روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب
چهار شنبه 22 مرداد 1399 ساعت 12:28 | بازدید : 154 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

پذیرنده متعهد می باشد تا صرفا برای خدمات مجاز که حقیقتا انجام میشود، از پایانه فروش استفاده نماید و از انجام هرگونه معامله صوری یا شبیهسازی از طریق پایانه فروش پرهیز نماید. مراقب نصب دستگاه های اضافی روی کارتخوان باشید تا طعمه خوبی برای کلاهبرداران مجازی نباشید. مشاهده کارت شناسایی و یا معرفی نامه معتبر از طرف شرکت مربوطه ضروری است، لذا پذیرنده باید پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش و یا اعمال تغییرات بر روی دستگاه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت نماید. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. چگونه می توان یک دستگاه پایانه فروش (POS) دریافت نمود ؟ پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. گاهی هم استفاده از طول موج نامناسب برای تایپ پوستی، به طور مثال به جای استفاده از لیزر اندی یگ (ND:YAG) برای پوست های تیره، اگر از لیزر الکساندرایت استفاده شود یقینا عوارض به دنبال خواهد داشت. هر دستگاه حضور و غیابی حتما نرم افزاری هم دارد. این دستگاه ۲نوع ظرفیت زمانی ۲۸۰ و ۵۶۰ ساعت برای ضبط مکالمات دارد که هنگام خرید با توجه به نیاز انتخاب میشود. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است.

اولین دستگاه های حضور و غیاب ساخته شده از چوب، در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد. و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ دستگاه حضور غیاب سری V800 دارای صفحه کیبوردی مصوص با دکمه های کاربردی است. جهت ذخیره اطلاعات تخصیص الگوی کاری، دکمه «ثبت» را کلیک نمایید. 8. هم اکنون بر روی دسکتاپ سیستم خود دو آیکن به نام های trafficview و clock اضافه گردیده است که در ادامه توضیحات لازم جهت کار با هر یک ذکر شده است. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید.

  1. قابلیت اتصال به پنل اس ام اس
  2. قابلیت ثبت سرویس هاي مختلف جهت محاسبه تأخیر سرویس
  3. نگهداری اطلاعات اساتید
  4. آلارم نقطه سفارش کالا
  5. قابلیت ذخیره سازی 5000 اثر انگشت

مجددا در اینجا نیز به منظور جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت باید میزان امنیت دستگاه را مد نظر بگیرید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. اسلایدر تمام گزینه های مرتبط با فیس آیدی را غیر فعال نمایید. این شرکت از بدو ارائه ساعت های کارتزنی, مدل های متنوع با کارت خوان های مختلف را تولید و عرضه نموده است. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند. با استفاده از بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر می­توان چنین کارت هایی ساخت. مثلا رمز کارت خود را به مشتری نگویید یا اگر مجبور شدید، با صدای بلند نگویید! چه خدماتی بر روی پایانه فروش به طور معمول ارائه می شود ؟ در صفحه اصلی به کمک کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی مدیریت USB را انتخاب کرده و کلید M/OK را بزنید.

راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. حافظهی داخلی نداشته و کارت حافظه ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به آن متصل میشود. اصولا کسانیکه مایل به ه کد ست گاه حضور و غیاب میباشند کارمندان دردسرساز هستندو یا افراد سودجو و یا کار شناسان امنیت برای تست دستگاه ها میباشند . نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. قیمت ساعت حضور و غیاب کارتی virdi AC1000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. چگونه می توان از اصالت اشخاصی که جهت رسیدگی به پایانه مراجعه می نمایند اطمینان حاصل نمود ؟ پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. خدماتی که بر روی پایانه های فروش قابل ارائه می باشند شامل موارد زیر است: خرید پرداخت قبض و سایر پرداخت های شناسه دار خرید شارژ و مانده گیری.

در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. کنترل دوربین شما با این ساعت ! جالب است که بدانید قیمت این قطعه در سال ۹۷، ۶۰ هزار تومان بود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است. این دستگاه تولید داخل ایران بوده و در نوع خود رقیب محصولات خارجی میباشد. تصویر زیر، نمایی از بورد داخل دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان S12 را نشان میدهد. این موضوع نشان می دهد که فردی که در حال حاضر دوربین تصویر آن را ثبت می کند، فرد آشنایی نیست و این ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. برای یکپارچهسازی این سامانه با سیستمهای مدیریت سرمایه انسانی؛ با ثبت اطلاعات پایهی پرسنلی افراد و حکم کارگزینی آنها در سیستم، میتوان بدون نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات، گزارشهای موردنیاز را در سیستم مدیریت تردد مشاهده کرد.

