای ماهیانه پرداخت میشود و شرکت ارائهدهنده خدمات هزینه خود را به صورت حداقل ماهیانه دریافت میکند. در نهایت با پیشرفت تکنولوژی در چندسال اخیر، دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره بسیار بهینه تر از قبل شده اند و درحال حاضر ارزش خرید بالایی در برابر قیمت خود را دارند. خرید دستگاه حضور و غیاب هزینه نیست یکی از راه های ذخیره زمان و سرمایه است. توجه: چنانچه پس از خرید طی دو ساعت ترجمه به ایمیل شما ارسال نشد، با ایمیل پشتیبانی تماس بگیرید تا ما در اسرع وقت به موضوع راهنمای دستگاه حضور و غیاب جهان گستر V800 رسیدگی کنیم. با توجه به استفاده فراوان از این دستگاه لازم است نکاتی را درمورد خرابی های این دستگاه ها ذکر کنیم.

قیمت دستگاه حضور وغیاب

با توجه به اینکه در این موارد شما به محاسبه دقیق دستمزد کارکنان نیاز دارید، باید بدانید که زمان کاری و اضافهکاری آنها چگونه بوده و دستمزد آنها را با توجه به این ساعت پرداخت کنید. ما مطمئن هستیم  قیمت دستگاه ساعت زنی که شما از برخی از این موارد آگاه هستید. تبصره - تشخیص موارد مذکور در این ماده با مدیر واحد ذیربط خواهد بود. واحد تعمیر دستگاه حضور و غیاب در مجتمع فنی ملی پایتخت از این افراد تشکیل شده است. امروز با مقاله ای دیگر در خصوص پروتکل TCP/IP در دستگاه حضور غیاب در خدمت شما هستیم. ارزانترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی حرفه ای Tiny Cloud. همچنین قابلیتی که این دستگاه را نسبت به نمونه های دیگر متمایز می نماید وجود سنسور اثر انگشت بر روی دستگاه می باشد. امکان اول: هر پرسنلی می تواند تردد های خود را از طریق خود دستگاه مشاهده می نماید و همین امر می تواند حجم مراجعات پرسنل را به واحد اداری، کارگزینی و واحدهای مربوطه تا مقدار بسیار زیادی کاهش دهد.

فروش دستگاه حضور غیاب

6- کارگر باید قبل از امضاء قرارداد، آن را به دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن سوأل یا ابهام، درباره آن سوال نماید. ولی اترنت بخش کوچک تری از اینترنت و شبکه ای محدود به یک مکان جغرافیایی است که دستگاه های موجود در آن مکان را به هم وصل می کند. شبکه اترنت Ethernet در واقع همان LAN یا شبکه محلی است که در آن مجموعه ای از دستگاه های موجود در یک مکان جغرافیایی محدود مانند یک اتاق به هم وصل می شوند. یک مهندس نرم افزار هلندی، از توانایی هایش استفاده کرد و دستگاه تشخیص چهره ای برای گربه اش ساخته است که وقتی در منزل نبود، در را برای او باز کند! الف- وقوع حوادث و سوانح غیر مترقبه برای مستخدم، همسر و فرزندان دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان تحت تکفل و نیز سایر افراد خانواده در صورتی که تحت تکفل وی باشند. از کار افتادگی یعنی کارگر در طول مدت قرارداد و پیش از رسیدن به شرایط بازنشستگی، بنا به هر دلیلی (بیماری، حوادث کاری، حوادث و اتفاقات غیر مرتبط با کار) توان و قدرت کار کردن را از دست بدهد. بدین ترتیب می توان حداکثر ۴.۲۹۴.۹۶۷.۲۹۶ آدرس منحصر بفرد را استفاده کرد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 15:57 | بازدید : 116 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

استفاده از دستگاه حضور و غیاب در کشورهای پیشرفته تاریخچه ای بیش از یک قرن دارد و از همان ابتدا اهمیت و استفاده از آن رفته رفته بیشتر شده است. انجمن حقوق و دستمزد آمریکا تخمین زده است که بیش از 75 درصد از کارکنان بخشی از زمان کاری خود را به مواردی مانند صحبت با دوستان یا خوردن نهار یا میان وعده اختصاص میدهند. سفارش اسکنر اثر انگشت به صورت اینترنتی می باشد. قفل چهره فرایند های اسکنر اثر انگشت، پین یا الگو برای باز کردن قفل گوشی ندارد. البته سوال مهمی که قبل از خرید دستگاه حضور غیاب برای سازمان ها پیش می­یاید، این است که آیا با این قیمت، هنوز هم دستگاه حضور و غیاب ارزش خرید و صرفه اقتصادی دارد؟ در خرید هر محصول بدون شک گزینه ی قیمت نقش بسیار مهمی در انتخاب محصول دارد. ریز حالت چهره، نمایش همین احساسات پایه است که مدت بسیار کوتاهی در چهره پدیدار شده و سریع از بین میرود.

بعضی از دستگاههای بیولوژیکی چندین ثانیه زمان برای فرآیند تشخیص اثر انگشت نیاز دارند، که این زمان منجر به ایجاد صفهای طولانی کارمندانی که قصد ورود به شرکت را دارند، می شود. این موضوع با افزایش پرسنلی که نیازبه مدیریت شدن دارند، افزایش خواهد داشت . با توجه به اهمیت بالای موضوع کنترل تردد و اتوماسیون حضور و غیاب در سازمان ­ها، در زیر به بررسی این موضوع می ­پردازیم. سازمان های زیادی امروزه با این موضوع مواجه هستند و به احتمال زیاد برخی هنوز به تصمیم قطعی در این مورد نرسیده اند که آیا خرید دستگاه حضور و غیاب با این قیمت­ ها منطقی است یا خیر؟ به معنای واقعی کلمه، دستگاه های کنترل تردد جزء جدانشدنی سازمان ها هستند. همچنین شرکت های مختلفی بودند که اقدام به کاهش یا قطع فروش دستگاه حضور و غیاب کرده باشند. وضعیت ماه ­های اواخر سال ۹۷ به گونه ای بود که چه سازمان ها و چه مردم عادی اکثرا برای خریدهای مهم خود دست نگه داشته بودند.



    • محدوده مجاز اضافه کار آخر وقت از ساعت 15:30 تا ساعت 19:00



    • میکسر پدالی



    • چگونه یک سیستم حضور و غیاب را در تبریز سفارش دهم؟



    • زبان برنامه نویسی: C# ASP Net MVC ، Entity framework



    • خوشحال بودن (Joy)




