نرم افزار حضور غیاب
پنج شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 17:58 | بازدید : 282 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

OnTheClock.com بهترین نرم افزار حضور و غیاب برای مشاغل کوچک است که نیاز به پیگیری کارمندان دارند. کارت های زمانی الکترونیکی ایمن را ارائه می دهد. OnTheClock روی رایانه لوحی ، رایانه شخصی یا تلفن هوشمند کار می کند و دیگر نیازی به خرید یک تایم کلاک جداگانه نیست. برنامه راه اندازی و استفاده از آن آسان است. به علاوه ، این ویژگی های پیشرفته ای مانند آرد سوخاری GPS ، ادغام حقوق و دستمزد و ردیابی PTO را ارائه می دهد.

قیمت

هزینه OnTheClock برای هر کارمند بین 2.85 تا 3.00 دلار در ماه است. همه ویژگی ها در هر ردیف گنجانده شده است ، بنابراین شرکت هایی که تعداد کارمندان کمتری دارند ویژگی های مشابه شرکت های دارای صدها کارمند را دارند. اگر بیش از 400 کارگر استخدام کنید تخفیف های حجمی در دسترس است.

OnTheClock به شما یک آزمایش 30 روزه رایگان می دهد و نیازی به قرارداد ندارد. هیچ هزینه اضافی ، هزینه پیاده سازی یا هزینه پشتیبانی ندارد. همه چیز در نرخ ماهانه هر کاربر لحاظ شده است.

امکانات

OnTheClock ردیابی زمان و حضور را با کیوسک timeclock ، مرورگر وب یا ماژول برنامه timeclock فراهم می کند که کارمندان می توانند از آن برای ورود و خروج استفاده کنند. همه برنامه ها شامل دپارتمان ها و مشاغل نامحدود ، تعداد نامحدود نقش مدیر و مدیر هستند و شما می توانید روزانه تعداد نامحدودی از ورودی ها را داشته باشید.

ویژگی های OnTheClock شامل موارد زیر است:

  • ردیابی زمان برای کارمندان ساعتی و حقوق بگیر
  • ابزارهای مدیر برای گذاشتن یادداشت های کارمند یا تنظیم زمان و زمان خارج از برنامه
  • مکان های GPS بنابراین شما می توانید ببینید که در آن ساعت کارکنان در داخل و خارج است
  • شمشیربازی برای جلوگیری از ساعت کاری کارگران قبل از رسیدن به محل کار
  • سلف سرویس کارمندان برای مشاهده برنامه ها ، بررسی موجودی های PTO و درخواست وقت مرخصی
  • ابزار نظرسنجی برای جمع آوری بازخورد کارکنان قبل و بعد از کار
  • کنترل های اداری برای قوانین سفارشی سازی و گرد کردن ، زمان صرف غذا و استراحت و تعطیلات
  • دوره های پرداخت معمول: هفتگی ، دو هفته ای ، نیم ماهانه و ماهانه
  • گزارش نکات ، اضافه کاری ، حقوق و دستمزد و هزینه شغلی (برای تخمین کار پروژه و مشتری)

جوانب مثبت

نرم افزار حضور غیاب حضور غیاب جهان گستر 

OnTheClock مقرون به صرفه است ، با ساعت اثر انگشت سرقت زمان را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد ببینید چه کسی در زمان واقعی کار می کند. برای راه اندازی و افزودن کارمندان ، دوره آزمایشی رایگان شما فقط چند دقیقه طول می کشد. شما می توانید برنامه ها را بسازید ، وقفه ها را به صورت خودکار انجام دهید و هشدارها و یادآوری های کارمندان را ارسال کنید. 

کارت های زمانی به طور خودکار محاسبه می شوند و ساعات منظم و اضافه کاری را برای همه ایالت ها از جمله کالیفرنیا و همچنین مرخصی های پرداخت شده را نشان می دهند. با استفاده از CSV یا Excel می توانید جدول های زمانی را به سیستم حقوق و دستمزد خود صادر کنید. 

اگر از یکی از سیستم های حقوق و دستمزد یکپارچه مانند ADP ، Gusto یا Paychex استفاده می کنید ، یا برای فاکتور گرفتن ساعت های قابل پرداخت نیاز به صادرات داده دارید ، آن رابط ها را نیز پیدا خواهید کرد.

موارد منفی 

OnTheClock آخر هفته پشتیبانی تلفنی ارائه نمی دهد. علاوه بر این ، این راه حل حضور و غیاب بسیار قابل تنظیم است - شما باید اطمینان حاصل کنید که قوانین شما برای گرد کردن ، تعطیلات ، امنیت ، حصارکشی زمینی و محدودیت های ساعت به درستی تنظیم شده است.

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی مشتری OnTheClock شامل ایمیل ، چت و پشتیبانی تلفنی از ساعت 8:30 صبح تا 5 بعد از ظهر (ET) است. آخر هفته ، یک گپ بات به سوالات عمومی پاسخ می دهد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
یک شنبه 5 بهمن 1399 ساعت 22:36 | بازدید : 278 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

چرا باید از دستگاه‌های حضور و غیاب استفاده کنیم؟

به طور کلی، خریدن دستگاه انگشت زن برای مدیران، صرفه‌ی اقتصادی زیادی دارد.
زیرا مدیران از طریق دستگاه حضور غیاب می‌توانند علاوه بر محاسبه کارکرد و حقوق پرسنل، با کاهش هزینه‌های پرسنلی، منافع مالی زیادی را برای سازمان خود به ارمفان می آورند. برای این موضوع مقاله قیمت دستگاه حضور و غیاب را مطالعه نمایید.
در کل، موارد زیر مدیران را ترغیب به خرید دستگاه انگشت زنی حضور و غیاب می‌کند:

  •      ساعات دقیق ورود و خروج پرسنل را کنترل می‌کند.
  •      آمار دقیق اضافه‌کاری و کسرکار را کنترل می‌کند.
  •       دخالت افراد غیرمسئول را به حداقل می‌رساند!
  •       محاسبه‌ی حقوق و دستمزد پرسنل را ساده می‌کند!
  •       آرشیو کاملی از ساعات ورود و خروج کارمندان خواهند داشت.
  • بهترین نرم افزار حضور غیاب 

قیمت دستگاه انگشت زنی حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چیست؟

یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین دستگاه حضور غیاب در دنیا، دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی است که تا به امروز محبوبیت بسیاری را در بین مردم به دست آورده است.
این دستگاه با استفاده از فناوری‌های بیومتریک طراحی شده است و طرز کار دستگاه به این صورت است که: ویژگی‌های فیزیکی و منحصر به فرد هر کارمند را مشخص می‌کند و در حافظه‌ی خود ثبت می‌کند و در هنگام ثبت ورود و خروج توسط دستگاه ورود و خروج، از این داده‌های ثبت شده استفاده می‌کند.
سیستم‌های حضور و غیاب بیومتریک، نظیر سیستم حضور غیاب اثر انگشت و دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره، این اطمینان را برای مدیران حاصل می‌کند که دقیقا خود شخص در محل حضور دارد و امکان تقلب و اشتباه را تقریبا به صفر می‌رساند.
البته مقصودمان این نیست که بگوییم امکان تقلب در این دستگاه‌ها اصلا وجود ندارد! بلکه این دستگاه‌ها نیز ممکن است نقاط ضعف و قوت خاص خود را داشته باشند.
اما حداقل با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که درصد ضریب خطا و تقلب را به حداقل رسانده‌اید!

دستگاه حضور و غیاب انگشتی

قیمت دستگاه انگشت زنی حضور و غیاب

در خرید دستگاه‌های حضور و غیاب، مدیران به دو دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شوند:
گروه اول مدیرانی هستند که قبلا دستگاه حضور و غیابی را تهیه کرده و مدتی هم از آن استفاده کرده‌اند؛ اما به دلیلی یک از مشکلات زیر، تصمیم به تعویض دستگاه گرفته‌اند:

  1.   شرکت تولیدی دستگاه وارداتی بوده (دستگاه چینی است) و به دلیل تحریم‌ها، فروش قطعات یدکی دستگاه را به ایران ممنوع کرده است.
    در نتیجه اگر دستگاه خراب شود امکان تعمیر مجدد آن وجود ندارد و دستگاه عملا بی‌استفاده خواهد شد.
  2.   دستگاه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسبی ندارد.
  3.   شرکت سازنده‌ی دستگاه امکان ارتقا و بروزرسانی برنامه‌های نرم‌افزارش را ندارد.
    در نتیجه اگر مدیر نیازمند امکانات جدیدی باشد، شرکت سازنده نمی‌تواند به آن‌ها این امکانات را ارائه دهد و دستگاه برای مدیر عملا بی‌استفاده خواهد شد.

گروه دوم مدیرانی هستند که به تازگی با دستگاه حضور و غیاب آشنا شده‌اند و می‌خواهند برای شرکتشان سیستم مناسبی را تهیه کنند.
اولین موضوعی که ذهن این مدیران را به خود مشغول می‌کند؛ قیمت دستگاه حضور و غیاب است. این موضوع به معنی آن است که این مدیران به صورت ناخودآگاه به دستگاه‌های ارزان‌تر جذب می‌شوند.

در ادامه‌ی ماجرا می‌بینید که خرید دستگاه ارزان‌تر همان و پشیمانی هم همان.
اگر شما هم جز همین دسته از مدیران هستید؛ توصیه‌ی ما به شما این است که قیمت دستگاه را در اولویت نگذارید زیرا پس از مدتی به مشکلات مدیران گروه اول برمی‌خورید!
بلکه دستگاهی را انتخاب کنید که بیشترین کارایی و استفاده را برای شما داشته باشد، حال اگر قیمت آن هم نسبتا بالا بود اشکالی ندارد.

نحوه‌ی کار دستگاه حضور غیاب انگشتی

دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ارزان به شرح مقابل کار می‌کند: هنگامی که پرسنل یک سازمان انگشت خود را بر روی سنسور حسگر قرار می‌دهد؛ دستگاه اثر انگشت او را شناسایی کرده و نقشه‌ی مختصاتی از اثرانگشت او تهیه کرده و در حافظه‌ی خود ثبت می‌کند.
این نقشه‌ی مختصاتی برای دستگاه، حکم کارت شناسایی کارمند را دارد.
پس از ثبت اثر انگشت در حافظه‌ی انواع دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، کارمند هربار که برای ورود یا خروج اثر انگشت خود را روی سنسور دستگاه بگذارد؛ دستگاه این اثر انگشت را با اثر انگشت ثبت شده مطابقت می‌دهد.
اگر تطابق وجود داشت، ساعت ورود و خروج کارمند ثبت می‌شود و اگر تطابق وجود نداشت، دستگاه اثر انگشت فرد را شناسایی نمی‌کند.
پس برای کار با دستگاه حضور غیاب اسکنر اثر انگشتی باید مطابق مراحل زیر عمل کنیم:

  1. همه‌ی کارمندان باید اثر انگشت خود را با قرار دادن انگشت در محل حسگر، در حافظه‌ی دستگاه ذخیره کنند.
  2. کارمندان برای ثبت ورود و خروج خود، انگشت خود را در محل حسگر دستگاه قرار دهند تا هویت آن‌ها شناسایی شود.

بهترین مدل دستگاه انگشت زنی حضور و غیاب کدام است؟

حال سوالی که ممکن است برایتان مطرح شود، این است که: کدام یک از انواع دستگاه‌های حضور و غیاب از سایرین بهتر است و کارآمدی بهتری دارد؟!
در پاسخ به این پرسش شما باید بگوییم که شما برای این که بتوانید بهترین دستگاه حضور و غیاب را بخرید؛ باید به نیازها و محدودیت‌های سازمان خودتان نگاه کنید و بر این اساس برنامه‌ریزی را انجام دهید.
از آنجایی که نیازها و ویژگی‌های هر سازمان منحصر به فرد خود سازمان است ما نمی‌توانیم دستگاه مشخصی را به شما پیشنهاد دهیم و بگوییم این بهترین دستگاه برای سازمان شماست!
بلکه تلاش ما بر این است که در این مقاله و مقاله‌های بعدی مزایا و معایب هر کدام از این دستگاه‌های حضور و غیاب را برای شما تشریح کنیم؛ تا شما با استفاده از این اطلاعات بهترین تصمیم را بگیرید و دستگاه نهایی و مورد نظر خود را تهیه کنید.

دستگاه اثر انگشت حضور و غیاب

ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

  • در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی امکان تقلب تقریبا به صفر می‌رسد؛ زیرا شما نمی‌توانید الگوی اثر انگشت فرد دیگری را حدس بزنید و به جای کس دیگری، حضور شخص را وارد کنید.
    در صورتی که در دیگر دستگاه‌های حضور و غیاب ممکن است بتوانید گذرواژه و الگو را حدس بزنید. پس امکان تقلب در این دستگاه بسیار کم است.
  • در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما نمی‌توانید حضور شخص دیگری به غیر از خودتان را ثبت کنید؛ زیرا باید اثر انگشت او را به همراه داشته باشید که این کار عملا غیر ممکن است.
    اما در سایر دستگاه‌ها، نظیر دستگاه حضور و غیاب کارتی، می‌توانید علاوه بر حضور خودتان، حضور چندین شخص دیگر را هم با به همراه داشتن کارت آنان، ثبت کنید.
  • در سایر سیستم‌های حضور و غیاب ممکن است گذرواژه یا کلمه‌ی عبور خود را فراموش کنید، اما در سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی، شما همیشه برای ورود، اجزای بیومتریک خود (اثر انگشت) را به همراه دارید.

مزایای دستگاه انگشتی

حال که دانستیم دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی چیست و چگونه کار می‌کند؛ زمان آن است که از خود بپرسیم چرا بین مدل‌های مختلف دستگاه‌ حضور و غیاب، باید دستگاه‌ حضور غیاب اثر انگشتی را انتخاب کنیم؟
همه‌ی ما می‌دانیم که لازمه‌ی یک خرید درست، شناخت کامل محصول می‌باشد.
ما در این بخش از مقاله تصمیم داریم تمامی نقاط ضعف و قوت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را بیان کنیم تا شما بتوانید با دید باز، تصمیم به خرید بگیرید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
در این بخش از مقاله مزایای انتخاب دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

  • اثر انگشت برای هر کارمند منحصر به فرد است:

  با استفاده از دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما می‌توانید ویژگی‌های بیومتریک هر شخص را به صورت مجزا در سیستم حضور و غیاب ثبت کنید.

  • امکان تقلب را از کارمندان می‌گیرد:

 از آنجایی که ویژگی‌های بیومتریک هر فرد مختص به همان فرد است و در شخص دیگری تکرار نمی‌شود؛ امکان تقلب در سیستم تایمکس انگشتی عملا وجود ندارد.

  • صرفه‌جویی در هزینه:

شما با خرید دستگاه‌های حضور و غیاب در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید!
زیرا تحقیقات نشان داده‌اند شرکت‌هایی که از دستگاه‌های حضور و غیاب استفاه نمی‌کنند حدود ۱۵- ۱۰ درصد، حقوق و کارمزد بیشتری (بر حسب اشتباه) به کارمندان خود پرداخت می‌کنند.

 یکی دیگر از مزایای دستگاه اکسس کنترل این است که کارفرما می‌تواند از راه دور، با استفاده از اینترنت و نرم‌افزار حضور و غیاب بر عملکرد کارکنان نظارت داشته باشد و کارمندانی را که در راه دور کار می‌کنند؛ کنترل نماید.

  • رضایت شغلی کارمندان از دستگاه حضور غیاب اثر انگشت

این سیستم توانسته است رضایت کارمندان را هم، جلب کند!
در گذشته زمان‌های اضافه‌کاری کارمند ممکن بود در سیستم ثبت نشود و کارمند حق و حقوق خود را به طور کامل دریافت نکند.
اما با روی کار آمدن سیستم‌های حضور و غیاب این مشکل برطرف شد و رضایت شغلی کارمندان افزایش پیدا کرد.

  • صرفه جویی در زمان برای محاسبه‌ی حقوق کارمند:

در گذشته محاسبه‌ی حقوق کارمندان به صورت دستی انجام می‌گرفته است.
محاسبه‌ی دستی، هم بسیار زمان‌گیر بود و هم احتمال رخ دادن خطا و اشتباه در آن بسیار زیاد بود.
اما با روی کار آمدن خرید دستگاه حضور غیاب اثر انگشت، زمان محاسبه‌ی حقوق و دستمزد کارکنان به حداقل رسید و احتمال خطا در محاسبات نیز به صفر تبدیل شد.

قیمت دستگاه تشخیص اثر انگشت

معایب دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

حال که درباره‌ی چند نمونه از مزایای دستگاه حضور غیاب با اثر انگشت صحبت کردیم؛ لازم است چند عیب این دستگاه را هم متذکر شویم تا شما بتوانید بهتر تصمیم بگیرید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
چند تا از معایب عمده‌ی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی به شرح زیر است:

  •  آلودگی دستگاه انگشت زن

یکی از مشکلات دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، انتقال آلودگی و میکروب‌ها از طریق سنسور دستگاه است.
زیرا کلیه‌ی کارمندان با این سنسور سر و کار دارند و اگر شخصی از میان کارمندان بیماری یا آلودگی خاصی داشته باشد، این مشکل به کارمندان دیگر هم منتقل می‌دهد و آن‌ها را نیز بیمار می‌کند.

  • ناخوانا بودن اثر انگشت

گاهی اوقات اثر انگشت کارمند در هنگام ورود ثبت می‌شود، اما در هنگام خروج، دستگاه دچار مشکل می‌شود و اثر انگشت فرد را ثبت نمی‌کند.
این اتفاق به  ۳دلیل عمده رخ می‌دهد:

  1. فرد به صورت ژنتیکی اثر انگشت ضعیفی دارد.
  2. فرد در طول روز با آب و مواد شیمیایی زیادی سر و کار داشته و این موضوع باعث شده تا اثر انگشت ناخوانایی داشته باشد.
  3. دست فرد متورم شده و اثر انگشت وی قابل شناسایی توسط دستگاه نیست.
  • بیماری در هنگام ثبت اثر انگشت

بعضی از افراد به دلیل بیماری‌های خاص متاسفانه اثر انگشت خود را از دست می‌دهند و امکان استفاده از دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی را ندارند.

  • رطوبت برای ثبت اثر انگشت

اگر شما هم جز کسانی هستید که تصمیم گرفته‌اید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی را خریداری کنید؛ باید بدانید که ممکن است کار کردن با این دستگاه در فصول سرد سال کمی برایتان مشکل باشد.
زیرا در فصل‌های سرد سال نظیر پاییز و زمستان، میزان رطوبت هوا کاهش می‌یابد و خوانایی اثر انگشت را برای سنسورهای نوری دچار مشکل می‌سازد.
«چگونه دستگاه اثر انگشتی را دور بزنیم؟» اگر برای شما هم این سوال پیش آمده، پیشنهاد می‎کنیم که حتما سری  به این صفحه بزنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی آشنا کنیم و یاد گرفتیم که:

  • چرا باید از دستگاه‌های حضور و غیاب استفاده کنیم؛
  • دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی دقیقا چیست؛
  • قیمت دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی چقدر است؛
  • نحوه‌ی کار دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی به چه صورت است؛
  • بهترین مدل دستگاه حضور و غیاب کدام است؛
  • ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را شناختیم؛
  • با مزایای دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی آشنا شدیم؛
  • و گوشه‌ای از معایب دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را فهمیدیم.

امیدوارم که این مقاله‌ی جامع و کامل درباره‌ی دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی، به شما در تصمیم‌گیری برای خرید دستگاه کمک کرده باشد و تا به حال فهمیده باشید که کدام یکی از انواع دستگاه حضور و غیاب برای سازمان شما مناسب‌تر است.
در هر صورت، ارشناسان شرکت جهان گستر پارس آماده‌اند تا در ساعات کاری پاسخگوی سوالات شما باشند و با مشاوره‌ی رایگانشان شما را راهنمایی کنند.
برای ارتباط با آن‌ها کافیست با شماره‌ی پایین صفحه، تماس حاصل نمایید!
اگر هم علاقه دارید درباره‌ی ذستگاه‌های حضور غیاب بیشتر بدانید می‌توانید سری به وبلاگ جهان گستر پارس بزنید!

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرم افزار اتوماسیون غذا چیست و چگونه عمل میکند ؟
دو شنبه 29 دی 1399 ساعت 17:12 | بازدید : 193 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

 

نرم افزار اتوماسیون تغذیه جهان گستر پارس، نرم‌افزاری است که محبوبیت بسیاری را در بین سازمان‌ها و کارخانه‌جات مختلف به دست آورده است.
البته که این نرم افزار عمری نسبتا طولانی دارد و بین مشتریان قدیمی خود، چند سالی هست که جا افتاده و توانسته مشکلاتی که سازمان و کارمندان با فرآیند تغذیه و سلف سرویس غذا داشته‌اند را تا حدود زیادی حل کند.
نرم افزار اتوماسیون تحت وب تغذیه، با قابلیت پشتیبانی از انواع سلف سرویس‌های کارمندی، بیمارستان‌ها و سلف‌های دانشجویی به همراه ضمانت و پشتیبانی مناسبی که به مشتریان خود ارائه می‌کند، شاید یک سر و گردن از نمونه‌های مشابه رقبا بالاتر باشد!

منبع 

 

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:27 | بازدید : 150 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره  RF600 یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای سازمان‌های متوسط و کوچک است.
اگر تصمیم به خرید دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره گرفته‌اید؛ دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره  RF600 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست.
این دستگاه نسبت به رقبای مشابهش در بازار ویژگی‌ها و مزیت‌هایی دارد که آن‌ها را بررسی می‌کنیم!

ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه  RF600

  • مجهز به سنسور تشخیص چهره
  • مجهز به کارت خوان بدون تماس
  • قابلیت ذخیره‌ی ۵۰۰ چهره در حافظه‌ی خود
  • قابلیت شناسایی ۱۰۰۰۰ کارت شناسایی
  • قابلیت ثبت۲۰۰,۰۰۰ تردد در روز
  • توانایی کارکرد در محیطی با ۸۰۰۰ لوکس نور
  • پشتیبانی از کابل شبکه‌ی وای گند
  • قابلیت تخلیه‌ی اطلاعات بر روی فلش مموری با استفاده از کابل وای گند
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق کابل USB
  • قابلیت کنترل راه بند و درب‌های برقی
  • صفحه‌ی ۲.۸ اینچی با قابلیت تاچ و لمسی بودن
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تشخيص چهره انسان به كمك پردازش تصوير قسمت 1
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:22 | بازدید : 197 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

همچنين در صورت عدم استفاده از سيستم حضور و غياب در سازمان هاي متوسط و بزرگ، مشكلات اساسي پيش خواهند آمد كه ميتوانيد در اين مقاله آنها را مطالعه نماييد. در اين پست سه مقاله در زمينه تشخيص چهره را در قالب يك فايل براي دانلود قرار داده ايم،در هر مقاله بصورت جداگانه يكي از الگوريتم هاي تشخيص چهره مورد بررسي قرار گرفته است. مطالعه مقاله راهنماي خريد و انتخاب دستگاه حضور و غياب كارابان نيز ميتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما كمك نمايد. قيمت دستگاه حضور و غياب علاوه بر حسگر ها ذكر شده به حافظه نگهدارنده، سرعت پردازش، نوع ارتباط دستگاه با كامپيوتر و قابليت گزارشات و آمار هاي ترددات انجام شده بستگي دارد. سيستم هاي حضور و غياب بيومتريك اجازه مي دهند تا شركت ها جايگزيني مناسب براي رمزعبور در نظر بگيرند و در عين حال از راه حلي امن و آسان جهت از بين بردن خطرات رمزعبور بهره برند. سيستم حضور و غياب توانا با هر دو حالت اثر انگشت و كارت هوشمند قابليت كار كردن دارد اما حسن و برتري كارت هاي هوشمند يك) تبليغات مدارس و دو) سرعت كارت زني مي باشد. اين سيستم هيچ گونه خطا و يا باگ نرم افزاري ندارد و به هنگام كارت زني ها در وجه انبوه نيز به هيچ عنوان دچار وقفه و يا هنگ نرم افزاري نمي شود.

دستگاه تشخيص چهره

سايت هاي برون سپاري و انجام پروژه كم نيستند ولي بعد از كار كردن با آن ها به قدرت و ظرافت پارس كدرز بيش از پيش واقف شدم. به اين صورت كه از شما اجازه دسترسي به ليست براي ورود اطلاعات را مي خواهد.ادغام اين دو برنامه، علاوه بر ارتقاي دقت ورودي اطلاعات، زحمت وارد كردن اطلاعات را هم كمتر مي كند. همان طور كه خازن ها مي توانند بار الكتريكي را ذخيره كنند، اتصال آن ها به صفحات رسانا روي سطح اسكنر امكان استفاده از آن ها براي رديابي جزئيات يك اثر انگشت مورد استفاده قرار مي گيرد. دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي، مرخصي ها را محاسبه مي كند. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي چگونه با ليست ثبت ساعات كارمندان ادغام مي شوند؟ دستگاه حضور غياب اثر انگشتي Nitgen T3 قابليت شناسايي به سه روش رمز،كارت و اثر انگشت را در كمتر از 0.2 ثانيه داراست. همچنين با نصب اپليكيشن انرويد مدرسه بر روي گوشي والدين آنها مي توانند گزارش حضور و غياب دانش آموزان را به صورت روزانه در گوشي خود مشاهده نمايند.

  • 2015/03/07 #1
  • قابليت شناسايي افراد از طريق چهره، كارت مايفر و كد
  • 12- پرسش هاي متداول ( faQ )
  • قابليت تغيير زبان و تقويم سيستم
  • امكان ذخيره تصاوير به تعداد نامحدود ( چند صد هزار عكس )

به عبارتي همه تيك هاي حضور و غياب به صورت اتوماتيك در دفتر نمره كلاسي الكترونيكي در سيستم از قبل خورده شده است و اين ويژگي از ابتكارات گروه طلاي نرم مي باشد. يك ويژگي منحصربفرد ديگر اتوماسيون حضور و غياب توانا، اطلاع رساني پيامكي اتوماتيك به والدين در رويدادهاي مختلف مدارس مي باشد. ندارد. همچنين ويژگي اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمايش گرافيكي و بسيار زيباي مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات اين شركت جهت ايجاد هيجان و انگيزه در دانش آموزان جهت استفاده از اين اتوماسيون مي باشد. يكي ديگر از نوآوري هاي گروه طلاي نرم، استفاده از كارت هاي هوشمند جهت نمايش گرافيكي كارنامه هاي مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روي LCD موجود در سالن مدارس مي باشد. در اين راستا گروه طلاي نرم، نرم افزار حضور و غياب كاملاً اتوماتيك و هوشمند ويژه مدارس را به شيوه خلاقانه و نوآوري ارائه نموده است كه ويژگي هاي آن را در ادامه برمي شماريم.

بهترین نرم افزار حضور غیاب 

دستگاه ساعت زني انگشتي

در اين طرح جالب، دانش آموزان چنانچه در ساعات غير از ساعات حضور و غياب ، كارتهاي هوشمند خود را مقابل دستگاه حضور و غياب بگيرند ، مي توانند كارنامه هاي مستمر خويش را مشاهده نمايند. Wi-Fi : با استفاده از امكان Wi-Fi در دستگاههاي حضور غياب، مديران مي توانند به صورت آنلاين با سرور ارتباط برقرار نموده و اطلاعات دستگاهها را منتقل نمايند. همچنين اين دستگاه نيز مي تواند مورد استفاده پرسنل مدارس هم قرار گيرد كه در آن SMS ورود ، خروج و يا تاخير پرسنل به محض نگه داشتن كارت در مقابل دستگاه به موبايل مديريت ارسال مي گردد. يعني مي توان با استفاده از ماتريس كوواريانس نيز به بردار و مقدار ويژه رسيد. دماي صورت و بدن مقدار يكتايي دارد و بين ۳۵٫۵ درجه سانتي گراد تا ۳۷٫۵ درجه سانتي گراد متغير است كه نوعي امضاي حرارتي را بوجود مي آورد. در حالت روميزي، نرم افزار كارمند كنترل به محض روشن شدن سيستم، اقدام به ارسال اطلاعاتي مش كند كه نشان مي دهد كارمند مذكور در جاي خود قرار گرفته و به سيستم لاگين شده است.

دستگاه ساعت زني ارزان

توجه داشته باشيد كه اين كتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پايين پشتيباني ميكند. اين محصول بنا بر درخواست مشتري به همراه دستگاه ارائه مي شود. اين سيستم قابل استفاده در هر نوع مركز آموزشي ( ابتدايي ، دبيرستان و .. ) با هر تعداد دوره تحصيلي و با هر تعداد دانش آموزي مي باشد. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره هاي مختلف شاهد افزايش قيمت دلار بوديم. پس از آن در سال ۱۸۹۴ دانيل ام كوپر اولين دستگاه حضور و غياب كارتي را اختراع كرد كه با نام ساعت حضور و غياب روچستر شهرت يافت. استفاده از دستگاه حضور و غياب در كشورهاي پيشرفته تاريخچه اي بيش از يك قرن دارد و از همان ابتدا اهميت و استفاده از آن رفته رفته بيشتر شده است. همانطور كه مي­دانيد، دستگاه هاي حضور و غياب و گيت هاي كنترل تردد يا مستقيما از شركت هاي خارجي وارد مي ­شوند و يا در صورت توليد در داخل، قطعات زيادي دارند كه وارداتي هستند. دستگاه هاي حضور و غياب جديد با پردازنده هاي قوي و نمايشگر تمام رنگي.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش پايتون: مفاهيم OpenCV براي تشخيص چهره و حركت
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:21 | بازدید : 196 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

ابتدا بعد از ورود به منو وارد گزينه سيستم شده ، گزينه زمان را انتخاب كرده و زمان تغيير ساعت رسمي را انتخاب ميكنيم . ” بعد به طرفش رفت. روش هاي موجود جهت كنترل رفت وآمد و حضور و غياب كاركنان مثل كارت و كلمه عبور مشكلاتي مثل گم شدن، فراموشي و سرقت را به همراه دارد. در گذشته براي حفظ امنيت اطلاعات كاركنان و كنترل حضور و غياب آن ها از كارت هاي اعتباري مخصوص استفاده مي شد. چاپ كارت حضور و غياب مي تواند همراه با شخصي سازي انجام شود، همچنين مي توان اطلاعات مربوط به پرسنل را روي آنها درج كرده و كارت ها را رمز گذاري نمود. امروزه نيز با ظهور تكنولوژي كامپيوتر، نسل جديدي از دستگاه هاي حضور و غياب به بازار عرضه ميشوند. امروزه كمتر كسي حاضر ميشود خريدي بدون گارانتي و خدمات پس از فروش انجام دهد. اين فناوري امروزه بسيار متداول شده است و در بخش دوربين گوشيهاي تلفن همراه و يا روي برخي از نرمافزارها كه روي لپتاپ نصب ميكنيم از طريق وبكم آن استفاده ميشود.

قيمت دستگاه ساعت ورود و خروج

200 تن در ساعت كارخانه سنگ شكن . ساعت مذبور نمايانگر ساعت ورود و يا خروج كارمند مي باشد كه در سيستم ثبت مي گردد. دستگاه حضور غياب، يك دستگاه ديجيتالي است كه با استفاده از حسگرهاي ديجيتالي هويت افراد را تأييد و ورود و خروج آنها را ثبت ميكند. يكي از معيار هاي موثر در قيمت دستگاه حضور و غياب نوع سنسوري مي باشد كه در آن بكار رفته است كه هر چه سنسور سريع تر عمل كند قيمت آن را نيز گران تر مي كند. يكي از ويژگيهاي مبتني بر ظاهر متداول، ويژگيهاي گابور است كه استخراج آن نيازمند محاسبات سنگيني ميباشد. شركت مهندسي نوآوران ايده و پردازش ميديا به منظور ارائه راهكارهاي بيومتريك تاسيس گرديده است كه چشم انداز آن مبتني بر ايجاد يك سازمان دانش بنيان و مشتري مدار ميباشد. سوأل : مهمترين علل ايجاد اختلال در كار دستگاه حضور و غياب كدامند؟ براي استفاده از كارت هاي حضور و غياب وجود يك دستگاه كنترل تردد الزاميست.