 فرآیند کاری این دستگاه بدین صورت است که شما اثرانگشت خود را در محل تعبیه شده در دستگاه انگشت زنی حضور و غیاب قرار می‌دهید و این دستگاه خارق‌العاده با شناسایی خطوط اثرانگشت شما، در هنگام ورود و خروج از شرکت شما را شناسایی می‌کند و زمان تردد و ساعت کاریتان را ثبت می‌کند.

دستگاه حضور و غیاب فینگر

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود نرم افزار FBI FACES چهرهسازی و تشخیص چهره
چهار شنبه 15 مرداد 1399 ساعت 14:30 | بازدید : 149 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دانلود نرم افزار FBI FACES چهرهسازی و تشخیص چهره

این سنسور ها این امکان را می دهند که بتوانید رزولوشن های مختلف را برای شناسایی تصویر بکار ببرید تا بتوانید دقت این سنسور را در نیازها مختلف بالا ببرید. سیستم های حضور و غیاب، اغلب مجهز به سنسور اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره و حسگر عنبیه چشم هستند و بعضا می توانند تا چند هزار اطلاعات پرسنل را در آنها ثبت کنند. فرض کنید موقعیت نسبی دماغ با چشم ها در مجموعه تصاویر دیتابیس با درصد خطا یا drift مشخصی ثابت است. فرض کنید میخواهیم ویژگیهای مستطیلی را در یک پیکسل مفروض با مختصات x و y محاسبه کنیم. در بخش داشبور این برنامه می توان نمای فوری از درخواست ها برای مرخصی و کارکنان در حال اضافه کاری یا نزدیک به زمان اضافه کاری را مشاهده کرد. فیس آیدی یا همان FACE ID قابلیت تشخیص چهره اختصاصی و پیشرفتهای است که شرکت اپل آن را ارائه کرده و از زمان معرفی آیفون ایکس (iPhone X) آن را به جایگزینی برای تاچ آیدی (Touch ID) تبدیل کرده است. استفاده از این تکنیک همزمان با ساخته شدن سنسورهای سه بعدی پیشرفته که میتوانند دقت بالاتری را در ثبت تصاویر سه بعدی ارائه نمایند به طور فزاینده ای افزایش پیدا کرده است. این کارت ساعتزنی میتواند این آثار منفی را به دنبال داشته باشد که تمام فعالیتهای کارمندان یک محیط را کاسبکارانه کرده و انگیزهها را بر اساس جزا و پاداش تنظیم کند.

پس در قدم نخست به طور کامل لبه فوقانی صفحه نمایش آیفون خود و نوار مشکی رنگی که در این بخش واقع شده را تمیز کنید و سپس دوباره عملکرد فیس آیدی را بررسی نمایید. بدین معنی که این نوع تصویر برداری در تاریکی کاربرد ندارند و در نور های کم نیز زیاد قابل اعتماد نیستند. برای آنکه همه مجموعه ها حتی مجموعه های کوچک با تعداد پرسنل کم بدون صرف هزینه بتوانند از امکانات نرم افزارهای حضور و غیاب استفاده کنند، نسخه رایگان ویندوزی این نرم افزارها نیز به بازار عرضه شد. خب. حالا میخواهی حقوقش را سر ماه کم کنی کم نکن فعلاً، بگذار باشد. رمز عبورتان را وارد کنید. توسط این نرم افزار اکسس کنترل در یک بازه زمانی و تاریخی خاص که از طرف مدیر مشخص می شود، شخص مجاز است تا وارد محل های مجهز به دستگاه های کنترل تردد شود. با استفاده از Action Unit­هایی (توضیح در صفحه آخر) که از چهره استخراج می­شود و یادگیری ماشین همه منظوره General Purpose، Machin Learning دقت تشخیص چهره را می توان افزایش داد. گزینه Reset Face ID را لمس کنید. یکی از مشکلاتی که در برخی مواقع کاربران آیفون های جدیدتر اپل با آن رو به رو میشوند مربوط به درست عمل نکردن فیس آیدی (Face ID) یا تشخیص چهره میشود.