از اوایل سال ۹۷ با شروع دور جدید تحریم ها از سوی ایالات متحده، افزایش دوباره قیمت ارز شروع شد و در نیمه دوم سال شدت بیشتری گرفت. موفقیت و کامیابی را در سال جدید برایتان آرزومندم . بعد از مشکلات تقلبی که از طریق کارت رمز عبور وجود داشت تکنولوژیهای جدید بر پایه روشهای Biometric برای تعیین هویت منحصر به فرد ایجاد شد. استفاده از تکنولوژیهای تازه هر روز با ایدههای جدید، فرایند انجام کارهای روزانه را سادهتر از گذشته میکنند و هر کدام به نوبه خود بر زندگی انسان ها تاثیر گذاشتهاند. در این حالت، دستگاه ورود / خروج به شرکت یا سازمان شما را کنترل خواهد کرد، در نتیجه اطلاعات دقیق در مورد وضعیت کارکنان در اختیار شما قرار خواهد داد. بیستم تیر امسال متهم با یک دستگاه خودرو پژو روآ به سمتم آمد و با ارایه کارت شناسایی، خودش را مامور پلیس آگاهی معرفی کرد. یکی از این سیستمها که بسیاری از مشکلات مدیران و کارمندان را برطرف میکند، دستگاه حضور و غیاب فراتکنو میباشد که هدف آن راحتتر کردن محاسبات حقوقی برای مدیران و سهولت برای کارمندان میباشد.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی جزء پر طرفدارترین این سیستمها در بین شرکتها میباشد، از آن جایی که هر فرد دارای یک الگوی منحصر به فرد برای اثرانگشت خود میباشد. ثبت انواع تردد شامل ماموریت و مرخصی: این حالات تردد، قابلیت انتخاب داشته و بصورت صوتی و شفاف به پرسنل اعلام می گردد. باید یکی از انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب را انتخاب، خریداری و در محل مناسب نصب کنید. در ادامه، وضعیت ارز آن طور که باید پیش نرفت؛ با وجود اینکه گاها کاهش مختصری در قیمت ها دیده می ­شد، اما در مجموع همواره افزایش قیمت اتفاق افتاد. ویژگی دو مستطیلی به تفاضل بین مجموع مقادیر پیکسلها درون نواحی مستطیلی میپردازد و به طور عمده برای تشخیص لبهها (در تصویر زیر a و b) استفاده میشود. از مهمترین ویژگی های مورد نظر کاربران برای خرید دوربین مداربسته می توان به گارانتی آن اشاره کرد. در واقع استفاده از دستگاه ساعت زنی خود باعث کاهش هزینه های بسیاری در سازمان می­ شود که اگر به دقت محاسبه شوند، مشخص می ­شود که صرف هزینه برای خرید دستگاه بسیار مقرون به صرفه تر است. این دستگاه حضور و غیاب دارای الگوریتمی بسیار پیشرفته است که از جدیدترین تکنولوژی برخوردار می باشد که باعث می شود درصد خطای آن به صفر برسد. اسکنرهای اثر انگشت، برآمدگیها و فرورفتگیها که باعث میشود تا اثر انگشت فرد ایجاد شود، را ثبت میکنند.

امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟ با استفاده از آن کارمندان می توانند به راحتی ساعت های کاری و وظایف خود را تعریف کنند. به عنوان مثال، اگر شما ۱۰۰۰ کارمند در سازمان شما مشغول کار باشند و بطور متوسط هر کارمند در روز ۵ بار تردد ثبت کند، در روز ۵۰۰۰ تراکنش ثبت خواهد شد. به دلیل آن که ممکن است شخص کارت خود را همراه نداشته باشد و یا ترمینال شناسایی اثر انگشت دچار مشکل شده باشد، ترکیب این دو روش می تواند سرعت عمل در ثبت ورود و خروج کارمندان را افزایش دهد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حضور و غیاب مدرن - بلاگ پردازی رایان پرسیس
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 15:56 | بازدید : 110 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

 

علاوه بر این، شرکت های زیادی به تولید این دستگاه ها پرداخته و درحال رقابت با یکدیگر هستند؛ به همین دلیل تنها مسیله موجود برای سازمان ها درحال حاضر این است که کدام دستگاه موجود در بازار را خریداری نمایند. شاید بتوان گفت که این مدل یکی از به روزترین و مجهزترین مدل های موجود در بازار دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC7000 است. پردازنده این سیستم ثبت ورود و خروج یا همان حضور و غیاب 1.2گیگا هرتزی Dual Core می باشد که در زمره پردازنده های قوی قرار گرفته است. دستگاه حضور و غیاب یا سامانه حضور و غیاب عبارت است از سیستمی که به شرکت های مختلف امکان مدیریت زمانبندی و بهره وری نیروهای انسانی خود را می دهد. برای مثال تکنولوژی LES در بسیاری از اسکنرهای پیشرفته برای تشخیص اثر انگشت به کار رفته است که می تواند انگشت های جوهری، آلوده و حتی سائیده شده را نیز تشخیص بدهد.

قیمت دستگاه S-28309 ارزان و مقرون به صرفه است و برای مکان هایی که دنبال سیستم باکیفیت واقتصادی هستند بسیار قابل توجیه می باشد. اگر به دنبال راهنمای نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی هستید، این مطلب ما را برای اطلاع از مراحل نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از دست ندهید. با توجه به اینکه شما در لحظه نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی میخواهید برای اولین بار از آن استفاده کنید، لازم است که از گزینه ثبت نام کارکنان استفاده کنید. با توجه به این که نحوه نصب دستگاههای مختلف و همچنین محل نصب آنها با یکدیگر متفاوت است، برای این مورد میتوانید از کاتالوگ دستگاه حضور و غیاب استفاده کنید. دستگاههای اثر انگشتی نسبت به سایردستگاههای حضور و غیاب رواج بیشتری دارند و تقریباً در همه سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی از آنها استفاده میشود. این دستگاهها ساز و کار بسیار سادهای دارند و استفاده از آنها بسیار راحتتر از حد تصور ماست.

این گروه خواستار پیگیری قضایی استفاده پلیس South Wales از این تکنولوژی شده است. دستگاه حضور و غیاب FP-ED-307 یک دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی و کارتی می باشد که قادر به تشخیص سریع اثر انگشت در کمترین زمان و کمترین خطای ممکن است. دستگاه حضور و غیاب کارتی سالم. این دستگاه از پیشرفته ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاههای کارتی می باشد. هر کدام از دستگاههای حضور و غیاب علاوه بر صفحه کلید و بخشهای معرفی شده در بند قبلی، دارای یک بخش برای تأمین جریان الکتریکی و یک بخش برای ورود و خروج اطلاعات است. تشخیص اثر انگشت و یا حتی یک صفحه ورود پسورد باشد . برای بار اول، انگشت کارکنان را به صورت مستقیم قرار دهید و در بار دوم و سوم انگشت آنها را به صورت خوابیده به سمت چپ و به صورت خوابیده به سمت راست اسکن کنید. دستگاه حضور و غیاب و دستگاه اکسس کنترل برای سیستم کنترل دسترسی و سیستم مدیریت زمان ورود و خروج و تردد.



    • اصلاح دادهها



    • 10-4 - محل اقامت



    • وای فای



    • تعریف پرسنل و کاربر بدون محدودیت




سیستم جامع اتوماسیون حضور و غیاب دانش آموزان و معلمان از جمله قدرتمندترین زیرسیستم نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا می باشد. مزیت برنامههای تحت وب در این است که کاربر نیازی به دانلود برنامه یا نرم افزار مخصوصی ندارد. دلیل این امر این است که مجموعه داده که الگوریتمها را ایجاد کرده، آنقدر قوی نیست که رنگ افراد و زنها را تشخیص دهد. · دارای الگوریتم جدید تشخیص اثر انگشت با سرعت بالا. سامسونگ در گلکسی S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهای اولتراسونیک دست و پنجه نرم می کند. در این روش پالسهای صوتی را به زیر آب ارسال میکنند تا به اشیاء برخورد کند و سپس به سمت ارسال کننده بازگردد. دیسکت پرداخت حقوق را برای همهی بانکها تهیه کنید. یکی از بهترین روشهایی که با استفاده از آن میتوانید اثر انگشت های ثبت شده برای آیفون خود را متمایز و قابل شناسایی کنید مربوط به نامگذاری آنها میشود. Masterprints در واقع اثر انگشت های ساختگی هستند که شامل همه ویژگی های استانداردی که در یک اثر انگشت پیدا می شود هستند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مناسب‌ترین دستگاه حضور و غیاب برای شرکت شما به‌ویژه در دوران کرونا
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 15:56 | بازدید : 102 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

حضور و غیاب امری است که این روزها بیشترین دغدغه‌ی شرکت‌ها و مدیران می‌باشد.
چرا انجام حضور و غیاب به یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران تبدیل شده است؟ برای اینکه برآورد حقوق کارمندان، وابسته به ثبت دقیق ساعت‌های کاری کارمندان است و اگر حضور و غیاب دقیق و درست انجام نشود، این امر به یک مشکل خیلی بزرگ تبدیل می‌شود.