    1. تكنيك تركيبي



    1. بررسي ورود و خروج پرسنل به صورت منظم



    1. برقراري ارتباط با كامپيوتر از طريق RS-232،RS-485

دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی 

http://saatzani.loxblog.com/post/79

    1. هزينهي خدمات در محل و پشتيباني فني



    1. آيا جهت گزارش گيري به شخص وابسته است ؟



    1. تعريف واحد و بخش هاي سازمان



    1. داراي قابليت تشخيص چهره زنده (Live Face Detection)



    1. منبع تغذيه 12 ولت 3 آمپر

 

نرم افزار اتوماسیون غذا

در حال حاضر اكثر نرم افزارهاي حضور و غياب اين امكان را در اختيار ما قرار مي دهد و امكان لينك شدن بين دو نرم افزار وجود دارد. جواب: خروجي نرم افزار حضور و غياب ، ورودي نرم افزار حقوق و دستمزد است. سوأل : آيا در تاريخ انتهاي اسفند و شهريور ، ساعت دستگاه حضور و غياب با ساعت رسمي كشور هماهنگ مي شود؟ با سامانه حضور و غياب قسمت ها مي توانند به روش هاي متفاوتي زمانگيري كنند، كه شامل برگه زمانبندي الكترونيك و ساعت هاي وب مي شود. كاربر گرامي، شما در حال مشاهده ليست قيمت دستگاه حضور و غياب بعد پنجم هستيد. بنابراين دفعات بعد كه فرد مورد نظر در مقابل دوربين دستگاه جهت كنترل حضور و غياب قرار مي گيرد، سيستم از طريق اطلاعاتي كه دارد، چهره فرد را شناسايي خواهد كرد. هر فرد در سرتاسر جهان يك چهره كاملاً منحصربهفرد دارد، حتي دوقلوهاي يكسان كه ازلحاظ چشم انسان شبيه هستند نيز برخي مشخصات منحصربهفرد دارند. همچنين قابليت كاركرد در سيستم هاي كنترل دسترسي (Access Control)، قابليت اتصال بر روي سيستم هشدار حريق و بسياري موارد ديگر كه امر كنترل تردد و حضور و غياب را سرعت بدهد، در كارت ساعت AC7000 موجود است. برخورداري از كارت خوان دوگانه، حافظه داخلي با ظرفيت بالا و موارد ديگر از ويژگي هاي سخت افزاري و نرم افزاري ساعت حضور و غياب تشخيص چهره AC7000 هستند كه در مجموع باعث بهبود فوق العاده عملكرد دستگاه مي شوند.

دستگاه حضور و غياب جهان گستر V800

بهبود رضايت شغلي كاركنان: روحيه كاركنان با انجام كار اضافي كه پاداشي ندارد ضعيف مي شود. قابليت اتصال به سيستم VoIP هم تعبيه شده است كه باعث بهبود كيفيت صداي دستگاه مي شود. افزايش رزولوشن دوربين مدار بسته باعث مي شود تا تصاوير دوربين به اندازه اي كيفيت داشته باشد كه كاربر دوربين بتواند تصوير شخص جلوي دوربين را با كيفيت مناسب مشاهده نمايد. در نرم افزار ويسمن تحت ويندوز (نسخه رايگان) امكان دريافت و مشاهده ورود و خروج ها به صورت روزانه و فردي وجود دارد و همچنين داراي قابليت اصلاح گروهي ساده ورود و خروج ها نيز مي باشد. اين نرم افزار تلفني قابليت ثبت ورود و خروج پرسنل را از طريق تلفن داخلي كاربر فراهم مي كند. اين دستگاه قابليت تشخيص چهره واقعي را حتي در محيط هاي كم نور و تاريك دارد. فناوري هايي كه قادر است به اين مشكلات غلبه نمايد، فناوري هاي تشخيص چهره، اثر انگشت و كف دست مي باشد. سنسورهاي خازني در صورت كثيف بودن سطح سنسور و يا عرق كردن انگشت ممكن است كاركرد صحيحي نداشته باشند اما در سنسورهاي فراصوتي، ديگر با چنين مشكلاتي روبرو نخواهيد شد. تهيه كارتهاي عبور نيز هزينه بر است كه با حذف آن مي توانيد به آساني در هزينههاي سازمان صرفه جويي كنيد. ما به نيازهاي شما آگاه هستيم و به همين دليل در تهيه ي دستگاه حضور و غياب سعي كرده ايم نكات ضروري را در نظر بگيريم تا شما را در رسيدن به اهداف خود ياري دهيم. چاپ كارت حضور و غياب و استفاده از سيستم كنترل تردد موجب كاهش هزينه ها مي گردد.

دستگاه حضور وغياب ارزان

كارت حضور و غياب يكي از انواع چاپ كارت هاي پي وي سي است كه كاربرد آن در موسسات و سازمان ها جهت مديريت منابع انساني مي باشد. شركت كارتكو مفتخر است تا بعنوان يكي از تأمين كنندگان كارت هاي پي وي سي بهترين خدمات خود را در زمينه چاپ كارت حضور وغياب به مشتريان محترم ارائه نمايند. يكي از مهم ترين كاربردهاي اين دستگاه در كنترل تردد سازمان ها، پرسنل رستوران ها، كتابخانه ها و… است. در اين پست سه مقاله در زمينه تشخيص چهره را در قالب يك فايل براي دانلود قرار داده ايم،در هر مقاله بصورت جداگانه يكي از الگوريتم هاي تشخيص چهره مورد بررسي قرار گرفته است. دستگاه تشخيص اثر انگشت به دو صورت نوري و خازني است كه براي شناسايي افراد بكار برده مي شود. تنها يك اسكن دوبعدي از اثر انگشت تهيه مي كند بنابراين امنيت كمتري خواهد داشت. اگر تا به حال يك دستگاه حضور و غياب در سازمان خود نصب نكرده ايد، وقت آن رسيده است كه براي سازمان تان يك سيستم حضور و غياب تهيه نماييد.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تشخيص هويت بيومتريك از روي چهره
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:21 | بازدید : 170 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در ابتدا براي نصب درايور واسط (ميان افزار) دستگاه اخذ اثر انگشت در سامانه ثبت الكترونيك اسناد (ثبت آني) ، فايل FingerPrintMiddlewareSetup را از صفحه زير دريافت كنيد. تا به اينجا ، درايور واسط اسكنر اثر انگشت و سامانه ثبت الكترونيك اسناد (ثبت آني) نصب شده است. 3. الزامات محيطي، آيا اسكنر اثر انگشت در محيط كاري شما به خوبي كار مي كند؟ روش تشخيص سه بعدي چهره از يك چشمه نور مادون قرمز و يك اسكنر به عنوان دريافت كننده استفاده ميكند. در تصوير برداري مادون قرمز، بخش اكثريت تشعشع مادون قرمز حرارتي نمي تواند از يك شيشه عبور كند زيرا شيشه موجب ضعيف شدن طيف الكترومغناطيس با طول موج حول ۲٫۴ ميكرومتر مي¬گردد. در واقع طيف وسيع انتخاب گزينه هاي فيلترينك اطلاعات امكان تهيه بيش از 2700 نوع گزارش را به كاربران مي دهد. قابليت تعريف تقويمها و گروههاي كاري و شيفهاي كاري به تعداد نامحدود جهت محاسبه هاي مختلف كنترل كاركرد . از جمله امكان تعريف شيفت هاي چرخشي و پيچيده و يا قابليت چند كاربري و… را ندارد. امكان تعريف ده نمونه اثر انگشت براي هر نفر و قابليت تنظيم سطح حساسيت سنسور اثر انگشت از امكانات اوليه اين دستگاه مي باشد .

دانلود رايگان نرم افزار حضور و غياب

اين محصول كه از صفحه نمايش رنگي 2.8 اينچي بهره مي برد، داراي سخنگو و منوي فارسي و تاريخ شمسي نيز هست. در ايران دستگاه هاي حضور و غياب ئ تشخيص چهره با برند ها و مدل هاي مختلفي پيدا مي شود و هر كدام داراي جايگاه مربوط به خود البته بر اساس كيفيت و قيمت هستند . دستگاه حضور و غياب يكي از بهترين ابزار هاي كنترل تردد براي استفاده در شركت ها و ادارات و با هدف ثبت دقيق ساعات ورود و خروج افراد به شمار مي رود. روش هاي ثبت الكترونيكي ساعت ورود و خروج و رويداد هاي ترددي در چهار دسته تشخيص چهره ، تشخيص اثر انگشت ، تشخيص كارت هوشمند و استفاده از رمز عبور تقسيم مي شوند. به عنوان مثال شركت ها و سازمان هاي با تعداد كارمندان كمتر مي توانند از دستگاه هاي ساده تري استفاده كنند. استفاده از اثر انگشت براي ثبتساعت حضور و غياب از تقلب در ثبت ساعت حضور و غياب جلوگيري مي كند، به اين پديده buddy punching مي گويند.

سنسور هاي اثر انگشت در دستگاه حضور غياب احتمال تقلب را به صفر نزديك مي كند. استفاده از اثر انگشت براي ثبت ساعت حضور و غياب از تقلب در ثبت جلوگيري مي كند، به اين پديده buddy punching مي گويند. دستگاه حضور و غياب MBA-802H ZKT سازگار با تمامي نسخه هاي ويندوز بوده و امكان خروجي رله با قابليت ايجاد ۵۰ محدوديت زماني تردد بر اساس ايام هفته و ساعت را نيز فراهم مي آورد. هم چنين سيستم هاي حضور غياب براي حصول اطمينان از انطباق با مقررات كار در مورد ساعات حضور كارمندان، كاربرد دارند. پيش از تصميم گيري نسبت به خريد يك دستگاه شناسايي اثر انگشت براي ثبت ساعت حضور و غياب بايد اطمينان حاصل كنيد كه از سوي كارمندان تان با اقبال مواجه مي شود. اين اقبال شركت ها به سمت سيستم هاي مبتني بر اثر انگشت به خاطر اشتباهاتي است كه در سيستم هاي مبتني بر پين كد يا بج رخ داده است. همچنين از كارت هوشمند براي اجازه ورود و خروج از درب هاي هوشمند و باز كردن گاوصندوقهاي بزرگ و رمز دار در مراكز خاص امنيتي استفاده مي شود.


دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی 

http://saatzani.loxblog.com/post/79

    • با انتخاب شخص مورد نظر , ترددهاي شخص نمايش داده ميشود



    • تعريف واحد و بخش هاي سازمان



    • امكان محاسبه حقوق و دستمزد و چاپ فيش حقوقي



    • ظرفيت ۱۰۰۰۰۰ تراكنش



    • ابزارهاي طبقهبندي آبشاري



    • بر روي آيكن بهين تردد كليك نماييد و آنرا باز كنيد



    • داراي قابليت گزارش گيري از افراد به طور كاملأ پيشرفته



    • دستگاه حضور غياب سري V800 جزو مدل هاي پرفروش است

 



سيستم هاي تجاري بسياري در بازار وجود دارند كه از پارامترهاي بيومتريك براي ثبت ساعت حضور و غياب استفاده مي كنند و سازمان هاي بسياري از اين سيستم ها استفاده مي كنند، هم سازمان هاي بزرگ و هم كوچك. حضور و غياب خلاقانه يكي از بهترين روش هايي است كه مديران يك سازمان كوچك يا بزرگ مي توانند براي بيشتر شدن بهره وري خود استفاده كنند. اين در حالي است كه سازمان ها و ارگان هاي داراي تعداد كارمندان بالا نياز دارند تا از دستگاه هايي با مشخصات فني بالا و پردازنده قوي استفاده كنند. اما مدل ويردي AC2100 داراي ظرفيت تردد ۱۰۰٫۰۰۰ مي ­باشد كه ميزان آن بسيار كمتر است. نحوه شناسايي آن بر اساس اثر انگشت و پسورد است و داراي چهار عدد كليد عملياتي مي باشد . يك نكته حائز اهميت در مورد اين دستگاه اين است كه حسگرهاي اثر انگشت دستگاه MD-1001 نوري، ضد تقلب، ضد خش و داراي محافظ است. تشخيص چهره همواره يكي از موضوعات مورد مطالعه در علوم كامپيوتر بوده است. ماژول اثر انگشت FR1200 يكي از سخت افزارهاي مورد استفاده در دستگاه حضور و غياب و دستگاه كنترل تردد مي باشد. سيستم حضور غياب مزاياي بسياري در اختيار سازمان ها قرار مي دهد كه به عنوان يك كارفرما قادر به كنترل كامل كاركنان خود مي باشند. سپس با كليك بر روي گزينه Finish پنجره آخر (اتمام نصب) برنامه را مي بنديم. سپس به پنجره آخر (اتمام نصب) مي رسيم. از بارز ترين خصوصيات دستگاه حضور و غياب مي توان به امكان تبديل اطلاعات ورودي آن به فايل اكسل (يا ديگر فرمت ها) و همين طور اتصال دستگاه به سيستم نرم افزاري حقوق و دستمزد اشاره داشت.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نقد و بررسی ، مشخصات و قیمت دستگاه حضور غیاب فراافزار مدل Fara Af 390w
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:19 | بازدید : 180 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-120 یک دستگاه حضور و غیاب با الگوریتم تشخیص اثر انگشت پیشرفته جهت تشخیص سریع اثر انگشت در کمترین زمان و کمترین خطای ممکن می باشد. دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل T-28308 یک دستگاه حضور و غیاب با الگوریتم تشخیص اثر انگشت پیشرفته جهت تشخیص سریع اثر انگشت در کمترین زمان و کمترین خطای ممکن می باشد. از ویژگیهای خاص دستگاه کارابان مدل KTA-3300 می توان به قیمت مناسب این دستگاه به همراه قابلیت استفاده به عنوان دستگاه حضور و غیاب و دستگاه کنترل تردد به صورت همزمان اشاره نمود. این دستگاه با قابلیت اتصال و کنترل قفلهای برقی، آلارم، دکمه خروج و سنسور در، کلیه نیازهای شما جهت ارائه یک سیستم کنترل تردد هوشمند را برطرف خواهد نمود. دستگاه حضور و غیاب ST-Eco 210 علی رغم هزینه کاملا  دانلود نرم افزار حضور و غیاب رایگان اقتصادی با امکانات متنوعی که ارائه می کند حس خوب کار با یک دستگاه پیشرفته را به شما منتقل خواهد کرد.

  • دارای سیستم عامل داخلی لینوکس
  • کاملا فارسی و منطبق با تقویم خورشیدی و یا میلادی
  • صفحه نمایش لمسی و گرافیکی تمام رنگی 5.7inch VGA Color-Touch-screen
  • 2- محاسبه ی تابع fitness برای هر کروموزوم
  • تعمیر دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت
  • قابلیت برنامه ریزی دستگاه توسط صفحه کلید دستگاه
  • قابلیت عملیات کنترلی وحفاظتی

سرعت اسکن اثرانگشت T21F به لطف قطعات باکیفیت با سرعت بالایی انجام میشود؛ این قابلیت باعث شده تا هنگام ورود یا خروج کارکنان، از ایجاد صفهای طویل بهدلیل اسکن و ذخیرهی کند ترددات جلوگیری به عمل آید. بهترین دستگاه ثبت ورود خروج کالا RFID موجود در بازار. در شیوههای قدیمی کارکنان هرروز زمان ورود و خروج خود را به صورت دستی ثبت میکردند و با استفاده از یک کارت کاغذی به داخل یا خارج مجموعه تردد داشتند. ساختار هزینه سیستم حضورغیاب بستگی به این دارد که آیا شما مقاله یک راه حل مبتنی بر فضای ابری انتخاب می کنید یا یک سیستم حضور و غیاب داخلی. اگر قصد تهیهی یک دستگاه حرفهای مناسب برای استفاده در سازمانهای کوچک تا متوسط را دارید، دستگاه T21F میتواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد. مدل T21F ابعاد 120 × 20 × 165 میلیمتری دارد و فضای چندان زیادی را در بخش ورود/خروجی اشغال نمیکند. سیستم های مبتنی بر فضای ابری توسط ارائه دهنده سیستم حضورغیاب شما میزبانی شده و به صورت آنلاین در دسترس می باشند. به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ چهاردهم خواهد شد ؟ با توجه به وجود پورت TCP/IP یا سریال ارتباط با دستگاه و مدیریت آن به سادگی قابل انجام خواهد بود.

 

دستگاه حضور غیاب اثر انگشت

 اتوماسیون غذا

http://saatzani.loxblog.com/post/78

قدم بعدی پیدا کردن ipمشخص شده دستگاه است.شما می توانید از 2 طریق این کار را انجام دهید . از جمله محبوب ترین نوع ساعت مچی های هوشمند می توان به ساعت هوشمند اپل اشاره کرد. از ویژگیهای خاص دستگاه کارابان مدل KTA-3250 می توان به قیمت مناسب این دستگاه به همراه قابلیت استفاده به عنوان دستگاه حضور و غیاب و دستگاه کنترل تردد به صورت همزمان اشاره نمود. آیا می دانید مزایای استفاده از دستگاه حضور و غیاب چیست؟ خرید دستگاه حصور غیاب یکی از امور واجب در سازمان ها می باشد و کارشناسان شرکت تیک تاک شما را در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب راهنمایی می نمایند. از طرف دیگر سیستم های داخلی بر روی سرورهای کسب و کار شما ذخیره می گردند. هزینه سیستم های داخلی حضورغیاب شامل خرید نرم افزار، نصب، خرید سرور و تجهیزات جانبی دیگر است و شما دیگر لازم نیست به صورت ماهانه هزینه ای پرداخت نمایید.

این دستگاه با قابلیت اتصال و کنترل قفلهای برقی، دستگاه حضور غیاب سری V800 آلارم، دکمه خروج و سنسور در و همچنین امکان اتصال به سنسور KFR-5000، کلیه نیازهای شما جهت ارائه یک سیستم کنترل تردد هوشمند را برطرف خواهد نمود. در اغلب این سیستم ها می توان در پایان یک دوره لیستی از میزان تردد و استفاده اشخاص از یک مکان خاص را اندازه گیری نمود که از خود سیستم قابل رؤیت و یا چاپ است. اما در صورت استفاده از نسخه موبایل اتوماسیون حضور و غیاب می­ توان به وضعیت لحظه ای تردد تسلط داشت. بدیهی است با توجه به نیازهای سازمان یا شرکت مربوطه و روشن نمودن هدف از نصب دستگاه حضور و غیاب می توان بهترین انتخاب ممکن را انجام داد . سها ای شاپ یکی از قدیمی ترین فروشگاه های سیستم های حفاظتی و امنیتی در ایران بوده و با بکار گیری کارشناسان مربوطه میکوشیم تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به مشتریان گرامی ارائه دهیم .

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تشخیص هویت بیومتریک از روی چهره
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:19 | بازدید : 181 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

با این نرم افزار حقوق و دستمزد کارکنان بسادگی محاسبه میشود و شما کاملا از ساعات کار کارکنان ، مرخصی ها ،تاخیر ها،و غیبت های آنها آگاه خواهید بود. نرم افزار حضور و غیاب کلیه نیاز های سازمان و شرکت شما را در زمینه محاسبه ساعات کارکرد , اضافه کاری , تاخیر , مرخصی ساعتی و روزانه , ماموریت برون شهر و درون شهری و . سایت برنامه نویسی کارت فینگر تلاش نموده است آنچه شما از یک سیستم حضور و غیاب انتظار دارید را به ساده ترین شکل در اختیارتان قرار دهد. شناسایی افراد توسط این دستگاه بوسیله کارت RFID و کد صورت میگیرد . شیوه های تایید هویت متفاوت است از جمله: کارت هوشمند، اثر انگشت، تشخیص چهره و… . مدتی است که از تایید هویت بایومتریک، بعنوان شیوه ای برای احراز هویت در تلفن های همراه، استفاده می شود. بنابراین با توجه به نرم افزار و سخت افزار به کار رفته در این سیستم مدیران می توانند خاطر جمع باشند که هیچ گونه اشکال و یا ترافیکی بوجود نخواهد آمد.

فروش دستگاه حضور غیاب در زاهدان

کار می کند. اسکنر اثر انگشت اغلب به عنوان یک جایگزین ساعت های زمانی به کار می رود در نتیجه می توان به عنوان برای ذخیره داده ها مورد استفاده قرار داد. شما برای هر کارمند در هر زمانی می توانید زمان حضور آنها در شرکت را بدانید - زمانی که اتفاقی در شرکت می افتد شما به راحتی می توانید بهفمید که چه افرادی در شرکت حاضر بودنند. هرچند که در نگاه اول کلیک به نظر شما این راهکار فیسبوک جالب است و کار شما را راحت کرده باشد، اما آیا تاکنون به این فکر کردهاید که در پشت پرده این تکنولوژی چه اتفاقاتی رخ میدهد؟ نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه با توجه به آخرین تغییرات قوانین اداره کار ایران ساختار یافته و با تغییرات این قوانین سازگار است و قابلیت بروزرسانی دارد. ارسال کارنامه در همه پنل ها وجود دارد اما کاربری آن و امکاناتی که فراهم می نماید از مواردی است که باید به آن توجه نمود. برای یک کاربر بسیار خسته کننده است که به دلیل وجود کمی رطوبت و یا آلودگی در دست­هایش قادر به عبور از سیستم­های تایید هویت نباشد. یک کارمند به راحتی می تواند ببینند چه شیفت هایی در دسترس هستند، آنها را درخواست کرده و مدیریت آن را تایید می کند. حقیقت این است که کسب و کارها زمانی موفق میشوند که بر روی ابزار ها و نرم افزار هایی سرمایه گذاری کنند که بتوانند تعامل مشتری ها و بهره وری کارمندان را افزایش دهد.

قیمت دستگاههای حضور و غیاب

در زمانی که کارمندان انگشت خود را بر روی سنسور اثر انگشت قرار میدهند ، دستگاه نقاطی را روی اثر انگشت جا گذاری میکند و بعد یک نقشه از نقاط را ترسیم می نامید . تمامی نرم افزار حضور و غیاب برای نصب و راه اندازی روی سیستم ها نیاز به نصب دیتابیس sqlserver دارند. ارسال و بررسی برخی داده های طبیعی بدن از راه دور دشوار و هزینه بر است در حالی که با همراهی یک میکروفون و دوربین های دیجیتال کوچک این شناسایی به راحتی انجام می شود. بهتر وبرتر از پارس کدرز نیست ونخواهد بود ، بنده به عنوان یک عضو کوچک پارس کدرز همکاری با این سایت را به تمام دوستان توصیه میکنم. شرکت ها می توانند نرم افزار حضور و غیاب را به عنوان یک راه حل جداگانه و یا به عنوان بخشی از مجموعه مدیریت منابع انسانی خریداری کنند. اولین شرکت بین المللی از برند ZK در سال ۲۰۰۲ در کشور چین و در استان شن ژن راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون بسیاری از نمایندگیهای خود را در سایر کشورها راهاندازی کرده است.

  • گیت کنترل تردد الکترونیکی کشویی (6)
  • مجهز به دوربین مخفی در داخل دستگاه (نامحسوس)
  • TCP/IP, RS232/485, USB-Host روشهای ارتباط
  • سهولت در نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب
  • نیازمند یک مولفه برای شناسایی هویت

لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در ادامه به توضیحاتی در رابطه با تشخیص چهره پرداخته و سرفصل های این مقاله تشخص چهره به همراه لینک دانلود رایگان قرار داده شده است. در روزهای اخیر، خبرها حاکی از آن بود که پایگاه داده حاوی اسکنهای چهره افراد که توسط بانکها، نیروهای پلیس و نهادهای دفاعی استفاده میشد، تخلف کردهاست. حال با این پرسش روبه رو می شویم که اگر مجموعه ما دارای شیفت چرخشی بود چه کنیم؟ دستگاههای ما ترکیبی از برندهای موفق اروپایی و آسیایی با استانداردهای بسیار بالا می باشد. وانمود کنید موفق شده اید! لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. 1. زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح کردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید.2. کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. این هدف نهتنها باید گیرا و قانعکننده باشد، بلکه باید به کارمند القا کند که از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.

فرم حضور و غیاب پرسنل

دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی یکی از بهترین و معروفترین دستگاه های با تکنولوژی بیومتریک می باشد . دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی در کسب و کار سراسر دنیا محبوبیت ویژه ای به دست آورده است . در ادامه به توضیح این دسته ها و تکنیک های به کار رفته در هر بخش میپردازیم. هنگامی که شرکت ها در حال تلاش برای رشد سریع و نوآوری کسب و کار خود هستند هوشمندانه ترین روش برای کنترل حضورو غیاب کارکنان استفاده از نرم افزار حضورغیاب آنلاین می باشد. این تکنولوژی بواسطه تشخیص چهره زنده، تشخیص چندین چهره بصورت همزمان و همچنین تطبیق سریع چهره در حالت های یک به یک و یک به چند، میزان کارایی، عملکرد و قابلیت اطمینان سیستم را تضمین می نماید. یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین نوع بیومتریک ها که سریع پیشرفت می کند، بیومتریک تشخیص چهره است. سالن­ های رویداد می ­توانند به دارندگان بلیط پیشنهاداتی داده و به آن ها اجازه عبور از صف ها و و دیگر مزایای VIP را بدهند که منجر به حفظ بیشتر دارندگان بلیط فصلی می شود.

دستگاه ورود و خروج

پارامتر دوم نقطه آغازین تشخیص چهره تشخیص داده شده است که توضیح دادیم. تمام داده ها جمع آوری و سپس محاسبه میشوند- این نرم افزار محاسبات را بسیار ساده نر و سریعتر میکند. سیستم اطلاعات منابع انسانی را می توان یک روش سازمان یافته جمع آوری، نگهداری و ارائه اطلاعات به مدیران به منظور تصمیم گیری در امور مدیریت منابع انسانی دانست. استفاده از یک سنسور در کنار دوربین تشخیص چهره به همراه چراغ های ir باعث شده این دستگاه فرایند تعریف و ذخیره سازی چهره کاربر را به اسانی و با سرعت بالا انجام دهد . بر اساس ساختار شبکه ای سیستم و با استفاده از پورت Wireless LAN موجود در دستگاه حضور غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000می توان ساعت کاری کارکنان را کنترل نمود. دستگاه حضور غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000 یکی از جدیدترین نوآوری ساعت حضور غیاب و کنترل تردد شرکت NITGEN کره جنوبی در دنیا است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تشخیص و تفسیر حالت های چهره طرف مقابل در مذاکره
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:18 | بازدید : 182 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در تب تعاریف نرم افزار گزینه ای به نام پرسنل وجود دارد که شما برای ثبت هر یک از کارکنان خود باید وارد فرم پرسنل شده و اطلاعات آنها را ثبت کنید. ما به نیازهای شما آگاه هستیم و به همین دلیل در تهیه ی دستگاه حضور و غیاب سعی کرده ایم نکات ضروری را در نظر بگیریم تا شما را در رسیدن به اهداف خود یاری دهیم. در خرید این گونه دستگاه ها ابتدا تحقیق کنید تا بتوانید بهترین دستگاه حضور و غیاب را با مناسبترین قیمت خریداری کنید. تهیه کارتهای عبور نیز هزینه بر است که با حذف آن می توانید به آسانی در هزینههای سازمان صرفه جویی کنید. استفاده از ساعت زمان سنج: میتوانید در محل کار خود از سیستم حضور و غیاب ساعتی استفاده کنید. این قابلیت بهخصوص در صورتی مفید است که کارکنان بهصورت ساعتی باشند. در صورت قطع شدن برق ، دستگاه های این کمپانی تا 8 ساعت خم به ابرو نمی آورند و کوچکترین خللی در عملکرد روتین شان ایجاد نخواهد شد .

نرم افزار تشخیص چهره

دستگاه RF620 جزء دستگاه های تشخیص چهره شرکت جهان گستر است که علاوه بر قابلیت تشخیص چهره می تواند از طریق کارت بدون تماس و کد پرسنلی، ثبت حضور و غیاب انجام دهد. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 با سرعت و قدرتشناسایی بالا، مناسب سازمان های بزرگ با ورود بالای پرسنل، مراجعه کننده زیاد و امنیت بالا می باشد. با استفاده از این نوع کارت ها می توان اقداماتی از جمله ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان و کارمندان را انجام داد. دستگاه حضور غیاب کارتی در مقایسه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت، مشخص می شود مزایای متعددی در استفاده از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود دارد. این اطلاعات و نسبت ها با تغییر حالت چهره و یا متحرک بودن، تغییر نمی کنند و دستگاه با دقت و سرعت بالا قادر به تشخیص خواهد بود. درون این دستگاه وسیله ای تعبیه شده بود که قادر به ثبت زمان بر حسب دقیقه بود؛ به طوری که زمان حضور و غیاب پرسنل به صورت دقیق تر به ثبت می­ رسید.

فناوری هایی که قادر است به این مشکلات غلبه نماید، فناوری های تشخیص چهره، وب سایت اثر انگشت و کف دست می باشد. ولی او اما و اگرهای بسیاری را به این ادعا افزوده که معمولاً در کلاس های مذاکره و علائم چهره، کمتر به آنها اشاره میشود. اما سوال مهمتری مطرح میشود که در میان دستگاه های کنترل تردد با رنگ و لعاب و برند های گوناگون ، چرا فرا افزار؟ خصوصیات فوق العادهدستگاه حضور غیابدوربین دار Nac 5000 نیتجن، آن را به یکی از پرفروش ترین ساعت حضور غیاب و سیستم کنترل تردد در جهان تبدیل کرده است! با مقایسه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت به آسانی می توانید از قابلیت های هر کدام مطلع شوید . ولی با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد . نظارت بر پرسنل دورکار: دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت با تلفن همراه و یا اینترنت نیز قابل کنترل است.

  • سرعت و سهولت درمحاسبات نرم افزار حضور و غیاب تحت وب و بازاریابی فروشگاه اینترنتی کارکرد پرسنل و حقوق و دستمزد
  • تعمیر دستگاه حضور و غیاب کارتی
  • کلید روشن/خاموش
  • امکان پخش آلارم های صوتی
  • 10-8 نحوه پرداخت

بنابراین توصیه می نماییم برای شناخت بیشتر این دسته از کارتها تا انتها با ما همراه باشید. اگر قصد خرید دستگاه حصور و غیاب الکترونیکی را دارید ، در هر برندی با هر قیمتی نگاه ویژه به تجهیز دستگاه به باتری داشته باشید . فروش ویژه دستگاه حضور غیاب جهان گستر. دستگاه حضور و غیاب سیماران مدل دستگاه حضور و غیاب-بهترین دستگاه … حضور و غیاب کارتی-دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره-قیمت دستگاه حضور و غیاب. DS-K1T200 یک دستگاه بررسی اثر انگشت مبتنی بر سیستم IP است که شامل تکنولوژی های پیشرفته ای از جمله تشخیص اثر انگشت، تشخیص چهره هایک ویژن، اتصال به WIFI، شناسایی کارت و ثبت تصاویر است. بنابراین دستگاه با تغییرات کیفیت اثر انگشت افراد در مرور زمان برای شناسایی اثر انگشتها دچار مشکل نخواهد شد. در این صورت تنها مقادیر وارد شده در جدول تشخیص هویت بیومتریک از روی چهره اطلاعات محصول، نمایش داده خواهد شد. چاپ کارت حضور و غیاب می تواند همراه با شخصی سازی انجام شود، همچنین می توان اطلاعات مربوط به پرسنل را روی آنها درج کرده و کارت ها را رمز گذاری نمود. با بهره مندی از دستگاه کنترل تردد به عنوان ثبت حضور و غیاب، کارمندان می توانید از همراه داشتن کارت و حفظ کلمه عبور خلاص شوید و در بلند مدت افزایش کارایی کارمندان فراهم گردد. ضمن اینکه این فناوری ها مشکلات و خلل ها به کارگیری از یک شناسه همراه مثل کارت و یا به خاطر سپاری کلمه عبور را به صورت کامل از بین برده است. زمان شناسایی هویتی افراد در دستگاه کنترل تردد RF500 کمتر از یک ثانیه میباشد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تشخیص چهره در پایتون با OpenCV و Dlib
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:14 | بازدید : 196 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در این قسمت می بایست نظرات و سؤالات بازدید کنندگان سایت در فرم های مخصوصی دریافت گردیده و جهت اطلاع دیگر بازدید کنندگان نمایش داده شود . فرم هندسی یک چهره نیز از پارامترهای مورد اندازه گیری در سیستمهای بیومتریک است از دیگر کاربردهای دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس، این سیستمها ، استفاده در سیستمهای مالتی بیومتریک جهت افزایش دقت است . پس اجازه دهید که در این مطلب ابتدا دستگاه حضور و غیاب را معرفی کنیم و به برخی از پارامترهای مرتبط با آن بپردازیم. در انتها چند اپلیکیشن معروف که در زمینهی تشخیص چهره فعالیت میکنند را نیز معرفی کردهایم. معرفی نسل جدید دستگاه های حضور و غیاب ایرانی | Azarnewsonline . دستگاه حضور و غیاب کارت و اثر انگشت ZKT UA300 ثبت تردد پرسنل و تعریف اثر انگشت و کارت بدون تماس,دستگاه حضور و غیاب … برای قیمت تماس بگیرید. اثر انگشت و مردمک چشم از دیگر خصوصیات منحصر به فرد اشخاص است که جهت شناسایی آنها در سیستم های بیومتریک استفاده می گردد.