  1. و همچنین بهره گیری از single sign on
  2. یکپارچه با نرم افزار اتوماسیون تغذیه
  3. كارتخوان EM 125 KHz
  4. محیط تصویری طراحی
  5. کابل شارژ
  6. قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم

اما در آینده احتمالا شاهد بهره گیری از تکنولوژی سونار (فاصلهیابی صوتی) برای خلق تصاویر سه بعدی چهره در محیط های مختلف خواهیم بود و در کنار آن احتمالا راهی برای پردازش سریعتر داده های چهره به کار برده شود. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به كارت ساعت زدن نباشد. نرم افزارهای موبایلی حضور و غیاب بیشتر برای مشاغلی که ایجاب می کنند کارمند در محیط بیرون از اداراه حضور داشته باشد، استفاده می شوند. البته محققان در تلاشند تا از تکنولوژی سونار برای تشخیص چهره استفاده کنند که دیگر این مشکل را پیش رو نخواهد داشت. بعد از اضافه کردن تصاویر به دوربین مدار بسته، دوربین های مدار بسته می توانند تصاویر را با چهره افرادی که در تصویر می بینند مطابقت دهند. بدین ترتیب تنظیمات فیس آیدی آیفون کاملا از بین رفته و اصطلاحا ریست میشوند. اصولا اشیای گرم از خود به میزان قابل قبولی اشعه مادون قرمز ساطع می کنند و بدین ترتیب دوربین های حرارتی می تواند آنها را تشخیص دهند. در جواب باید بگوییم که سنسور حرارتی اشعه های مادون قرمز را پرتاب نمی کند، بلکه اشعه های ساطع شده از سطح پوست فرد را تشخیص می دهد. عکس های چندگانه نیاز است : دوربین حرارتی چند تصویر مختلف از سوژه مورد نظر ثبت می کند که هر عکس حاوی طیف های مختلف از اشعه های ساطع شده می باشد. سوژه ها شناسایی می شوند:در نهایت تصاویر ثبت شده با هم ادغام می شوند و با پایگاه داده تصاویر مقایسه شده و با این کار تصاویر شناسایی می شوند.

روش های مختلفی برای شناسایی چهره با تصور برداری حرارتی وجود دارد که بعضی از آن ها تکنیک های پیچیده ای هستند. عدم تشخیص چهره کاربر و بروز اخطار در عملکرد فیس آیدی متاسفانه یکی از مشکلاتی است که برخی کاربران آیفون ها گاه و بی گاه با آن رو به رو میشوند. شاید دو سال قبل تصور استفاده از چهره برای باز کردن قفل گوشی را در فیلمهای علمی - تخیلی داشتیم اما اکنون این تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی به سمت جلو در حرکت است. مدیر پس از دریافت درخواست هر کجا که باشد با اشاره ای می تواند تأیید یا رد این مسئله را به کارکنان اطلاع دهد و بدین شکل رسیدگی به درخواست های کارکنان بسیار آسان خواهد شد. مبنای عملکرد دسته دیگری از این الگوریتم ها مقایسه تنها برخی از مشخصات چهره با تصاویر موجود در دیتابیس است. استفاده از Facial ID به دلیل حجم کم، امنیت بالا و قابلیت ویرایش بر روی سیستمهای دیگر، در سازمانهای پلیسی و جنایی بسیار رایج است. شاید بتوان گفت در حال حاضر در دنیا یکی از جذاب ترین بخش های پردازش تصویر، کاربرد تشخص چهره یا Face Recognition است. دستگاه حضور و غیاب WL20 از جدیدترین و ساده ترین تکنولوژی برای شناسایی اثرانگشت می باشد.

تشخیص چهره حوزهای با کاربری روزافزون در زندگی روزمره ما به شمار میرود و از فناوری تشخیص چهره در گوشی هوشمند و همچنین اپلیکیشنهای همراه استفادههای زیادی میشود. در حالی که اکثر برنامه های تشخیص چهره از تصاویر دو بعدی استفاده می کنند، استفاده از تصاویر سه بعدی نیز چندان عجیب نیست. کثیف بودن محل تعبیه این سنسور و وجود گرد و غبار زیاد در این بخش میتواند از عوامل ایجاد اختلال در عملکرد فیس آیدی آیفون باشد. هر فرد کارت مخصوص به خود را داشت که با وارد کردن کارت درون دستگاه و فشردن اهرمی که برای چاپ ساعت تردد بر روی آن تعبیه شده بود ساعت تردد خود را به ثبت می­ رساند. پسورد آیفون خود را وارد کنید. اما بعضی روش های ساده را با شما در میان می گذاریم. آپدیت نبودن سیستم عامل iOS آیفون شما هم میتواند منجر به بروز اختلال در عملکرد فیس آیدی شود. گزینه Download & Install را انتخاب کنید و منتظر باشید تا دانلود و نصب آپدیت انجام شود. بعد از اینکه آپدیت انجام شد، آیفونتان به طور خودکار ریستارت میشود. از این بین طیف های بلند حاوی اطلاعات بیشتری از جزئیات چهره می باشند.

