نرم افزار حضور غیاب
پنج شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 17:58 | بازدید : 277 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

OnTheClock.com بهترین نرم افزار حضور و غیاب برای مشاغل کوچک است که نیاز به پیگیری کارمندان دارند. کارت های زمانی الکترونیکی ایمن را ارائه می دهد. OnTheClock روی رایانه لوحی ، رایانه شخصی یا تلفن هوشمند کار می کند و دیگر نیازی به خرید یک تایم کلاک جداگانه نیست. برنامه راه اندازی و استفاده از آن آسان است. به علاوه ، این ویژگی های پیشرفته ای مانند آرد سوخاری GPS ، ادغام حقوق و دستمزد و ردیابی PTO را ارائه می دهد.

قیمت

هزینه OnTheClock برای هر کارمند بین 2.85 تا 3.00 دلار در ماه است. همه ویژگی ها در هر ردیف گنجانده شده است ، بنابراین شرکت هایی که تعداد کارمندان کمتری دارند ویژگی های مشابه شرکت های دارای صدها کارمند را دارند. اگر بیش از 400 کارگر استخدام کنید تخفیف های حجمی در دسترس است.

OnTheClock به شما یک آزمایش 30 روزه رایگان می دهد و نیازی به قرارداد ندارد. هیچ هزینه اضافی ، هزینه پیاده سازی یا هزینه پشتیبانی ندارد. همه چیز در نرخ ماهانه هر کاربر لحاظ شده است.

امکانات

OnTheClock ردیابی زمان و حضور را با کیوسک timeclock ، مرورگر وب یا ماژول برنامه timeclock فراهم می کند که کارمندان می توانند از آن برای ورود و خروج استفاده کنند. همه برنامه ها شامل دپارتمان ها و مشاغل نامحدود ، تعداد نامحدود نقش مدیر و مدیر هستند و شما می توانید روزانه تعداد نامحدودی از ورودی ها را داشته باشید.

ویژگی های OnTheClock شامل موارد زیر است:

  • ردیابی زمان برای کارمندان ساعتی و حقوق بگیر
  • ابزارهای مدیر برای گذاشتن یادداشت های کارمند یا تنظیم زمان و زمان خارج از برنامه
  • مکان های GPS بنابراین شما می توانید ببینید که در آن ساعت کارکنان در داخل و خارج است
  • شمشیربازی برای جلوگیری از ساعت کاری کارگران قبل از رسیدن به محل کار
  • سلف سرویس کارمندان برای مشاهده برنامه ها ، بررسی موجودی های PTO و درخواست وقت مرخصی
  • ابزار نظرسنجی برای جمع آوری بازخورد کارکنان قبل و بعد از کار
  • کنترل های اداری برای قوانین سفارشی سازی و گرد کردن ، زمان صرف غذا و استراحت و تعطیلات
  • دوره های پرداخت معمول: هفتگی ، دو هفته ای ، نیم ماهانه و ماهانه
  • گزارش نکات ، اضافه کاری ، حقوق و دستمزد و هزینه شغلی (برای تخمین کار پروژه و مشتری)

جوانب مثبت

نرم افزار حضور غیاب حضور غیاب جهان گستر 

OnTheClock مقرون به صرفه است ، با ساعت اثر انگشت سرقت زمان را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد ببینید چه کسی در زمان واقعی کار می کند. برای راه اندازی و افزودن کارمندان ، دوره آزمایشی رایگان شما فقط چند دقیقه طول می کشد. شما می توانید برنامه ها را بسازید ، وقفه ها را به صورت خودکار انجام دهید و هشدارها و یادآوری های کارمندان را ارسال کنید. 

کارت های زمانی به طور خودکار محاسبه می شوند و ساعات منظم و اضافه کاری را برای همه ایالت ها از جمله کالیفرنیا و همچنین مرخصی های پرداخت شده را نشان می دهند. با استفاده از CSV یا Excel می توانید جدول های زمانی را به سیستم حقوق و دستمزد خود صادر کنید. 

اگر از یکی از سیستم های حقوق و دستمزد یکپارچه مانند ADP ، Gusto یا Paychex استفاده می کنید ، یا برای فاکتور گرفتن ساعت های قابل پرداخت نیاز به صادرات داده دارید ، آن رابط ها را نیز پیدا خواهید کرد.

موارد منفی 

OnTheClock آخر هفته پشتیبانی تلفنی ارائه نمی دهد. علاوه بر این ، این راه حل حضور و غیاب بسیار قابل تنظیم است - شما باید اطمینان حاصل کنید که قوانین شما برای گرد کردن ، تعطیلات ، امنیت ، حصارکشی زمینی و محدودیت های ساعت به درستی تنظیم شده است.

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی مشتری OnTheClock شامل ایمیل ، چت و پشتیبانی تلفنی از ساعت 8:30 صبح تا 5 بعد از ظهر (ET) است. آخر هفته ، یک گپ بات به سوالات عمومی پاسخ می دهد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 96
:: بازدید ماه : 285
:: بازدید سال : 518
:: بازدید کلی : 2335