دستگاه تشخیص چهره

مروری بر عملکرد فناوری تشخیص چهرهی پلیس بینالملل بریتانیا نشان میدهد 98% از صفحه اصلی  تطبیقهای این سیستم اشتباه بوده است. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. همانطور که گفتیم بیشتر دوربینها برای تشخیص چهره از تصاویر دو بعدی استفاده میکنند اما برخی دیگر به سراغ تصاویر سه بعدی رفتهاند. برخی دستگاه های علاوه بر سنسور اثر انگشت از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی می کنند. ا توجه به اینکه این سنسورها وظیفه اسکن اثر انگشت و تطبیق آن با اطلاعات اثرانگشتهای موجود را بر عهده دارند، از آنها می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. پس از تخلیه اطلاعات در نرم افزار مربوطه اطلاعات ورود و خروج پردازش می شدند. شاید برایتان سوال پیش بیاید که بعد از خرید دستگاه حضور و غیاب چه نیازی به تهیه نرم افزار حضور و غیاب می باشد؟ با وجود اینکه تشخیص چهره مرئی و مادون قرمز بر مبنای الگوریتم های مشابه عمل می کنند، امتزاج تصاویر حرارتی و مرئی روش قابل رشد و ترقی است که موجب بهبود کارآیی می¬شود. امتزاج اطلاعات چند گیرینده شامل مرئی و حرارتی و اسکنر های ۳ بعدی می تواند بر محدودیت های موجود در تکنولوژی های پردازش  بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تصویر فائق آید.شکل طرحی برای تصویر برداری همزمان مادون قرمز و مرئی را نشان می¬دهد. امتزاج ، اطلاعات تلفیق عکس های بدست آمده از چند نوع سنسور را استخراج می کند.

 

    • امکان دریافت گزارشات از طریق USB



    • امکان نمایش مشخصات و عکس پرسنل بر روی مانیتور دستگاه



    • اپلیکیشن حضور و غیاب هاب استف (Hubstaff)



    • قابلیت چند زبانه



  • دمای کارکرد 10-40 درجه سانتی گراد



این دستگاه حضور و غیاب ایرانی مجهز به سنسور اثرانگشت ضد خش می باشد دارای کارتخوان مغناطیس میباشد. یعضی مدل ها از جدیدترین نوع سنسور اثر انکشت سیلک (سنسور اثرانگشت Silk ID) پشتیبانی می کنند که این سنسور قابلیت شناسایی اثرانگشت های خشک و مرطوب را با زاویه 360 درجه را دارد. این ساختار همانند اثر انگشت در افراد مختلف متفاوت است. یکی از تنظیماتی که کارفرمایان به رابط کاربری دسترسی دارند این است که می توانند نرخ پرداخت را تغییر دهند. نقاط مختلف صورت براساس میزان حرارت و دمایی که دارند در تصویر دیده میشوند (نقشه ای از سطح صورت تهیه می شود). این نتایج به آقای پاولیدز این اجازه را می داد که چنین نتیجه گیری کند که هر الگوی دمایی صورت می تواند با یکی از فعالیت ها در ارتباط باشد. ثبت اطلاعات مدنی، هویت ملی، رای­ گیری و کنترل مرزها از پروژه­های معمولی هستند که به شناسایی هویت نیاز دارند. این ابزارها به طور عمده روی طبقهبندیهای Adaboost و دیگر مدلها مانند Real Adaboost ،Gentle Adaboost یا Logitboost تکیه دارند. قسمتی از پوست که مستقیما بالای عروق هستند به طور متوسط ۰٫۱ درجه سانتی گراد گرم تر از نواجی مجاور خود هستند. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب همزمان با اتوماسیون کنترل تردد، امنیت شرکت را به طور کامل تضمین کنید.

بنابراین مدیران می توانند اطمینان کامل در درستی ثبت تردد ها داشته باشند. برای پردازش نیازمند ثبت همزمان اطلاعات مرئی و حرارتی هستیم. الگوریتم های تشخیص چهره مبتنی بر ظاهرکه به تصاویر مادون قرمز حرارتی اعمال می شوند بهتر از حالتی عمل می کنند که بر روی تصاویر مرئی اعمال می¬شوند. به علاوه الگوریتم هایی که بر روی تلفیق تصاویر مرنی و مادون قرمز اعمال شوند بهتر از اعمال روی تک تک آن ها به صورت تنها نتیجه می دهند. برای شبیه سازی، مواردی همچون وضعیت های استراحت در تاریکی، تحریک هایی با قدرت ۶۰ دسی بل مانند صدای بلند ناگهانی برای افزایش ترس و اضطراب ایجاد شد. موارد مزاحم: همانطور که احتمالا بدانید استفاده از وسایلی مانند عینک آفتابی میتواند تشخیص چهره را با مشکل مواجه کند. المانهای مختلفی را میتوان در ارزیابی یک سیستم تشخیص چهره مؤثر دانست مانند زمان یادگیری، زمان اجرا، تعداد مثالهای مورد نیاز برای یادگیری و نسبت بین میزان تشخیص و خطای منفی.

قیمت دستگاه حضور غیاب

با استفاده از این دستگاه شما قادر خواهید بود بدون نیاز به کامپیوتر، کاربران، اثر انگشت، چهره یا کلمه عبور آنها را تعریف کرده و دستگاه را در حالت عملیاتی قرار دهید. مهرپردازش به آن بسیار اهمیت داده می شود بررسی دقیق نیاز مشتری قیمت دستگاه حضور غیاب  است.کارشناسان شرکت مهرپردازش با توجه به فعالیت کاری مشتری محصول مورد نظر راپیشنهاد می دهند. در صورت تایید پیام نمایش داده شده، هنگام انجام محاسبات، موظفی آن روزکاری به عنوان اضافه کار اجباری در نظر گرفته شده و اطلاعات الگوی کاری تخصیص داده شده به لیست سوابق تخصیص اضافه خواهد شد. تشخیص چهره مبتنی بر طیف مادون قرمز حرارتی از اطلاعات آناتومیکی صورت به عنوان ویژگی های یکتا استفاده می کند. میانگین تصاویر حاصل از فیلتر گابور به عنوان یک تصویر جدید در نظرگرفته می شود؛ سپس از مولفه های اصلی به دست آمده از اعمال PCA بر روی تصاویر میانگین برای تشخیص چهره استفاده می گردد. فیلتر گابور یکی از روش های مبتنی بر ویژگی است که می تواند برای رفع نقطه ضعف PCA مورد استفاده قرار گیرد.

در صورت تطبیق قفل گوشی باز خواهد شد. 

برای دیدن ادامه‌ی مطلب اینجا کلیک کنید. آسانی استخراج و جایابی ویژگی های چهره. بر اساس اجزای استخراج شده مدلی آماری از رابطهی اجزای صورت با هم ساخته میشود تا در تأیید وجود چهره مورد استفاده قرار گیرد. در این سازمانها -به منظور حفظ امنیت و یا حتی با هداف تبلیغاتی- تلاش میشود تا چهرهی هرکدام از افراد با تعداد زیادی از چهرههای از پیش ذخیره شده در پایگاه دادهای غنی مقایسه شود. میتوانند در چهرهی فرد موجود باشند یا نباشند. دوربینهای گران قیمت حرارتی حتی میتوانند تفاوت دمای بسیار ناچیز سطوح مختلف را هم تشخیص دهند. این ماتریس (که دیواری از لیزرهاست) به صورتتان برخورد میکند و سپس به سنسورهای گوشی باز میگردد و توسط دوربینهای IR دریافت میشود. در صورت تطبیق قفل گوشی باز خواهد شد. در این نرم افزار می توان چند دستگاه حضور و غیاب (فقط دستگاه های برند ZKTeco) را ثبت نمود. بهترین دستگاه حضور و غیاب در رده ارزان قیمت دستگاه ZKTeco مدل K30 و K50 است . ساختار بافتی و عروقی صورت برای هر شخص یکتا است پس در نتیجه تصویر مادون قرمز آن نیز یکتا خواهد بود.

برچسب‌ها: دستگاه حضور غیاب ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید دستگاه حضور و غیاب
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:14 | بازدید : 174 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

فناوری بیومتریک یکی از دقیق ترین و حساس ترین سیستم برای شناسایی هر فرد می باشد. دستگاه های کنترل تردد موجود در بازار با انواع تکنولوژی در حال به روز شدن هستند ، بنابر نوع نیاز شرکت یا سازمان متبوعمان می توانیم از انواع دستگاههای موجود در این حوزه استفاده کنیم . شما می توانید علاوه بر لیست شرکت های فروش دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد در شیراز ، لیست سایر مشاغل را اینجا مشاهده نمایید. موانع: داشتن عینک و سایر وسایلی که ممکن است روی صورتتان بگذارید، می تواند عملکرد تشخیص چهره را مختل کند. مثلاً وقتی در ماجرای گمشدن یک سند مهم شرکت، ترس را در چشمان یک نفر میبینیم، نمیشود بفهمیم که آیا این ترس، ترس از افشا شدن دزدی یک سند است یا ترس از اینکه به اشتباه، به دزدی متهم شود. این رابطه چه فایدهای دارد؟ ۷- سقف اضافه کار در چه روزی از ماه باید در سیستم تعریف گردد؟ نکته دوم - ظرفیت حافظه دستگاه مورد مهم دیگری است که باید در نظر بگیرید.

 

دستگاه حضور غیاب  جهان گستر پارس

 

 

یکی ظرفیت کاربر و دیگری ظرفیت تردد. معمولا کارت تردد “کارت مغناطیسی” یا “کارت بارکدی” می باشد. شاید مدت زیادی باشد که به راهکاری برای اتلاف وقت یا محاسبهی حقوق فکر می کنید. فراموش کرده بودید به هنگام خروج قهوه ساز را خاموش کنید؟ برنامه به صورت اتوماتیک انطباق روزهای هفته و روزهای الگوی کاری هفتگی را بررسی کرده و در صورت عدم انطباق پیام هشدار نمایش داده می شود. همچنین چنانچه بخواهید اطلاعات دستگاه را از طریق شبکه (کابلی و بی سیم) به نرم افزار منتقل نمایید نیازمند وجود بستر مناسب در محل نصب دستگاه هستید. یکی از بخش ­های سخت­ افزاری مهمی که حتما باید در هر دستگاه حضور و غیاب وجو داشته باشد، پورت­ های مناسب جهت تهیه خروجی از اطلاعات است که در اکثر برندهای خارجی و ایرانی وجود دارد. حالات چهره نقش مهمی در تعاملات اجتماعی بازی میکنند و معمولا در تفسیر رفتاری احساسات استفاده میشوند. به دلیل یکتا بودن اثر انگشت انسان، یکی از مطمئنترین شیوههای کنترل تردد، استفاده از دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی  است.



    • 2- Ada Boost



    • تحلیل آماری



    • قابلیت تنظیم سطح حساسیت تشخیص چهره و سنسور اثرانگشت



    • گرفتن آمار حضور پرسنل



  • تعیین کیفیت تصویر چهره



یکی از مهمترین ویژگیهای هر نرم افزار حضور و غیاب حرفه ای ، انعطاف در ارتباط با انواع دستگاههای ثبت تردد، با هر مدل و هر برندی ست. این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره همزمان امکان اسکن دو انگشت را دارد . نحوه انتخاب نرمافزارهای حضور و غیاب را در مطالب قبلی بهخوبی شرح دادیم، این نرمافزار امکان برنامهریزی و اعلام برنامه کاری و تایم کاری را دارند و میتوانند در مورد اعلام زمان شروع کار و پایان کار مفید باشند. اخیراً برد اسمیت، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت مقالهای را در مورد فرصتها و چالشهای فناوری تشخیص چهره و مسیر آیندهی این صنعت نوشته است. دستگاه فوق از جدیدترین و بهترین دستگاه های تشخیص چهره کمپانی ZKTeco بوده و می توان از آن به عنوان یک دستگاه حرفه ای استفاده کرد. و از ایرادهایی که دارد می توان به قابلیت سوء استفاده از کارت فرد دیگر و همینطور وابستگی همیشگی به کارت برای ثبت حضور اشاره کرد. اکسس کنترل تحت شبکه سیماران مدل کنترل تردد تحت شبکه FPN23K قابلیت استفاده به عنوان کنترل عبور مرور و ورود و خروج و همچنین دستگاه حضور غیاب می باشد.

برای دیدن مدل‌های مختلف دستگاه حضور و غیاب اینجا کلیک کنید!

 

فروش دستگاه اثر انگشت

 

 فروشگاه اینترنتی دستگاه حضور و غیاب: ساعت حضور و غیاب اثر انگشت ویردی AC2100 PLUSامکان تشخیص اثر انگشت جعلی و هم چنین قابلیت کنترل تردد توسط کارت و ترکیبی از کارت و اثر انگشت را به طور همزمان دارد. همچنین از مهمترین گزارشهای یک نرم افزار حضور و غیاب کنترل تردد آنلاین است فارغ از اینکه پرسنل بر روی کدام دستگاه تردد خود را ثبت میکنند. یا در مثالی دیگر فردی را در نظر بگیرید که بخاطر دوری مسافت محل زندگی تا محل کارش هر روز تاخیر دارد. از دیگر مدلهای دستگاههای ثبت تردد میتوان از گیتهای کنترل پلاک خودرو یا گیتهای پارکینگی، دستگاههای حساس به مردمک چشم، گیت تردد انسانی و .. نام برد که این مدلها، کم کاربردتر از دستگاههای معرفی شده می باشند. به عبارتی می توان کارتهای حضور و غیاب را به عنوان ابزاری جهت کنترل تردد کارکنان یک مرکز معرفی نمود. برند Lumidigm به عنوان یک زیرمجموعه از شرکت بزرگ HID Global (معرفی برند تولید کننده چاپگر کارت PVC) شناخته میشود که به عنوان یکی از ارائه دهندههای پیشرو در زمینه احراز هویت بیومتریک امن و قابل اعتماد مطرح شده است.

 

قیمت دستگاه حضور وغیاب

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره همانند یک انسان هوشمند است که با سیستم های خودکار خطای انسانی را حذف می کند. اکسس کنترل FPN23K سیماران امکان ارسال اطلاعات و اتصال در سیستم تحت شبکه از طریق ارتباط بیسیمی Wifi را دارا می باشد. دستگاه حضور و غیاب zk 102 دارای صفحه نمایش با کیفیتی است که زبان فارسی را ساپورت می کند و دارای تقویم شمسی است و امکان نمایش پیام های شخصی ریال عمومی و اسلاید را نیز داراست . لطفاً شماره دستگاه تردد واحد به همراه شماره کارت ماموریت را اعلام نمایید تا مجدداً تنظیم شود. آنچه امروزه برای اکثر کسب و کارها،  مزایا و معایب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی سازمان ها و صنایع کوچک و بزرگ به امری ضروری و پر اهمیت تبدیل شده است؛ کنترل تردد ها است. علاوه بر این ها امروزه ID و password کارت هایی که بکار برده می شوند دسترسی را محدود می کنند اما این روش ها به راحتی می توانند شکسته شوند و لذا غیر قابل اطمینان هستند. یک مدیر در مواجهه با چنین مسائلی گاه بایست انعطافپذیر باشد و شرایط خاص این افراد را بپذیرد و از اینکه طبق قانون محل کار رفتار نمیکنند چشمپوشی کند. این سختافزار قدرتمند امکان ثبت، ردگیری و گرفتن گزارشهای مربوطه به تردد در هر منطقه جغرافیایی و به شیوه دلخواه را ارائه میدهد.

برچسب‌ها: دستگاه حضور غیاب ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه حضور و غیاب کارا 2020
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:13 | بازدید : 172 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

گزارش جامع تمامی پیام های ارسالی هم از طریق نرم افزار مدرسه توانا و هم از طریق سیستم پیام رسان صبا قابل دستیابی و مشاهده می باشد. همچنین این سیستم هیچ محدودیتی در تعداد و ظرفیت اطلاعات ثبت شده دانشآموزان ندارد. بنابراین کاربران مربوطه باید دقت لازم را در این مورد معمول دارند. برترین سیستمهای تشخیص چهره، عملکرد فوقالعادهای دارند. کثیف بودن محل تعبیه این سنسور و وجود گرد و غبار زیاد در این بخش میتواند از عوامل ایجاد اختلال در عملکرد فیس آیدی آیفون باشد. این دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه با اسکن استخوان بندی صورت منبع مقاله و کدگذاری فاصله اجزای چهره کاربر، چهره را تشخیص می دهد و تغییرات ظاهری همانند استفاده از عینک، تاثیری در عملکرد آن نخواهد داشت. البته در صورتی که هر یک از کلاس های مدرسه دارای لپ تاپ و یا کامپیوتر باشد هر یک از معلمان با اطلاعات کاربری قادر به ورود به نرم افزار می باشند. صفحه نمایش لمسی این مدل واسط کاربری فوق العاده و سهولت کاربری منوها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 اتوماسیون غذا 

http://saatzani.loxblog.com/post/78

دوم اینکه این کارت جهت نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از مدارس نیازهای خاص خود را دارد. کارنامه های از پیش آماده شده با یک کلیک از بخش های بسیار کاربردی این نرم افزار می باشد که حجم کار پرزحمت و پرخطای تهیه کارنامه ی دستی برای دانش آموزان توسط معاونین را به حداقل ممکن رسانده است. ضمن اینکه این فناوریها مشکلات و معضلات استفاده از یک شناسه همراه مانند کارت و یا به خاطر سپاری کلمه عبور را به طور کامل از بین برده است . استفاده از نرم افزار حضور و غیاب مدرسه به عنوان یک راهکار جدید جهت تشویق دانش آموزان به رفت و آمد منظم و حضور به موقع در مدارس، مورد توجه مدیران مدارس قرار گرفته است. بنابراین با توجه به نرم افزار و سخت افزار به کار رفته در این سیستم مدیران می توانند خاطر جمع باشند که هیچ گونه اشکال و یا ترافیکی بوجود نخواهد آمد.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت دستگاه اکسس کنترل و حضور و غیاب
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 11:37 | بازدید : 180 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

4- قابلیتهای جانبی: علاوه بر پارامترهای اصلی گفته شده در بخش های قبل، برخی امکانات جانبی دستگاه های حضور و غیاب نیز می توانند در انتخاب آنها تاثیرگذار باشند. تصور نمایید که برای کارکنان بخش حسابداری چقدر سخت خواهد بود که بخواهند ساعت های ورود و خروج هر پرسنل را به طور دقیق و بدون هیچ گونه خطا در انتهای هر ماه محاسبه نمایند. هر یک از این موارد بسته به نیاز هر مجموعه می توانند نقش بسزایی در عملکرد دستگاه حضور و غیاب داشته باشند. با توجه به هزينه تولید بالا و سود بسيار جزئي ، همواره يك عدد پكيج كامل از دستگاه (منظور مجموعه ي 3 دستگاهي مي باشد) موجود بوده و براي سفارش در تعداد بيشتر ، زماني حدود 2 ماه لازم است. انتخاب دستگاه بر اساس روش ارتباطی نیز بستگی به محیط مورد نظر جهت استفاده و همچنین امکانات موجود در آن محیط دارد. با اینکار کلیه اثر انگشتهای موجود در دستگاه حضور و غیاب در یک فایل با فرمت db ذخیره می شود.

 

آمازون در آخرین اطلاعیه خود ادعا کرد سیستم تشخیص چهره آن قادر است با دیدن یک تصویر ترس را در چهره کاربر تشخیص دهد. به وسیله این نرم افزار می توان برنامه کاری و تایم کاری اعلام کرد. شما می توانید تردد آنها را در گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی یا وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید. این امر به طور خودکار به مدیران اطلاع داده خواهد شد که مدیران می توانند درخواست آنها را تایید یا رد نمایند. یک کارمند به راحتی می تواند ببینند چه شیفت هایی در دسترس هستند، آنها را درخواست کرده و مدیریت آن را تایید می کند. همانند بسیاری از تکنولوژی های این روزها، سیستم های حضور و غیاب که ارتباط بین مدیران و کارکنان را بهبود می بخشد، به هر دو طرف اجازه می دهد تا برنامه ها و تعطیلات را به آسانی مدیریت کنند. این دوربین می تواند TF Card، دو سره audio و خروجی آلارم را پشتیبانی کند.

  • كارت خوان های بدون تماس (دستگاههای RFID)
  • سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن تردد پرسنل
  • ظرفیت ثبت 5000 کاربر
  • 98 - 97 - 96 - 09120339195

این برنامه قابلیت برنامه ریزی برای ارسال هشدار به کارکنان و سرپرستان در مورد مسائل حضور و غیاب را دارد. با یک سیستم حضور و غیاب، کارکنان می توانند در پایان هر ماه ترددهای ورود و خروج خود را ببینند. یک سیستم حضور و غیاب، نیاز به مرتب سازی کاغذها را حذف می کند. برخی از کسب و کارها پس از گذشت چندین سال استفاده از دستگاه حضور و غیاب، تمایل به تعویض دستگاه خود با سایر دستگاههای حضور و غیاب را دارند. اگر تا به حال یک دستگاه حضور و غیاب در سازمان خود نصب نکرده اید، وقت آن رسیده است که برای سازمان تان یک سیستم حضور و غیاب تهیه نمایید. این اپلیکیشن در سه تا پنج ثانیه میتواند فرد مقابل دوربین را شناسایی کند. این اپلیکیشن همچنین قابلیت ارائه ی گزارش های دقیق در مورد اضافه کاری روزانه و هفتگی همراه با اطلاعات مشخص شده را دارد و به طور خودکار زمان معافیت را پس از ساعات کاری کسر می کند. تهیه و تنظیم دقیق شیفت های کارمندان به طور دستی همیشه مملو از خطا می باشد.

پوشیدن دستکش به هنگام کار: در بعضی مشاغل که افراد به هنگام کار مجبور به دست کردن دستکش های صنعتی هستند استفاده از دستگاه های تشخیص چهره می تواند در وقت کارمندان به هنگام ثبت تردد صرفه جویی نماید. در این سیستم از یک الگوریتم پیشرفته برای تشخیص اثر انگشت استفاده میشود که تغییر وضعیت انگشت مانند تغییر رطوبت پوست یا زخم شدن آن را نیز تشخیص میدهد. … های تولید روغن در کشور ما نیز به صورت کارخانجات بومی و کوچک درآید . محصولات ما شامل دستگاه حضور و غیاب در طرح های متنوع می باشد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. و یا شاید با توجه به ساختار و مواد به کار رفته در ساختمان مورد نظر، امکان استفاده از تجهیزات بی سیم نباشد. همچنین ممکن است در برخی مراکز به دلایل مختلف استفاده از تجهیزات شبکه غیرممکن باشد که در آن صورت استفاده از حافظه های جانبی USB راهکاری کاربردی خواهد بود. چرا سازمان ها باید از دستگاه های حضور و غیاب استفاده کنند؟

4- قابلیتهای جانبی: علاوه بر پارامترهای اصلی گفته شده در بخش های قبل، برخی امکانات جانبی دستگاه های حضور و غیاب نیز می توانند در انتخاب آنها تاثیرگذار باشند. تصور نمایید که برای کارکنان بخش حسابداری چقدر سخت خواهد بود که بخواهند ساعت های ورود و خروج هر پرسنل را به طور دقیق و بدون هیچ گونه خطا در انتهای هر ماه محاسبه نمایند. هر یک از این موارد بسته به نیاز هر مجموعه می توانند نقش بسزایی در عملکرد دستگاه حضور و غیاب داشته باشند. با توجه به هزينه تولید بالا و سود بسيار جزئي ، همواره يك عدد پكيج كامل از دستگاه (منظور مجموعه ي 3 دستگاهي مي باشد) موجود بوده و براي سفارش در تعداد بيشتر ، زماني حدود 2 ماه لازم است. انتخاب دستگاه بر اساس روش ارتباطی نیز بستگی به محیط مورد نظر جهت استفاده و همچنین امکانات موجود در آن محیط دارد. با اینکار کلیه اثر انگشتهای موجود در دستگاه حضور و غیاب در یک فایل با فرمت db ذخیره می شود.

 

آمازون در آخرین اطلاعیه خود ادعا کرد سیستم تشخیص چهره آن قادر است با دیدن یک تصویر ترس را در چهره کاربر تشخیص دهد. به وسیله این نرم افزار می توان برنامه کاری و تایم کاری اعلام کرد. شما می توانید تردد آنها را در گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی یا وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید. این امر به طور خودکار به مدیران اطلاع داده خواهد شد که مدیران می توانند درخواست آنها را تایید یا رد نمایند. یک کارمند به راحتی می تواند ببینند چه شیفت هایی در دسترس هستند، آنها را درخواست کرده و مدیریت آن را تایید می کند. همانند بسیاری از تکنولوژی های این روزها، سیستم های حضور و غیاب که ارتباط بین مدیران و کارکنان را بهبود می بخشد، به هر دو طرف اجازه می دهد تا برنامه ها و تعطیلات را به آسانی مدیریت کنند. این دوربین می تواند TF Card، دو سره audio و خروجی آلارم را پشتیبانی کند.

  • كارت خوان های بدون تماس (دستگاههای RFID)
  • سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن تردد پرسنل
  • ظرفیت ثبت 5000 کاربر
  • 98 - 97 - 96 - 09120339195

این برنامه قابلیت برنامه ریزی برای ارسال هشدار به کارکنان و سرپرستان در مورد مسائل حضور و غیاب را دارد. با یک سیستم حضور و غیاب، کارکنان می توانند در پایان هر ماه ترددهای ورود و خروج خود را ببینند. یک سیستم حضور و غیاب، نیاز به مرتب سازی کاغذها را حذف می کند. برخی از کسب و کارها پس از گذشت چندین سال استفاده از دستگاه حضور و غیاب، تمایل به تعویض دستگاه خود با سایر دستگاههای حضور و غیاب را دارند. اگر تا به حال یک دستگاه حضور و غیاب در سازمان خود نصب نکرده اید، وقت آن رسیده است که برای سازمان تان یک سیستم حضور و غیاب تهیه نمایید. این اپلیکیشن در سه تا پنج ثانیه میتواند فرد مقابل دوربین را شناسایی کند. این اپلیکیشن همچنین قابلیت ارائه ی گزارش های دقیق در مورد اضافه کاری روزانه و هفتگی همراه با اطلاعات مشخص شده را دارد و به طور خودکار زمان معافیت را پس از ساعات کاری کسر می کند. تهیه و تنظیم دقیق شیفت های کارمندان به طور دستی همیشه مملو از خطا می باشد.

پوشیدن دستکش به هنگام کار: در بعضی مشاغل که افراد به هنگام کار مجبور به دست کردن دستکش های صنعتی هستند استفاده از دستگاه های تشخیص چهره می تواند در وقت کارمندان به هنگام ثبت تردد صرفه جویی نماید. در این سیستم از یک الگوریتم پیشرفته برای تشخیص اثر انگشت استفاده میشود که تغییر وضعیت انگشت مانند تغییر رطوبت پوست یا زخم شدن آن را نیز تشخیص میدهد. … های تولید روغن در کشور ما نیز به صورت کارخانجات بومی و کوچک درآید . محصولات ما شامل دستگاه حضور و غیاب در طرح های متنوع می باشد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. و یا شاید با توجه به ساختار و مواد به کار رفته در ساختمان مورد نظر، امکان استفاده از تجهیزات بی سیم نباشد. همچنین ممکن است در برخی مراکز به دلایل مختلف استفاده از تجهیزات شبکه غیرممکن باشد که در آن صورت استفاده از حافظه های جانبی USB راهکاری کاربردی خواهد بود. چرا سازمان ها باید از دستگاه های حضور و غیاب استفاده کنند؟

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت دستگاه ثبت اثر انگشت
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 11:37 | بازدید : 178 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

مدیریت شیفت های نامنظم بیمارستانی: با نرم افزار حضور و غیاب کسرا شیفت های نامنظم و چرخشی بیمارستانی به آسانی مدیریت می شود. این نرم افزار فوق العاده قابلیت نصب بر روی دو ویندوز محبوب ویستا و سون را دارد. در صورتی که اثر انگشتتان روی سطوح قابل رویت همچون شیشه یا نمایشگر گوشی باقی مانده است، آن را پاک کنید. البته شما را به پوشیدن همیشگی دستکش تشویق نمیکنیم، اما مجددا بسته به موقعیت کاری و اجتماعی خود، باید از محلهای عمومی که انگشتتان را روی آنها قرار میدهید مطلع باشد. برای چاپ طرح دلخواه بر روی پیکسل میتوان از یک پرینتر معمولی استفاده کرد و نیاز به کاغذ یا جوهر مخصوص ندارد. همراه کارت علاوهبر پشتیبانی از تلفنهای همراه هوشمند و تبلت با سیستم عاملهای Android و IOS قابل استفاده بر روی ساعتهای هوشمند نیز میباشد. اما این روزها با هوشمند شدن کارت ملی دستگاه های اسکنر اثر انگشت را می توان در تمام ادارات مختلف دید. قدمت این روش به دهه ۱۹۶۰ و در ادارات پلیس و امنیت باز میگردد. روش های مختلفی برای انتقال وجه وجود دارد برای مثال شما می توانید مبلغ را به شماره حساب فرد واریز نمایید و یا آن را از طریق عابر بانک یا خودپرداز کارت به کارت کنید.



    • مجهز به دوربین داخلی برای ثبت چهره افراد



    • حذف و اضافه و انتقال درس های اخذ شده توسط دانش آموزان



    • افزودن عکس پس زمینه



    • مشتریان و فروش



    • گزینه Reset all Content & Settings را انتخاب کنید



    • تعریف دوره های کاری مختلف



    • جلوگیری از تقلب و کلاهبرداریها از دستگاههای ATM




همه ما دوست داریم که بتوانیم در کوتاهترین زمان مبلغ دلخواهمان را بدون محدودیت برای افراد مورد نظر واریز کنیم. دراین سامانه مبلغ مورد نظر شما حداکثر پس از 24 تا 48 ساعت بدون دریافت کارمزد انتقال داده می شود. اگر حساب مقصد شما متعلق به همان بانک باشد می توانید تا سقف 10 میلیون تومان پول انتقال دهید اما اگر قصد انتقال وجه بین بانکی را داشته باشید روزانه تا مبلغ 3 میلیون تومان را می توانید انتقال دهید. در روشی دیگر شما می توانید به کمک شماره شبای حساب ، فرم مربوط به انتقال وجه را پر کرده و از طریق سامانه های ساتنا و پایا مبلغ مورد نظرتان را انتقال دهید. در این فروشگاه ما انواع اسکنر ها را با بهترین قیمت به شما معرفی کرده ایم. حتما هنگام خرید دستگاه اسکنر اثر انگشت به تعداد کارمندان اداره و میزان حافظه دستگاه دقت کنید. همه باید رویدادهای بخش خود را - تعطیلات، مرخصی ها، حوادث، تاخیر، خروج زودتر - که بر برنامه و حقوق کارمندان تاثیر می گذارد، مدیریت کنند. این رویدادها به طور خودکار برای برنامه مناسب کارمندان نشان داده شده است.

 

توصیه میکنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و تهیه کالاهای با کیفیت، دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن را فقط از فروشگاه ها و شرکت های معتبر فروشنده این محصولات تهیه نمایید. مسلماً پرداخت چنین مبلغی حتی برای امتحان آن در شرکت شما به صرفه خواهد بود . صدور برگه ملاقات و تایید انجام آن به صورت سیستمی انجام می پذیرد و مانیتورینگ تمام تردد ها برای مدیران و سرپرستان به صورت لحظه ای امکان پذیر می باشد. بطوریکه می توان به سرعت هرچه تمام تر اطلاعات مورد نظر خود را به مخاطبین انتقال داد. استفاده از اسکنر اثر انگشت در تمام موارد ذکر شده دقت و سرعت کار را بسیار افزایش می دهد. یکی از موارد استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت، در دفاتر ثبت ازدواج است که افراد برای تشخیص اطلاعات کارت ملی و اثر انگشت از اسکنر استفاده می کنند. روش های مختفی برای انتقال وجه وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از پر استفاده ترین روش های انتقال وجه استفاد ه از کارت بانکی می باشد. وقتی یک غریبه را پیدا می کنند سعی می کنند با استفاده از این دیتابیس این فرد را شناسایی کنند. اسکن شبکیه با استفاده از عروق خونی در چشم خودتان برای تشخیص هویت شما، در حالی که اسکن عنبیه تغییرات رنگ منحصر به فرد در عنبیه مربوط به شما را با تصویر ازقبل ذخیره شده مقایسه میکند. ۳- دوام، معیاری برای آن که سنجش شود یک ویژگی چه مدت عمر میکند.