 مزایای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
•    به روز رسانی مزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکان دسترسی تمامی کارمندان از طریق موبایل، تبلت یا کامپوتر به نرم افزار حضور و غیاب
•    به روزرسانی همزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکانات نامحدود نرم‌افزار در صورت داشتن شرایط دسترسی

دستگاه حضور و غیاب کارتی

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب
دو شنبه 13 مرداد 1399 ساعت 13:29 | بازدید : 154 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

پذیرنده متعهد می باشد تا صرفا برای خدمات مجاز که حقیقتا انجام میشود، از پایانه فروش استفاده نماید و از انجام هرگونه معامله صوری یا شبیهسازی از طریق پایانه فروش پرهیز نماید. مراقب نصب دستگاه های اضافی روی کارتخوان باشید تا طعمه خوبی برای کلاهبرداران مجازی نباشید. مشاهده کارت شناسایی و یا معرفی نامه معتبر از طرف شرکت مربوطه ضروری است، لذا پذیرنده باید پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش و یا اعمال تغییرات بر روی دستگاه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت نماید. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. چگونه می توان یک دستگاه پایانه فروش (POS) دریافت نمود ؟ پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. گاهی هم استفاده از طول موج نامناسب برای تایپ پوستی، به طور مثال به جای استفاده از لیزر اندی یگ (ND:YAG) برای پوست های تیره، اگر از لیزر الکساندرایت استفاده شود یقینا عوارض به دنبال خواهد داشت. هر دستگاه حضور و غیابی حتما نرم افزاری هم دارد. این دستگاه ۲نوع ظرفیت زمانی ۲۸۰ و ۵۶۰ ساعت برای ضبط مکالمات دارد که هنگام خرید با توجه به نیاز انتخاب میشود. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است.

اولین دستگاه های حضور و غیاب ساخته شده از چوب، در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد. و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ دستگاه حضور غیاب سری V800 دارای صفحه کیبوردی مصوص با دکمه های کاربردی است. جهت ذخیره اطلاعات تخصیص الگوی کاری، دکمه «ثبت» را کلیک نمایید. 8. هم اکنون بر روی دسکتاپ سیستم خود دو آیکن به نام های trafficview و clock اضافه گردیده است که در ادامه توضیحات لازم جهت کار با هر یک ذکر شده است. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید.

  1. قابلیت اتصال به پنل اس ام اس
  2. قابلیت ثبت سرویس هاي مختلف جهت محاسبه تأخیر سرویس
  3. نگهداری اطلاعات اساتید
  4. آلارم نقطه سفارش کالا
  5. قابلیت ذخیره سازی 5000 اثر انگشت

مجددا در اینجا نیز به منظور جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت باید میزان امنیت دستگاه را مد نظر بگیرید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. اسلایدر تمام گزینه های مرتبط با فیس آیدی را غیر فعال نمایید. این شرکت از بدو ارائه ساعت های کارتزنی, مدل های متنوع با کارت خوان های مختلف را تولید و عرضه نموده است. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند. با استفاده از بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر می­توان چنین کارت هایی ساخت. مثلا رمز کارت خود را به مشتری نگویید یا اگر مجبور شدید، با صدای بلند نگویید! چه خدماتی بر روی پایانه فروش به طور معمول ارائه می شود ؟ در صفحه اصلی به کمک کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی مدیریت USB را انتخاب کرده و کلید M/OK را بزنید.

راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. حافظهی داخلی نداشته و کارت حافظه ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به آن متصل میشود. اصولا کسانیکه مایل به ه کد ست گاه حضور و غیاب میباشند کارمندان دردسرساز هستندو یا افراد سودجو و یا کار شناسان امنیت برای تست دستگاه ها میباشند . نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. قیمت ساعت حضور و غیاب کارتی virdi AC1000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. چگونه می توان از اصالت اشخاصی که جهت رسیدگی به پایانه مراجعه می نمایند اطمینان حاصل نمود ؟ پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. خدماتی که بر روی پایانه های فروش قابل ارائه می باشند شامل موارد زیر است: خرید پرداخت قبض و سایر پرداخت های شناسه دار خرید شارژ و مانده گیری.