اما سوال اصلی این است که چه نوع دستگاهی مناسب برای شرکت شماست؟
انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب چه تفاوت‌هایی باهم دارند و ویژگی هرکدام چیست؟
در ادامه به این سوال‌ها پاسخ می‌دهیم.

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور غیاب از مهم‌ترین اختراعات سال‌های گذشته برای حضور و غیاب کارمندان بوده است چرا که یکی از اصلی‌ترین نیازهای شرکت‌هارا برطرف می‌کند.
این دستگاه معمولا سیستم خیلی پیچیده‌ای ندارد و از دو بخش دستگاه و نرم‌افزار تشکیل شده است که بخش نرم‌افزار فقط در دسترس مدیر شرکت یا سازمان می‌باشد.
خود دستگاه حضور و غیاب هم ابعاد نسبتا کوچکی دارد و در نزدیک‌ترین مکان به درب ورودی، نصب می‌شود و کارمندان هنگام ورود و خروج از شرکت، حضور خود را از طریق این دستگاه وارد می‌کنند.

در ادامه با انواع این دستگاه آشنا می‌شویم.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

روش کار دستگاه حضور غیاب کاری به این شکل است که برای همه‌ی کارمندان و کارکنان کارتی صادر می‌شود که دارای مشخصات کامل هر فرد می‌باشد.
این مشخصات، فقط یکبار نیاز به ثبت شدن دارند و از دفعات بعد فقط کافیست که کارمندان کارت خود را روی دستگاه قرار دهند تا دستگاه آن‌ها را شناسایی کند و ورودشان را ثبت کند.
برخی شرکت‌ها مشخصات کارمندان را روی این کارت‌ها ثبت می‌کنند و از این کارت به عنوان کارت شناسایی استفاده می‌کنند.

دستگاه اسکنر اثر انگشتی

اسکنر اثر انگشتی، بزرگ‌ترین مزیتی که نسبت به دستگاه حضور غیاب کارتی دارد این است که برای حضور زدن نیازی به کارت شناسایی ندارد.
حتما برایتان پیش آمده که روزی کلید، مدارک و یا کارت‌های شناسایی خودتان را در منزل جا گذاشته باشید و حسابی دستتان لایه پوست گردو مانده باشد!
این وضعیت در مورد دستگا‌های کارتزنی بسیار پیش می‌آید و باعث می‌شود که حضور و غیاب کارکنان به درستی انجام نشود و حسابی به مشکل بخورد.
اسکنر اثرانگشتی، هیچ نیازی به ابزار جانبی ندارد و فقط از طریق ثبت اثر انگشت هر شخص، ورود و خروج افراد را ثبت می‌کند.
روش کار این سیستم به گونه‌ای است که  افراد در مرحله‌ی اول اطلاعات شناسایی خود را به همراه اثر انگشت خود (حداکثر دو انگشت) در دستگاه ثبت می‌کنند و دفعات آینده، فقط کافی است که هنگام وارد شدن به شرکت، با قرار دادن انگشت خود روی سنسور دستگاه، حضور خود را به ثبت برسانند.
مزیت اسکنر اثر انگشتی این است  که امکان خطا و تقلب کارمندان را به صفر می‌رساند.
برای خرید اسکنر اثر انگشتی می‌توانید به سایت جهان گستر پارس مراجعه کنید.
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی برای دوران کرونا  خیلی نمی‌تواند کاربردی باشد چرا که امکان منتقل شدن ویروس از طریق انگشت وجود دارد.
خود اسکنر اسکنر اثر انگشتی هم در سه نوع متفاوت به بازار عرضه می‌شود که با هم این سه نوع را بررسی می‌کنیم.

اسکنر اثر انگشت نوری

این نوع اسکنر از قدیمی‌‌ترین انواع اسکنر اثر انگشتی می‌باشد که همانطور که از اسمش مشخص است، عملکرد آن مبتنی بر تصویربرداری نوری خواهد بود.
پس از ضبط تصویر نوری، الگوریتم‌های خاصی وارد عمل شده و به تشخیص الگوهای سطحی انگشت کاربران می‌پردازند.
این نوع اسکنرها مانند سنسورهای استفاده شده در دوربین گوشی، رزولوشن‌های مختلفی دارند

اسکنر اثر انگشتی خازنی

سنسورهای اثر انگشتی خازنی، یکی دیگر از سنسورهای اثر انگشتی هستند که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند از این نوع سنسورها استفاده می‌شود.
البته سنسورهای خازنی در دستگاه‌های حضور و غیاب چندان خوش اقبال نبودند و مورد استقبال تولیدکنندگان این دستگاه‌ها قرار نگرفتند.
این مسئله دلایل بسیاری داشت که یکی از این دلایل، سهولت از کار انداختن سنسور، با کشیدن تیغ بر روی حسگر آن بود.
البته کارخانه‌های تولیدکننده‌ی سنسورهای خازنی، سعی کردند در تولیدات بعدی خود، راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنند و پیدا هم کردند.
این نوع اسکنر به جای ثبت یک تصویر یا عکس دو بعدی از انگشت،از یک مدار بسیار کوچک خازنی به منظور جمع‌آوری اطلاعات انگشت کاربر استفاده می‌کند.

اسکنر اثر انگشتی فراصوت

روش کار اسکنر اثرانگشتی به این صورت است که با قرار گرفتن انگشت روی اسکنر، پالس‌های اولترا سونیک از طرف سنسور به انگشت شما ارسال می‌شوند.
بخشی از این پالس‌ها توسط انگشت شما جذب می‌شوند و بخشی هم به سمت فرستنده بازمی‌گردند.

این جذب‌ها و بازگشت‌ها نقشه‌ی اثرانگشت شما را برای سنسور به تصویر می‌کشد و با نشان دادن نقاط پستی و بلندی انگشت، نقشه‌ای منحصر به شخص خودتان را رسم کند.
این نوع اسکنر در حال حاضر پیشرفته‌ترین نوع اسکنر اثر انگشتی می‌باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره، دیگر نیازی به کارت شناسایی ندارد.
سیستم کار این نوع دستگاه حضور غیاب به این صورت است که کارمندان و کارکنان مقابل این دستگاه می‌ایستند و دستگاه از مختصات مختلف چهره‌ی هر فرد عکس تهیه می‌کند.
پس از ثبت تصاویر و مشخصات هر فرد، سیستم این مشخصات را ثبت می‌کند و در روزهای بعد فقط کافی‌است که کارمندان مقابل دستگاه قرار بگیرند، دی این صورت دستگاه شروع به تشخیص چهره می‌کند و حضور فرد را به ثبت می‌رساند.
این دستگاه یکی از مناسب‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های حضور غیاب برای شرکت‌ها می‌باشد.
و به دلیل اینکه این دستگاه برای ثبت ورود و خروج کارمندان نیازی به اثر انگشت و کارت ندارد، می‌توان گفت که بهترین دستگاه حضور و غیاب در دوران کرونا می‌باشد.
البته قیمت این نوع دستگاه نسبت به انواع مختلفی که دارد کمی زیادتر است. اما پرداخت هزینه‌ی بیشتر می‌تواند ضامن سلامتی شما در مقابل کرونا ویروس باشد.
شرکت جهان گستر پارس به آدرس jahangostarpars.com توضیحات مفصلی درمورد انواع مختلف دستگاه‌های حضور و غیاب و آخرین قیمت‌های بازار برایتان نوشته است که در صورت تمایل می‌توانید به آدرس سایت مراجعه کنید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه اثر انگشت جهان گستر پارس چه مزایا و معایبیی دارد؟
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 15:55 | بازدید : 113 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

  • در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی امکان تقلب تقریبا به صفر می‌رسد؛ زیرا شما نمی‌توانید الگوی اثر انگشت فرد دیگری را حدس بزنید و به جای کس دیگری، حضور شخص را وارد کنید.
    در صورتی که در دیگر دستگاه‌های حضور و غیاب ممکن است بتوانید گذرواژه و الگو را حدس بزنید. پس امکان تقلب در این دستگاه بسیار کم است.
  • در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما نمی‌توانید حضور شخص دیگری به غیر از خودتان را ثبت کنید؛ زیرا باید اثر انگشت او را به همراه داشته باشید که این کار عملا غیر ممکن است.
    اما در سایر دستگاه‌ها، نظیر دستگاه حضور و غیاب کارتی، می‌توانید علاوه بر حضور خودتان، حضور چندین شخص دیگر را هم با به همراه داشتن کارت آنان، ثبت کنید.
  • در سایر سیستم‌های حضور و غیاب ممکن است گذرواژه یا کلمه‌ی عبور خود را فراموش کنید، اما در سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی، شما همیشه برای ورود، اجزای بیومتریک خود (اثر انگشت) را به همراه دارید.