هنوز به درستی نمیدانیم چه مدت زمانی ویروس کرونا میتواند بر چنین سطوحی زنده بماند. مازیار حسنی افزود: هنوز علت آتش سوزی و میزان خسارت به ۴۰ واحد تجاری که به طور کامل در این آتش سوزی سوخت، مشخص نیست. البته این دستگاهها هنوز بطور کامل امتحان خود را پس نداده اند و همانند هندوانه در بسته می مانند. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه با تلاش چند ساعته آتش به طور کامل مهار شد و همکاران در حال لکه گیری هستند. بر اساس اعلام اورژانس بابل در این آتش سوزی ۱۲ تن مصدوم شدند که پنج نفر به صورت سرپایی مداوا و بقیه در بیمارستان بستری شدند. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل به خبرنگار ایرنا گفت: در این آتش سوزی مهیب که عصر امروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد چهار آتش نشان بابلی نیز بر اثر دود گرفتگی مصدوم شده اند. به گزارش همشهریآنلاین به نقل از مهر، مازیار حسنی، مدیرعامل سازمان آتشنشانی بابل در استان مازندران گفت: آتشنشانان بابلی در عملیات مهار آتشسوزی پاساژ ابراهیمی واقع در خیابان بازار بابل دچار مصدومیت شدند. سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگون شدن یک خودرو حامل مواد شیمایی در جاده خاوران خبر داد. سخنگوی آتشنشانی تهران از واژگونی یک دستگاه نیسان حامل موادشیمیایی در جاده خاوران خبر داد. مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان از حریق گسترده در یک کارگاه حلاجی الیاف در شهرستان کاشان خبر داد. به گزارش مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص حادثه واژگونی خودروی حامل مواد شیمیایی گقت: ساعت ۹:۳۰ وقوع یک فقره واژگونی خودرو به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

ملکی از واژگونی یک خودرو نیسان باری در مسیر شرق به غرب جاده خاوران خبر داد. آیا خبر داشتید که در گوگل میشود جستجو را با عکس هم انجام داد؟ اگر بعد از نصب آپدیت های جدید یا انجام تغییرات خاصی در آیفونتان مشکل عملکرد Face ID یا تشخیص چهره نمایان شده، احتمالا با بازگرداندن دستگاه به حالت قبل مشکل برطرف میشود. برای حذف کردن انواع بازه کاری در الگوی کاری تعیین شده، بر دکمه «-» (شکل 4- شماره 3) کلیک نمایید. از طرفی دیگر می توانید از دستگاه های خود پرداز استفاده کرده و برای انتقال وجه تا سقف 3 میلیون تومان اقدام نمایید. برای مثال کارت جدید مارسلو از پست دفاع چپ به پست هافبک تغییر پیدا کرده است. دستگاه حضور غیاب، دستگاهی برای ثبت زمان ورود و خروج، مرخصی و ماموریت افراد در سازمان ها و ادارات می باشد. براي متولدين خارج از کشور ارايه مدرک نحوه ورود الزامي است. هر یک از هفت روز هفته به دو قست ورود و خروج برای صبح و بعد ازظهر تقسیم می شد. دستگاه ثبت اطلاعات مشتري همراه بدون نياز به اتصال به اينترنت ، آسان و کاربردي … هدایتگر برای مشتری; صفحه نمایش مناسب همراه با لوگو ، تاریخ و ساعت جاری و .

و به همین سادگی ساعت حضوروغیابشون توی دستگاه ثبت میشه و حقوقشون در پایان ماه محاسبه میشه. درسیستم حضور و غیاب ، ساعات کاري پرسنل اعم از ساعتي و استخدامي به صورت فايل ساعت يا کارکرد ماهانه به سيستم وارد مي شود . تمامی درخواست ها و پاسخ ها علاوه بر به کارگیری پروتکل امن SSL برای هر مشتری به صورت جدا و با کلید مخصوص هر مشتری رمز نگاری میگردد. دستگاه حضور و غياب ST-Shineهم برای حضور و غیاب و هم به منظور کنترل دسترسی و ثبت تردد به وسیله اثرانگشت و کارت مورد استفاده است. در دفاتر ثبت احوال و پیشخوان های دولت، بعضی از زندان ها، بانک ها و غیره نیز می توان از این نوع اسکنر استفاده کرد. هر نوع تکنولوژی دارای مزایا و معایب خودش است، و به بهترین نحوه برای کاربردهای خاص مناسب است. در حالیکه نوع دیگری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت می توانند اطلاعات بیش از صدها کاربر را در خود ذخیره کنند.

 

مدیریت شیفت های نامنظم بیمارستانی: با نرم افزار حضور و غیاب کسرا شیفت های نامنظم و چرخشی بیمارستانی به آسانی مدیریت می شود. این نرم افزار فوق العاده قابلیت نصب بر روی دو ویندوز محبوب ویستا و سون را دارد. در صورتی که اثر انگشتتان روی سطوح قابل رویت همچون شیشه یا نمایشگر گوشی باقی مانده است، آن را پاک کنید. البته شما را به پوشیدن همیشگی دستکش تشویق نمیکنیم، اما مجددا بسته به موقعیت کاری و اجتماعی خود، باید از محلهای عمومی که انگشتتان را روی آنها قرار میدهید مطلع باشد. برای چاپ طرح دلخواه بر روی پیکسل میتوان از یک پرینتر معمولی استفاده کرد و نیاز به کاغذ یا جوهر مخصوص ندارد. همراه کارت علاوهبر پشتیبانی از تلفنهای همراه هوشمند و تبلت با سیستم عاملهای Android و IOS قابل استفاده بر روی ساعتهای هوشمند نیز میباشد. اما این روزها با هوشمند شدن کارت ملی دستگاه های اسکنر اثر انگشت را می توان در تمام ادارات مختلف دید. قدمت این روش به دهه ۱۹۶۰ و در ادارات پلیس و امنیت باز میگردد. روش های مختلفی برای انتقال وجه وجود دارد برای مثال شما می توانید مبلغ را به شماره حساب فرد واریز نمایید و یا آن را از طریق عابر بانک یا خودپرداز کارت به کارت کنید.



    • مجهز به دوربین داخلی برای ثبت چهره افراد



    • حذف و اضافه و انتقال درس های اخذ شده توسط دانش آموزان



    • افزودن عکس پس زمینه



    • مشتریان و فروش



    • گزینه Reset all Content & Settings را انتخاب کنید



    • تعریف دوره های کاری مختلف



    • جلوگیری از تقلب و کلاهبرداریها از دستگاههای ATM




همه ما دوست داریم که بتوانیم در کوتاهترین زمان مبلغ دلخواهمان را بدون محدودیت برای افراد مورد نظر واریز کنیم. دراین سامانه مبلغ مورد نظر شما حداکثر پس از 24 تا 48 ساعت بدون دریافت کارمزد انتقال داده می شود. اگر حساب مقصد شما متعلق به همان بانک باشد می توانید تا سقف 10 میلیون تومان پول انتقال دهید اما اگر قصد انتقال وجه بین بانکی را داشته باشید روزانه تا مبلغ 3 میلیون تومان را می توانید انتقال دهید. در روشی دیگر شما می توانید به کمک شماره شبای حساب ، فرم مربوط به انتقال وجه را پر کرده و از طریق سامانه های ساتنا و پایا مبلغ مورد نظرتان را انتقال دهید. در این فروشگاه ما انواع اسکنر ها را با بهترین قیمت به شما معرفی کرده ایم. حتما هنگام خرید دستگاه اسکنر اثر انگشت به تعداد کارمندان اداره و میزان حافظه دستگاه دقت کنید. همه باید رویدادهای بخش خود را - تعطیلات، مرخصی ها، حوادث، تاخیر، خروج زودتر - که بر برنامه و حقوق کارمندان تاثیر می گذارد، مدیریت کنند. این رویدادها به طور خودکار برای برنامه مناسب کارمندان نشان داده شده است.

 

توصیه میکنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و تهیه کالاهای با کیفیت، دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن را فقط از فروشگاه ها و شرکت های معتبر فروشنده این محصولات تهیه نمایید. مسلماً پرداخت چنین مبلغی حتی برای امتحان آن در شرکت شما به صرفه خواهد بود . صدور برگه ملاقات و تایید انجام آن به صورت سیستمی انجام می پذیرد و مانیتورینگ تمام تردد ها برای مدیران و سرپرستان به صورت لحظه ای امکان پذیر می باشد. بطوریکه می توان به سرعت هرچه تمام تر اطلاعات مورد نظر خود را به مخاطبین انتقال داد. استفاده از اسکنر اثر انگشت در تمام موارد ذکر شده دقت و سرعت کار را بسیار افزایش می دهد. یکی از موارد استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت، در دفاتر ثبت ازدواج است که افراد برای تشخیص اطلاعات کارت ملی و اثر انگشت از اسکنر استفاده می کنند. روش های مختفی برای انتقال وجه وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از پر استفاده ترین روش های انتقال وجه استفاد ه از کارت بانکی می باشد. وقتی یک غریبه را پیدا می کنند سعی می کنند با استفاده از این دیتابیس این فرد را شناسایی کنند. اسکن شبکیه با استفاده از عروق خونی در چشم خودتان برای تشخیص هویت شما، در حالی که اسکن عنبیه تغییرات رنگ منحصر به فرد در عنبیه مربوط به شما را با تصویر ازقبل ذخیره شده مقایسه میکند. ۳- دوام، معیاری برای آن که سنجش شود یک ویژگی چه مدت عمر میکند.

هنوز به درستی نمیدانیم چه مدت زمانی ویروس کرونا میتواند بر چنین سطوحی زنده بماند. مازیار حسنی افزود: هنوز علت آتش سوزی و میزان خسارت به ۴۰ واحد تجاری که به طور کامل در این آتش سوزی سوخت، مشخص نیست. البته این دستگاهها هنوز بطور کامل امتحان خود را پس نداده اند و همانند هندوانه در بسته می مانند. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه با تلاش چند ساعته آتش به طور کامل مهار شد و همکاران در حال لکه گیری هستند. بر اساس اعلام اورژانس بابل در این آتش سوزی ۱۲ تن مصدوم شدند که پنج نفر به صورت سرپایی مداوا و بقیه در بیمارستان بستری شدند. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل به خبرنگار ایرنا گفت: در این آتش سوزی مهیب که عصر امروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد چهار آتش نشان بابلی نیز بر اثر دود گرفتگی مصدوم شده اند. به گزارش همشهریآنلاین به نقل از مهر، مازیار حسنی، مدیرعامل سازمان آتشنشانی بابل در استان مازندران گفت: آتشنشانان بابلی در عملیات مهار آتشسوزی پاساژ ابراهیمی واقع در خیابان بازار بابل دچار مصدومیت شدند. سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگون شدن یک خودرو حامل مواد شیمایی در جاده خاوران خبر داد. سخنگوی آتشنشانی تهران از واژگونی یک دستگاه نیسان حامل موادشیمیایی در جاده خاوران خبر داد. مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان از حریق گسترده در یک کارگاه حلاجی الیاف در شهرستان کاشان خبر داد. به گزارش مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص حادثه واژگونی خودروی حامل مواد شیمیایی گقت: ساعت ۹:۳۰ وقوع یک فقره واژگونی خودرو به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

ملکی از واژگونی یک خودرو نیسان باری در مسیر شرق به غرب جاده خاوران خبر داد. آیا خبر داشتید که در گوگل میشود جستجو را با عکس هم انجام داد؟ اگر بعد از نصب آپدیت های جدید یا انجام تغییرات خاصی در آیفونتان مشکل عملکرد Face ID یا تشخیص چهره نمایان شده، احتمالا با بازگرداندن دستگاه به حالت قبل مشکل برطرف میشود. برای حذف کردن انواع بازه کاری در الگوی کاری تعیین شده، بر دکمه «-» (شکل 4- شماره 3) کلیک نمایید. از طرفی دیگر می توانید از دستگاه های خود پرداز استفاده کرده و برای انتقال وجه تا سقف 3 میلیون تومان اقدام نمایید. برای مثال کارت جدید مارسلو از پست دفاع چپ به پست هافبک تغییر پیدا کرده است. دستگاه حضور غیاب، دستگاهی برای ثبت زمان ورود و خروج، مرخصی و ماموریت افراد در سازمان ها و ادارات می باشد. براي متولدين خارج از کشور ارايه مدرک نحوه ورود الزامي است. هر یک از هفت روز هفته به دو قست ورود و خروج برای صبح و بعد ازظهر تقسیم می شد. دستگاه ثبت اطلاعات مشتري همراه بدون نياز به اتصال به اينترنت ، آسان و کاربردي … هدایتگر برای مشتری; صفحه نمایش مناسب همراه با لوگو ، تاریخ و ساعت جاری و .

و به همین سادگی ساعت حضوروغیابشون توی دستگاه ثبت میشه و حقوقشون در پایان ماه محاسبه میشه. درسیستم حضور و غیاب ، ساعات کاري پرسنل اعم از ساعتي و استخدامي به صورت فايل ساعت يا کارکرد ماهانه به سيستم وارد مي شود . تمامی درخواست ها و پاسخ ها علاوه بر به کارگیری پروتکل امن SSL برای هر مشتری به صورت جدا و با کلید مخصوص هر مشتری رمز نگاری میگردد. دستگاه حضور و غياب ST-Shineهم برای حضور و غیاب و هم به منظور کنترل دسترسی و ثبت تردد به وسیله اثرانگشت و کارت مورد استفاده است. در دفاتر ثبت احوال و پیشخوان های دولت، بعضی از زندان ها، بانک ها و غیره نیز می توان از این نوع اسکنر استفاده کرد. هر نوع تکنولوژی دارای مزایا و معایب خودش است، و به بهترین نحوه برای کاربردهای خاص مناسب است. در حالیکه نوع دیگری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت می توانند اطلاعات بیش از صدها کاربر را در خود ذخیره کنند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نرم افزار حضور و غیاب تحت وب چیست؟
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 11:36 | بازدید : 172 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

لیست قیمت محصولات علف زن برقی ( داس برقی ) به همراه قیمت خرید و فروش علف زن برقی ( داس برقی ) در فروشگاه اینترنتی ایران بوش نمایندگی رسمی بوش و متابو. شرکت حساب تدارک پارسیان نماینده رسمی فروش دستگاه های حضور و غیاب جهان گستر پارس. تو جمع اگر خالی باشه 24 ساعت حساب میکنه . در ادامه این دستگاه ها اطلاعات را در حافظه ای ذخیره می کنند و در زمان های خاص گزارش گیری، از اطلاعات جمع آوری شده گزارش سازماندهی شده و کاملی ارائه می دهند. دستگاه ارزان قیمت قبلی، جز دستگاههای وارداتی و ارزان بوده، و مدتی است که شرکت وارد کنندهی آن به کلی جمع شده است. • تمایز: هر دو نفر باید به اندازه کافی ا ز نظر آن مشخصه بیومتریکی تفاوت داشته باشند. 9. مراحل 3 تا 8 را برای کلیه پرسنل باید تکرار نمایید. لذا برای تهیهی دستگاه حضور و غیاب نباید به دنبال ارزانترین دستگاه باشید بلکه باید دستگاهی را پیدا کنید که خدمات مطلوب و مورد نیاز شما را ارائه دهد. این دستگاه ها در قرن بیستم بسیار رواج پیدا کردند . تیغه های دستگاه علف علف تراش قطعات فرز برش سنگ زنی ماشین گام های موفقی در عرضه. علف تراش موتوری 4 کاره دوو نوع موتور تک سیلندر دو زمانه قدرت موتور 2.3 اسب بخار نوع سوخت ترکیبی بنزین و روغن.

علف زن برقی بوش دارای تیغ کنافی می باشد این نوع تیغه برای جاهایی که به غیر از علف سنگ نیز موجود است و اگر تیغه … مدل :art 23 Easy توان دستگاه : 280 W عرض. جهت مشاهده مشخصات علف تراش های پشتی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. … فروش ویژه دستگاه علف تراش و یونجه چین دوشی و کوله پشتی KNC کره ای در سایت فروشگاه . همچنین برای استفاده از آن نیاز به ابزار و تکنولوژی های پیچیده ای نباشد و هزینه زیادی را به سازمان تحمیل نکند. آزمایش Welsh یک چالش دیگر هم برای سیستمهای تشخیص چهره شناسایی کرد و آن هم افرادی هستند که شبیه افراد زیادی به نظر میرسند. این لیزر با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، منحصرا برای نواحی تیره و پوست گندمی و تیره طراحی شده است. ⚡ قدرت بالا و کیفیت بی نظیر از مزیت های این دستگاه ها است. یک نوع دیگر از دستگاه ها نیز وجود دارد که دارای حداقل دو نوع از این روش های تشخیص (مثلا تشخیص چهره و اثر انگشت) به صورت همزمان است. امکان استفاده از دستگاههای کارتخوان و اثر انگشتی جهت ثبت ورود و خروج راننده ها.

 

پروژه سنگ شکن چند تن در هر, و تهيه آسفالت با استفاده از روش های, در ظرفیت هایالیتن . استفاده از دستگاه های سنگ شکنتن در سا% تن در ساعت سنگ شکن استفاده می شود قیمت. دوربین های مادون قرمز می توانند سیگنال های تصویری واضحی در طول روز و شب و حتی شرایط هوایی نامناسب مانند مه¬آلودگی تهیه کنند. شرکت آمریکایی Vuzix با یک شرکت اماراتی به نام NNTC شروع به همکاری کرده تا عینک هوشمند تشخیص چهره را تولید کنند. سیستم های حضور و غیاب میتوانند با ثبت دقیق زمانهای تردد و کاهش خطای انسانی حس اعتماد را در مدیران و پرسنل ایجاد کنند. مدیران می توانند هشدارهای اضافه کاری و یادآوری کارکنان را برای بهبود حضور تنظیم کنند. دوربین های هوشمند و دوربین های امنیتی به خوبی توانسته اند جایگاه مناسبی در عصر امروز پیدا کنند. که شما میتوانید با یک سرچ ساده در اینترنت، به روشهای جعل آن دست پیدا کنید.

  1. گزارشگیری آنلاین از محاسبات کارکرد
  2. سیستمی شدن فرآیندهای ثبت ماموریت و مرخصی کارکنان
  3. تعداد افراد بیشتری را پوشش میدهد،
  4. ارتباط از طریق شبکه TCP/IP و پورت سریال
  5. گزارش کارکرد ماهانه فردی و گروهی

27 فوریه 2016 … دستگاه علف زن 4 کاره TimberTech AKS52 از طراحی بسیار حرفه ای و … بنابراین می توانید آن را با قیمت مناسبی سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید. این دستگاه کنترل تردد با یک طراحی فوق العاده و ظاهری حرفه ای دارای قفل کنترل، هشدار، دکمه خروج و سنسور در می باشد. … این دستگاه با دسته ای که از روکش پلاستیکی پوشش دهی شده به منظور راحتی بیشتر کاربر به طور ارگونومیک طراحی شده که ایجاد … قیمت: 660,000 تومان. تحقیقات آناتومیک "مالپیگی " دارای اهمیت ویژه ای است بنحوی که یکی از لایه های دست با نام وی Stratum Malpighi" " به ثبت رسیده است. سامسونگ در گلکسی S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهای اولتراسونیک دست و پنجه نرم می کند. همچنین در این نرم افزار کلیه ترددهای ماهانه و کارکرد پرسنل نیز با دقت کامل انجام می شود و دارای امکان محاسبه و گزارش گیری از عملکرد ماهانه کارکنان نیز می باشد.

 

لیست قیمت محصولات علف زن برقی ( داس برقی ) به همراه قیمت خرید و فروش علف زن برقی ( داس برقی ) در فروشگاه اینترنتی ایران بوش نمایندگی رسمی بوش و متابو. شرکت حساب تدارک پارسیان نماینده رسمی فروش دستگاه های حضور و غیاب جهان گستر پارس. تو جمع اگر خالی باشه 24 ساعت حساب میکنه . در ادامه این دستگاه ها اطلاعات را در حافظه ای ذخیره می کنند و در زمان های خاص گزارش گیری، از اطلاعات جمع آوری شده گزارش سازماندهی شده و کاملی ارائه می دهند. دستگاه ارزان قیمت قبلی، جز دستگاههای وارداتی و ارزان بوده، و مدتی است که شرکت وارد کنندهی آن به کلی جمع شده است. • تمایز: هر دو نفر باید به اندازه کافی ا ز نظر آن مشخصه بیومتریکی تفاوت داشته باشند. 9. مراحل 3 تا 8 را برای کلیه پرسنل باید تکرار نمایید. لذا برای تهیهی دستگاه حضور و غیاب نباید به دنبال ارزانترین دستگاه باشید بلکه باید دستگاهی را پیدا کنید که خدمات مطلوب و مورد نیاز شما را ارائه دهد. این دستگاه ها در قرن بیستم بسیار رواج پیدا کردند . تیغه های دستگاه علف علف تراش قطعات فرز برش سنگ زنی ماشین گام های موفقی در عرضه. علف تراش موتوری 4 کاره دوو نوع موتور تک سیلندر دو زمانه قدرت موتور 2.3 اسب بخار نوع سوخت ترکیبی بنزین و روغن.

علف زن برقی بوش دارای تیغ کنافی می باشد این نوع تیغه برای جاهایی که به غیر از علف سنگ نیز موجود است و اگر تیغه … مدل :art 23 Easy توان دستگاه : 280 W عرض. جهت مشاهده مشخصات علف تراش های پشتی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. … فروش ویژه دستگاه علف تراش و یونجه چین دوشی و کوله پشتی KNC کره ای در سایت فروشگاه . همچنین برای استفاده از آن نیاز به ابزار و تکنولوژی های پیچیده ای نباشد و هزینه زیادی را به سازمان تحمیل نکند. آزمایش Welsh یک چالش دیگر هم برای سیستمهای تشخیص چهره شناسایی کرد و آن هم افرادی هستند که شبیه افراد زیادی به نظر میرسند. این لیزر با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، منحصرا برای نواحی تیره و پوست گندمی و تیره طراحی شده است. ⚡ قدرت بالا و کیفیت بی نظیر از مزیت های این دستگاه ها است. یک نوع دیگر از دستگاه ها نیز وجود دارد که دارای حداقل دو نوع از این روش های تشخیص (مثلا تشخیص چهره و اثر انگشت) به صورت همزمان است. امکان استفاده از دستگاههای کارتخوان و اثر انگشتی جهت ثبت ورود و خروج راننده ها.

 

پروژه سنگ شکن چند تن در هر, و تهيه آسفالت با استفاده از روش های, در ظرفیت هایالیتن . استفاده از دستگاه های سنگ شکنتن در سا% تن در ساعت سنگ شکن استفاده می شود قیمت. دوربین های مادون قرمز می توانند سیگنال های تصویری واضحی در طول روز و شب و حتی شرایط هوایی نامناسب مانند مه¬آلودگی تهیه کنند. شرکت آمریکایی Vuzix با یک شرکت اماراتی به نام NNTC شروع به همکاری کرده تا عینک هوشمند تشخیص چهره را تولید کنند. سیستم های حضور و غیاب میتوانند با ثبت دقیق زمانهای تردد و کاهش خطای انسانی حس اعتماد را در مدیران و پرسنل ایجاد کنند. مدیران می توانند هشدارهای اضافه کاری و یادآوری کارکنان را برای بهبود حضور تنظیم کنند. دوربین های هوشمند و دوربین های امنیتی به خوبی توانسته اند جایگاه مناسبی در عصر امروز پیدا کنند. که شما میتوانید با یک سرچ ساده در اینترنت، به روشهای جعل آن دست پیدا کنید.

  1. گزارشگیری آنلاین از محاسبات کارکرد
  2. سیستمی شدن فرآیندهای ثبت ماموریت و مرخصی کارکنان
  3. تعداد افراد بیشتری را پوشش میدهد،
  4. ارتباط از طریق شبکه TCP/IP و پورت سریال
  5. گزارش کارکرد ماهانه فردی و گروهی

27 فوریه 2016 … دستگاه علف زن 4 کاره TimberTech AKS52 از طراحی بسیار حرفه ای و … بنابراین می توانید آن را با قیمت مناسبی سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید. این دستگاه کنترل تردد با یک طراحی فوق العاده و ظاهری حرفه ای دارای قفل کنترل، هشدار، دکمه خروج و سنسور در می باشد. … این دستگاه با دسته ای که از روکش پلاستیکی پوشش دهی شده به منظور راحتی بیشتر کاربر به طور ارگونومیک طراحی شده که ایجاد … قیمت: 660,000 تومان. تحقیقات آناتومیک "مالپیگی " دارای اهمیت ویژه ای است بنحوی که یکی از لایه های دست با نام وی Stratum Malpighi" " به ثبت رسیده است. سامسونگ در گلکسی S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهای اولتراسونیک دست و پنجه نرم می کند. همچنین در این نرم افزار کلیه ترددهای ماهانه و کارکرد پرسنل نیز با دقت کامل انجام می شود و دارای امکان محاسبه و گزارش گیری از عملکرد ماهانه کارکنان نیز می باشد.

برچسب‌ها: دستگاهحضور غیاب ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تشخیص چهره در پایتون با OpenCV و Dlib
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 11:35 | بازدید : 174 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه لیبل زن انواع مختلفی دارد که عملکرد هر کدام نیز متفاوت است. استفاده از سیخ های استیلی بسیار مناسب است. امروزه یکی از نیازهای ضروری که به عنوان چالشی برای مدیران مجموعه های اداری , تولیدی و … به حساب می آید توان نظارت و بررسی وضعیت کاری پرسنل زیر مجموعه خویش است. سیستم های حضورغیاب به دو صورت هستند، یکی مبتنی بر فضای ابری یا آنلاین و دیگر به صورت سیستم داخلی. جدول وت دستگاهی است برای تولید قطعات بتنی مانند جداول بتنی ، سنگفرش های بتنی و کف پوش های بتنی. در این دستگاه تمام ضعفها و نقصهای دستگاههای دیگر که باعث مشکلاتی برای کاربران میشد، رفع شده است.کباب ساز شاندرمن، برقی است و بعد از اتصال دستگاه به برق، صفحه سرامیکی زیر دستگاه داغ میشود. با این که این دستگاهها از قدیمیترین دستگاههای حضور و غیاب محسوب میشوند و پس از آنها مدلهای پیشرفتهتر و بهتری به بازار امده است؛ اما هنوز هم این دستگاهها طرفداران مخصوص به خود را دارند.

 

دستگاه لیبل زن انواع مختلفی دارد که عملکرد هر کدام نیز متفاوت است. استفاده از سیخ های استیلی بسیار مناسب است. امروزه یکی از نیازهای ضروری که به عنوان چالشی برای مدیران مجموعه های اداری , تولیدی و … به حساب می آید توان نظارت و بررسی وضعیت کاری پرسنل زیر مجموعه خویش است. سیستم های حضورغیاب به دو صورت هستند، یکی مبتنی بر فضای ابری یا آنلاین و دیگر به صورت سیستم داخلی. جدول وت دستگاهی است برای تولید قطعات بتنی مانند جداول بتنی ، سنگفرش های بتنی و کف پوش های بتنی. در این دستگاه تمام ضعفها و نقصهای دستگاههای دیگر که باعث مشکلاتی برای کاربران میشد، رفع شده است.کباب ساز شاندرمن، برقی است و بعد از اتصال دستگاه به برق، صفحه سرامیکی زیر دستگاه داغ میشود. با این که این دستگاهها از قدیمیترین دستگاههای حضور و غیاب محسوب میشوند و پس از آنها مدلهای پیشرفتهتر و بهتری به بازار امده است؛ اما هنوز هم این دستگاهها طرفداران مخصوص به خود را دارند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت دستگاه ساعتزنی تردد کارمندان
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:19 | بازدید : 159 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

قیمت دستگاه حضور وغیاب

بنده میخواهم به ترافیک و نظم جاری در خیابانها و زندگی غربی اشاره کنم و بگویم که اینها از راه درستی به دست نیامده است. کافی بود امیرالمؤمنین(ع) از روش تقوا دست برمیداشت و با دادن پول یا مقام، آدمها را میخرید، آنوقت چهبسا معاویه هم با حضرت همراهی میکرد! در غرب و برخی از کشورهای شرقی، بهتازگی متوجه شدهاند که در شیوۀ مدیریت، نباید با آدمها و کارکنان، برخورد غیرانسانی کرد. چرا مثل معاویه آدمها را خریدوفروش نمیکنی؟ در روش تقوا، تشویق و تنبیه فوری نداریم؛ به آدمها «مهلت» داده میشود تا خودشان باشند. وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بود. این مسأله فقط در اینجا نیست بلکه این بهعنوان یک نمونه برجسته است. در زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. انسانها وقتی به ضوابط حقوقی بیشتر خیره شوند، از این جهت خوب است که مراقبت میکنند حق را ضایع نکنند اما ما باید به این موضوع فکر کنیم که اینها کی باید اخلاقی رفتار کنند؟

 

دستگاه حضور و غیاب انگشتی

 

بدین صورت که ابتدا با اعمال بعضی قوانین سادهتر بر روی تصویر با کیفیت پایینتر به راحتی تعداد زیادی از قابها را حذف کرده و در مراحل بعدی با اعمال قوانین سختگیرانهتر قابهای باقیمانده را فیلتر کرد. این اطلاعات سپس برای شناسایی ویژگی های متمایز روی سطح صورت مانند چشم ، بینی و چانه استفاده می شود. کوارتز ماشین آلات سنگ زنیمش مانند سنگ، مواد سنگ زنی، و به, در ساز و ماشین سنگ ماشین آلات, مش همراه استفاده می شود . منزل → پیوست سنگ زنی برای ماشین تراش دستگاه حضور و غیاب دقیق ساعت ساز است. استاد پناهیان : دقیقا همینطور است ولی چون خیلیها فکر میکنند که جهاد مسألهای استثنایی در فضای دینی است و فضیلت غیرضروری تلقی میشود، ما مجبوریم با کلمه جهاد از آن یاد کنیم؛ در حالیکه اگر چه ممکن است بعضیها دین حداقلی داشته باشند، ولی قوام جامعه دینی همیشه وابسته به جهادگران است حتی در ایام صلح. بنابراین جهاد و روحیه جهادی و روحیه ایثار و استقلال روحی داشتن مربوط به دوران خاصی از بحرانها مثل دفاع مقدس نمیشود. اگر بخواهم حرف آخر را در این زمینه بزنم، باید عرض کنم که هیچگاه لینک منبع منظمترین ساختارهای اجتماعی برای تنظیم روابط و نظارت بر رفتارها نمیتواند جامعهای سعادتمند درست کند؛ چون حیات اجتماعی انسان توسط خدای متعال بهگونهای طراحی نشده است که بشود اینجامعه و این انسان را بدون زندگی جهادی و نگاه ایثارگرانه به سعادت رساند. معنای دقیق این حرف این است که جهادگری صرفا مربوط به جوامع بحران زده نیست؛ مربوط به جوامعی نیست که در اثر ستمهای بیشمار دچار عقبماندگی هستند والان مجبورند عقبماندگی خود را با فعالیت بیشتر جبران کنند. جهادگری در یک جامعه منظم، متعادل و رو به پیشرفت با ساختارهای اجتماعی متقن و نظارتهای قوی مورد نیاز است و این است آن حقیقتی که ما باید به آن برسیم. با این دسته بندی شما از انسانی صحبت میکنید که دائما بهدنبال  jahangostarpars.com منافعش نیست؛ احتمالا مبارزه با نفس میکند و خودش را با آموزههای دینی مدیریت و هدایت میکند.فرهنگ «کارت ساعتزنی» نمیتواند انسانِ جهادگر و ایثارگر تربیت کند سوال: بهنظر میرسد شما اعتقاد دارید از دل ساختاری که مبنا و نگاهش با کارت ساعتزنی طراحی شده است، فردیتها و هویتهای این چنین درنمی آید؟






       
    •  
    •  
    •  
    • 30 تن در ساعت تولید کنندگان آسیاب در هند





       
    •  
    •  
    •  
    • حد آستانه در هر مرحله





       
    •  
    •  
    •  
    • ثبت ورود و خروج افراد شرکت در سخت افزار نصب شده





       
    •  
    •  
    •  
    • امکان ثبت ساعت ورود و خروج های فراموش شده بصورت دستی





       
    •  
    •  
    •  
    • رنگ سازمانی





       
    •  
    •  
    •  
    • 6- پشتیبانی و در دسترس بودن اطلاعات در هر زمان





       
    •  
    •  
    •  
    • پشتیبانی از سیم کارت





       
    •  
    •  
    •  
    • درگاه یو اس بی





     
  •  
  •  
  •  

 

 

این روش بههیچوجه توصیه نمیشود. توصیه می کنیم به هنگام خرید دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره، اجناس بی کیفیت با قیمت پایین را انتخاب نکنید. انصاف چیز خوبی است و اسکلت زندگی بشر است و اگر این اسکلت وجود نداشته باشد، با هر زلزلهای فرو میریزد. خوزه لبخند زد. سرش را بلند کرد تا به او نگاه کند، لبخند هنوز بر لبش بود، اما زن را، که سر، میان شانهها فرو برده بود، با آن دانههایی که نا بهنگام، چهره اش را پر کرده بود، گیج و منگ و غرق در فکر، دید. زن گفت: “ فکر نمیکنی زنی مث من،  دستگاه حضور و غیاب که مردی رو میکشه، کاری به کارش نداشته باشن؟ شخصیتی که تحصیلات عمیق آکادمیک ندارد اما توانسته است با تکیه بر دانش حوزوی و هوش و استعدادی مثال زدنی، حداقل بسیاری از صاحبان اندیشه را با ایدههایش به فکر فرو برد. که به عنوان مثال گاهی شما سیطره مکانیسمهای انضباطی شهروندان را نام میبرید که مثلا دوربینهای مداربسته و کارتهای ساعتزنی سعی در اخلاقی کردن شهروندان دارد و به باور شما این با اسلام قابل جمع نیست.آیا شما صریحا اعتقاد دارید که بسیاری از مکانیسمهای انضباطی شهروندان با روح دین سازگار نیست؟

برای مثال اگر تعداد افرادی که آموزش میدهیم یک فرد باشد، میتوان از این سیستم به عنوان جایگزین رمز عبور برای رایانه استفاده کرد. همچنین بهجای «مدیریت از بالا» تذکر همکاران به فردِ بیانضباط، جایگزین کارتساعتزنی و نظارتِ شدید بشود. اگرچه هزینه­ استفاده از کارتها بسیار پایین بوده و کاهش شدید قیمتها در سالهای اخیر، حجم سرمایهگذاریهای لازم برای خرید کارت را کم کرده است، مزیت اصلی حذف آن­ها­ کاهش حجم کارهای مدیریتی می ­باشد. و از آن جایی که برای شما سبک زندگی جهادی موضوعیت دارد و آن را قابل جمع با مکانیسمها و ساختارهای مدرن و غربی نمیدانید، به نوعی خواستار از بین رفتن ساختارهای متکی بر مکانیسمهای انضباطی میشوید؟ بله مگر اینکه کسی با دادههای دیگری خودش را تحت تعلیم و تربیت دینی خاص قرار بدهد و با اینکه در این فضا زندگی میکند، اما به یک زندگی جهادی خوب برسد. بله برای اینکه ما بتوانیم ساختارهای غربی را از بین ببریم، باید همین کار را انجام دهیم.