در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. کنترل دوربین شما با این ساعت ! جالب است که بدانید قیمت این قطعه در سال ۹۷، ۶۰ هزار تومان بود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است. این دستگاه تولید داخل ایران بوده و در نوع خود رقیب محصولات خارجی میباشد. تصویر زیر، نمایی از بورد داخل دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان S12 را نشان میدهد. این موضوع نشان می دهد که فردی که در حال حاضر دوربین تصویر آن را ثبت می کند، فرد آشنایی نیست و این ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. برای یکپارچهسازی این سامانه با سیستمهای مدیریت سرمایه انسانی؛ با ثبت اطلاعات پایهی پرسنلی افراد و حکم کارگزینی آنها در سیستم، میتوان بدون نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات، گزارشهای موردنیاز را در سیستم مدیریت تردد مشاهده کرد.

 

اگر از دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی جهان گستر پارس استفاده می‌کنید، بگذارید یک خبر خوب به شما بدهم!دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی جهان گستر پارس این قابلیت را دارند که به دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی نیز تبدیل شوند! پس لازم نیست شما دستگاه جدیدی را تهیه کنید و از آن برای حضور و غیاب کارمندانتان استفاده کنید!

از طرف دیگر با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب جهان گستر پارس، می‌توانید عملکرد دستگاه‌های حضور و غیاب خود را کامل کنید و دیگر نگذارید حتی کوچکترین عملکرد جز ترین کارمند شما از چشمان همانند عقابتان دور بماند!  با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب امکان تقلب و سهل انگاری و اشتباه را در دستگاه‌های حضور و غیاب به صفر می‌رسانید!

منبع اصلی

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مقدمه ای بر الگوریتم تشخیص چهره Viola Jones
یک شنبه 5 مرداد 1399 ساعت 19:28 | بازدید : 160 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

مقدمه ای بر الگوریتم تشخیص چهره Viola Jones

این دستگاه برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال خرید یک دستگاه حضور و غیاب خوب ، با کارایی بالا و مقرون بصرفه هستند بسیار مناسب است. صفحه نمایش لمسی - رنگی با اندازه مناسب و وضوح بالا به همراه سیستم عامل محبوب اندروید توانسته محیط گرافیکی جذاب و کاربر پسندی را برای کابران ایجاد نماید. این امر به علت حذف دزدی زمان، کارت زدن به جای یکدیگر و حذف مشکلات دیگر ناشی از نقاط ضعف و اشتباهات در انواع قدیمی تر سیستم های حضور و غیاب ایجاد می شود. یکی از مزایای کمتر شناخته شده بیومتریک برای سیستم حضور و غیاب ایجاد مسیرهای حسابرسی است. استفاده شرکت از سیستم حضور و غیاب بیومتریک به دستیابی به (ROI) مثبت کمک می کند. این امر منجر به صرفه جویی در وقت کارکنان، کاهش هزینه ها و داشتن اطلاعات درست برای پرداخت مزایا شده به مدیریت مؤثر و افزایش بهره وری کمک می کند.

بسیاری از استارتاپ ها و شرکت ها تصور می کنند زمان ثبت حضور و غیاب کارکنان به سرآمده و کارکنان باید وظیفه محور باشند و نه زمان محور. برای حضور و غیاب کارمندان خود دیگر نیازی به استفاده از روش های سنتی یا حتی حضور و غیاب با حسگر های اثرانگشت نیست؛ در سامانه کارمندکنترل معنای حضور و غیاب کاملا دگرگون شده است. به طور کلی این نرم افزارها از تمام مزایای نرم افزارهای نصبی برخوردار هستند و در عین حال، بسیاری ویژگی های دیگر دارند که در سایر نرم افزارها پیدا نمی ­شود. هر کدام از برندها با تبلیغات و بازاریابی سعی دارند خود را به عنوان بهترین نمونه موجود معرفی کنند و این موضوع سازمانها و شرکتها را در انتخاب دچار تردید میکند. از امکانات منحصر به فرد این دستگاه می توان به دوربین فوق حرفه ای با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی اشاره نمود. تکنولوژی بیومتریک یکی از این تکنولوژی ها است که اغلب شرکت ها از آن استفاده می کنند.