مزایای دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

حال که دانستیم دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی چیست و چگونه کار می‌کند؛ زمان آن است که از خود بپرسیم چرا بین مدل‌های مختلف دستگاه‌ حضور و غیاب، باید دستگاه‌ حضور غیاب اثر انگشتی را انتخاب کنیم؟
همه‌ی ما می‌دانیم که لازمه‌ی یک خرید درست، شناخت کامل محصول می‌باشد.
ما در این بخش از مقاله تصمیم داریم تمامی نقاط ضعف و قوت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را بیان کنیم تا شما بتوانید با دید باز، تصمیم به خرید بگیرید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
در این بخش از مقاله مزایای انتخاب دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

  • اثر انگشت برای هر کارمند منحصر به فرد است:

  با استفاده از دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما می‌توانید ویژگی‌های بیومتریک هر شخص را به صورت مجزا در سیستم حضور و غیاب ثبت کنید.

  • امکان تقلب را از کارمندان می‌گیرد:

 از آنجایی که ویژگی‌های بیومتریک هر فرد مختص به همان فرد است و در شخص دیگری تکرار نمی‌شود؛ امکان تقلب در سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی عملا وجود ندارد.

  • صرفه‌جویی در هزینه:

شما با خرید دستگاه‌های حضور و غیاب در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید!
زیرا تحقیقات نشان داده‌اند شرکت‌هایی که از دستگاه‌های حضور و غیاب استفاه نمی‌کنند حدود ۱۵- ۱۰ درصد، حقوق و کارمزد بیشتری (بر حسب اشتباه) به کارمندان خود پرداخت می‌کنند.

  • کنترل از راه دور:

 یکی دیگر از مزایای دستگاه حضور و غیاب این است که کارفرما می‌تواند از راه دور، با استفاده از اینترنت و نرم‌افزار حضور و غیاب بر عملکرد کارکنان نظارت داشته باشد و کارمندانی را که در راه دور کار می‌کنند؛ کنترل نماید.

  • رضایت شغلی کارمندان:

این سیستم توانسته است رضایت کارمندان را هم، جلب کند!
در گذشته زمان‌های اضافه‌کاری کارمند ممکن بود در سیستم ثبت نشود و کارمند حق و حقوق خود را به طور کامل دریافت نکند.
اما با روی کار آمدن سیستم‌های حضور و غیاب این مشکل برطرف شد و رضایت شغلی کارمندان افزایش پیدا کرد.

  • صرفه جویی در زمان برای محاسبه‌ی حقوق کارمند:

در گذشته محاسبه‌ی حقوق کارمندان به صورت دستی انجام می‌گرفته است.
محاسبه‌ی دستی، هم بسیار زمان‌گیر بود و هم احتمال رخ دادن خطا و اشتباه در آن بسیار زیاد بود.
اما با روی کار آمدن خرید دستگاه حضور غیاب اثر انگشت، زمان محاسبه‌ی حقوق و دستمزد کارکنان به حداقل رسید و احتمال خطا در محاسبات نیز به صفر تبدیل شد.

اسکنر اثر انگشت

معایب دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

حال که درباره‌ی چند نمونه از مزایای دستگاه حضور غیاب با اثر انگشت صحبت کردیم؛ لازم است چند عیب این دستگاه را هم متذکر شویم تا شما بتوانید بهتر تصمیم بگیرید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
چند تا از معایب عمده‌ی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی به شرح زیر است:

  •  آلودگی

یکی از مشکلات دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، انتقال آلودگی و میکروب‌ها از طریق سنسور دستگاه است.
زیرا کلیه‌ی کارمندان با این سنسور سر و کار دارند و اگر شخصی از میان کارمندان بیماری یا آلودگی خاصی داشته باشد، این مشکل به کارمندان دیگر هم منتقل می‌دهد و آن‌ها را نیز بیمار می‌کند.

  • ناخوانا بودن اثر انگشت

گاهی اوقات اثر انگشت کارمند در هنگام ورود ثبت می‌شود، اما در هنگام خروج، دستگاه دچار مشکل می‌شود و اثر انگشت فرد را ثبت نمی‌کند.
این اتفاق به  ۳دلیل عمده رخ می‌دهد:

  1. فرد به صورت ژنتیکی اثر انگشت ضعیفی دارد.
  2. فرد در طول روز با آب و مواد شیمیایی زیادی سر و کار داشته و این موضوع باعث شده تا اثر انگشت ناخوانایی داشته باشد.
  3. دست فرد متورم شده و اثر انگشت وی قابل شناسایی توسط دستگاه نیست.
  • بیماری

بعضی از افراد به دلیل بیماری‌های خاص متاسفانه اثر انگشت خود را از دست می‌دهند و امکان استفاده از دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی را ندارند.

  • رطوبت

اگر شما هم جز کسانی هستید که تصمیم گرفته‌اید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی را خریداری کنید؛ باید بدانید که ممکن است کار کردن با این دستگاه در فصول سرد سال کمی برایتان مشکل باشد.
زیرا در فصل‌های سرد سال نظیر پاییز و زمستان، میزان رطوبت هوا کاهش می‌یابد و خوانایی اثر انگشت را برای سنسورهای نوری دچار مشکل می‌سازد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی آشنا کنیم و یاد گرفتیم که:

  • چرا باید از دستگاه‌های حضور و غیاب استفاده کنیم؛
  • دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی دقیقا چیست؛
  • قیمت دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی چقدر است؛
  • نحوه‌ی کار دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی به چه صورت است؛
  • بهترین مدل دستگاه حضور و غیاب کدام است؛
  • ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را شناختیم؛
  • با مزایای دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی آشنا شدیم؛
  • و گوشه‌ای از معایب دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را فهمیدیم.

امیدوارم که این مقاله‌ی جامع و کامل درباره‌ی دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی، به شما در تصمیم‌گیری برای خرید دستگاه کمک کرده باشد و تا به حال فهمیده باشید که کدام یکی از انواع دستگاه حضور و غیاب برای سازمان شما مناسب‌تر است.
در هر صورت، ارشناسان شرکت جهان گستر پارس آماده‌اند تا در ساعات کاری پاسخگوی سوالات شما باشند و با مشاوره‌ی رایگانشان شما را راهنمایی کنند.
برای ارتباط با آن‌ها کافیست با شماره‌ی پایین صفحه، تماس حاصل نمایید!
اگر هم علاقه دارید درباره‌ی ذستگاه‌های حضور غیاب بیشتر بدانید می‌توانید سری به وبلاگ جهان گستر پارس بزنید!