 

دستگاه ساعت زن انگشتی

 

منظور از ظرفیت تردد نیز تعداد عملیات تردد(ورود، خروج، مرخصی و یا مأموریت) قابل ثبت و ذخیره سازی بر روی دستگاه است. اگر افراد در سازمان دچار خطا و لغزش هستند فقط خود آنها مقصر نیستند، بلکه شرایط آموزشی، تربیتی و رفتاری حاکم بر محیط کار نیز در لغزش آنان نقش دارد. در نتیجه بدون دغدغه می توان از دستگاه در شرایط جوی مختلف و داخل و خارج از سازمان نیز استفاده کرد. با انسانها هم مثل «سگ پائولف» (روشی مشهور برای شرطیکردن سگ از طریق دادنِ پاداش) برخورد میکنند؛ این خلاف تقواست. از آسیاب کوارتز 200 تا 500, آهک و خاک رس and Grinding در سنگ شکن ها و آسیاب, 300 مش با تولید 10, . پایههای زندگی جهادی برمیگردد به استقلال روحی فرد و استقلال او در شکلگیری انگیزه هایش برای رفتارها و عادتهایی که فراتر از منافع فردی و مقبولیت اجتماعی دارد و برای زندگی آرمانخواهانه خودش طراحی میکند. برخی از مقررات موجود، با روش تقوا مغایرت دارد، مثلاً دستگاه کارتساعتزنی را دمِ در کارخانه یا اداره میگذارند و بهازای یک دقیقه تأخیر، حقوق فرد را کم میکنند، یا بهازای یک دقیقه اضافهکار، حقوقش را اضافه میکنند.

مدل ارائه شده بر روی تشخیص حالات چهره یک فرد از یک تصویر واحد تمرکز دارد. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به کارت ساعت زدن نباشد. اگر یک نمونهاش را بخواهیم نظمی در نظر بگیریم که در خیابانها و در ترافیک آنجا هست، باید ببینیم این نظم برآمده از چه فرهنگی و برآمده از چه طرز تلقی از زندگی است؟ هستند. کافیست فایل مورد نظر برای تشخیص شیء دلخواهتان را در کد وارد کنید و OpenCV آن شیء را درون تصاویر تشخیص میدهد. سری صفرها به این معنی است که شیء مورد نظر در فریم نیست و سپس سریهای 1 به این معنی است که شیئی در تصویر وجود دارد. از میان مردم به برخی فرصت میدهند که نخبه شوند و از میان نخبگان بعضیها را بهکار میگیرند و از میان اختراعات و اکتشافات آنها بعضی را مورد استفاده قرار میدهند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین دسنگاه حضور غیاب تشخیص چهره
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:17 | بازدید : 171 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه حضور و غیاب

این دوربین از ماژول های تشخیص چهره و الگوریتم های پیشرفته ای جهت تشخیص در مسافت های دور، استفاده کرده و حتی با استفاده ازIR Lamp براحتی می تواند روز یا شب بودن را تشخیص دهد. این تکنولوژی یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم ها جهت این امر در آینده است. یکی از مزیت های استفاده از این دستگاه تعریف 10 اثر انگشت برای هر فرد می باشد یعنی هر فرد می تواند با تمامی انگشت های خود تایید هویت را انجام دهد. این سنسور ها این امکان را می دهند که بتوانید رزولوشن های مختلف را برای شناسایی تصویر بکار ببرید تا بتوانید دقت این سنسور را در نیازها مختلف بالا ببرید. این دوربین را می توان جهت تشخیص چهره افراد بجای استفاده از کارت شناسایی در ورودی ها یا خروجی های مکان های عمومی بکار برد. سیستم شناسایی چهره یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روشهای هوشمند اتوماتیک، هویت یک انسان را بر اساس ویژگیهای فیزیولوژیکی تشخیص و یا تایید مینماید.

 

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان

 

در حالت عمومی یک سیستم بیومتریک از ویژگیهای فیزیولوژی مانند اثر انگشت، عنبیه چشم، چهره، اثر کف دست و یا ویژگیهای رفتاری مانند صدا و دست خط به منظور شناسایی استفاده مینماید. به طور مثال، نوع کارتخوان داخل دستگاه می تواند تغییر پیدا کند و بسته به نیاز مشتری، Mifare ،RFID یا هر نوعی که نیاز مشتری باشد، روی آن قرار گیرد. بازشناسی هویت لینک منبع افراد با استفاده از تصاویر چهره در مقایسه با سایر مولفههای بیومتریکی دارای مزیت عدم نیاز به همکاری فرد است که آنرا در کاربردهای امنیتی و همچنین تعاملات انسان و کامپیوتر متمایز میکند. امکان تعریف کاربر به عنوان مدیر دستگاه به همراه تخصیص رمز در دستگاه حضور و غیاب تیارا تعبیه شده است همچنین مدیر دستگاه می تواند سایر کاربران را غیر فعال و یا فعال نماید. سیستم عامل این دستگاه ZK لینوکسی است و قادر است به هنگام استفاده از سنسور تشخیص چهره تصاویر کاربران را نمایش دهد. این ویژگی قابلیت دسته بندی برنامه برای استفاده جداگانه مدیران و کاربران را نیز دارد. ویژگی های این محصول که می تواند از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه حضور و غیاب تایگر T-28371 باشد آن را از سایر محصولات متمایز می سازد. محصولات موجود در بازار از حدود ۱ تا ۱۵ میلیون تومان قیمت دارند. اگر از لحاظ برند بررسی کنیم، برندهای داخل کشور در حدود ۳ مورد هستند که همگی محصولات آن ها جزو دستگاه های ارزان قیمت به شمار رفته و زیر ۳ میلیون تومان قیمت دارند.

در مقابل، برترین برندهای بازار برندهای سوپریما (Suprema) و ویردی (Virdi) هستند و محصولاتشان از قیمت ۵ میلیون به بالا شروع میشوند. امکان گزارش گیری دقیق از کلیه لاگ ها در اکثر برندها موجود نبوده و تنها در چند برند خارجی مانند ویردی و سوپریما وجود دارد. در این صفحه خلاصه ای از ویژگی های هر دستگاه (برند ویردی) را می توانید مطالعه نمایید. ماژول های استخراج ویژگی و دسته بندی به منظور بدست آوردن کارآئی بهینه ی تشخیص به وسیله ی استفاده از مجموعه های تمرینی ، پارامترهایشان را تنظیم می کنند. در این پژوهش، محوریت با مرحله استخراج ویژگی بوده و برای بهبود روشهای موجود، سه تلاش مجزا صورت میگیرد. ساعت حضورغیاب st-shine m سنسور ضعیف تری نسبت به ساعت st-shine l دارد و معمولا برای مکان هایی با تعداد پرسنل کمتر مورد استفاده قرار میگیرد. طبیعی است که کارآیی این محصولات از برندهای خارجی ضعیف تر باشد. برخی برندهای خارجی از اکسس کنترل (Access Control) و دستگاه جانبی اثر انگشت و کارت خوان هم بهره می­ برند. یکی دیگر از قابلیت ­های کاربردی، جابجایی اطلاعات پرسنل بین دستگاه های حضور و غیاب به صورت اتوماتیک است که این مورد هم تنها در یک برند خارجی دیده می­ شود. یا قابلیتی مانند سرعت شناسایی زیر ۱ ثانیه در ۵۰۰۰ قالب اثر انگشت اینجا نیز تنها در یکی از برندهای غیر ایرانی وجود دارد.






       
    •  
    •  
    •  
    • 4- شیفت ها معمول (ساعات کار)





       
    •  
    •  
    •  
    • 10-7 مدت ماموریت





       
    •  
    •  
    •  
    • در تاریکی کامل می تواند کار کند





       
    •  
    •  
    •  
    • جلوگیری از تقلب و کلاهبرداریها از دستگاههای ATM





     
  •  
  •  
  •  

 

 

بررسی کنید که امکان استفاده از کدام یک از موارد ذکر شده در مکان مورد نظر شما ، آسانتر است و آیا دستگاه حضور و غیاب مورد نیاز ، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد یا نه ؟ شما می توانید بررسی کنید که آیا شما کارمند را درگیر کنید و کشف کنید که آیا آنها نیاز به آموزش بیشتر برای ساختن پروژه را آسان تر می کنند. دستگاههای تشخیص چهره بیشتر برای مکانهایی که به صورت کارگری -تولیدی -کارخانجات که اثر انگشت پرسنل به دلیل کارهای سخت از بین رفته مورد استفاده قرار می گیرد. قسمت سخت افزاری که شامل دستگاه های حضور و غیاب می شوند که بخش ثبت تردد پرسنل شما را صرفا برعهده دارند و وظیفه آنها منوط به ثبت تردد پرسنل شماست. 10. با خروج از قسمت تعریف پرسنل , در صورت ثبت اثر انگشت , شخص در سیستم شناسایی میگردد. این عکس مشخصات بارز اثر انگشت را نشان میدهد وضوح این سیستم به میزان اهمیت و نوع کاربرد بستگی دارد. به این معنی که ما از هر فرد, چند عکس مختلف به سیستم بدهیم و سیستم تشخیص چهره را با استفاده از این عکس ها ایجاد کند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سیستم حضور غیاب تحت ویندوز در شرکت جهان گستر پارس
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:17 | بازدید : 182 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

قیمت دستگاه حضور وغیاب

بنده میخواهم به ترافیک و نظم جاری در خیابانها و زندگی غربی اشاره کنم و بگویم که اینها از راه درستی به دست نیامده است. کافی بود امیرالمؤمنین(ع) از روش تقوا دست برمیداشت و با دادن پول یا مقام، آدمها را میخرید، آنوقت چهبسا معاویه هم با حضرت همراهی میکرد! در غرب و برخی از کشورهای شرقی، بهتازگی متوجه شدهاند که در شیوۀ مدیریت، نباید با آدمها و کارکنان، برخورد غیرانسانی کرد. چرا مثل معاویه آدمها را خریدوفروش نمیکنی؟ در روش تقوا، تشویق و تنبیه فوری نداریم؛ به آدمها «مهلت» داده میشود تا خودشان باشند. وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بود. این مسأله فقط در اینجا نیست بلکه این بهعنوان یک نمونه برجسته است. در زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. انسانها وقتی به ضوابط حقوقی بیشتر خیره شوند، از این جهت خوب است که مراقبت میکنند حق را ضایع نکنند اما ما باید به این موضوع فکر کنیم که اینها کی باید اخلاقی رفتار کنند؟

 

منزل → پیوست سنگ زنی برای ماشین تراش دقیق ساعت ساز است.

 

بدین صورت که ابتدا با اعمال بعضی قوانین سادهتر بر روی تصویر با کیفیت پایینتر به راحتی تعداد زیادی از قابها را حذف کرده و در مراحل بعدی با اعمال قوانین سختگیرانهتر قابهای باقیمانده را فیلتر کرد. این اطلاعات سپس برای شناسایی ویژگی های متمایز روی سطح صورت مانند چشم ، بینی و چانه استفاده می شود. کوارتز ماشین آلات سنگ زنیمش مانند سنگ، مواد سنگ زنی، و به, در ساز و ماشین سنگ ماشین آلات, مش همراه استفاده می شود . منزل → پیوست سنگ زنی برای ماشین تراش تشخیص هویت بیومتریک از روی چهره دقیق ساعت ساز است. استاد پناهیان : دقیقا همینطور است ولی چون خیلیها فکر میکنند که جهاد مسألهای استثنایی در فضای دینی است و فضیلت غیرضروری تلقی میشود، ما مجبوریم با کلمه جهاد از آن یاد کنیم؛ در حالیکه اگر چه ممکن است بعضیها دین حداقلی داشته باشند، ولی قوام جامعه دینی همیشه وابسته به جهادگران است حتی در ایام صلح. بنابراین جهاد و روحیه جهادی و روحیه ایثار و استقلال روحی داشتن مربوط به دوران خاصی از بحرانها مثل دفاع مقدس نمیشود. اگر بخواهم حرف آخر را در این زمینه بزنم، باید عرض کنم که هیچگاه منظمترین ساختارهای اجتماعی برای تنظیم روابط و نظارت بر رفتارها نمیتواند جامعهای سعادتمند درست کند؛ چون حیات اجتماعی انسان توسط خدای متعال بهگونهای طراحی نشده است که بشود اینجامعه و این انسان را بدون زندگی جهادی و نگاه ایثارگرانه به سعادت رساند. معنای دقیق این حرف این است که جهادگری صرفا مربوط به جوامع بحران زده نیست؛ مربوط به جوامعی نیست که در اثر ستمهای بیشمار دچار عقبماندگی هستند والان مجبورند عقبماندگی خود را با فعالیت بیشتر جبران کنند. جهادگری در یک جامعه منظم، متعادل و رو به پیشرفت با ساختارهای اجتماعی متقن و نظارتهای قوی مورد نیاز است و این است آن حقیقتی که ما باید به آن برسیم. با این دسته بندی شما از انسانی صحبت میکنید که دائما بهدنبال منافعش نیست؛ کلیک کنید احتمالا مبارزه با نفس میکند و خودش را با آموزههای دینی مدیریت و هدایت میکند.فرهنگ «کارت ساعتزنی» نمیتواند انسانِ جهادگر و ایثارگر تربیت کند سوال: بهنظر میرسد شما اعتقاد دارید از دل ساختاری که مبنا و نگاهش با کارت ساعتزنی طراحی شده است، فردیتها و هویتهای این چنین درنمی آید؟








       
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    • 30 تن در ساعت تولید کنندگان قیمت دستگاه حضور وغیاب  آسیاب در هند







       
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    • حد آستانه در هر مرحله







       
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    • ثبت ورود و خروج افراد شرکت در سخت افزار نصب شده







       
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    • امکان ثبت ساعت ورود و خروج های فراموش شده بصورت دستی







       
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    • رنگ سازمانی







       
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    • 6- پشتیبانی و در دسترس بودن اطلاعات در هر زمان







       
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    • پشتیبانی از سیم کارت







       
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    • درگاه یو اس بی







     
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

 

این روش به هیچ وجه توصیه نمیشود. توصیه می کنیم به هنگام خرید دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره، اجناس بی کیفیت با قیمت پایین را انتخاب نکنید. انصاف چیز خوبی است و اسکلت زندگی بشر است و اگر این اسکلت وجود نداشته باشد، با هر زلزلهای فرو میریزد. خوزه لبخند زد. سرش را بلند کرد تا به او نگاه کند، لبخند هنوز بر لبش بود، اما زن را، که سر، میان شانهها فرو برده بود، با آن دانههایی که نا بهنگام، چهره اش را پر کرده بود، گیج و منگ و غرق در فکر، دید. زن گفت: “ فکر نمیکنی زنی مث من، که مردی رو میکشه، کاری به کارش نداشته باشن؟ شخصیتی که تحصیلات عمیق آکادمیک ندارد اما توانسته است با تکیه بر دانش حوزوی و هوش و استعدادی مثال زدنی، حداقل بسیاری از صاحبان اندیشه را با ایدههایش به فکر فرو برد. که به عنوان مثال گاهی شما سیطره مکانیسمهای انضباطی شهروندان را نام میبرید که مثلا دوربینهای مداربسته و کارتهای ساعتزنی سعی در اخلاقی کردن شهروندان دارد و به باور شما این با اسلام قابل جمع نیست.آیا شما صریحا اعتقاد دارید که بسیاری از مکانیسمهای انضباطی شهروندان با روح دین سازگار نیست؟

برای مثال اگر تعداد افرادی که آموزش میدهیم یک فرد باشد، میتوان از این سیستم به عنوان جایگزین رمز عبور برای رایانه استفاده کرد. همچنین بهجای «مدیریت از بالا» تذکر همکاران به فردِ بیانضباط، جایگزین کارتساعتزنی و نظارتِ شدید بشود. دستگاه حضور غیاب اثر انگشت اگرچه هزینه­ استفاده از کارتها بسیار پایین بوده و کاهش شدید قیمتها در سالهای اخیر، حجم سرمایهگذاریهای لازم برای خرید کارت را کم کرده است، مزیت اصلی حذف آن­ها­ کاهش حجم کارهای مدیریتی می ­باشد. و از آن جایی که برای شما سبک زندگی جهادی موضوعیت دارد و آن را قابل جمع با مکانیسمها و ساختارهای مدرن و غربی نمیدانید، به نوعی خواستار از بین رفتن ساختارهای متکی بر مکانیسمهای انضباطی میشوید؟ بله مگر اینکه کسی با دادههای دیگری خودش را تحت تعلیم و تربیت دینی خاص قرار بدهد و با اینکه در این فضا زندگی میکند، اما به یک زندگی جهادی خوب برسد. بله برای اینکه ما بتوانیم ساختارهای غربی را از بین ببریم، باید همین کار را انجام دهیم.

 

سیستم حضور وغیاب تحت وب

 

منظور از ظرفیت تردد نیز تعداد عملیات تردد(ورود، خروج، مرخصی و یا مأموریت) قابل ثبت و ذخیره سازی بر روی دستگاه است. اگر افراد در سازمان دچار خطا و لغزش هستند فقط خود آنها مقصر نیستند، بلکه شرایط آموزشی، تربیتی و رفتاری حاکم بر محیط کار نیز در لغزش آنان نقش دارد. در نتیجه بدون دغدغه می توان از دستگاه در شرایط جوی مختلف و داخل و خارج از سازمان نیز استفاده کرد. با انسانها هم مثل «سگ پائولف» (روشی مشهور برای شرطیکردن سگ از طریق دادنِ پاداش) برخورد میکنند؛ این خلاف تقواست. از آسیاب کوارتز 200 تا 500, آهک و خاک رس and Grinding در سنگ شکن ها و آسیاب, 300 مش با تولید 10, . پایههای زندگی جهادی برمیگردد به استقلال روحی فرد و استقلال او در شکلگیری انگیزه هایش برای رفتارها و عادتهایی که فراتر از منافع فردی و مقبولیت اجتماعی دارد و برای زندگی آرمانخواهانه خودش طراحی میکند. برخی از مقررات موجود، با روش تقوا مغایرت دارد، مثلاً دستگاه کارتساعتزنی را دمِ در کارخانه یا اداره میگذارند و بهازای یک دقیقه تأخیر، حقوق فرد را کم میکنند، یا بهازای یک دقیقه اضافهکار، حقوقش را اضافه میکنند.

مدل ارائه شده بر روی تشخیص حالات چهره یک فرد از یک تصویر واحد تمرکز دارد. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به کارت ساعت زدن نباشد. اگر یک نمونهاش را بخواهیم نظمی در نظر بگیریم که در خیابانها و در ترافیک آنجا هست، باید ببینیم این نظم برآمده از چه فرهنگی و برآمده از چه طرز تلقی از زندگی است؟ هستند. کافیست فایل مورد نظر برای تشخیص شیء دلخواهتان را در کد وارد کنید و OpenCV آن شیء را درون تصاویر تشخیص میدهد. سری صفرها به این معنی است که شیء مورد نظر در فریم نیست و سپس سریهای 1 به این معنی است که شیئی در تصویر وجود اینجا دارد. از میان مردم به برخی فرصت میدهند که نخبه شوند و از میان نخبگان بعضیها را بهکار میگیرند و از میان اختراعات و اکتشافات آنها بعضی را مورد استفاده قرار میدهند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:16 | بازدید : 123 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب ZKT اثر انگشتی ZKT MBA 802H

بهره گیری از سیستم حضور و غیاب در ثبت ترددهای ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می نماید. سیستم های حضور و غیاب امروزی برای از میان برداشتن خطاهای زمانهای ورود و خروج کارمندان بسیار دقیق و کارآمد عمل می کنند. مثلا اگر شما دارای ۵۰۰ نفر پرسنل هستید و دستگاه حضور و غیاب شما ظرفیت ۱۰٫۰۰۰ تردد را دارد. استاد پناهیان : انصاف، اسکلت زندگی بشر است و اگر این اسکلت وجود نداشته باشد، با هر زلزلهای فرو میریزد. سوال: و از آن جایی که برای شما سبک زندگی جهادی موضوعیت دارد و آن را قابل جمع با مکانیسمها و ساختارهای مدرن و غربی نمیدانید، به نوعی خواستار از بین رفتن ساختارهای متکی بر مکانیسمهای انضباطی میشوید؟ علاوه بر این ، خاصیت یکتایی صورت در بین اشخاص (به جز مواردی بسیار نادر) باعث شده است که چهره هر شخص به عنوان شاخص بسیار خوبی برای شناسایی اش بحساب آید. به طور طبیعی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل مدت زمان لازم جهت شناسایی اثر انگشت افراد سرعت کمتری نسبت به حالت کارتی دستگاه دارد.

فروش دستگاه حضور و غیاب

ماشین های اداری - آی تی قیمت در مورد دستگاه حضور و غیاب مهرکیا UFACE102 برای شما توضیح می دهد : دستگاه حضور و غیاب uface102 دارای صفحه نمایش دستگاه رنگی با صفحه کلید مجزا و بسیار کاربردی می باشد. ارتعاشی سیستم صفحه نمایش - ircrush. به وسیله این سیستم این امکان به وجود خواهد آمد که دستگاه بتواند کنترل تردد درب را به عهده بگیرد،پس یعنی میتوان از دستگاه حضور و غیاب به عنوان اکسس کنترل استفاده نمود . این دستگاه حضور و غیاب دارای 2 سال ضمانت پس از خرید تعمیر وتعویض قطعات دستگاه می شود. بطوری که بدون توجه به موقعیتی که هستید، می توانید اطلاعاتی در مورد ساعات کارکرد پرسنل خود داشته باشید. قفل مقابل برقی روی چهارچوب با توجه به نوع درب نصب می گردد. نرم افزارهای کنترل تردد برای نظم بخشیدن و کنترل تردد به مکانهای خصوصی و عمومی می باشد. در روش اول ، نرم افزار (سرویس) نصب شده بر روی کامپیوتر در زمانهای تعیین شده به دستگاه حضور و غیاب رجوع می کند و در صورت موجود بودن اطلاعات، آنها را فراخوانی می کند. دستگاه دیگری از تولیدات با کیفیت شرکت تایگر این محصول است که تا کنون در بازار توانسته مشتری های زیادی در بازه زمانی کوتاه پیدا کند.

  1. نگهداری آرشیو کاملی از ورود و خروج پرسنل
  2. 3 روز پیش
  3. تشخیص اثرانگشت
  4. دردسترس بودن. ( گم نشدن )
  5. توضیحات پشت کارت
  6. آرشیو اطلاعات > اشخاص حقوقی > مالیات
  7. مجهز به دوربین مادون قرمز برای محیط هایی با حداقل نور

در ادامه راجع به انواع دستگاه های حضور غیاب موجود در بازار توضیح می دهیم. شرکت Suprema سنسورهای اثر انگشت دستگاههای خود را به بازار عرضه کرده است و احتمال خطا را بسیار پایین آورده است. نتایجی که ازروش محاسبات دستی و پیگیری کاغذها بودند، بطورمعمول با خطاهای محاسباتی مواجه می گردند به خصوص اینکه احتمال آنکه یک یا دو عدد از کارت های زمانی پرسنل به جهت شلوغی از دست برود نیز وجود داشت. البته گفتنی است که امروزه الگوریتم های تشخیص چهره بسیار پیشرفت کرده اند و مانند دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نیز به سختی فریب می­ خورد و بسیار قابل اعتماد است. همچنین ارسال تکی درس خاص و برای کلاسی خاص نیز به راحتی یک انتخاب میسر می باشد. در سیستم های دستی ، پرسنل عمدتا ساعات های ورود و خروج خود را برای جلوگیری از جریمه شدن توسط مدیرشان به اشتباه ثبت می کنند.

در سیستم های دستی کارمندان اغلب ساعت های ورود و خروج خود را جهت جلوگیری از جریمه توسط مدیرشان به اشتباه ثبت می کنند. در سامانه حضور و غیاب اتنسی کلیه عملیات مربوط به ورود و خروج کارکنان، مرخصی ها، ماموریت ها، اضافهکاری، شیفت ها، تقویمکاری و کارکرد کارکنان ثبت شده و قابل بازیابی است. جهت چاپ لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت بر روی آیکون پرینت کلیک نمایید. جهت سهولت در تعریف الگوی کاری هفتگی، از دکمه «تکرار» (شکل 6) استفاده نمایید. آسیاب آسیاب در ایران - starcool دستگاه آسیاب توپ در ایران ریموند این آسیاب در سایزهای مختلف جهت خردایش سنگهای طراحی و 300 سرباره tpd سنگ زنی توپ آسیاب بار . فرایند سنگ زنی در آسیاب مواد , زغال سنگ وگاز است منبع مواد خام اولیه تمامی لعابهاپوسته . سنگ شکن ساخته شده در کارخانه چین - تولید کننده سنگ ,, از سنگ شکن های ضربه ای به عنوان سنگ شکن های اولیه دریافت نقل , (سنگ چین) , تجهیزات سنگ . اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات جزئی تر و قیمت، crunchy به شما توصیه می در تماس با ما از طریق چت آنلاین دریافت کنید. 7- خدمات پس از فروش: دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه رایگان هم حتی اگر داشته باشید ولی خدمات پس از فروش مناسب ارایه نشود .

سنگ شکن - هزینه از سنگ آهک سنگ شکن تن در ساعت.

توپ آسیاب سخت کار , که این محل در کف یک سنگ آسیاب دارد و , تلاشهای شما 2ـ اگر زنی خواب منبع ببیند . قیمت آسیاب سنگ زنی در زیمبابوه سنگ زنی و آسیاب تکلیس تمبر آسیاب در زیمبابوهssi-groupbiz. سنگ آهک سنگ زنی 50 آسیاب تن در ساعت دستگاه درمان سنگ معدن مس - copasasia. سنگ شکن - هزینه از سنگ آهک سنگ شکن تن در ساعت. هزینه سنگ زنی سنگ معدن آهن در پرو. عمودی آسیاب سنگ زنی,آسیاب , ویژگی های آسیاب چکشی، سنگ زنی مرکز توپ , اجزای یک آسیاب . گرفتن اطلاعات; عمودی آسیاب سنگ زنی,آسیاب , ویژگی های آسیاب چکشی، سنگ زنی مرکز توپ , اجزای یک آسیاب . گرفتن اطلاعات چگونه برای افزایش سنگ زنی بهره وری آسیاب , آسیاب توپ برای سنگ , شن و ماسه خوب از شن . کارخانه شن و ماسه از 100 تن در, سنگ 150 200 تن در ساعت فروش, 60 تن در ساعت, شکن ، کارخانه سنگ .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سیستم حضور غیاب تحت وب و مزایای و معایب آن
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:16 | بازدید : 116 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

هک دستگاه حضور و غیاب به چه روشی امکان پذیر است؟

بنحوی که هم اکنون همه ی نیازهای سازمان هایی که بر اساس قوانین کارکنان دولت و یا قوانین کار فعالیت میکنند میتوانند کلیه نیازهای خود را با سیستم های حضور و غیاب آراز برآورده سازند. امکان ایجاد مجموع قوانین مربوط به قانون کار و قانون استخدام کشوری در 6 قسمت اصلی: 1. قوانین کارکرد 2. قوانین اضافه کار 3. قوانین مرخصی 4. قوانین ماموریت 5. قوانین کم کاری 6 . نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نرم افزاری جامع و کامل مبتنی بر وب است که برای کارکرد نیاز به اینترنت دارد و امکانات فراوانی را در اختیار مدیران و پرسنل هر مجموعه قرار می دهد. در این تکنولوژی ماشینها با هم حرف میزنند و انسانهای متصل به اینترنت بر آنها نظارت دارند، کارهایشان را تحلیل میکنند و با توجه به نتیجهٔ پردازش این ابردادهها عکسالعمل نشان میدهند. ناظران همچنین می توانند وظایفی را به کارکنان اختصاص دهند و به آنها پیام ارسال کنند.

  • درمان طبیعی خروپف با 10 ماده غذایی
  • صفحه کلید 16 تایی با پوشش مقاوم
  • 1- روش هایی بر پایه ی خصوصیات ثابت
  • زمان محاسبات
  • ثبت زمان ورود و خروج کارکنان به صورت دقیق
  • 400 تن در ساعت سنگ شکن نقد و بررسی ، مشخصات و قیمت دستگاه حضور غیاب مدار استفاده می شود
  • 1 - دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب الکتروستاتیک

یکی از بخش های هیجان انگیز نرم افزار ویسمن اطلاع رسانی در لحظه، از طریق ارسال notification و بلافاصله بعد از زدن انگشت، چهره یا کارت است. Get some free articles about نرم افزار حضور و غیاب کارکنان on this site. فرآیند ضبط زمان در این نرم افزار با توجه به ویژگی هایی که برای ورود داده از جمله کارت های زمان ارائه می دهد به نظارت هر چه راحت تر حضور و غیاب کارمندان کمک می کند. دستگاه ساعت زنی بیومتریک از دستگاه دستگاه ساعت زنی اتوماتیک و دستگاه ساعت زنی سیار پیشرفته تر است. سیستم این نرم افزار با ساعت های بیومتریک و همچنین ساعت های مبتنی بر ابر سازگار است. با صرف هزینه ای کم محتوایی زیاد درمورد نرم افزار حضور و غیاب کارکنان بدست آورید. You can only subscribe to this website نرم افزار حضور و غیاب کارکنان. کارکنان هر شرکت با نصب این نرم افزار بر روی موبایل خود می توانند درخواست های خود را در لحظه ارسال کنند. این نرم افزا می تواند یک تصویر کلی از عملکرد کارکنان، مرخصی ها، تعطیلات، زمان کار و حتی مرخصی به دلیلی بیماری را در نظر بگیرد و ارائه دهد.