همچنین یک نسخه موبایل نیز برای این نرم افزار حضور و غیاب تحت وب تهیه شده است تا نیازهای سازمان ها از هر جهت برآورده شود. به دلیل آن که ممکن است شخص کارت خود را همراه نداشته باشد و یا ترمینال شناسایی اثر انگشت دچار مشکل شده باشد، ترکیب این دو روش می تواند سرعت عمل در ثبت ورود و خروج کارمندان را افزایش دهد. شرایطی وجود دارد که کارکنان باید با اضافه کاری موقعیت های غیر معمول را کنترل کنند. سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ راهکاری هوشمندانه برای این مسئله دارد. اگر یک نمونهاش را بخواهیم نظمی در نظر بگیريم که در خیابانها و در ترافیک آنجا هست، باید ببینیم این نظم برآمده از چه فرهنگی و برآمده از چه طرز تلقی از زندگی است؟ به دلیل وجود ساعت های تقلبی فراوان در بازار که به هیچ وجه از نظر ظاهری قابل تشخیص نیستند، امکان فریب خوردن هر فردی وجود دارد. در این روش معمولاً از خصوصیاتی استفاده میشود که دارای توانائی کافی برای توصیف تصویر بوده وضمن غنای اطلاعاتی، از پایداری خوبی نیز برخوردار باشد.



    • پسورد خود را وارد نمایید



    • دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل OFV-90



    • 5000 کارت



    • ارتباط با ما



    • سریال سیستم (از صفحه ثبت نام برنامه)



    • 4 کلید عملیاتی




این سیستم با کنترل دقیق تردد پرسنل دخالت افراد غیر مسئول را به صفر رسانده و احکام محاسبات مربوط به کسرکار، اضافه و مرخصی را به صورت کاملا مکانیزه با اطلاعات جامع و کامل در اختیار مدیران قرار میدهد . دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره eNBioAccess-T9 قادر به شناسایی اثر انگشت زنده و اصلی از اثر انگشت جعلی می باشد این قابلیت سبب شده تا میزان تقلب در این دستگاه به صفر برسد. سرعت دسترسی به این نرم افزارها بسیار بهتر و مطلوب تر است. در فرم گزارش قابلیت ویرایش مقاطع با توجه به سطوح دسترسی تعریف شده برای پرسنل میسر است. همچنین امکان ردیابی اشخاص با توجه به دستگاه ثبت کننده ورود و خروج وجود دارد . در این پنجره ، شما می توانید پسورد ورود به نرم افزار را تنظیم کنید. اما کماکان دفترخانه می تواند در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل ، سند تنظیم کند . اما در دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره این مشکل برای افراد به وجود نمیآید.

این تکنولوژی به صورت گستردهای مورد بررسی و آزمایش قرار نگرفته اما توسعهدهندگان آن ادعا میکنند که میتواند بین دوقلوها تمایز قائل شد. این دوربین های هوشمند می توانند تصاویر افرادی که در دوربین دیده می شود را با پایگاه داده خود تجزیه و تحلیل کنند. از آنجا که ویژگی های بیومتریک منحصر به فرد هستند و قادر به جعل و یا کپی نمی باشند، تعیین هویت با استفاده از این ویژگی ها دقیق ترین گزینه برای شناسایی کارمندان است. این نوع فناوری به کارفرما کمک می کند تا زمان دقیق حضور و غیاب کارکنان را ثبت کنند. این نرم افزار اندرویدی در دو نوع نرم افزار با دستگاه و بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص خودشون را دارند. نرم افزار حضور و غیاب کوییکی یکی از برترین ابزارهای مدرن مدیریتی است که در اختیار صاحبان کسب و کارها و مدیریت منابع انسانی قرار گرفته است. برای این کار باید تنظیماتی را انجام دهید : همانطور که در تصویر مشاهده میکنید از منوی امکانات » تنظیمات را انتخاب کرده و در تب عمومی تیک جزئیات کالا را زده و کالاهای سریالی را انتخاب میکنیم . این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در شدت نور 5000 لوکس توانایی کار دارد.

 دستگاه ثبت حضور و غیاب

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید مدنظر داشته باشید؛ در نظر داشتن ظرفیت و گنجایش دستگاه حضور و غیاب است.
برای مثال اگر سازمان شما 1000 کارمند داشته باشد و هر کارمند هم موظف به ثبت حضور و غیاب خود 3 نوبت در روز باشد؛ شما به دستگاهی نیاز دارید که قابلیت ثبت حداقل 3000 تردد را داشته باشد و بتواند تا حداقل یک هفته این ترددها را در حافظه‌ی خود ذخیره کند.
پس در هنگام انتخاب دستگاه، توجه به حافظه‌ی آن فراموشتان نشود!