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سيستم كارت زني
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:39 | بازدید : 125 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

حسگر اثر انگشت لپ تاپ نیز چیزی کاملاً شبیه به همین قابلیتی است که در گوشیهای تلفن همراه به کاررفته است. به عنوان مثال، کلاه به سر گذاشتن میتواند شما را جوانتر از چیزی که هستید نمایش دهد یا گذاشتن عینک باعث افزایش سن شما خواهد شد. دوم، انشعاب که با یک دیسک بزرگتر انجام میشود تا مناطق مجاور را دوباره مرتب کرده و خطوط آنها را صاف شود. ایجاد اثر انگشت یک صفت ارثی- محیطی است که هر عامل قبل از تولد میتواند بر آن اثر گذارد مانند فشارهای روحی و روانی بر مادر و حتی کمی تفاوت در درازای بند ناف باعث تغییر خطوط سرانگشت میشود. ساختار منعطف و ماژولار نرم افزار حضور غیاب کسرا با قابلیت شخصی سازی، این سیستم را برای کسب و کار با هر تعداد کارمند مناسب می سازد. همچنین امکان حذف کاربر از روی دستگاه توسط نرم افزار در این بخش امکان پذیر می باشد.

وبسایت

خوشبختانه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ چندان دشوار نیست و با اندک تغییراتی در تنظیمات و نرم افزار دستگاه صورت می پذیرد. این طرح از اواسط سال ۹۳ به صورت رسمی کلید خورده و با استفاده از نرم افزار تهیه شده توسط تیم توانمند سازمان ثبت، با برخی سخت افزار های مختلف موجود در بازار به صورت اولیه همخوان گردید. دستگاه حضور و غیاب uFace 102 دارای صفحه نمایش دستگاه رنگی با صفحه کلید مجزا و بسیار کاربردی می باشد. صفحه نمایش آن رنگی است و بصورت لمسی می باشد، و کلیه تنظیمات آن بر روی صفحه نمایش قابل انجام می باشد. فناوری حسگر اثر انگشت لپ تاپ سبب میگردد تا اگر فردی قصد سرقت اطلاعات کاربر را داشته باشد، موفق به این کار نشود و یا حداقل این کار برای او بسیار شود. لپ تاپ مجهز به این فناوری، با استفاده از یک سخت افزار و یک نرم افزار خاص، انگشت یا انگشتان دست شما را اسکن نموده و در حافظه خود ذخیره می کند.



    • ورق گالوانیزه



    • شناخت مدلهای مختلف در بازار



    • قابلیت پشتیبانی(۸Pin : C4,C8 Supportted)



    • دستگاه های حضور و غیاب کارت خوان



    • پس از انخاب شخص , دکمه اثر انگشت را کلیک نمایید



    • (اثر انگشت)

 



کاربر گرامی در 15 روز گذشته هیچ فروشگاهی روی کالای نرم افزار حضور و غیاب جهان گستر نسخه Professional قیمت گذاری نکرده است. دستگاه اثر انگشت از تکنولوژی های به روز دنیاست که به سرعت فراگیر شد. سلام ما يک برنامه داريم واسه دفتر اسناد که يک دستگاه اثر انگشت داره مشکل اينجاست که اين برنامه اثر انگشت را مستقيم از دستگاه ميخونه ولي ما ميخوايم مثلا اثر انگشت يک نفر را ذخيره کنيم بعد از مثلا يک ماه بهش بديم راه حلي چيزي نياز هست؟ ما یک نسخه سبکتر از آن را که تنها چهره را تشخیص میدهد را پیادهسازی کردهایم. همه ما روی انگشتان خود یک طراحی منحصر به فرد داریم. اسکنر/کارت خوان FS82، اسکنر اثر انگشت FS80 و کارت خوان هوشمند ISO را در یک دستگاه جمع کرده است. این ریدر ممکن است یک دستگاه کارت خوان یا یک سنسور تشخیص اثر انگشت و یا حتی یک صفحه ورود پسورد باشد. در این حالت تشخیص جزییات چهره ها و حتی نوشته های روی کاغذ ها هم ممکن خواهد بود.

بدون این اطلاعات این نشانه ها و علامت های به دست آمده و مشخص کارآمد نخواهند بود . بدین معنی که شما انگشت خود را بر روی سنسور قرار داده و دستگاه پستی و بلندیهای پوست شما را به صورت دو بعدی اسکن میکند، بدون اینکه نیاز به حرکت دست روی حسگر باشد. اشاره کرد.LF10 از اسکنرهای اثر انگشت در این زمینه میباشد که در ادامه به بررسی تخصصی آن خواهیم پرداخت. کارشناسان فروش این شرکت، خدمات مشاوره رایگان را در زمینه دوربین مدار بسته به شما ارائه می دهند. دستگاه FaceStation 2 با یک ساختار ارگونومیک خاص به گونه ای طراحی شده است که عملکرد استثنایی بی نظیری را برای استفاده به عنوان کنترل تردد و حضور و غیاب در مجموعه های بزرگ و کوچک ارائه می کند . اثر انگشت ثبت شده می تواند بر روی کارت هوشمند(که توسط کاربر حمل می شود)ذخیره شود تا با اثر انگشت زنده ای که در زمان تشخیص هویت توسط اسکنر اثر انگشت گرفته شده مقایسه(match)شود. اگر هیچ یک از روش های قبلی مشکل Face ID آیفون شما را برطرف نکردند باید از آخرین روش نرم افزاری موجود استفاده کنید که مربوط به ریست فکتوری میشود. آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند. تصویر اثر انگشت هرگز نباید از منطقه امن گوشی خارج شده و یا به هیچ سروری منتقل شود.

بعد از این که مسائل اولیه رو راجع به دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی فهمیدیم؛ حالا نوبت اینه که بدونیم دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چجوری کار میکنه! دستگاه حضور و غیاب که در چند مدل حضور و غیاب کارتی ، حضوروغیاب اثر انگشتی ، حضور غیاب دوربین دار و حضور غیاب تشخیص چهره می باشد. مقایسه چمن زن برقي … دستگاه چمن زن دستي بهکو مدل BI-AM201816 3.0از 3 رایبه زودی. ۱ مطلب با کلمهی کلیدی «دستگاه کامل پیکسل زن» ثبت شده است - چاپ پیکسل ، جعبه شیرینی، … برای دریافت لیست قیمت با واحد سفارشات هاوین تماس بگیرید. سازمان مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب نمایید. اما آیا به نظر شما، باز شدن قفل گوشی با تشخیص چهره دوبعدی ایمن هست؟ این نوع از اسکنرها، نسل جدیدی از حسگرهای اثر انگشت هستند که اگر کارایی مورد نظر را داشته باشند، در آینده میتوانند جایگزین اسکنرهای خازنی شوند.

مزایای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
• به روز رسانی مزمان تمامی نسخه‌ها
• امکان دسترسی تمامی کارمندان از طریق موبایل، تبلت یا کامپوتر به نرم افزار حضور و غیاب
• به روزرسانی همزمان تمامی نسخه‌ها
• امکانات نامحدود نرم‌افزار در صورت داشتن شرایط دسترسی

سیستم حضور و غیاب وب کارت

 

 

سيستم كارت زني

حسگر اثر انگشت لپ تاپ نیز چیزی کاملاً شبیه به همین قابلیتی است که در گوشیهای تلفن همراه به کاررفته است. به عنوان مثال، کلاه به سر گذاشتن میتواند شما را جوانتر از چیزی که هستید نمایش دهد یا گذاشتن عینک باعث افزایش سن شما خواهد شد. دوم، انشعاب که با یک دیسک بزرگتر انجام میشود تا مناطق مجاور را دوباره مرتب کرده و خطوط آنها را صاف شود. ایجاد اثر انگشت یک صفت ارثی- محیطی است که هر عامل قبل از تولد میتواند بر آن اثر گذارد مانند فشارهای روحی و روانی بر مادر و حتی کمی تفاوت در درازای بند ناف باعث تغییر خطوط سرانگشت میشود. ساختار منعطف و ماژولار نرم افزار حضور غیاب کسرا با قابلیت شخصی سازی، این سیستم را برای کسب و کار با هر تعداد کارمند مناسب می سازد. همچنین امکان حذف کاربر از روی دستگاه توسط نرم افزار در این بخش امکان پذیر می باشد.