سیستم حضور و غیاب تحت وب

کمک می کند حقوق پرداخت شده یا پرداخت نشده برای ساعات کاری مثل مرخصی یا تعطیلات را به راحتی مشخص کنید. این سیستم دارای ویژگی های مختلف برای کارکنان از جمله مشاهده ی ساعت واقعی کارکرد، زمان تعطیلات باقی مانده، برنامه ریزی ها، تغییر شیفت کاری و درخواست مرخصی ارائه می دهد. نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن به سادگی امکان ثبت تمامی تعطیلات رسمی و توافقی را برای مدیران فراهم کرده است. خوشحالم تا بستری فراهم شده تا تجربیات خود را به عنوان دستگاه حضور وغیاب ارزان یک کارشناس فروش در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهم . ساختارdmz معمولاً توسط فایروال ها و یا پروکسی های سرور هایی طراحی میشوند که در لایه های مختلف شبکه قرار می گیرند. را برای دوستان قرار داده ایم که می تواند یک برنامه مفید برای دانشجویان کامپیوتر و برنامه نویسان باشد. در واقع کلیه دستگاه های اکسس کنترل با یک اعتبار که همان هویت کامپیوتری است، کار می کنند. دستگاه حضور و غیاب zk 102 دارای صفحه نمایش با کیفیتی است که زبان فارسی را ساپورت می کند و دارای تقویم شمسی است و امکان نمایش پیام های شخصی ریال عمومی و اسلاید را نیز داراست . دستگاه حضور و غیاب uFace 102 دارای صفحه نمایش دستگاه رنگی با صفحه کلید مجزا و بسیار کاربردی می باشد.

دستگاه امکان کنترل تردد بسیار دقیق را فراهم میسازد . دیاکالا بستری را فراهم کرده که متقاضیان سیستم های الکترونیکی بتوانند با مطالعه مشخصات فنی و دقیق , مشاهده نظرات دیگر خریداران و مشاوره با کارشناسان بهترین تصمیم را در جهت خرید سیستم مورد نظر خود اتخاذ کنند. یکی دیگر از محصولات شرکت SUPREMA دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد Biostation T2 می باشد. محصولات --گیت کنترل تردد --دستگاه حضور و غیاب --گیت ضد انتحاری --گیت فلزیاب --دستگاه کنترل دسترسی --دستگاه گشت و نگهبانی --دستگیره الکترونیکی --کنترل تردد سازمانی -- قفل الکترونیکی (باشگاهی ، استخری) --قفل برقی ( شفتی ، مگنتی ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسی خروجی (Push Button) --کارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتی --راهبند نرم افزارها --اتوماسیون شهر بازی --اتوماسیون حضور و غیاب --اتوماسیون تغذیه --اتوماسیون مجموعه ورزشی --اتوماسیون خوابگاه دانشجویی --اتوماسیون پارکینگ --اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع --اتوماسیون مدارس هوشمند --اتوماسیون حقوق و دستمزد --اتوماسیون میز خدمت --سیستم مدیریت صندوق امانات راهکارها --سیستم جامع کنترل دسترسی --راهکارهای کنترل دسترسی --راهکار های شهربازی --راهکارهای RFID --راهکار های بیومتریک --کارت هوشمند بیومتریک پشتیبانی --ارسال درخواست پشتیبانی --ثبت نام در کلاس های آموزشی --نرم افزار حضور و غیاب رایگان --دانلود نرم افزار ریموت فرادسک راهنما --خرید دستگاه حضور و غیاب --قیمت دستگاه حضور و غیاب --دستگاه حضور وغیاب چیست ؟

•چهارده (14) ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش اینجا برای کلیه محصولات. برای مثال دستگاهی دارای ۱۰۰۰ نفر ظرفیت کاربر است. ظرفیت ذخیره log این سنسور 12800 است. سنگ آهن ظرفیت کارخانه فرآوری در ساعت. یکی از معضلات شرکتها، کارخانه ها، بیمارستان ها و … جابجایی و تعویض شیفت هایی است که خواسته و یا ناخواسته به وجود می آید. لطفا نظرات و خواسته هایتان را در قسمت نظرات مطالب عنوان کنید . این نکته بدین معنی است که: اگر قصد دارید شکایتی تنظیم کرده و پرونده ای را علیه کسی ایجاد کنید، باید شواهدی را ارائه کنید که تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته را تایید کند. تاکنون برای شما پیش آمده که در تصویری خاص به دنبال فرد خاصی بگردید و بخواهید آن شخص را در میان انبوهی از جمعیت پیدا کنید؟ … نوع دستگاه حضور و غیاب کارتی و دستگاه حضور و عیاب تشخیص چهره و بیومتریک( اثر انگشت و چهره و مردمک … بدلیل اینکه ممکن است کارت تردد هر شخصی توسط شخص دیگری در دستگاه ثبت گردد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب با قیمت روز و خرید اینترنتی
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:15 | بازدید : 117 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۷ ب.ظ

دستگاه گشت و نگهبانی PT100 یا MT100 دارای باطری داخلی و قابل شارژ می باشد و نگهبانان می توانند در حالت آماده به کار تا 24 ساعت از دستگاه استفاده کنند. دستگاه با استفاده از باطری می تواند در هنگام قطع برق به کار خود ادامه دهد. این دستگاه جهت ارتباط با آیفون دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. این قرارداد برای انجام کار و پروژه مشخص ( مثلاً پروژه احداث پل) بین دو طرف منعقد می گردد. در این دوره کوتاه که بین 1 تا 3 ماه می باشد، طرفین می توانند بدون اطلاع قبلی و بدون پرداخت خسارات، رابطه کاری را قطع نمایند. از مزایای این مدل نسبت به مدل قبلی می توان به هزینه پایین تر آن اشاره داشت، به اضافه این که خوانش تگ نسبت به پلاک ساده تر انجام می گیرد. در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی شرکت تیک تاک ریدر کارتخوان نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توان علاوه بر اثر انگشت از کارت بدون تماس RFID نیز استفاده نمود. این مدل به عنوان پسورد امنیتی استفاده از ویندوز نیز به کار می رود موتور ریدر و اینجا تشخیص اثر انگشت T-40204 یک توانایی غیر قابل تقلب برای شناسایی حتی سخت ترین اثر انگشت را دارا می باشد.

  • این ساعت هوشمند داتیس KW18 ساخت کشور چین است
  • 10-3-6 اعزام به ماموریت حتما بایستی از محل شرکت انجام شود
  • امکان ذخیره 30،000 تصویر در حافظه کامپیوتر
  • معماری سما
  •  
  •  
  • دکمه ویرایش را کلیک نمائید
  •  
  •  
  • سازگاری با موبایل
  •  
  •  
  • کارهایی که در آن نیاز به شناسایی کاربر است
  •  
  •  
  • دستگاه خاموش باشد
  •  
  •  

 

 

ردیابان نام تنها یکی از زیرشاخه های پویش پرداز است که بروی ارائه دستگاه های ردیابی (GPS) سخت افزاری به همراه بخش نرم افزاری بسیار پیشرفته و بی رقیب، کار میکند. 4. امکان گزارش گیری لحظه به لحظه (Online) بر اساس ترددهای روزانه و یا تردد فردی به همراه. توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. قیمت این نرمافزار به صورت شارژهای ماهیانه پرداخت میشود و شرکت ارائهدهنده خدمات هزینه خود را به صورت حداقل ماهیانه دریافت میکند. در نهایت با پیشرفت تکنولوژی در چندسال اخیر، دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره بسیار بهینه تر از قبل شده اند و درحال حاضر ارزش خرید بالایی در برابر قیمت خود را دارند. خرید دستگاه حضور و غیاب هزینه نیست یکی از راه های ذخیره زمان و سرمایه است. توجه: چنانچه پس از خرید طی دو ساعت ترجمه به ایمیل شما ارسال نشد، با ایمیل پشتیبانی تماس بگیرید تا ما در اسرع وقت به موضوع راهنمای دستگاه حضور و غیاب جهان گستر V800 رسیدگی کنیم. با توجه به استفاده فراوان از این دستگاه لازم است نکاتی را درمورد خرابی های این دستگاه ها ذکر کنیم.

قیمت دستگاه حضور وغیاب

با توجه به اینکه در این موارد شما به محاسبه دقیق دستمزد کارکنان نیاز دارید، باید بدانید که زمان کاری و اضافهکاری آنها چگونه بوده و دستمزد آنها را با توجه به این ساعت پرداخت کنید. ما مطمئن هستیم  قیمت دستگاه ساعت زنی که شما از برخی از این موارد آگاه هستید. تبصره - تشخیص موارد مذکور در این ماده با مدیر واحد ذیربط خواهد بود. واحد تعمیر دستگاه حضور و غیاب در مجتمع فنی ملی پایتخت از این افراد تشکیل شده است. امروز با مقاله ای دیگر در خصوص پروتکل TCP/IP در دستگاه حضور غیاب در خدمت شما هستیم. ارزانترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی حرفه ای Tiny Cloud. همچنین قابلیتی که این دستگاه را نسبت به نمونه های دیگر متمایز می نماید وجود سنسور اثر انگشت بر روی دستگاه می باشد. امکان اول: هر پرسنلی می تواند تردد های خود را از طریق خود دستگاه مشاهده می نماید و همین امر می تواند حجم مراجعات پرسنل را به واحد اداری، کارگزینی و واحدهای مربوطه تا مقدار بسیار زیادی کاهش دهد.

فروش دستگاه حضور غیاب

6- کارگر باید قبل از امضاء قرارداد، آن را به دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن سوأل یا ابهام، درباره آن سوال نماید. ولی اترنت بخش کوچک تری از اینترنت و شبکه ای محدود به یک مکان جغرافیایی است که دستگاه های موجود در آن مکان را به هم وصل می کند. شبکه اترنت Ethernet در واقع همان LAN یا شبکه محلی است که در آن مجموعه ای از دستگاه های موجود در یک مکان جغرافیایی محدود مانند یک اتاق به هم وصل می شوند. یک مهندس نرم افزار هلندی، از توانایی هایش استفاده کرد و دستگاه تشخیص چهره ای برای گربه اش ساخته است که وقتی در منزل نبود، در را برای او باز کند! الف- وقوع حوادث و سوانح غیر مترقبه برای مستخدم، همسر و فرزندان دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان تحت تکفل و نیز سایر افراد خانواده در صورتی که تحت تکفل وی باشند. از کار افتادگی یعنی کارگر در طول مدت قرارداد و پیش از رسیدن به شرایط بازنشستگی، بنا به هر دلیلی (بیماری، حوادث کاری، حوادث و اتفاقات غیر مرتبط با کار) توان و قدرت کار کردن را از دست بدهد. بدین ترتیب می توان حداکثر ۴.۲۹۴.۹۶۷.۲۹۶ آدرس منحصر بفرد را استفاده کرد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 15:57 | بازدید : 115 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

استفاده از دستگاه حضور و غیاب در کشورهای پیشرفته تاریخچه ای بیش از یک قرن دارد و از همان ابتدا اهمیت و استفاده از آن رفته رفته بیشتر شده است. انجمن حقوق و دستمزد آمریکا تخمین زده است که بیش از 75 درصد از کارکنان بخشی از زمان کاری خود را به مواردی مانند صحبت با دوستان یا خوردن نهار یا میان وعده اختصاص میدهند. سفارش اسکنر اثر انگشت به صورت اینترنتی می باشد. قفل چهره فرایند های اسکنر اثر انگشت، پین یا الگو برای باز کردن قفل گوشی ندارد. البته سوال مهمی که قبل از خرید دستگاه حضور غیاب برای سازمان ها پیش می­یاید، این است که آیا با این قیمت، هنوز هم دستگاه حضور و غیاب ارزش خرید و صرفه اقتصادی دارد؟ در خرید هر محصول بدون شک گزینه ی قیمت نقش بسیار مهمی در انتخاب محصول دارد. ریز حالت چهره، نمایش همین احساسات پایه است که مدت بسیار کوتاهی در چهره پدیدار شده و سریع از بین میرود.

بعضی از دستگاههای بیولوژیکی چندین ثانیه زمان برای فرآیند تشخیص اثر انگشت نیاز دارند، که این زمان منجر به ایجاد صفهای طولانی کارمندانی که قصد ورود به شرکت را دارند، می شود. این موضوع با افزایش پرسنلی که نیازبه مدیریت شدن دارند، افزایش خواهد داشت . با توجه به اهمیت بالای موضوع کنترل تردد و اتوماسیون حضور و غیاب در سازمان ­ها، در زیر به بررسی این موضوع می ­پردازیم. سازمان های زیادی امروزه با این موضوع مواجه هستند و به احتمال زیاد برخی هنوز به تصمیم قطعی در این مورد نرسیده اند که آیا خرید دستگاه حضور و غیاب با این قیمت­ ها منطقی است یا خیر؟ به معنای واقعی کلمه، دستگاه های کنترل تردد جزء جدانشدنی سازمان ها هستند. همچنین شرکت های مختلفی بودند که اقدام به کاهش یا قطع فروش دستگاه حضور و غیاب کرده باشند. وضعیت ماه ­های اواخر سال ۹۷ به گونه ای بود که چه سازمان ها و چه مردم عادی اکثرا برای خریدهای مهم خود دست نگه داشته بودند.



    • محدوده مجاز اضافه کار آخر وقت از ساعت 15:30 تا ساعت 19:00



    • میکسر پدالی



    • چگونه یک سیستم حضور و غیاب را در تبریز سفارش دهم؟



    • زبان برنامه نویسی: C# ASP Net MVC ، Entity framework



    • خوشحال بودن (Joy)




از اوایل سال ۹۷ با شروع دور جدید تحریم ها از سوی ایالات متحده، افزایش دوباره قیمت ارز شروع شد و در نیمه دوم سال شدت بیشتری گرفت. موفقیت و کامیابی را در سال جدید برایتان آرزومندم . بعد از مشکلات تقلبی که از طریق کارت رمز عبور وجود داشت تکنولوژیهای جدید بر پایه روشهای Biometric برای تعیین هویت منحصر به فرد ایجاد شد. استفاده از تکنولوژیهای تازه هر روز با ایدههای جدید، فرایند انجام کارهای روزانه را سادهتر از گذشته میکنند و هر کدام به نوبه خود بر زندگی انسان ها تاثیر گذاشتهاند. در این حالت، دستگاه ورود / خروج به شرکت یا سازمان شما را کنترل خواهد کرد، در نتیجه اطلاعات دقیق در مورد وضعیت کارکنان در اختیار شما قرار خواهد داد. بیستم تیر امسال متهم با یک دستگاه خودرو پژو روآ به سمتم آمد و با ارایه کارت شناسایی، خودش را مامور پلیس آگاهی معرفی کرد. یکی از این سیستمها که بسیاری از مشکلات مدیران و کارمندان را برطرف میکند، دستگاه حضور و غیاب فراتکنو میباشد که هدف آن راحتتر کردن محاسبات حقوقی برای مدیران و سهولت برای کارمندان میباشد.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی جزء پر طرفدارترین این سیستمها در بین شرکتها میباشد، از آن جایی که هر فرد دارای یک الگوی منحصر به فرد برای اثرانگشت خود میباشد. ثبت انواع تردد شامل ماموریت و مرخصی: این حالات تردد، قابلیت انتخاب داشته و بصورت صوتی و شفاف به پرسنل اعلام می گردد. باید یکی از انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب را انتخاب، خریداری و در محل مناسب نصب کنید. در ادامه، وضعیت ارز آن طور که باید پیش نرفت؛ با وجود اینکه گاها کاهش مختصری در قیمت ها دیده می ­شد، اما در مجموع همواره افزایش قیمت اتفاق افتاد. ویژگی دو مستطیلی به تفاضل بین مجموع مقادیر پیکسلها درون نواحی مستطیلی میپردازد و به طور عمده برای تشخیص لبهها (در تصویر زیر a و b) استفاده میشود. از مهمترین ویژگی های مورد نظر کاربران برای خرید دوربین مداربسته می توان به گارانتی آن اشاره کرد. در واقع استفاده از دستگاه ساعت زنی خود باعث کاهش هزینه های بسیاری در سازمان می­ شود که اگر به دقت محاسبه شوند، مشخص می ­شود که صرف هزینه برای خرید دستگاه بسیار مقرون به صرفه تر است. این دستگاه حضور و غیاب دارای الگوریتمی بسیار پیشرفته است که از جدیدترین تکنولوژی برخوردار می باشد که باعث می شود درصد خطای آن به صفر برسد. اسکنرهای اثر انگشت، برآمدگیها و فرورفتگیها که باعث میشود تا اثر انگشت فرد ایجاد شود، را ثبت میکنند.

امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟ با استفاده از آن کارمندان می توانند به راحتی ساعت های کاری و وظایف خود را تعریف کنند. به عنوان مثال، اگر شما ۱۰۰۰ کارمند در سازمان شما مشغول کار باشند و بطور متوسط هر کارمند در روز ۵ بار تردد ثبت کند، در روز ۵۰۰۰ تراکنش ثبت خواهد شد. به دلیل آن که ممکن است شخص کارت خود را همراه نداشته باشد و یا ترمینال شناسایی اثر انگشت دچار مشکل شده باشد، ترکیب این دو روش می تواند سرعت عمل در ثبت ورود و خروج کارمندان را افزایش دهد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مناسب‌ترین دستگاه حضور و غیاب برای شرکت شما به‌ویژه در دوران کرونا
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 15:56 | بازدید : 101 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

حضور و غیاب امری است که این روزها بیشترین دغدغه‌ی شرکت‌ها و مدیران می‌باشد.
چرا انجام حضور و غیاب به یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران تبدیل شده است؟ برای اینکه برآورد حقوق کارمندان، وابسته به ثبت دقیق ساعت‌های کاری کارمندان است و اگر حضور و غیاب دقیق و درست انجام نشود، این امر به یک مشکل خیلی بزرگ تبدیل می‌شود.

اما سوال اصلی این است که چه نوع دستگاهی مناسب برای شرکت شماست؟
انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب چه تفاوت‌هایی باهم دارند و ویژگی هرکدام چیست؟
در ادامه به این سوال‌ها پاسخ می‌دهیم.

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور غیاب از مهم‌ترین اختراعات سال‌های گذشته برای حضور و غیاب کارمندان بوده است چرا که یکی از اصلی‌ترین نیازهای شرکت‌هارا برطرف می‌کند.
این دستگاه معمولا سیستم خیلی پیچیده‌ای ندارد و از دو بخش دستگاه و نرم‌افزار تشکیل شده است که بخش نرم‌افزار فقط در دسترس مدیر شرکت یا سازمان می‌باشد.
خود دستگاه حضور و غیاب هم ابعاد نسبتا کوچکی دارد و در نزدیک‌ترین مکان به درب ورودی، نصب می‌شود و کارمندان هنگام ورود و خروج از شرکت، حضور خود را از طریق این دستگاه وارد می‌کنند.

در ادامه با انواع این دستگاه آشنا می‌شویم.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

روش کار دستگاه حضور غیاب کاری به این شکل است که برای همه‌ی کارمندان و کارکنان کارتی صادر می‌شود که دارای مشخصات کامل هر فرد می‌باشد.
این مشخصات، فقط یکبار نیاز به ثبت شدن دارند و از دفعات بعد فقط کافیست که کارمندان کارت خود را روی دستگاه قرار دهند تا دستگاه آن‌ها را شناسایی کند و ورودشان را ثبت کند.
برخی شرکت‌ها مشخصات کارمندان را روی این کارت‌ها ثبت می‌کنند و از این کارت به عنوان کارت شناسایی استفاده می‌کنند.

دستگاه اسکنر اثر انگشتی

اسکنر اثر انگشتی، بزرگ‌ترین مزیتی که نسبت به دستگاه حضور غیاب کارتی دارد این است که برای حضور زدن نیازی به کارت شناسایی ندارد.
حتما برایتان پیش آمده که روزی کلید، مدارک و یا کارت‌های شناسایی خودتان را در منزل جا گذاشته باشید و حسابی دستتان لایه پوست گردو مانده باشد!
این وضعیت در مورد دستگا‌های کارتزنی بسیار پیش می‌آید و باعث می‌شود که حضور و غیاب کارکنان به درستی انجام نشود و حسابی به مشکل بخورد.
اسکنر اثرانگشتی، هیچ نیازی به ابزار جانبی ندارد و فقط از طریق ثبت اثر انگشت هر شخص، ورود و خروج افراد را ثبت می‌کند.
روش کار این سیستم به گونه‌ای است که  افراد در مرحله‌ی اول اطلاعات شناسایی خود را به همراه اثر انگشت خود (حداکثر دو انگشت) در دستگاه ثبت می‌کنند و دفعات آینده، فقط کافی است که هنگام وارد شدن به شرکت، با قرار دادن انگشت خود روی سنسور دستگاه، حضور خود را به ثبت برسانند.
مزیت اسکنر اثر انگشتی این است  که امکان خطا و تقلب کارمندان را به صفر می‌رساند.
برای خرید اسکنر اثر انگشتی می‌توانید به سایت جهان گستر پارس مراجعه کنید.
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی برای دوران کرونا  خیلی نمی‌تواند کاربردی باشد چرا که امکان منتقل شدن ویروس از طریق انگشت وجود دارد.
خود اسکنر اسکنر اثر انگشتی هم در سه نوع متفاوت به بازار عرضه می‌شود که با هم این سه نوع را بررسی می‌کنیم.

اسکنر اثر انگشت نوری

این نوع اسکنر از قدیمی‌‌ترین انواع اسکنر اثر انگشتی می‌باشد که همانطور که از اسمش مشخص است، عملکرد آن مبتنی بر تصویربرداری نوری خواهد بود.
پس از ضبط تصویر نوری، الگوریتم‌های خاصی وارد عمل شده و به تشخیص الگوهای سطحی انگشت کاربران می‌پردازند.
این نوع اسکنرها مانند سنسورهای استفاده شده در دوربین گوشی، رزولوشن‌های مختلفی دارند

اسکنر اثر انگشتی خازنی

سنسورهای اثر انگشتی خازنی، یکی دیگر از سنسورهای اثر انگشتی هستند که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند از این نوع سنسورها استفاده می‌شود.
البته سنسورهای خازنی در دستگاه‌های حضور و غیاب چندان خوش اقبال نبودند و مورد استقبال تولیدکنندگان این دستگاه‌ها قرار نگرفتند.
این مسئله دلایل بسیاری داشت که یکی از این دلایل، سهولت از کار انداختن سنسور، با کشیدن تیغ بر روی حسگر آن بود.
البته کارخانه‌های تولیدکننده‌ی سنسورهای خازنی، سعی کردند در تولیدات بعدی خود، راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنند و پیدا هم کردند.
این نوع اسکنر به جای ثبت یک تصویر یا عکس دو بعدی از انگشت،از یک مدار بسیار کوچک خازنی به منظور جمع‌آوری اطلاعات انگشت کاربر استفاده می‌کند.

اسکنر اثر انگشتی فراصوت

روش کار اسکنر اثرانگشتی به این صورت است که با قرار گرفتن انگشت روی اسکنر، پالس‌های اولترا سونیک از طرف سنسور به انگشت شما ارسال می‌شوند.
بخشی از این پالس‌ها توسط انگشت شما جذب می‌شوند و بخشی هم به سمت فرستنده بازمی‌گردند.

این جذب‌ها و بازگشت‌ها نقشه‌ی اثرانگشت شما را برای سنسور به تصویر می‌کشد و با نشان دادن نقاط پستی و بلندی انگشت، نقشه‌ای منحصر به شخص خودتان را رسم کند.
این نوع اسکنر در حال حاضر پیشرفته‌ترین نوع اسکنر اثر انگشتی می‌باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره، دیگر نیازی به کارت شناسایی ندارد.
سیستم کار این نوع دستگاه حضور غیاب به این صورت است که کارمندان و کارکنان مقابل این دستگاه می‌ایستند و دستگاه از مختصات مختلف چهره‌ی هر فرد عکس تهیه می‌کند.
پس از ثبت تصاویر و مشخصات هر فرد، سیستم این مشخصات را ثبت می‌کند و در روزهای بعد فقط کافی‌است که کارمندان مقابل دستگاه قرار بگیرند، دی این صورت دستگاه شروع به تشخیص چهره می‌کند و حضور فرد را به ثبت می‌رساند.
این دستگاه یکی از مناسب‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های حضور غیاب برای شرکت‌ها می‌باشد.
و به دلیل اینکه این دستگاه برای ثبت ورود و خروج کارمندان نیازی به اثر انگشت و کارت ندارد، می‌توان گفت که بهترین دستگاه حضور و غیاب در دوران کرونا می‌باشد.
البته قیمت این نوع دستگاه نسبت به انواع مختلفی که دارد کمی زیادتر است. اما پرداخت هزینه‌ی بیشتر می‌تواند ضامن سلامتی شما در مقابل کرونا ویروس باشد.
شرکت جهان گستر پارس به آدرس jahangostarpars.com توضیحات مفصلی درمورد انواع مختلف دستگاه‌های حضور و غیاب و آخرین قیمت‌های بازار برایتان نوشته است که در صورت تمایل می‌توانید به آدرس سایت مراجعه کنید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حضور و غیاب مدرن - بلاگ پردازی رایان پرسیس
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 15:56 | بازدید : 109 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

 

علاوه بر این، شرکت های زیادی به تولید این دستگاه ها پرداخته و درحال رقابت با یکدیگر هستند؛ به همین دلیل تنها مسیله موجود برای سازمان ها درحال حاضر این است که کدام دستگاه موجود در بازار را خریداری نمایند. شاید بتوان گفت که این مدل یکی از به روزترین و مجهزترین مدل های موجود در بازار دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC7000 است. پردازنده این سیستم ثبت ورود و خروج یا همان حضور و غیاب 1.2گیگا هرتزی Dual Core می باشد که در زمره پردازنده های قوی قرار گرفته است. دستگاه حضور و غیاب یا سامانه حضور و غیاب عبارت است از سیستمی که به شرکت های مختلف امکان مدیریت زمانبندی و بهره وری نیروهای انسانی خود را می دهد. برای مثال تکنولوژی LES در بسیاری از اسکنرهای پیشرفته برای تشخیص اثر انگشت به کار رفته است که می تواند انگشت های جوهری، آلوده و حتی سائیده شده را نیز تشخیص بدهد.

قیمت دستگاه S-28309 ارزان و مقرون به صرفه است و برای مکان هایی که دنبال سیستم باکیفیت واقتصادی هستند بسیار قابل توجیه می باشد. اگر به دنبال راهنمای نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی هستید، این مطلب ما را برای اطلاع از مراحل نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از دست ندهید. با توجه به اینکه شما در لحظه نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی میخواهید برای اولین بار از آن استفاده کنید، لازم است که از گزینه ثبت نام کارکنان استفاده کنید. با توجه به این که نحوه نصب دستگاههای مختلف و همچنین محل نصب آنها با یکدیگر متفاوت است، برای این مورد میتوانید از کاتالوگ دستگاه حضور و غیاب استفاده کنید. دستگاههای اثر انگشتی نسبت به سایردستگاههای حضور و غیاب رواج بیشتری دارند و تقریباً در همه سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی از آنها استفاده میشود. این دستگاهها ساز و کار بسیار سادهای دارند و استفاده از آنها بسیار راحتتر از حد تصور ماست.

این گروه خواستار پیگیری قضایی استفاده پلیس South Wales از این تکنولوژی شده است. دستگاه حضور و غیاب FP-ED-307 یک دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی و کارتی می باشد که قادر به تشخیص سریع اثر انگشت در کمترین زمان و کمترین خطای ممکن است. دستگاه حضور و غیاب کارتی سالم. این دستگاه از پیشرفته ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاههای کارتی می باشد. هر کدام از دستگاههای حضور و غیاب علاوه بر صفحه کلید و بخشهای معرفی شده در بند قبلی، دارای یک بخش برای تأمین جریان الکتریکی و یک بخش برای ورود و خروج اطلاعات است. تشخیص اثر انگشت و یا حتی یک صفحه ورود پسورد باشد . برای بار اول، انگشت کارکنان را به صورت مستقیم قرار دهید و در بار دوم و سوم انگشت آنها را به صورت خوابیده به سمت چپ و به صورت خوابیده به سمت راست اسکن کنید. دستگاه حضور و غیاب و دستگاه اکسس کنترل برای سیستم کنترل دسترسی و سیستم مدیریت زمان ورود و خروج و تردد.



    • اصلاح دادهها



    • 10-4 - محل اقامت



    • وای فای



    • تعریف پرسنل و کاربر بدون محدودیت




سیستم جامع اتوماسیون حضور و غیاب دانش آموزان و معلمان از جمله قدرتمندترین زیرسیستم نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا می باشد. مزیت برنامههای تحت وب در این است که کاربر نیازی به دانلود برنامه یا نرم افزار مخصوصی ندارد. دلیل این امر این است که مجموعه داده که الگوریتمها را ایجاد کرده، آنقدر قوی نیست که رنگ افراد و زنها را تشخیص دهد. · دارای الگوریتم جدید تشخیص اثر انگشت با سرعت بالا. سامسونگ در گلکسی S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهای اولتراسونیک دست و پنجه نرم می کند. در این روش پالسهای صوتی را به زیر آب ارسال میکنند تا به اشیاء برخورد کند و سپس به سمت ارسال کننده بازگردد. دیسکت پرداخت حقوق را برای همهی بانکها تهیه کنید. یکی از بهترین روشهایی که با استفاده از آن میتوانید اثر انگشت های ثبت شده برای آیفون خود را متمایز و قابل شناسایی کنید مربوط به نامگذاری آنها میشود. Masterprints در واقع اثر انگشت های ساختگی هستند که شامل همه ویژگی های استانداردی که در یک اثر انگشت پیدا می شود هستند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه اثر انگشت جهان گستر پارس چه مزایا و معایبیی دارد؟
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 15:55 | بازدید : 112 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

  • در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی امکان تقلب تقریبا به صفر می‌رسد؛ زیرا شما نمی‌توانید الگوی اثر انگشت فرد دیگری را حدس بزنید و به جای کس دیگری، حضور شخص را وارد کنید.
    در صورتی که در دیگر دستگاه‌های حضور و غیاب ممکن است بتوانید گذرواژه و الگو را حدس بزنید. پس امکان تقلب در این دستگاه بسیار کم است.
  • در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما نمی‌توانید حضور شخص دیگری به غیر از خودتان را ثبت کنید؛ زیرا باید اثر انگشت او را به همراه داشته باشید که این کار عملا غیر ممکن است.
    اما در سایر دستگاه‌ها، نظیر دستگاه حضور و غیاب کارتی، می‌توانید علاوه بر حضور خودتان، حضور چندین شخص دیگر را هم با به همراه داشتن کارت آنان، ثبت کنید.
  • در سایر سیستم‌های حضور و غیاب ممکن است گذرواژه یا کلمه‌ی عبور خود را فراموش کنید، اما در سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی، شما همیشه برای ورود، اجزای بیومتریک خود (اثر انگشت) را به همراه دارید.

مزایای دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

حال که دانستیم دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی چیست و چگونه کار می‌کند؛ زمان آن است که از خود بپرسیم چرا بین مدل‌های مختلف دستگاه‌ حضور و غیاب، باید دستگاه‌ حضور غیاب اثر انگشتی را انتخاب کنیم؟
همه‌ی ما می‌دانیم که لازمه‌ی یک خرید درست، شناخت کامل محصول می‌باشد.
ما در این بخش از مقاله تصمیم داریم تمامی نقاط ضعف و قوت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را بیان کنیم تا شما بتوانید با دید باز، تصمیم به خرید بگیرید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
در این بخش از مقاله مزایای انتخاب دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

  • اثر انگشت برای هر کارمند منحصر به فرد است:

  با استفاده از دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما می‌توانید ویژگی‌های بیومتریک هر شخص را به صورت مجزا در سیستم حضور و غیاب ثبت کنید.

  • امکان تقلب را از کارمندان می‌گیرد:

 از آنجایی که ویژگی‌های بیومتریک هر فرد مختص به همان فرد است و در شخص دیگری تکرار نمی‌شود؛ امکان تقلب در سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی عملا وجود ندارد.

  • صرفه‌جویی در هزینه:

شما با خرید دستگاه‌های حضور و غیاب در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید!
زیرا تحقیقات نشان داده‌اند شرکت‌هایی که از دستگاه‌های حضور و غیاب استفاه نمی‌کنند حدود ۱۵- ۱۰ درصد، حقوق و کارمزد بیشتری (بر حسب اشتباه) به کارمندان خود پرداخت می‌کنند.

  • کنترل از راه دور:

 یکی دیگر از مزایای دستگاه حضور و غیاب این است که کارفرما می‌تواند از راه دور، با استفاده از اینترنت و نرم‌افزار حضور و غیاب بر عملکرد کارکنان نظارت داشته باشد و کارمندانی را که در راه دور کار می‌کنند؛ کنترل نماید.

  • رضایت شغلی کارمندان:

این سیستم توانسته است رضایت کارمندان را هم، جلب کند!
در گذشته زمان‌های اضافه‌کاری کارمند ممکن بود در سیستم ثبت نشود و کارمند حق و حقوق خود را به طور کامل دریافت نکند.
اما با روی کار آمدن سیستم‌های حضور و غیاب این مشکل برطرف شد و رضایت شغلی کارمندان افزایش پیدا کرد.