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروشگاه دستگاه حضور و غیاب, قیمت ساعت حضور و غیاب, فراتکنو
شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 13:20 | بازدید : 161 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

فروشگاه دستگاه حضور و غیاب, قیمت ساعت حضور و غیاب, فراتکنو

در سایت بازار بزرگ کشاورزی علف زن (تراش) دوشی و پشتی توسط شرکت شرکت … علف تراش دوشی و … قیمت دستگاه علف چین قیمت فروش موتور علف تراش باغی . قیمت: استعلام قیمت …. … این دستگاه با دسته ای که از روکش پلاستیکی پوشش دهی شده به منظور راحتی بیشتر کاربر به طور ارگونومیک طراحی شده که ایجاد … قیمت: 660,000 تومان. 27 فوریه 2016 … دستگاه علف زن 4 کاره TimberTech AKS52 از طراحی بسیار حرفه ای و … بنابراین می توانید آن را با قیمت مناسبی سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید. … قیمت انواع دستگاه علف زنی - قیمت و معرفی کالا. دستگاه حضور و غیاب np395 نوین پرداز را می توان بهترین گزینه برای مدیران سختگیر معرفی کرد. کمپانی چینی وان پلاس در مراسم معرفی گوشی وان پلاس 5 تی از سیستم تشخیص چهره خود رونمایی کرد. از تماس با ما میتونید با ما در تماس باشید.

تفاوت علف زن های چهار زمانه و دو زمانه ، کدام علف زن برای کار ما مناسب تر است؟ … با دستگاه های تشخیص چهره یا اسکن عنبیه قیمت مناسب تر و پایین تری دارد . ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان و پرسنل هتل مزایای زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها … با دستگاه های تشخیص چهره یا اسکن عنبیه قیمت مناسب تر و پایین تری دارد . با سلام خدمت شما،بنده قرار هست در یک پروژه عمرانی کار کنم ، پروژه ساختمان ۸ طبقه هست، کارهایی که از من خواسته شده ، گزارش کار و پرمیت و حضوررغیاب و ثبت فاکتور هست ، فیلم اموزشی یا … دارید که به من اموزش بده ، راهنمایی شما در این مورد چیست؟ برای مثال اگر زیر ۱۰۰۰ نفر پرسنل دارید، سیستم حضور و غیابی با ظرفیت ۱۰۰۰ کاربر برای شما کافیست. این دستگاه حضور و غیاب پردازش تردد از جدیدترین ورژن الگوریتم تشخیص چهره دنیا استفاده می کند . یکی از تنظیماتی که کارفرمایان به رابط کاربری دسترسی دارند این است که می توانند نرخ پرداخت را تغییر دهند. لطفا ایمیل خود را به درستی وارد نمایید.

کارکنان تنها با اثر انگشت خود میتوانند وارد و یا خارج شوند. » کلیک نموده و اطلاعات مورد نظر را در فرم «محدوده کارتزنی» وارد نمایید. 1- مساحت باغ مورد نظر. در سایت بازار بزرگ کشاورزی ایران فروش انواع . در سایت بازار بزرگ کشاورزی ایران فروش انواع علف زن و لوازم باغبانی و فضای سبز از جمله چمن … علف زن پشتی CASTER تایلند مدل CKT350. علف زن برقی بوش دارای تیغ کنافی می باشد این نوع تیغه برای جاهایی که به غیر از علف سنگ نیز موجود است و اگر تیغه … مدل :art 23 Easy توان دستگاه : 280 W عرض. قیمت مشخصات خرید و فروش علف زن برقی بوش art 23 combi ,. … علف زن های با موتور 4 زمانه معمولی به طبع وزن و قیمت بیشتری از علف زن های 2 زمانه دارند. علف زن ( علف تراش ) پشتی شاخص علف زن های پشتی با موتور ۲ زمانه و ۴ زمانه, کاربرد این علف زن ها جهت مصارف حرفه ای و نیمه حرفه ای می باشد.