وبسایت

خوشبختانه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ چندان دشوار نیست و با اندک تغییراتی در تنظیمات و نرم افزار دستگاه صورت می پذیرد. این طرح از اواسط سال ۹۳ به صورت رسمی کلید خورده و با استفاده از نرم افزار تهیه شده توسط تیم توانمند سازمان ثبت، با برخی سخت افزار های مختلف موجود در بازار به صورت اولیه همخوان گردید. دستگاه حضور و غیاب uFace 102 دارای صفحه نمایش دستگاه رنگی با صفحه کلید مجزا و بسیار کاربردی می باشد. صفحه نمایش آن رنگی است و بصورت لمسی می باشد، و کلیه تنظیمات آن بر روی صفحه نمایش قابل انجام می باشد. فناوری حسگر اثر انگشت لپ تاپ سبب میگردد تا اگر فردی قصد سرقت اطلاعات کاربر را داشته باشد، موفق به این کار نشود و یا حداقل این کار برای او بسیار شود. لپ تاپ مجهز به این فناوری، با استفاده از یک سخت افزار و یک نرم افزار خاص، انگشت یا انگشتان دست شما را اسکن نموده و در حافظه خود ذخیره می کند.



    • ورق گالوانیزه



    • شناخت مدلهای مختلف در بازار



    • قابلیت پشتیبانی(۸Pin : C4,C8 Supportted)



    • دستگاه های حضور و غیاب کارت خوان



    • پس از انخاب شخص , دکمه اثر انگشت را کلیک نمایید



    • (اثر انگشت)

 



کاربر گرامی در 15 روز گذشته هیچ فروشگاهی روی کالای نرم افزار حضور و غیاب جهان گستر نسخه Professional قیمت گذاری نکرده است. دستگاه اثر انگشت از تکنولوژی های به روز دنیاست که به سرعت فراگیر شد. سلام ما يک برنامه داريم واسه دفتر اسناد که يک دستگاه اثر انگشت داره مشکل اينجاست که اين برنامه اثر انگشت را مستقيم از دستگاه ميخونه ولي ما ميخوايم مثلا اثر انگشت يک نفر را ذخيره کنيم بعد از مثلا يک ماه بهش بديم راه حلي چيزي نياز هست؟ ما یک نسخه سبکتر از آن را که تنها چهره را تشخیص میدهد را پیادهسازی کردهایم. همه ما روی انگشتان خود یک طراحی منحصر به فرد داریم. اسکنر/کارت خوان FS82، اسکنر اثر انگشت FS80 و کارت خوان هوشمند ISO را در یک دستگاه جمع کرده است. این ریدر ممکن است یک دستگاه کارت خوان یا یک سنسور تشخیص اثر انگشت و یا حتی یک صفحه ورود پسورد باشد. در این حالت تشخیص جزییات چهره ها و حتی نوشته های روی کاغذ ها هم ممکن خواهد بود.

بدون این اطلاعات این نشانه ها و علامت های به دست آمده و مشخص کارآمد نخواهند بود . بدین معنی که شما انگشت خود را بر روی سنسور قرار داده و دستگاه پستی و بلندیهای پوست شما را به صورت دو بعدی اسکن میکند، بدون اینکه نیاز به حرکت دست روی حسگر باشد. اشاره کرد.LF10 از اسکنرهای اثر انگشت در این زمینه میباشد که در ادامه به بررسی تخصصی آن خواهیم پرداخت. کارشناسان فروش این شرکت، خدمات مشاوره رایگان را در زمینه دوربین مدار بسته به شما ارائه می دهند. دستگاه FaceStation 2 با یک ساختار ارگونومیک خاص به گونه ای طراحی شده است که عملکرد استثنایی بی نظیری را برای استفاده به عنوان کنترل تردد و حضور و غیاب در مجموعه های بزرگ و کوچک ارائه می کند . اثر انگشت ثبت شده می تواند بر روی کارت هوشمند(که توسط کاربر حمل می شود)ذخیره شود تا با اثر انگشت زنده ای که در زمان تشخیص هویت توسط اسکنر اثر انگشت گرفته شده مقایسه(match)شود. اگر هیچ یک از روش های قبلی مشکل Face ID آیفون شما را برطرف نکردند باید از آخرین روش نرم افزاری موجود استفاده کنید که مربوط به ریست فکتوری میشود. آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند. تصویر اثر انگشت هرگز نباید از منطقه امن گوشی خارج شده و یا به هیچ سروری منتقل شود.

بعد از این که مسائل اولیه رو راجع به دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی فهمیدیم؛ حالا نوبت اینه که بدونیم دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چجوری کار میکنه! دستگاه حضور و غیاب که در چند مدل حضور و غیاب کارتی ، حضوروغیاب اثر انگشتی ، حضور غیاب دوربین دار و حضور غیاب تشخیص چهره می باشد. مقایسه چمن زن برقي … دستگاه چمن زن دستي بهکو مدل BI-AM201816 3.0از 3 رایبه زودی. ۱ مطلب با کلمهی کلیدی «دستگاه کامل پیکسل زن» ثبت شده است - چاپ پیکسل ، جعبه شیرینی، … برای دریافت لیست قیمت با واحد سفارشات هاوین تماس بگیرید. سازمان مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب نمایید. اما آیا به نظر شما، باز شدن قفل گوشی با تشخیص چهره دوبعدی ایمن هست؟ این نوع از اسکنرها، نسل جدیدی از حسگرهای اثر انگشت هستند که اگر کارایی مورد نظر را داشته باشند، در آینده میتوانند جایگزین اسکنرهای خازنی شوند.

مزایای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
• به روز رسانی مزمان تمامی نسخه‌ها
• امکان دسترسی تمامی کارمندان از طریق موبایل، تبلت یا کامپوتر به نرم افزار حضور و غیاب
• به روزرسانی همزمان تمامی نسخه‌ها
• امکانات نامحدود نرم‌افزار در صورت داشتن شرایط دسترسی

سیستم حضور و غیاب وب کارت

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش نرم افزار حضور و غياب تحت وب
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:39 | بازدید : 112 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

خريد دستگاه توليد پلت دام و يونجه به قيمت كارخانه توسط اين مجموعه صورت مي پذيرد. بسياري از خريداران كه نسبت به خريد دستگاه پلت مدرن و به روز آوري شده اقدام مي كنند. از طرفي كارمندي كه ببينيد بايت چند دقيقه تاخير و يا چند دقيقه زودتر رفتن قرار است مبلغي از حساب او كم شود در ساعت ورود خروج خود دقت بيشتري مي كند. انجام محاوره دو طرفه و همزمان در بين, 13 ساعت قبل گاهي تلفيق دو رنگ, شاتون ماشين سنگ زني . نكته مهم : براي نصب و استفاده از قابليت هاي نسخه تحت ويندوز نرم افزار حضور و غياب حتما بايد دستگاه ساعت زني و حضور و غياب (از جمله تشخيص چهره، اثر انگشتي و يا حتي كارتي) تهيه شود. ضمنا در خصوص افرادي كه دو دست خود را از دست داده اند ايا اثر انگشت معتمد اخذ مي شود ؟ فروش انواع دستگاه سنگ زني تخت مغناطيسي: ماشين آلات سنگ تخت در انواع مختلفي توليد مي شوند كه شما مي توانيد انواع اين دستگاه ها را از ما تقاضا كنيد.