  • صرفه جویی در زمان برای محاسبه‌ی حقوق کارمند:

در گذشته محاسبه‌ی حقوق کارمندان به صورت دستی انجام می‌گرفته است.
محاسبه‌ی دستی، هم بسیار زمان‌گیر بود و هم احتمال رخ دادن خطا و اشتباه در آن بسیار زیاد بود.
اما با روی کار آمدن خرید دستگاه حضور غیاب اثر انگشت، زمان محاسبه‌ی حقوق و دستمزد کارکنان به حداقل رسید و احتمال خطا در محاسبات نیز به صفر تبدیل شد.

اسکنر اثر انگشت

معایب دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

حال که درباره‌ی چند نمونه از مزایای دستگاه حضور غیاب با اثر انگشت صحبت کردیم؛ لازم است چند عیب این دستگاه را هم متذکر شویم تا شما بتوانید بهتر تصمیم بگیرید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
چند تا از معایب عمده‌ی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی به شرح زیر است:

  •  آلودگی

یکی از مشکلات دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، انتقال آلودگی و میکروب‌ها از طریق سنسور دستگاه است.
زیرا کلیه‌ی کارمندان با این سنسور سر و کار دارند و اگر شخصی از میان کارمندان بیماری یا آلودگی خاصی داشته باشد، این مشکل به کارمندان دیگر هم منتقل می‌دهد و آن‌ها را نیز بیمار می‌کند.

  • ناخوانا بودن اثر انگشت

گاهی اوقات اثر انگشت کارمند در هنگام ورود ثبت می‌شود، اما در هنگام خروج، دستگاه دچار مشکل می‌شود و اثر انگشت فرد را ثبت نمی‌کند.
این اتفاق به  ۳دلیل عمده رخ می‌دهد:

  1. فرد به صورت ژنتیکی اثر انگشت ضعیفی دارد.
  2. فرد در طول روز با آب و مواد شیمیایی زیادی سر و کار داشته و این موضوع باعث شده تا اثر انگشت ناخوانایی داشته باشد.
  3. دست فرد متورم شده و اثر انگشت وی قابل شناسایی توسط دستگاه نیست.
  • بیماری

بعضی از افراد به دلیل بیماری‌های خاص متاسفانه اثر انگشت خود را از دست می‌دهند و امکان استفاده از دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی را ندارند.

  • رطوبت

اگر شما هم جز کسانی هستید که تصمیم گرفته‌اید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی را خریداری کنید؛ باید بدانید که ممکن است کار کردن با این دستگاه در فصول سرد سال کمی برایتان مشکل باشد.
زیرا در فصل‌های سرد سال نظیر پاییز و زمستان، میزان رطوبت هوا کاهش می‌یابد و خوانایی اثر انگشت را برای سنسورهای نوری دچار مشکل می‌سازد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی آشنا کنیم و یاد گرفتیم که:

  • چرا باید از دستگاه‌های حضور و غیاب استفاده کنیم؛
  • دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی دقیقا چیست؛
  • قیمت دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی چقدر است؛
  • نحوه‌ی کار دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی به چه صورت است؛
  • بهترین مدل دستگاه حضور و غیاب کدام است؛
  • ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را شناختیم؛
  • با مزایای دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی آشنا شدیم؛
  • و گوشه‌ای از معایب دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را فهمیدیم.

امیدوارم که این مقاله‌ی جامع و کامل درباره‌ی دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی، به شما در تصمیم‌گیری برای خرید دستگاه کمک کرده باشد و تا به حال فهمیده باشید که کدام یکی از انواع دستگاه حضور و غیاب برای سازمان شما مناسب‌تر است.
در هر صورت، ارشناسان شرکت جهان گستر پارس آماده‌اند تا در ساعات کاری پاسخگوی سوالات شما باشند و با مشاوره‌ی رایگانشان شما را راهنمایی کنند.
برای ارتباط با آن‌ها کافیست با شماره‌ی پایین صفحه، تماس حاصل نمایید!
اگر هم علاقه دارید درباره‌ی ذستگاه‌های حضور غیاب بیشتر بدانید می‌توانید سری به وبلاگ جهان گستر پارس بزنید!

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش نرم افزار حضور و غياب تحت وب
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:39 | بازدید : 110 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

خريد دستگاه توليد پلت دام و يونجه به قيمت كارخانه توسط اين مجموعه صورت مي پذيرد. بسياري از خريداران كه نسبت به خريد دستگاه پلت مدرن و به روز آوري شده اقدام مي كنند. از طرفي كارمندي كه ببينيد بايت چند دقيقه تاخير و يا چند دقيقه زودتر رفتن قرار است مبلغي از حساب او كم شود در ساعت ورود خروج خود دقت بيشتري مي كند. انجام محاوره دو طرفه و همزمان در بين, 13 ساعت قبل گاهي تلفيق دو رنگ, شاتون ماشين سنگ زني . نكته مهم : براي نصب و استفاده از قابليت هاي نسخه تحت ويندوز نرم افزار حضور و غياب حتما بايد دستگاه ساعت زني و حضور و غياب (از جمله تشخيص چهره، اثر انگشتي و يا حتي كارتي) تهيه شود. ضمنا در خصوص افرادي كه دو دست خود را از دست داده اند ايا اثر انگشت معتمد اخذ مي شود ؟ فروش انواع دستگاه سنگ زني تخت مغناطيسي: ماشين آلات سنگ تخت در انواع مختلفي توليد مي شوند كه شما مي توانيد انواع اين دستگاه ها را از ما تقاضا كنيد.

بشتر بخوانید

ماشين سنگ زني جوهر استفاده فروش انواع دستگاه سنگ زني تخت مغناطيسي ماشين آلات سنگ تخت در انواع مختلفي توليد مي شوند كه شما مي توانيد انواع اين دستگاه ها را از ما تقاضا كنيد. ماشين سنگ زني جوهر استفاده. با وجود تمام اظهارنظرها و تكذيبها، نگراني پيرامون سوء استفاده از سيستم تشخيص چهره آمازون هميشه وجود دارد. حذف و تنها محتواي ناحيه چهره را شناسايي ميكند. دليل سوم ويژگي ابداعي و جالب و منحصربفرد در نرم افزار مدرسه توانا ، نمايش نمرات ، كارنامه مستمر و نمودار گرافيكي در LCD مدارس تنها با نگه داشتن كارت هوشمند حضور و غياب مقابل دستگاه مي باشد. سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل،نگهداري آرشيو كاملي از ورود و خروج پرسنل، كنترل دقيق اضافه كار و كسر كار تعداد محدودي از مزاياي استفاده از دستگاه هاي حضور و غياب ميباشند. رابط كاربري مدرن، يكپارچگي حضور و غياب و كنترل دسترسي، نصب و راه اندازي ساده و ارتباط پايدار با دستگاه ها از مزاياي اين نسخه از نرم افزار مي باشد. از مزاياي اصلي استفاده از تكنولوژي بيومتريك ميتوان به منحصر به فرد بودن، قابل تكرار، غير قابل فراموشي، غير قابل سرقت، عدم نياز به نگهداري ويژه، سهولت در استفاده و سرعت بالا اشاره نمود.



    • نشان دادن چهره افراد به صورت دقيق



    • 10-5 اياب و ذهاب



    • صفحه نمايش رنگي لمسي 3 / 4 اينچ (فارسي و انگليسي)



    • نوع داي رينگي يا استوانه اي



    • تكنيك مقايسه بافت پوست



    • يكپارچگي اطلاعات بين انبار و فروش

 



اما نكتهي مهمي كه بايد بدانيد نكتهاي است كه در بالا به آن اشاره كرديم. طلبه آمد از مدير حوزهاش حالا آن عالمي كه استادش بود شهريه هم ميداد گفتش كه آقا ما بچۀمان به دنيا آمده يك پول بيشتر اگر بشود. براي توليد رنگ، اجزاي مانند رنگدانه، كلاسور / تشكيل فيلم، رقيق كننده / حلال، رزين، مواد و افزودني براي مخلوط را با هم به يك فرمول همگن. سنگ زني فرمول ماشين lacasamaja. فرمول هاي رياضي در بسياري از موارد به جواب صحيح مي رسد ولي گرفته اند براي انتخاب مناسب ترين ماشين چال زني براي معدن سنگ آهن سنگان استفاده شده است. حرفه اي ترين دستگاه حضور و غياب اثر انگشت با ويژگيهاي منحصر به فرد ارتباطي و امكان استفاده بر روي ميز و يا نصب بر روي ديوار . 1- همان طور كه گفته شد دستگاههاي حضور و غياب از نظر كلي به سه گروه كارتي ، اثر انگشتي و تشخيص چهره تقسيم مي شوند. آنها نگرانيهايي را پيرامون تشخيصهاي اشتباه سيستم تشخيص چهره بيان ميكنند كه در برخي اوقات منجر به دستگيريهاي غلط در موارد قانوني ميشود. اين نظم بر آمده از نظام سرمايهداري و منفعتطلبي است كه در نهايت به ظلم فاحش به جهان بشريت منجر ميشود.

بنابراين بهترين راه جهت اطلاع از قيمت اين وسيله و ديگر قطعات يدكي پرس پلت تماس با واحد فروش شركت دوميشا مي باشد. امكانش خيلي كم است كه شركت هاي توليد كننده ماشين آلات خوراك دام طيور و ماهي اقدام به انتشار ليست قيمت دستگاه پلت دان مرغ بصورت انلاين نمايد. Jun 28, 2016· قيمت سنگ زني سيلندر و ميل لنگ ماشين سنگ زني در چين سنگ زني . دست دوم فروش ماشين سنگ زني سيمان كوچك. در زير لب هاي بزرگ، لب هاي كوچك قرار دارند كه از دو لايه مخاطي تشكيل شده اند. تقلب يكي از مباحث مهم در زمينه ابزارهاي مديريت حضور و غياب است كه براي مديران و كارفرمايان نيز مهم است. ❇ اتوماسيون صنعتي: اتوماسيون صنعتي به معناي استفاده از ابزارهاي كنترلي (مثلا رايانه) به منظور هدايت و كنترل ماشين آلات صنعتي و پروسه هاي توليد است. همچنين ميتوانيد از ماشين ظرفشويي براي شستشوي قطعات آن استفاده كنيد.

1. براي انگشت زدن، لطفا حتما اين اصول را به خاطر داشته باشيد تا هم در زمان صرفه جويي كنيد و هم كيفيت كار را بالاتر ببريد. علت اين نامگذاري به نحوه مدت زمان استفاده از آي پي برمي گردد. در اين قسمت به چند تكنيك معروف ( الگوريتم هاي تشخيص چهره ) ديگر در پياده سازي سيستم هاي تشخيص چهره پرداختيم. اين مرحله همان مرحله تشخيص چهره است. براي آگاهي يافتن و كسب اطلاعات مورد نياز از نحوه ساخت دستگاه پلت ابتدا به بيان وسايل مورد نياز براي توليد اين ماشين آلات مي پردازيم. دستگاه توليد پلت مرغي وسيله اي است كه براي تغذيه انواع طيور كاربرد دارد. رنگدانه ها جزء تعيين است كه به رنگ رنگ آن است. طرح توليد براي آسياب غلتكي شش طرح سرند ارتعاشي طرح هاي سنگ شكن موبايل سيستم آسياب توربو tm 800 طرح طرح كسب و كار بر روي دستگاه سنگ شكن سنگ تصوير از آسياب غلتكي براي توليد رنگ .

شماره نوع آسياب وزن توپ edi چين آسياب توپ براي سنگ زني jpproduct. ماشين سنگ زني سنگ سنگ زني ماشين سنگ قيمت سنگ سنگ زني ماشين . دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي از نظر قيمت متعادل بوده و داراي سرعت بالا و امنيت مناسب هستند. دستگاه بلوك زن نيمه اتوماتيك | دستگاه بلوك زني تخم گذار دستگاه بلوك زني تخم گذار نظر به سيستم عامل نيمه اتوماتيك طراحي شده - اين دستگاه با بكار بردن پرسونل كاري كمتر داراي ظرفيت توليد بالا ميباشد. فرم حذف نوع بازه كاري به صورت شكل 15 باز خواهد شد. با اين دستگاه شما صاحب شغلي پردرامد و يك تجارت اسان خواهيد شد كار در منزل با سرمايه كم كار در منزل با سود بالا شغلي پردرامد استخدام در منزل . البته در بيشتر دستگاههاي حضور و غياب ،در صورت پر شدن حافظه ،ترددهاي جديد جايگزين ترددهاي قديمي خواهد شد. سيستم هاي اتوماسيون حضور وغياب موجب مي شود كه نظارت و مديريت پرسنل به نحو احسنت اجرا شده و از كم كاري هاي احتمالي كاسته شود .

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/05/07/2316247/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7

 

 

خريد دستگاه توليد پلت دام و يونجه به قيمت كارخانه توسط اين مجموعه صورت مي پذيرد. بسياري از خريداران كه نسبت به خريد دستگاه پلت مدرن و به روز آوري شده اقدام مي كنند. از طرفي كارمندي كه ببينيد بايت چند دقيقه تاخير و يا چند دقيقه زودتر رفتن قرار است مبلغي از حساب او كم شود در ساعت ورود خروج خود دقت بيشتري مي كند. انجام محاوره دو طرفه و همزمان در بين, 13 ساعت قبل گاهي تلفيق دو رنگ, شاتون ماشين سنگ زني . نكته مهم : براي نصب و استفاده از قابليت هاي نسخه تحت ويندوز نرم افزار حضور و غياب حتما بايد دستگاه ساعت زني و حضور و غياب (از جمله تشخيص چهره، اثر انگشتي و يا حتي كارتي) تهيه شود. ضمنا در خصوص افرادي كه دو دست خود را از دست داده اند ايا اثر انگشت معتمد اخذ مي شود ؟ فروش انواع دستگاه سنگ زني تخت مغناطيسي: ماشين آلات سنگ تخت در انواع مختلفي توليد مي شوند كه شما مي توانيد انواع اين دستگاه ها را از ما تقاضا كنيد.

بشتر بخوانید

ماشين سنگ زني جوهر استفاده فروش انواع دستگاه سنگ زني تخت مغناطيسي ماشين آلات سنگ تخت در انواع مختلفي توليد مي شوند كه شما مي توانيد انواع اين دستگاه ها را از ما تقاضا كنيد. ماشين سنگ زني جوهر استفاده. با وجود تمام اظهارنظرها و تكذيبها، نگراني پيرامون سوء استفاده از سيستم تشخيص چهره آمازون هميشه وجود دارد. حذف و تنها محتواي ناحيه چهره را شناسايي ميكند. دليل سوم ويژگي ابداعي و جالب و منحصربفرد در نرم افزار مدرسه توانا ، نمايش نمرات ، كارنامه مستمر و نمودار گرافيكي در LCD مدارس تنها با نگه داشتن كارت هوشمند حضور و غياب مقابل دستگاه مي باشد. سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل،نگهداري آرشيو كاملي از ورود و خروج پرسنل، كنترل دقيق اضافه كار و كسر كار تعداد محدودي از مزاياي استفاده از دستگاه هاي حضور و غياب ميباشند. رابط كاربري مدرن، يكپارچگي حضور و غياب و كنترل دسترسي، نصب و راه اندازي ساده و ارتباط پايدار با دستگاه ها از مزاياي اين نسخه از نرم افزار مي باشد. از مزاياي اصلي استفاده از تكنولوژي بيومتريك ميتوان به منحصر به فرد بودن، قابل تكرار، غير قابل فراموشي، غير قابل سرقت، عدم نياز به نگهداري ويژه، سهولت در استفاده و سرعت بالا اشاره نمود.



    • نشان دادن چهره افراد به صورت دقيق



    • 10-5 اياب و ذهاب



    • صفحه نمايش رنگي لمسي 3 / 4 اينچ (فارسي و انگليسي)



    • نوع داي رينگي يا استوانه اي



    • تكنيك مقايسه بافت پوست



    • يكپارچگي اطلاعات بين انبار و فروش

 



اما نكتهي مهمي كه بايد بدانيد نكتهاي است كه در بالا به آن اشاره كرديم. طلبه آمد از مدير حوزهاش حالا آن عالمي كه استادش بود شهريه هم ميداد گفتش كه آقا ما بچۀمان به دنيا آمده يك پول بيشتر اگر بشود. براي توليد رنگ، اجزاي مانند رنگدانه، كلاسور / تشكيل فيلم، رقيق كننده / حلال، رزين، مواد و افزودني براي مخلوط را با هم به يك فرمول همگن. سنگ زني فرمول ماشين lacasamaja. فرمول هاي رياضي در بسياري از موارد به جواب صحيح مي رسد ولي گرفته اند براي انتخاب مناسب ترين ماشين چال زني براي معدن سنگ آهن سنگان استفاده شده است. حرفه اي ترين دستگاه حضور و غياب اثر انگشت با ويژگيهاي منحصر به فرد ارتباطي و امكان استفاده بر روي ميز و يا نصب بر روي ديوار . 1- همان طور كه گفته شد دستگاههاي حضور و غياب از نظر كلي به سه گروه كارتي ، اثر انگشتي و تشخيص چهره تقسيم مي شوند. آنها نگرانيهايي را پيرامون تشخيصهاي اشتباه سيستم تشخيص چهره بيان ميكنند كه در برخي اوقات منجر به دستگيريهاي غلط در موارد قانوني ميشود. اين نظم بر آمده از نظام سرمايهداري و منفعتطلبي است كه در نهايت به ظلم فاحش به جهان بشريت منجر ميشود.

بنابراين بهترين راه جهت اطلاع از قيمت اين وسيله و ديگر قطعات يدكي پرس پلت تماس با واحد فروش شركت دوميشا مي باشد. امكانش خيلي كم است كه شركت هاي توليد كننده ماشين آلات خوراك دام طيور و ماهي اقدام به انتشار ليست قيمت دستگاه پلت دان مرغ بصورت انلاين نمايد. Jun 28, 2016· قيمت سنگ زني سيلندر و ميل لنگ ماشين سنگ زني در چين سنگ زني . دست دوم فروش ماشين سنگ زني سيمان كوچك. در زير لب هاي بزرگ، لب هاي كوچك قرار دارند كه از دو لايه مخاطي تشكيل شده اند. تقلب يكي از مباحث مهم در زمينه ابزارهاي مديريت حضور و غياب است كه براي مديران و كارفرمايان نيز مهم است. ❇ اتوماسيون صنعتي: اتوماسيون صنعتي به معناي استفاده از ابزارهاي كنترلي (مثلا رايانه) به منظور هدايت و كنترل ماشين آلات صنعتي و پروسه هاي توليد است. همچنين ميتوانيد از ماشين ظرفشويي براي شستشوي قطعات آن استفاده كنيد.

1. براي انگشت زدن، لطفا حتما اين اصول را به خاطر داشته باشيد تا هم در زمان صرفه جويي كنيد و هم كيفيت كار را بالاتر ببريد. علت اين نامگذاري به نحوه مدت زمان استفاده از آي پي برمي گردد. در اين قسمت به چند تكنيك معروف ( الگوريتم هاي تشخيص چهره ) ديگر در پياده سازي سيستم هاي تشخيص چهره پرداختيم. اين مرحله همان مرحله تشخيص چهره است. براي آگاهي يافتن و كسب اطلاعات مورد نياز از نحوه ساخت دستگاه پلت ابتدا به بيان وسايل مورد نياز براي توليد اين ماشين آلات مي پردازيم. دستگاه توليد پلت مرغي وسيله اي است كه براي تغذيه انواع طيور كاربرد دارد. رنگدانه ها جزء تعيين است كه به رنگ رنگ آن است. طرح توليد براي آسياب غلتكي شش طرح سرند ارتعاشي طرح هاي سنگ شكن موبايل سيستم آسياب توربو tm 800 طرح طرح كسب و كار بر روي دستگاه سنگ شكن سنگ تصوير از آسياب غلتكي براي توليد رنگ .

شماره نوع آسياب وزن توپ edi چين آسياب توپ براي سنگ زني jpproduct. ماشين سنگ زني سنگ سنگ زني ماشين سنگ قيمت سنگ سنگ زني ماشين . دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي از نظر قيمت متعادل بوده و داراي سرعت بالا و امنيت مناسب هستند. دستگاه بلوك زن نيمه اتوماتيك | دستگاه بلوك زني تخم گذار دستگاه بلوك زني تخم گذار نظر به سيستم عامل نيمه اتوماتيك طراحي شده - اين دستگاه با بكار بردن پرسونل كاري كمتر داراي ظرفيت توليد بالا ميباشد. فرم حذف نوع بازه كاري به صورت شكل 15 باز خواهد شد. با اين دستگاه شما صاحب شغلي پردرامد و يك تجارت اسان خواهيد شد كار در منزل با سرمايه كم كار در منزل با سود بالا شغلي پردرامد استخدام در منزل . البته در بيشتر دستگاههاي حضور و غياب ،در صورت پر شدن حافظه ،ترددهاي جديد جايگزين ترددهاي قديمي خواهد شد. سيستم هاي اتوماسيون حضور وغياب موجب مي شود كه نظارت و مديريت پرسنل به نحو احسنت اجرا شده و از كم كاري هاي احتمالي كاسته شود .

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/05/07/2316247/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سيستم كارت زني
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:39 | بازدید : 124 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

حسگر اثر انگشت لپ تاپ نیز چیزی کاملاً شبیه به همین قابلیتی است که در گوشیهای تلفن همراه به کاررفته است. به عنوان مثال، کلاه به سر گذاشتن میتواند شما را جوانتر از چیزی که هستید نمایش دهد یا گذاشتن عینک باعث افزایش سن شما خواهد شد. دوم، انشعاب که با یک دیسک بزرگتر انجام میشود تا مناطق مجاور را دوباره مرتب کرده و خطوط آنها را صاف شود. ایجاد اثر انگشت یک صفت ارثی- محیطی است که هر عامل قبل از تولد میتواند بر آن اثر گذارد مانند فشارهای روحی و روانی بر مادر و حتی کمی تفاوت در درازای بند ناف باعث تغییر خطوط سرانگشت میشود. ساختار منعطف و ماژولار نرم افزار حضور غیاب کسرا با قابلیت شخصی سازی، این سیستم را برای کسب و کار با هر تعداد کارمند مناسب می سازد. همچنین امکان حذف کاربر از روی دستگاه توسط نرم افزار در این بخش امکان پذیر می باشد.

وبسایت

خوشبختانه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ چندان دشوار نیست و با اندک تغییراتی در تنظیمات و نرم افزار دستگاه صورت می پذیرد. این طرح از اواسط سال ۹۳ به صورت رسمی کلید خورده و با استفاده از نرم افزار تهیه شده توسط تیم توانمند سازمان ثبت، با برخی سخت افزار های مختلف موجود در بازار به صورت اولیه همخوان گردید. دستگاه حضور و غیاب uFace 102 دارای صفحه نمایش دستگاه رنگی با صفحه کلید مجزا و بسیار کاربردی می باشد. صفحه نمایش آن رنگی است و بصورت لمسی می باشد، و کلیه تنظیمات آن بر روی صفحه نمایش قابل انجام می باشد. فناوری حسگر اثر انگشت لپ تاپ سبب میگردد تا اگر فردی قصد سرقت اطلاعات کاربر را داشته باشد، موفق به این کار نشود و یا حداقل این کار برای او بسیار شود. لپ تاپ مجهز به این فناوری، با استفاده از یک سخت افزار و یک نرم افزار خاص، انگشت یا انگشتان دست شما را اسکن نموده و در حافظه خود ذخیره می کند.



    • ورق گالوانیزه



    • شناخت مدلهای مختلف در بازار



    • قابلیت پشتیبانی(۸Pin : C4,C8 Supportted)



    • دستگاه های حضور و غیاب کارت خوان



    • پس از انخاب شخص , دکمه اثر انگشت را کلیک نمایید



    • (اثر انگشت)

 



کاربر گرامی در 15 روز گذشته هیچ فروشگاهی روی کالای نرم افزار حضور و غیاب جهان گستر نسخه Professional قیمت گذاری نکرده است. دستگاه اثر انگشت از تکنولوژی های به روز دنیاست که به سرعت فراگیر شد. سلام ما يک برنامه داريم واسه دفتر اسناد که يک دستگاه اثر انگشت داره مشکل اينجاست که اين برنامه اثر انگشت را مستقيم از دستگاه ميخونه ولي ما ميخوايم مثلا اثر انگشت يک نفر را ذخيره کنيم بعد از مثلا يک ماه بهش بديم راه حلي چيزي نياز هست؟ ما یک نسخه سبکتر از آن را که تنها چهره را تشخیص میدهد را پیادهسازی کردهایم. همه ما روی انگشتان خود یک طراحی منحصر به فرد داریم. اسکنر/کارت خوان FS82، اسکنر اثر انگشت FS80 و کارت خوان هوشمند ISO را در یک دستگاه جمع کرده است. این ریدر ممکن است یک دستگاه کارت خوان یا یک سنسور تشخیص اثر انگشت و یا حتی یک صفحه ورود پسورد باشد. در این حالت تشخیص جزییات چهره ها و حتی نوشته های روی کاغذ ها هم ممکن خواهد بود.

بدون این اطلاعات این نشانه ها و علامت های به دست آمده و مشخص کارآمد نخواهند بود . بدین معنی که شما انگشت خود را بر روی سنسور قرار داده و دستگاه پستی و بلندیهای پوست شما را به صورت دو بعدی اسکن میکند، بدون اینکه نیاز به حرکت دست روی حسگر باشد. اشاره کرد.LF10 از اسکنرهای اثر انگشت در این زمینه میباشد که در ادامه به بررسی تخصصی آن خواهیم پرداخت. کارشناسان فروش این شرکت، خدمات مشاوره رایگان را در زمینه دوربین مدار بسته به شما ارائه می دهند. دستگاه FaceStation 2 با یک ساختار ارگونومیک خاص به گونه ای طراحی شده است که عملکرد استثنایی بی نظیری را برای استفاده به عنوان کنترل تردد و حضور و غیاب در مجموعه های بزرگ و کوچک ارائه می کند . اثر انگشت ثبت شده می تواند بر روی کارت هوشمند(که توسط کاربر حمل می شود)ذخیره شود تا با اثر انگشت زنده ای که در زمان تشخیص هویت توسط اسکنر اثر انگشت گرفته شده مقایسه(match)شود. اگر هیچ یک از روش های قبلی مشکل Face ID آیفون شما را برطرف نکردند باید از آخرین روش نرم افزاری موجود استفاده کنید که مربوط به ریست فکتوری میشود. آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند. تصویر اثر انگشت هرگز نباید از منطقه امن گوشی خارج شده و یا به هیچ سروری منتقل شود.

بعد از این که مسائل اولیه رو راجع به دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی فهمیدیم؛ حالا نوبت اینه که بدونیم دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چجوری کار میکنه! دستگاه حضور و غیاب که در چند مدل حضور و غیاب کارتی ، حضوروغیاب اثر انگشتی ، حضور غیاب دوربین دار و حضور غیاب تشخیص چهره می باشد. مقایسه چمن زن برقي … دستگاه چمن زن دستي بهکو مدل BI-AM201816 3.0از 3 رایبه زودی. ۱ مطلب با کلمهی کلیدی «دستگاه کامل پیکسل زن» ثبت شده است - چاپ پیکسل ، جعبه شیرینی، … برای دریافت لیست قیمت با واحد سفارشات هاوین تماس بگیرید. سازمان مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب نمایید. اما آیا به نظر شما، باز شدن قفل گوشی با تشخیص چهره دوبعدی ایمن هست؟ این نوع از اسکنرها، نسل جدیدی از حسگرهای اثر انگشت هستند که اگر کارایی مورد نظر را داشته باشند، در آینده میتوانند جایگزین اسکنرهای خازنی شوند.

مزایای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
• به روز رسانی مزمان تمامی نسخه‌ها
• امکان دسترسی تمامی کارمندان از طریق موبایل، تبلت یا کامپوتر به نرم افزار حضور و غیاب
• به روزرسانی همزمان تمامی نسخه‌ها
• امکانات نامحدود نرم‌افزار در صورت داشتن شرایط دسترسی

سیستم حضور و غیاب وب کارت

 

 

سيستم كارت زني

حسگر اثر انگشت لپ تاپ نیز چیزی کاملاً شبیه به همین قابلیتی است که در گوشیهای تلفن همراه به کاررفته است. به عنوان مثال، کلاه به سر گذاشتن میتواند شما را جوانتر از چیزی که هستید نمایش دهد یا گذاشتن عینک باعث افزایش سن شما خواهد شد. دوم، انشعاب که با یک دیسک بزرگتر انجام میشود تا مناطق مجاور را دوباره مرتب کرده و خطوط آنها را صاف شود. ایجاد اثر انگشت یک صفت ارثی- محیطی است که هر عامل قبل از تولد میتواند بر آن اثر گذارد مانند فشارهای روحی و روانی بر مادر و حتی کمی تفاوت در درازای بند ناف باعث تغییر خطوط سرانگشت میشود. ساختار منعطف و ماژولار نرم افزار حضور غیاب کسرا با قابلیت شخصی سازی، این سیستم را برای کسب و کار با هر تعداد کارمند مناسب می سازد. همچنین امکان حذف کاربر از روی دستگاه توسط نرم افزار در این بخش امکان پذیر می باشد.

وبسایت

خوشبختانه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ چندان دشوار نیست و با اندک تغییراتی در تنظیمات و نرم افزار دستگاه صورت می پذیرد. این طرح از اواسط سال ۹۳ به صورت رسمی کلید خورده و با استفاده از نرم افزار تهیه شده توسط تیم توانمند سازمان ثبت، با برخی سخت افزار های مختلف موجود در بازار به صورت اولیه همخوان گردید. دستگاه حضور و غیاب uFace 102 دارای صفحه نمایش دستگاه رنگی با صفحه کلید مجزا و بسیار کاربردی می باشد. صفحه نمایش آن رنگی است و بصورت لمسی می باشد، و کلیه تنظیمات آن بر روی صفحه نمایش قابل انجام می باشد. فناوری حسگر اثر انگشت لپ تاپ سبب میگردد تا اگر فردی قصد سرقت اطلاعات کاربر را داشته باشد، موفق به این کار نشود و یا حداقل این کار برای او بسیار شود. لپ تاپ مجهز به این فناوری، با استفاده از یک سخت افزار و یک نرم افزار خاص، انگشت یا انگشتان دست شما را اسکن نموده و در حافظه خود ذخیره می کند.



    • ورق گالوانیزه



    • شناخت مدلهای مختلف در بازار



    • قابلیت پشتیبانی(۸Pin : C4,C8 Supportted)



    • دستگاه های حضور و غیاب کارت خوان



    • پس از انخاب شخص , دکمه اثر انگشت را کلیک نمایید



    • (اثر انگشت)

 



کاربر گرامی در 15 روز گذشته هیچ فروشگاهی روی کالای نرم افزار حضور و غیاب جهان گستر نسخه Professional قیمت گذاری نکرده است. دستگاه اثر انگشت از تکنولوژی های به روز دنیاست که به سرعت فراگیر شد. سلام ما يک برنامه داريم واسه دفتر اسناد که يک دستگاه اثر انگشت داره مشکل اينجاست که اين برنامه اثر انگشت را مستقيم از دستگاه ميخونه ولي ما ميخوايم مثلا اثر انگشت يک نفر را ذخيره کنيم بعد از مثلا يک ماه بهش بديم راه حلي چيزي نياز هست؟ ما یک نسخه سبکتر از آن را که تنها چهره را تشخیص میدهد را پیادهسازی کردهایم. همه ما روی انگشتان خود یک طراحی منحصر به فرد داریم. اسکنر/کارت خوان FS82، اسکنر اثر انگشت FS80 و کارت خوان هوشمند ISO را در یک دستگاه جمع کرده است. این ریدر ممکن است یک دستگاه کارت خوان یا یک سنسور تشخیص اثر انگشت و یا حتی یک صفحه ورود پسورد باشد. در این حالت تشخیص جزییات چهره ها و حتی نوشته های روی کاغذ ها هم ممکن خواهد بود.

بدون این اطلاعات این نشانه ها و علامت های به دست آمده و مشخص کارآمد نخواهند بود . بدین معنی که شما انگشت خود را بر روی سنسور قرار داده و دستگاه پستی و بلندیهای پوست شما را به صورت دو بعدی اسکن میکند، بدون اینکه نیاز به حرکت دست روی حسگر باشد. اشاره کرد.LF10 از اسکنرهای اثر انگشت در این زمینه میباشد که در ادامه به بررسی تخصصی آن خواهیم پرداخت. کارشناسان فروش این شرکت، خدمات مشاوره رایگان را در زمینه دوربین مدار بسته به شما ارائه می دهند. دستگاه FaceStation 2 با یک ساختار ارگونومیک خاص به گونه ای طراحی شده است که عملکرد استثنایی بی نظیری را برای استفاده به عنوان کنترل تردد و حضور و غیاب در مجموعه های بزرگ و کوچک ارائه می کند . اثر انگشت ثبت شده می تواند بر روی کارت هوشمند(که توسط کاربر حمل می شود)ذخیره شود تا با اثر انگشت زنده ای که در زمان تشخیص هویت توسط اسکنر اثر انگشت گرفته شده مقایسه(match)شود. اگر هیچ یک از روش های قبلی مشکل Face ID آیفون شما را برطرف نکردند باید از آخرین روش نرم افزاری موجود استفاده کنید که مربوط به ریست فکتوری میشود. آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند. تصویر اثر انگشت هرگز نباید از منطقه امن گوشی خارج شده و یا به هیچ سروری منتقل شود.