    • پسورد خود را وارد نمایید



    • روی گزینه Restore کلیک کنید



    • امکان دور زدن آن بسیار ساده است



    • ثبت ورود و خروج پرسنل خارج از شیفت کاری با مجوز مدیر



    • جستجو براساس نام دانش آموز



    • دلایل ژنتیکی




علف زن علف تراش حاشیه زن شاخه زن قیمت علف زن داس. علف زن علف تراش حاشیه زن شاخه زن قیمت علف زن داس ,. فروش انواع … ی انواع علف زن . لیست قیمت محصولات علف زن برقی ( داس برقی ) به همراه قیمت خرید و فروش علف زن برقی ( داس برقی ) در فروشگاه اینترنتی ایران بوش نمایندگی رسمی بوش و متابو. دستگاه علف تراش ایران تجارت ، نیازمندیها. در ایران است حاشیه زن (علف زن) بنزینی اکتیو مدل AC-2646Active سایز شفت: 8 میلی متر. … دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. 6- گارانتی و خدمات پس از فروش: گارانتی معتبر دستگاههای حضور و غیاب یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب دستگاه حضوروغیاب می باشد. با استفاده از این نرم افزارها امکان مدیریت و کنترل دانش آموزان و همچنین معلمین بسیار ساده شده و دیگر نیازی به روش های فیزیکی کنترل نخواهد بود. دستگاه کنترل تردد ویردی چند زبانه و پشتیبانی از زبانهای فارسی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، عربی ….. امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی و نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است. کاربرد این دستگاه به قدری زیاد است که قیمت دستگاه حضور غیاب برای هر شرکت به صرفه است و می توانند یکی از انواع آن را خریداری نمایند.

نخ های علف زن دستگاه های تکمیل چمن ابزارها و قطعات مصرفی مختلف گفته … پمپ های کشاورزی • برش هم برای استفاده به صورت علف زن و یا هرس کن قیمت موتور آب. علف زن ایرانی علف زنی دستگاه علف زن ماشین یا علف تراش برقی برای کوتاه کردن علف های. چمن زن برقي اينهل مدل GE-EM 1536 HWM 4.3از 2 رایناموجود. سنسور این مدل دستگاه حضور غیاب ، سنسوری نوری و ضد خش است . از دستگاه های حضور و غیاب جهت ردیابی تردد ورود و خروج پرسنل در محل کار استفاده می شود. و اینکه دستگاهتان از کدام روش ارتباطی برخوردار است، بستگی به محیط کار شما دارد.برای تخلیه اطلاعات اگر میخواهید به وسیله شبکه یا نرم افزار متصل شوید دستگاه باید از ارتباطات شبکه ای برخوردار باشد. «یک روز را هم نباید از دست بدهید؛ این نکته را من غالباً به برادران و خواهرانی که در جاهایی مسؤول میشوند، عرض میکنم؛ به شما هم عرض میکنم. دستهی دوم شامل مدیرانی هستند که قبلا این دستگاه را تهیه کردهاند و مدتی هم از آن استفاده کردهاند!

این سیستم قابلیت ثبت خودکار ورود ، خروج ، تأخیر و غیبت کلیه دانش آموزان و معلمان را داراست. برای ثبت سفارش تعمیرات به صورت آنلاین هم میتوانید درخواست خود را به پر کردن فرم سفارش آنلاین تعمیرات موبایل به ثبت برسانید. ۱- دستگاه حضور و غیاب فقط اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود. یکی از محورهای شفافیت مجلس، شفافیت حضور و غیاب نمایندگان است. در صورتی که حضور و غیاب نمایندگان به اطلاع عموم مردم برسد، ضمانت حضور به موقع و حاضر بودن نمایندگان در مجلس خواهد بود. با استفاده از این منو می توانید پیام های روی دستگاه حضور و غیاب را به حافظه Usb انتقال دهید . پرسنل می توانند از آخرین وضعیت مانده مرخصی خود تا آخر ماه ، دوره و سال در هنگام ارسال درخواست مرخصی مطلع گردند .

 دستگاه ثبت حضور و غیاب

دلایل بسیاری برای استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب در شرکت‌های مختلف وجود دارد، بیایید با هم تعدادی از این دلایل را که مدیران مجبور به استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب شده‌اند را با یکدیگر بررسی کنیم:

با استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب، حضور و غیاب کارمندان به دقت کنترل می‌شود و فرآیند حضور و غیاب به درستی و بدون خطا صورت می‌پذیرد.

محاسبه‌ی حقوق و مزایای کارکنان با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد و احتمال خطا در آن به حداقل مقدار ممکن خود می‌رسد.

احتمال تقلب و شانه خالی کردن کارمندان از زیر کار، بسیار کم می‌شود و با به کار بردن سیستم‌های حضور و غیاب بیومتریک، به حداقل مقدار خود می‌رسد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 93
:: بازدید ماه : 282
:: بازدید سال : 515
:: بازدید کلی : 2332