بشتر بخوانید

ماشين سنگ زني جوهر استفاده فروش انواع دستگاه سنگ زني تخت مغناطيسي ماشين آلات سنگ تخت در انواع مختلفي توليد مي شوند كه شما مي توانيد انواع اين دستگاه ها را از ما تقاضا كنيد. ماشين سنگ زني جوهر استفاده. با وجود تمام اظهارنظرها و تكذيبها، نگراني پيرامون سوء استفاده از سيستم تشخيص چهره آمازون هميشه وجود دارد. حذف و تنها محتواي ناحيه چهره را شناسايي ميكند. دليل سوم ويژگي ابداعي و جالب و منحصربفرد در نرم افزار مدرسه توانا ، نمايش نمرات ، كارنامه مستمر و نمودار گرافيكي در LCD مدارس تنها با نگه داشتن كارت هوشمند حضور و غياب مقابل دستگاه مي باشد. سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل،نگهداري آرشيو كاملي از ورود و خروج پرسنل، كنترل دقيق اضافه كار و كسر كار تعداد محدودي از مزاياي استفاده از دستگاه هاي حضور و غياب ميباشند. رابط كاربري مدرن، يكپارچگي حضور و غياب و كنترل دسترسي، نصب و راه اندازي ساده و ارتباط پايدار با دستگاه ها از مزاياي اين نسخه از نرم افزار مي باشد. از مزاياي اصلي استفاده از تكنولوژي بيومتريك ميتوان به منحصر به فرد بودن، قابل تكرار، غير قابل فراموشي، غير قابل سرقت، عدم نياز به نگهداري ويژه، سهولت در استفاده و سرعت بالا اشاره نمود.



    • نشان دادن چهره افراد به صورت دقيق



    • 10-5 اياب و ذهاب



    • صفحه نمايش رنگي لمسي 3 / 4 اينچ (فارسي و انگليسي)



    • نوع داي رينگي يا استوانه اي



    • تكنيك مقايسه بافت پوست



    • يكپارچگي اطلاعات بين انبار و فروش

 



اما نكتهي مهمي كه بايد بدانيد نكتهاي است كه در بالا به آن اشاره كرديم. طلبه آمد از مدير حوزهاش حالا آن عالمي كه استادش بود شهريه هم ميداد گفتش كه آقا ما بچۀمان به دنيا آمده يك پول بيشتر اگر بشود. براي توليد رنگ، اجزاي مانند رنگدانه، كلاسور / تشكيل فيلم، رقيق كننده / حلال، رزين، مواد و افزودني براي مخلوط را با هم به يك فرمول همگن. سنگ زني فرمول ماشين lacasamaja. فرمول هاي رياضي در بسياري از موارد به جواب صحيح مي رسد ولي گرفته اند براي انتخاب مناسب ترين ماشين چال زني براي معدن سنگ آهن سنگان استفاده شده است. حرفه اي ترين دستگاه حضور و غياب اثر انگشت با ويژگيهاي منحصر به فرد ارتباطي و امكان استفاده بر روي ميز و يا نصب بر روي ديوار . 1- همان طور كه گفته شد دستگاههاي حضور و غياب از نظر كلي به سه گروه كارتي ، اثر انگشتي و تشخيص چهره تقسيم مي شوند. آنها نگرانيهايي را پيرامون تشخيصهاي اشتباه سيستم تشخيص چهره بيان ميكنند كه در برخي اوقات منجر به دستگيريهاي غلط در موارد قانوني ميشود. اين نظم بر آمده از نظام سرمايهداري و منفعتطلبي است كه در نهايت به ظلم فاحش به جهان بشريت منجر ميشود.

بنابراين بهترين راه جهت اطلاع از قيمت اين وسيله و ديگر قطعات يدكي پرس پلت تماس با واحد فروش شركت دوميشا مي باشد. امكانش خيلي كم است كه شركت هاي توليد كننده ماشين آلات خوراك دام طيور و ماهي اقدام به انتشار ليست قيمت دستگاه پلت دان مرغ بصورت انلاين نمايد. Jun 28, 2016· قيمت سنگ زني سيلندر و ميل لنگ ماشين سنگ زني در چين سنگ زني . دست دوم فروش ماشين سنگ زني سيمان كوچك. در زير لب هاي بزرگ، لب هاي كوچك قرار دارند كه از دو لايه مخاطي تشكيل شده اند. تقلب يكي از مباحث مهم در زمينه ابزارهاي مديريت حضور و غياب است كه براي مديران و كارفرمايان نيز مهم است. ❇ اتوماسيون صنعتي: اتوماسيون صنعتي به معناي استفاده از ابزارهاي كنترلي (مثلا رايانه) به منظور هدايت و كنترل ماشين آلات صنعتي و پروسه هاي توليد است. همچنين ميتوانيد از ماشين ظرفشويي براي شستشوي قطعات آن استفاده كنيد.

1. براي انگشت زدن، لطفا حتما اين اصول را به خاطر داشته باشيد تا هم در زمان صرفه جويي كنيد و هم كيفيت كار را بالاتر ببريد. علت اين نامگذاري به نحوه مدت زمان استفاده از آي پي برمي گردد. در اين قسمت به چند تكنيك معروف ( الگوريتم هاي تشخيص چهره ) ديگر در پياده سازي سيستم هاي تشخيص چهره پرداختيم. اين مرحله همان مرحله تشخيص چهره است. براي آگاهي يافتن و كسب اطلاعات مورد نياز از نحوه ساخت دستگاه پلت ابتدا به بيان وسايل مورد نياز براي توليد اين ماشين آلات مي پردازيم. دستگاه توليد پلت مرغي وسيله اي است كه براي تغذيه انواع طيور كاربرد دارد. رنگدانه ها جزء تعيين است كه به رنگ رنگ آن است. طرح توليد براي آسياب غلتكي شش طرح سرند ارتعاشي طرح هاي سنگ شكن موبايل سيستم آسياب توربو tm 800 طرح طرح كسب و كار بر روي دستگاه سنگ شكن سنگ تصوير از آسياب غلتكي براي توليد رنگ .

شماره نوع آسياب وزن توپ edi چين آسياب توپ براي سنگ زني jpproduct. ماشين سنگ زني سنگ سنگ زني ماشين سنگ قيمت سنگ سنگ زني ماشين . دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي از نظر قيمت متعادل بوده و داراي سرعت بالا و امنيت مناسب هستند. دستگاه بلوك زن نيمه اتوماتيك | دستگاه بلوك زني تخم گذار دستگاه بلوك زني تخم گذار نظر به سيستم عامل نيمه اتوماتيك طراحي شده - اين دستگاه با بكار بردن پرسونل كاري كمتر داراي ظرفيت توليد بالا ميباشد. فرم حذف نوع بازه كاري به صورت شكل 15 باز خواهد شد. با اين دستگاه شما صاحب شغلي پردرامد و يك تجارت اسان خواهيد شد كار در منزل با سرمايه كم كار در منزل با سود بالا شغلي پردرامد استخدام در منزل . البته در بيشتر دستگاههاي حضور و غياب ،در صورت پر شدن حافظه ،ترددهاي جديد جايگزين ترددهاي قديمي خواهد شد. سيستم هاي اتوماسيون حضور وغياب موجب مي شود كه نظارت و مديريت پرسنل به نحو احسنت اجرا شده و از كم كاري هاي احتمالي كاسته شود .

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/05/07/2316247/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7

 

 

خريد دستگاه توليد پلت دام و يونجه به قيمت كارخانه توسط اين مجموعه صورت مي پذيرد. بسياري از خريداران كه نسبت به خريد دستگاه پلت مدرن و به روز آوري شده اقدام مي كنند. از طرفي كارمندي كه ببينيد بايت چند دقيقه تاخير و يا چند دقيقه زودتر رفتن قرار است مبلغي از حساب او كم شود در ساعت ورود خروج خود دقت بيشتري مي كند. انجام محاوره دو طرفه و همزمان در بين, 13 ساعت قبل گاهي تلفيق دو رنگ, شاتون ماشين سنگ زني . نكته مهم : براي نصب و استفاده از قابليت هاي نسخه تحت ويندوز نرم افزار حضور و غياب حتما بايد دستگاه ساعت زني و حضور و غياب (از جمله تشخيص چهره، اثر انگشتي و يا حتي كارتي) تهيه شود. ضمنا در خصوص افرادي كه دو دست خود را از دست داده اند ايا اثر انگشت معتمد اخذ مي شود ؟ فروش انواع دستگاه سنگ زني تخت مغناطيسي: ماشين آلات سنگ تخت در انواع مختلفي توليد مي شوند كه شما مي توانيد انواع اين دستگاه ها را از ما تقاضا كنيد.

بشتر بخوانید

ماشين سنگ زني جوهر استفاده فروش انواع دستگاه سنگ زني تخت مغناطيسي ماشين آلات سنگ تخت در انواع مختلفي توليد مي شوند كه شما مي توانيد انواع اين دستگاه ها را از ما تقاضا كنيد. ماشين سنگ زني جوهر استفاده. با وجود تمام اظهارنظرها و تكذيبها، نگراني پيرامون سوء استفاده از سيستم تشخيص چهره آمازون هميشه وجود دارد. حذف و تنها محتواي ناحيه چهره را شناسايي ميكند. دليل سوم ويژگي ابداعي و جالب و منحصربفرد در نرم افزار مدرسه توانا ، نمايش نمرات ، كارنامه مستمر و نمودار گرافيكي در LCD مدارس تنها با نگه داشتن كارت هوشمند حضور و غياب مقابل دستگاه مي باشد. سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل،نگهداري آرشيو كاملي از ورود و خروج پرسنل، كنترل دقيق اضافه كار و كسر كار تعداد محدودي از مزاياي استفاده از دستگاه هاي حضور و غياب ميباشند. رابط كاربري مدرن، يكپارچگي حضور و غياب و كنترل دسترسي، نصب و راه اندازي ساده و ارتباط پايدار با دستگاه ها از مزاياي اين نسخه از نرم افزار مي باشد. از مزاياي اصلي استفاده از تكنولوژي بيومتريك ميتوان به منحصر به فرد بودن، قابل تكرار، غير قابل فراموشي، غير قابل سرقت، عدم نياز به نگهداري ويژه، سهولت در استفاده و سرعت بالا اشاره نمود.



    • نشان دادن چهره افراد به صورت دقيق



    • 10-5 اياب و ذهاب



    • صفحه نمايش رنگي لمسي 3 / 4 اينچ (فارسي و انگليسي)



    • نوع داي رينگي يا استوانه اي



    • تكنيك مقايسه بافت پوست



    • يكپارچگي اطلاعات بين انبار و فروش

 



اما نكتهي مهمي كه بايد بدانيد نكتهاي است كه در بالا به آن اشاره كرديم. طلبه آمد از مدير حوزهاش حالا آن عالمي كه استادش بود شهريه هم ميداد گفتش كه آقا ما بچۀمان به دنيا آمده يك پول بيشتر اگر بشود. براي توليد رنگ، اجزاي مانند رنگدانه، كلاسور / تشكيل فيلم، رقيق كننده / حلال، رزين، مواد و افزودني براي مخلوط را با هم به يك فرمول همگن. سنگ زني فرمول ماشين lacasamaja. فرمول هاي رياضي در بسياري از موارد به جواب صحيح مي رسد ولي گرفته اند براي انتخاب مناسب ترين ماشين چال زني براي معدن سنگ آهن سنگان استفاده شده است. حرفه اي ترين دستگاه حضور و غياب اثر انگشت با ويژگيهاي منحصر به فرد ارتباطي و امكان استفاده بر روي ميز و يا نصب بر روي ديوار . 1- همان طور كه گفته شد دستگاههاي حضور و غياب از نظر كلي به سه گروه كارتي ، اثر انگشتي و تشخيص چهره تقسيم مي شوند. آنها نگرانيهايي را پيرامون تشخيصهاي اشتباه سيستم تشخيص چهره بيان ميكنند كه در برخي اوقات منجر به دستگيريهاي غلط در موارد قانوني ميشود. اين نظم بر آمده از نظام سرمايهداري و منفعتطلبي است كه در نهايت به ظلم فاحش به جهان بشريت منجر ميشود.

بنابراين بهترين راه جهت اطلاع از قيمت اين وسيله و ديگر قطعات يدكي پرس پلت تماس با واحد فروش شركت دوميشا مي باشد. امكانش خيلي كم است كه شركت هاي توليد كننده ماشين آلات خوراك دام طيور و ماهي اقدام به انتشار ليست قيمت دستگاه پلت دان مرغ بصورت انلاين نمايد. Jun 28, 2016· قيمت سنگ زني سيلندر و ميل لنگ ماشين سنگ زني در چين سنگ زني . دست دوم فروش ماشين سنگ زني سيمان كوچك. در زير لب هاي بزرگ، لب هاي كوچك قرار دارند كه از دو لايه مخاطي تشكيل شده اند. تقلب يكي از مباحث مهم در زمينه ابزارهاي مديريت حضور و غياب است كه براي مديران و كارفرمايان نيز مهم است. ❇ اتوماسيون صنعتي: اتوماسيون صنعتي به معناي استفاده از ابزارهاي كنترلي (مثلا رايانه) به منظور هدايت و كنترل ماشين آلات صنعتي و پروسه هاي توليد است. همچنين ميتوانيد از ماشين ظرفشويي براي شستشوي قطعات آن استفاده كنيد.

1. براي انگشت زدن، لطفا حتما اين اصول را به خاطر داشته باشيد تا هم در زمان صرفه جويي كنيد و هم كيفيت كار را بالاتر ببريد. علت اين نامگذاري به نحوه مدت زمان استفاده از آي پي برمي گردد. در اين قسمت به چند تكنيك معروف ( الگوريتم هاي تشخيص چهره ) ديگر در پياده سازي سيستم هاي تشخيص چهره پرداختيم. اين مرحله همان مرحله تشخيص چهره است. براي آگاهي يافتن و كسب اطلاعات مورد نياز از نحوه ساخت دستگاه پلت ابتدا به بيان وسايل مورد نياز براي توليد اين ماشين آلات مي پردازيم. دستگاه توليد پلت مرغي وسيله اي است كه براي تغذيه انواع طيور كاربرد دارد. رنگدانه ها جزء تعيين است كه به رنگ رنگ آن است. طرح توليد براي آسياب غلتكي شش طرح سرند ارتعاشي طرح هاي سنگ شكن موبايل سيستم آسياب توربو tm 800 طرح طرح كسب و كار بر روي دستگاه سنگ شكن سنگ تصوير از آسياب غلتكي براي توليد رنگ .

شماره نوع آسياب وزن توپ edi چين آسياب توپ براي سنگ زني jpproduct. ماشين سنگ زني سنگ سنگ زني ماشين سنگ قيمت سنگ سنگ زني ماشين . دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي از نظر قيمت متعادل بوده و داراي سرعت بالا و امنيت مناسب هستند. دستگاه بلوك زن نيمه اتوماتيك | دستگاه بلوك زني تخم گذار دستگاه بلوك زني تخم گذار نظر به سيستم عامل نيمه اتوماتيك طراحي شده - اين دستگاه با بكار بردن پرسونل كاري كمتر داراي ظرفيت توليد بالا ميباشد. فرم حذف نوع بازه كاري به صورت شكل 15 باز خواهد شد. با اين دستگاه شما صاحب شغلي پردرامد و يك تجارت اسان خواهيد شد كار در منزل با سرمايه كم كار در منزل با سود بالا شغلي پردرامد استخدام در منزل . البته در بيشتر دستگاههاي حضور و غياب ،در صورت پر شدن حافظه ،ترددهاي جديد جايگزين ترددهاي قديمي خواهد شد. سيستم هاي اتوماسيون حضور وغياب موجب مي شود كه نظارت و مديريت پرسنل به نحو احسنت اجرا شده و از كم كاري هاي احتمالي كاسته شود .

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/05/07/2316247/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 10
:: بازدید هفته : 36
:: بازدید ماه : 34
:: بازدید سال : 562
:: بازدید کلی : 2379