بعد از این که مسائل اولیه رو راجع به دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی فهمیدیم؛ حالا نوبت اینه که بدونیم دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چجوری کار میکنه! دستگاه حضور و غیاب که در چند مدل حضور و غیاب کارتی ، حضوروغیاب اثر انگشتی ، حضور غیاب دوربین دار و حضور غیاب تشخیص چهره می باشد. مقایسه چمن زن برقي … دستگاه چمن زن دستي بهکو مدل BI-AM201816 3.0از 3 رایبه زودی. ۱ مطلب با کلمهی کلیدی «دستگاه کامل پیکسل زن» ثبت شده است - چاپ پیکسل ، جعبه شیرینی، … برای دریافت لیست قیمت با واحد سفارشات هاوین تماس بگیرید. سازمان مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب نمایید. اما آیا به نظر شما، باز شدن قفل گوشی با تشخیص چهره دوبعدی ایمن هست؟ این نوع از اسکنرها، نسل جدیدی از حسگرهای اثر انگشت هستند که اگر کارایی مورد نظر را داشته باشند، در آینده میتوانند جایگزین اسکنرهای خازنی شوند.

مزایای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
• به روز رسانی مزمان تمامی نسخه‌ها
• امکان دسترسی تمامی کارمندان از طریق موبایل، تبلت یا کامپوتر به نرم افزار حضور و غیاب
• به روزرسانی همزمان تمامی نسخه‌ها
• امکانات نامحدود نرم‌افزار در صورت داشتن شرایط دسترسی

سیستم حضور و غیاب وب کارت

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود نرم افزار FBI FACES چهرهسازی و تشخیص چهره
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:38 | بازدید : 103 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

این سنسور ها این امکان را می دهند که بتوانید رزولوشن های مختلف را برای شناسایی تصویر بکار ببرید تا بتوانید دقت این سنسور را در نیازها مختلف بالا ببرید. سیستم های حضور و غیاب، اغلب مجهز به سنسور اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره و حسگر عنبیه چشم هستند و بعضا می توانند تا چند هزار اطلاعات پرسنل را در آنها ثبت کنند. فرض کنید موقعیت نسبی دماغ با چشم ها در مجموعه تصاویر دیتابیس با درصد خطا یا drift مشخصی ثابت است. فرض کنید میخواهیم ویژگیهای مستطیلی را در یک پیکسل مفروض با مختصات x و y محاسبه کنیم. در بخش داشبور این برنامه می توان نمای فوری از درخواست ها برای مرخصی و کارکنان در حال اضافه کاری یا نزدیک به زمان اضافه کاری را مشاهده کرد. فیس آیدی یا همان FACE ID قابلیت تشخیص چهره اختصاصی و پیشرفتهای است که شرکت اپل آن را ارائه کرده و از زمان معرفی آیفون ایکس (iPhone X) آن را به جایگزینی برای تاچ آیدی (Touch ID) تبدیل کرده است. استفاده از این تکنیک همزمان با ساخته شدن سنسورهای سه بعدی پیشرفته که میتوانند دقت بالاتری را در ثبت تصاویر سه بعدی ارائه نمایند به طور فزاینده ای افزایش پیدا کرده است. این کارت ساعتزنی میتواند این آثار منفی را به دنبال داشته باشد که تمام فعالیتهای کارمندان یک محیط را کاسبکارانه کرده و انگیزهها را بر اساس جزا و پاداش تنظیم کند.

پس در قدم نخست به طور کامل لبه فوقانی صفحه نمایش آیفون خود و نوار مشکی رنگی که در این بخش واقع شده را تمیز کنید و سپس دوباره عملکرد فیس آیدی را بررسی نمایید. بدین معنی که این نوع تصویر برداری در تاریکی کاربرد ندارند و در نور های کم نیز زیاد قابل اعتماد نیستند. برای آنکه همه مجموعه ها حتی مجموعه های کوچک با تعداد پرسنل کم بدون صرف هزینه بتوانند از امکانات نرم افزارهای حضور و غیاب استفاده کنند، نسخه رایگان ویندوزی این نرم افزارها نیز به بازار عرضه شد. خب. حالا میخواهی حقوقش را سر ماه کم کنی کم نکن فعلاً، بگذار باشد. رمز عبورتان را وارد کنید. توسط این نرم افزار اکسس کنترل در یک بازه زمانی و تاریخی خاص که از طرف مدیر مشخص می شود، شخص مجاز است تا وارد محل های مجهز به دستگاه های کنترل تردد شود. با استفاده از Action Unit­هایی (توضیح در صفحه آخر) که از چهره استخراج می­شود و یادگیری ماشین همه منظوره General Purpose، Machin Learning دقت تشخیص چهره را می توان افزایش داد. گزینه Reset Face ID را لمس کنید. یکی از مشکلاتی که در برخی مواقع کاربران آیفون های جدیدتر اپل با آن رو به رو میشوند مربوط به درست عمل نکردن فیس آیدی (Face ID) یا تشخیص چهره میشود.

  1. و همچنین بهره گیری از single sign on
  2. یکپارچه با نرم افزار اتوماسیون تغذیه
  3. كارتخوان EM 125 KHz
  4. محیط تصویری طراحی
  5. کابل شارژ
  6. قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم

اما در آینده احتمالا شاهد بهره گیری از تکنولوژی سونار (فاصلهیابی صوتی) برای خلق تصاویر سه بعدی چهره در محیط های مختلف خواهیم بود و در کنار آن احتمالا راهی برای پردازش سریعتر داده های چهره به کار برده شود. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به كارت ساعت زدن نباشد. نرم افزارهای موبایلی حضور و غیاب بیشتر برای مشاغلی که ایجاب می کنند کارمند در محیط بیرون از اداراه حضور داشته باشد، استفاده می شوند. البته محققان در تلاشند تا از تکنولوژی سونار برای تشخیص چهره استفاده کنند که دیگر این مشکل را پیش رو نخواهد داشت. بعد از اضافه کردن تصاویر به دوربین مدار بسته، دوربین های مدار بسته می توانند تصاویر را با چهره افرادی که در تصویر می بینند مطابقت دهند. بدین ترتیب تنظیمات فیس آیدی آیفون کاملا از بین رفته و اصطلاحا ریست میشوند. اصولا اشیای گرم از خود به میزان قابل قبولی اشعه مادون قرمز ساطع می کنند و بدین ترتیب دوربین های حرارتی می تواند آنها را تشخیص دهند. در جواب باید بگوییم که سنسور حرارتی اشعه های مادون قرمز را پرتاب نمی کند، بلکه اشعه های ساطع شده از سطح پوست فرد را تشخیص می دهد. عکس های چندگانه نیاز است : دوربین حرارتی چند تصویر مختلف از سوژه مورد نظر ثبت می کند که هر عکس حاوی طیف های مختلف از اشعه های ساطع شده می باشد. سوژه ها شناسایی می شوند:در نهایت تصاویر ثبت شده با هم ادغام می شوند و با پایگاه داده تصاویر مقایسه شده و با این کار تصاویر شناسایی می شوند.

روش های مختلفی برای شناسایی چهره با تصور برداری حرارتی وجود دارد که بعضی از آن ها تکنیک های پیچیده ای هستند. عدم تشخیص چهره کاربر و بروز اخطار در عملکرد فیس آیدی متاسفانه یکی از مشکلاتی است که برخی کاربران آیفون ها گاه و بی گاه با آن رو به رو میشوند. شاید دو سال قبل تصور استفاده از چهره برای باز کردن قفل گوشی را در فیلمهای علمی - تخیلی داشتیم اما اکنون این تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی به سمت جلو در حرکت است. مدیر پس از دریافت درخواست هر کجا که باشد با اشاره ای می تواند تأیید یا رد این مسئله را به کارکنان اطلاع دهد و بدین شکل رسیدگی به درخواست های کارکنان بسیار آسان خواهد شد. مبنای عملکرد دسته دیگری از این الگوریتم ها مقایسه تنها برخی از مشخصات چهره با تصاویر موجود در دیتابیس است. استفاده از Facial ID به دلیل حجم کم، امنیت بالا و قابلیت ویرایش بر روی سیستمهای دیگر، در سازمانهای پلیسی و جنایی بسیار رایج است. شاید بتوان گفت در حال حاضر در دنیا یکی از جذاب ترین بخش های پردازش تصویر، کاربرد تشخص چهره یا Face Recognition است. دستگاه حضور و غیاب WL20 از جدیدترین و ساده ترین تکنولوژی برای شناسایی اثرانگشت می باشد.

تشخیص چهره حوزهای با کاربری روزافزون در زندگی روزمره ما به شمار میرود و از فناوری تشخیص چهره در گوشی هوشمند و همچنین اپلیکیشنهای همراه استفادههای زیادی میشود. در حالی که اکثر برنامه های تشخیص چهره از تصاویر دو بعدی استفاده می کنند، استفاده از تصاویر سه بعدی نیز چندان عجیب نیست. کثیف بودن محل تعبیه این سنسور و وجود گرد و غبار زیاد در این بخش میتواند از عوامل ایجاد اختلال در عملکرد فیس آیدی آیفون باشد. هر فرد کارت مخصوص به خود را داشت که با وارد کردن کارت درون دستگاه و فشردن اهرمی که برای چاپ ساعت تردد بر روی آن تعبیه شده بود ساعت تردد خود را به ثبت می­ رساند. پسورد آیفون خود را وارد کنید. اما بعضی روش های ساده را با شما در میان می گذاریم. آپدیت نبودن سیستم عامل iOS آیفون شما هم میتواند منجر به بروز اختلال در عملکرد فیس آیدی شود. گزینه Download & Install را انتخاب کنید و منتظر باشید تا دانلود و نصب آپدیت انجام شود. بعد از اینکه آپدیت انجام شد، آیفونتان به طور خودکار ریستارت میشود. از این بین طیف های بلند حاوی اطلاعات بیشتری از جزئیات چهره می باشند.

 

 

با این که دستگاه کارت خوان حضور غیاب از قدیمی‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب محسوب می‌شوند و پس از آن‌ها مدل‌های پیشرفته‌تر و بهتری به بازار آمده است؛ اما هنوز هم این دستگاه‌ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. عواملی از قبیل قیمت مناسب نسبت به سایر دستگاه‌ها، سهولت کارکرد و عمر مفید طولانی از مزایای دستگاه حضور و غیاب کارتی هستند.

https://www.yjc.ir/fa/news/7462739/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%86%D8%B1-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7

 

 

 

دانلود نرم افزار FBI FACES چهرهسازی و تشخیص چهره

این سنسور ها این امکان را می دهند که بتوانید رزولوشن های مختلف را برای شناسایی تصویر بکار ببرید تا بتوانید دقت این سنسور را در نیازها مختلف بالا ببرید. سیستم های حضور و غیاب، اغلب مجهز به سنسور اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره و حسگر عنبیه چشم هستند و بعضا می توانند تا چند هزار اطلاعات پرسنل را در آنها ثبت کنند. فرض کنید موقعیت نسبی دماغ با چشم ها در مجموعه تصاویر دیتابیس با درصد خطا یا drift مشخصی ثابت است. فرض کنید میخواهیم ویژگیهای مستطیلی را در یک پیکسل مفروض با مختصات x و y محاسبه کنیم. در بخش داشبور این برنامه می توان نمای فوری از درخواست ها برای مرخصی و کارکنان در حال اضافه کاری یا نزدیک به زمان اضافه کاری را مشاهده کرد. فیس آیدی یا همان FACE ID قابلیت تشخیص چهره اختصاصی و پیشرفتهای است که شرکت اپل آن را ارائه کرده و از زمان معرفی آیفون ایکس (iPhone X) آن را به جایگزینی برای تاچ آیدی (Touch ID) تبدیل کرده است. استفاده از این تکنیک همزمان با ساخته شدن سنسورهای سه بعدی پیشرفته که میتوانند دقت بالاتری را در ثبت تصاویر سه بعدی ارائه نمایند به طور فزاینده ای افزایش پیدا کرده است. این کارت ساعتزنی میتواند این آثار منفی را به دنبال داشته باشد که تمام فعالیتهای کارمندان یک محیط را کاسبکارانه کرده و انگیزهها را بر اساس جزا و پاداش تنظیم کند.

پس در قدم نخست به طور کامل لبه فوقانی صفحه نمایش آیفون خود و نوار مشکی رنگی که در این بخش واقع شده را تمیز کنید و سپس دوباره عملکرد فیس آیدی را بررسی نمایید. بدین معنی که این نوع تصویر برداری در تاریکی کاربرد ندارند و در نور های کم نیز زیاد قابل اعتماد نیستند. برای آنکه همه مجموعه ها حتی مجموعه های کوچک با تعداد پرسنل کم بدون صرف هزینه بتوانند از امکانات نرم افزارهای حضور و غیاب استفاده کنند، نسخه رایگان ویندوزی این نرم افزارها نیز به بازار عرضه شد. خب. حالا میخواهی حقوقش را سر ماه کم کنی کم نکن فعلاً، بگذار باشد. رمز عبورتان را وارد کنید. توسط این نرم افزار اکسس کنترل در یک بازه زمانی و تاریخی خاص که از طرف مدیر مشخص می شود، شخص مجاز است تا وارد محل های مجهز به دستگاه های کنترل تردد شود. با استفاده از Action Unit­هایی (توضیح در صفحه آخر) که از چهره استخراج می­شود و یادگیری ماشین همه منظوره General Purpose، Machin Learning دقت تشخیص چهره را می توان افزایش داد. گزینه Reset Face ID را لمس کنید. یکی از مشکلاتی که در برخی مواقع کاربران آیفون های جدیدتر اپل با آن رو به رو میشوند مربوط به درست عمل نکردن فیس آیدی (Face ID) یا تشخیص چهره میشود.

  1. و همچنین بهره گیری از single sign on
  2. یکپارچه با نرم افزار اتوماسیون تغذیه
  3. كارتخوان EM 125 KHz
  4. محیط تصویری طراحی
  5. کابل شارژ
  6. قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم

اما در آینده احتمالا شاهد بهره گیری از تکنولوژی سونار (فاصلهیابی صوتی) برای خلق تصاویر سه بعدی چهره در محیط های مختلف خواهیم بود و در کنار آن احتمالا راهی برای پردازش سریعتر داده های چهره به کار برده شود. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به كارت ساعت زدن نباشد. نرم افزارهای موبایلی حضور و غیاب بیشتر برای مشاغلی که ایجاب می کنند کارمند در محیط بیرون از اداراه حضور داشته باشد، استفاده می شوند. البته محققان در تلاشند تا از تکنولوژی سونار برای تشخیص چهره استفاده کنند که دیگر این مشکل را پیش رو نخواهد داشت. بعد از اضافه کردن تصاویر به دوربین مدار بسته، دوربین های مدار بسته می توانند تصاویر را با چهره افرادی که در تصویر می بینند مطابقت دهند. بدین ترتیب تنظیمات فیس آیدی آیفون کاملا از بین رفته و اصطلاحا ریست میشوند. اصولا اشیای گرم از خود به میزان قابل قبولی اشعه مادون قرمز ساطع می کنند و بدین ترتیب دوربین های حرارتی می تواند آنها را تشخیص دهند. در جواب باید بگوییم که سنسور حرارتی اشعه های مادون قرمز را پرتاب نمی کند، بلکه اشعه های ساطع شده از سطح پوست فرد را تشخیص می دهد. عکس های چندگانه نیاز است : دوربین حرارتی چند تصویر مختلف از سوژه مورد نظر ثبت می کند که هر عکس حاوی طیف های مختلف از اشعه های ساطع شده می باشد. سوژه ها شناسایی می شوند:در نهایت تصاویر ثبت شده با هم ادغام می شوند و با پایگاه داده تصاویر مقایسه شده و با این کار تصاویر شناسایی می شوند.

روش های مختلفی برای شناسایی چهره با تصور برداری حرارتی وجود دارد که بعضی از آن ها تکنیک های پیچیده ای هستند. عدم تشخیص چهره کاربر و بروز اخطار در عملکرد فیس آیدی متاسفانه یکی از مشکلاتی است که برخی کاربران آیفون ها گاه و بی گاه با آن رو به رو میشوند. شاید دو سال قبل تصور استفاده از چهره برای باز کردن قفل گوشی را در فیلمهای علمی - تخیلی داشتیم اما اکنون این تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی به سمت جلو در حرکت است. مدیر پس از دریافت درخواست هر کجا که باشد با اشاره ای می تواند تأیید یا رد این مسئله را به کارکنان اطلاع دهد و بدین شکل رسیدگی به درخواست های کارکنان بسیار آسان خواهد شد. مبنای عملکرد دسته دیگری از این الگوریتم ها مقایسه تنها برخی از مشخصات چهره با تصاویر موجود در دیتابیس است. استفاده از Facial ID به دلیل حجم کم، امنیت بالا و قابلیت ویرایش بر روی سیستمهای دیگر، در سازمانهای پلیسی و جنایی بسیار رایج است. شاید بتوان گفت در حال حاضر در دنیا یکی از جذاب ترین بخش های پردازش تصویر، کاربرد تشخص چهره یا Face Recognition است. دستگاه حضور و غیاب WL20 از جدیدترین و ساده ترین تکنولوژی برای شناسایی اثرانگشت می باشد.

تشخیص چهره حوزهای با کاربری روزافزون در زندگی روزمره ما به شمار میرود و از فناوری تشخیص چهره در گوشی هوشمند و همچنین اپلیکیشنهای همراه استفادههای زیادی میشود. در حالی که اکثر برنامه های تشخیص چهره از تصاویر دو بعدی استفاده می کنند، استفاده از تصاویر سه بعدی نیز چندان عجیب نیست. کثیف بودن محل تعبیه این سنسور و وجود گرد و غبار زیاد در این بخش میتواند از عوامل ایجاد اختلال در عملکرد فیس آیدی آیفون باشد. هر فرد کارت مخصوص به خود را داشت که با وارد کردن کارت درون دستگاه و فشردن اهرمی که برای چاپ ساعت تردد بر روی آن تعبیه شده بود ساعت تردد خود را به ثبت می­ رساند. پسورد آیفون خود را وارد کنید. اما بعضی روش های ساده را با شما در میان می گذاریم. آپدیت نبودن سیستم عامل iOS آیفون شما هم میتواند منجر به بروز اختلال در عملکرد فیس آیدی شود. گزینه Download & Install را انتخاب کنید و منتظر باشید تا دانلود و نصب آپدیت انجام شود. بعد از اینکه آپدیت انجام شد، آیفونتان به طور خودکار ریستارت میشود. از این بین طیف های بلند حاوی اطلاعات بیشتری از جزئیات چهره می باشند.

 

 

با این که دستگاه کارت خوان حضور غیاب از قدیمی‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب محسوب می‌شوند و پس از آن‌ها مدل‌های پیشرفته‌تر و بهتری به بازار آمده است؛ اما هنوز هم این دستگاه‌ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. عواملی از قبیل قیمت مناسب نسبت به سایر دستگاه‌ها، سهولت کارکرد و عمر مفید طولانی از مزایای دستگاه حضور و غیاب کارتی هستند.

https://www.yjc.ir/fa/news/7462739/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%86%D8%B1-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه حضور و غیاب چست و به چه دردی می‌خورد؟
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:36 | بازدید : 102 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

شاید شما هم تا به حال اسم دستگاه حضور و غیاب را شنیده باشین. امروزه توی بیشتر شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ از دستگاه حضور و غیاب برای ثبت تردد کارمندان استفاده می‌شه. اما شاید براتون جالب باشه که بدونید اصلا چی شد که دستگاه حضور و غیاب به وجود اومد! ایده‌ی ساخت یک دستگاه حضور و غیاب از اونجایی شکل گرفت که کارمندها در ثبت زمان حضور و غیاب خود در سازمان تقلب می‌کردن و زمان اشتباهی را برای خودشان ثبت می‌کردن تا حقوق بیشتری از مدیر دریافت کنند. حتی گاهی با ساخت و پاخت و تبانی با مسئول حراست دستگاه حضورغیاب جهان گستر پارس ساعت ورود و خروج خود را به صورت جعلی و نادرست ثبت می‌کردند. این قضیه‌ی تقلب کردن، کارمندان مدیران سازمان‌ها را به ستوه آورده بود؛ زیرا کارمندان در ساعات کاری خود به درستی کار نمی‌کردن و بازدهی و بهره‌وری سازمان را پایین می‌آوردند. اما از طرف دیگر حقوق یک کارمند وظیفه‌شناس با یک کارمند بی‌مسئولیت هیچ فرقی نداشت زیرا کارمند بی‌مسئولیت به هر دری می‌زد تا ساعات کاری خود را به صورت کامل و یا حتی با اضافه‌کار(!) ثبت کند!

این مشکلات باعث شد مدیرها به فکر راه جدیدی باشن تا جلوی تقلب کردن کارمندان را بگیرن و این اتفاق باعث به وجودآمدن دستگاه حضور و غیاب شد.

البته کارمندان وظیفه‌شناس ما(!)J همواره به دنبال راه‌هایی بودند تا سیستم‌های حضور و غیاب را بپیچانند و به میل خودشان رفتار کنند. اما با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه‌های حضور و غیاب جدیدتر، این کار برای آن‌ها سخت و سخت‌تر شد تا این که امروزه با روی کار آمدن دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره تقریبا هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌ها را دور بزند.

دستگاه حضور و غیاب چیست؟

دستگاه حضور و غیاب دستگاهیه که با استفاده از اون تردد کارمندان ثبت میشه و وضعیت مرخصی و ماموریت آن‌ها مشخص میشه. کارمندها در هربار ورود و خروج به سازمان اطلاعات خود را در این سیستم ثبت می‌کنن و در انتهای هر ماه نرم‌افزار متصل به دستگاه حضور و غیاب، حقوق اون‌ها را محاسبه می‌کنه.

انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب

حالا می‌خوایم با انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب آشنا بشیم. چند تا از راج‌ترین انواع دستگاه‌های حضور و غیابی که این روزها در بیشتر شرکت‌ها استفاده میشه شامل دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه و دستگاه حضور و غیاب کارتی هستند. البته انواع دیگه‌ای هم از دستگاه‌های حضور و غیاب وجود داره اما کاربردی‌ترین دستگاه‌ها اینا هستن و بیشتر از این دستگاه‌ها در بیشتر جاها استفاده میشه.

دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی

توی این نوع از دسگاه حضور و غیاب، از اثر انگشت کارمندها برای شناساییشون استفاده میشه. یعنی هر کارمند اثرانگشتش رو در زمان ورود یا خروجش در دستگاه ثبت می‌کنه و به وسیله‌ی اون شناسایی میشه و زمان ورود و خروجش ثبت می‌شه. در انتهای ماه هم حقوقش بر اساس ساعات کاری که حضور پیدا کرده محاسبه میشه.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

این نوع از دستگاه حضور و غیاب هم عملیات ثبت ورود و خروج کارمندها رو بر اساس شناسایی چهرشون انجام میده.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه

دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه کارمندها رو با اسکن کردن الگوی عنبیشون شناسایی می‌کنه. جالبه بدونین این دستگاه‌ها از همون فناوری استفاده می‌کنن که گوشی‌های آیفون و سامسونگ برای امنیتشون استفاده می‌کنند.

البته از دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه در سازمان‌هایی استفاده میشه که مسئله‌ی امنیت براشون خیلی حساسه.

چرا مدیرها از دستگاه حضور و غیاب استفاده می‌کنند؟

استفاده از دستگاه حضور و غیاب برای مدیرها مزایایی داره که می‌تونید در ادامه بخونیدشون:

ü با استفاده از دستگاه حضور و غیاب سرپرست هر بخش می‌تونه برای کارمندهاش شیفت‌های کاری جدیدی رو اضافه یا کم کنه.

ü اگر شرایط بد آب و هوایی یا شرایط فوری دیگه‌ای پیش بیاد، مدیر می‌تونه از طریق سامانه‌ی حضور و غیاب شیفت کارمندها رو تغییر بده یا یه روز کاری دیگه براشون تعریف کنه.

ü استفاده از دستگاه حضور و غیاب باعث میشه روابط بین کارمندان و مدیر شفاف‌سازی بشه و مشکلی در روابط اون‌ها سر مسائل جزئی به وجود نیاد.

ü اطلاعات ثبت شده می‌تونن به صورت لحظه‌ای به روزرسانی بشن و در اختیار مدیر قرار بگیرن. این قضیه باعث میشه تا فرد خاطی به سرعت شناسایی بشه و باهاش برخوردی صورت بگیره تا از رفتارهای این چنینی دوباره جلوگیری بشه.

چگونه می‌توانیم دستگاه حضور و غیاب تهیه کنیم؟

شما می‌تونید همین الان به سایت ما (دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس) سر بزنید و با خوندن اطلاعات مربوط به هر دستگاه و دیدن دموی مربوط به هر دستگاه، دستگاه مورد نیاز خودتون رو انتخاب کنید. در ضمن هر سوالی هم که براتون پیش اومد میتونین با واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرین و از کارشناسان ما شماوره‌ی رایگان دریافت کنید.

 

 

شاید شما هم تا به حال اسم دستگاه حضور و غیاب را شنیده باشین. امروزه توی بیشتر شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ از دستگاه حضور و غیاب برای ثبت تردد کارمندان استفاده می‌شه. اما شاید براتون جالب باشه که بدونید اصلا چی شد که دستگاه حضور و غیاب به وجود اومد! ایده‌ی ساخت یک دستگاه حضور و غیاب از اونجایی شکل گرفت که کارمندها در ثبت زمان حضور و غیاب خود در سازمان تقلب می‌کردن و زمان اشتباهی را برای خودشان ثبت می‌کردن تا حقوق بیشتری از مدیر دریافت کنند. حتی گاهی با ساخت و پاخت و تبانی با مسئول حراست دستگاه حضورغیاب جهان گستر پارس ساعت ورود و خروج خود را به صورت جعلی و نادرست ثبت می‌کردند. این قضیه‌ی تقلب کردن، کارمندان مدیران سازمان‌ها را به ستوه آورده بود؛ زیرا کارمندان در ساعات کاری خود به درستی کار نمی‌کردن و بازدهی و بهره‌وری سازمان را پایین می‌آوردند. اما از طرف دیگر حقوق یک کارمند وظیفه‌شناس با یک کارمند بی‌مسئولیت هیچ فرقی نداشت زیرا کارمند بی‌مسئولیت به هر دری می‌زد تا ساعات کاری خود را به صورت کامل و یا حتی با اضافه‌کار(!) ثبت کند!

این مشکلات باعث شد مدیرها به فکر راه جدیدی باشن تا جلوی تقلب کردن کارمندان را بگیرن و این اتفاق باعث به وجودآمدن دستگاه حضور و غیاب شد.

البته کارمندان وظیفه‌شناس ما(!)J همواره به دنبال راه‌هایی بودند تا سیستم‌های حضور و غیاب را بپیچانند و به میل خودشان رفتار کنند. اما با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه‌های حضور و غیاب جدیدتر، این کار برای آن‌ها سخت و سخت‌تر شد تا این که امروزه با روی کار آمدن دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره تقریبا هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌ها را دور بزند.

دستگاه حضور و غیاب چیست؟

دستگاه حضور و غیاب دستگاهیه که با استفاده از اون تردد کارمندان ثبت میشه و وضعیت مرخصی و ماموریت آن‌ها مشخص میشه. کارمندها در هربار ورود و خروج به سازمان اطلاعات خود را در این سیستم ثبت می‌کنن و در انتهای هر ماه نرم‌افزار متصل به دستگاه حضور و غیاب، حقوق اون‌ها را محاسبه می‌کنه.

انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب

حالا می‌خوایم با انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب آشنا بشیم. چند تا از راج‌ترین انواع دستگاه‌های حضور و غیابی که این روزها در بیشتر شرکت‌ها استفاده میشه شامل دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه و دستگاه حضور و غیاب کارتی هستند. البته انواع دیگه‌ای هم از دستگاه‌های حضور و غیاب وجود داره اما کاربردی‌ترین دستگاه‌ها اینا هستن و بیشتر از این دستگاه‌ها در بیشتر جاها استفاده میشه.

دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی

توی این نوع از دسگاه حضور و غیاب، از اثر انگشت کارمندها برای شناساییشون استفاده میشه. یعنی هر کارمند اثرانگشتش رو در زمان ورود یا خروجش در دستگاه ثبت می‌کنه و به وسیله‌ی اون شناسایی میشه و زمان ورود و خروجش ثبت می‌شه. در انتهای ماه هم حقوقش بر اساس ساعات کاری که حضور پیدا کرده محاسبه میشه.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

این نوع از دستگاه حضور و غیاب هم عملیات ثبت ورود و خروج کارمندها رو بر اساس شناسایی چهرشون انجام میده.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه

دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه کارمندها رو با اسکن کردن الگوی عنبیشون شناسایی می‌کنه. جالبه بدونین این دستگاه‌ها از همون فناوری استفاده می‌کنن که گوشی‌های آیفون و سامسونگ برای امنیتشون استفاده می‌کنند.

البته از دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه در سازمان‌هایی استفاده میشه که مسئله‌ی امنیت براشون خیلی حساسه.

چرا مدیرها از دستگاه حضور و غیاب استفاده می‌کنند؟

استفاده از دستگاه حضور و غیاب برای مدیرها مزایایی داره که می‌تونید در ادامه بخونیدشون:

ü با استفاده از دستگاه حضور و غیاب سرپرست هر بخش می‌تونه برای کارمندهاش شیفت‌های کاری جدیدی رو اضافه یا کم کنه.

ü اگر شرایط بد آب و هوایی یا شرایط فوری دیگه‌ای پیش بیاد، مدیر می‌تونه از طریق سامانه‌ی حضور و غیاب شیفت کارمندها رو تغییر بده یا یه روز کاری دیگه براشون تعریف کنه.

ü استفاده از دستگاه حضور و غیاب باعث میشه روابط بین کارمندان و مدیر شفاف‌سازی بشه و مشکلی در روابط اون‌ها سر مسائل جزئی به وجود نیاد.

ü اطلاعات ثبت شده می‌تونن به صورت لحظه‌ای به روزرسانی بشن و در اختیار مدیر قرار بگیرن. این قضیه باعث میشه تا فرد خاطی به سرعت شناسایی بشه و باهاش برخوردی صورت بگیره تا از رفتارهای این چنینی دوباره جلوگیری بشه.

چگونه می‌توانیم دستگاه حضور و غیاب تهیه کنیم؟

شما می‌تونید همین الان به سایت ما (دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس) سر بزنید و با خوندن اطلاعات مربوط به هر دستگاه و دیدن دموی مربوط به هر دستگاه، دستگاه مورد نیاز خودتون رو انتخاب کنید. در ضمن هر سوالی هم که براتون پیش اومد میتونین با واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرین و از کارشناسان ما شماوره‌ی رایگان دریافت کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برای خرید دستگاه حضور و غیاب چقدر باید هزینه کنیم؟
سه شنبه 6 آبان 1399 ساعت 10:30 | بازدید : 147 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

به طور کلی، مدیرانی که تصمیم به خرید دستگاه حضور و غیاب را دارند؛ به دو گروه کلی تقسیم می‌شوند:
گروه اول، شامل مدیرانی هستند که به تازگی با دستگاه حضور و غیاب آشنا شده‌اند و اطلاعات تخصصی درباره‌ انواع دستگاه‌ و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های سازنده‌ی را ندارند.
معمولا برای این دسته از مدیران، قیمت دستگاه حضور و غیاب اولین و مهم‌ترین فاکتور برای خرید دستگاه است. شاید خود شما هم جز کسانی باشید که به تازگی با این دستگاه آشنا شده‌اید و تصمیم دارید ارزان‌ترین و کارآمدترین دستگاه را، با توجه به بودجه‌ی خود تهیه کنید.
اما بگذارید یک توصیه به شما بکنم: لطفا، لطفا و لطفا فقط به دنبال ارزان‌ترین دستگاه نباشید! زیرا برایتان پشیمانی به دنبال می‌آورد! می‌پرسید چرا؟ در ادامه خدمتتان عرض می‌کنم که چرا!

بگذارید به ادامه‌ی معرفی دسته‌بندی‌مان برسیم:
دسته‌ی دوم شامل مدیرانی هستند که قبلا این دستگاه را تهیه کرده‌اند و مدتی هم از آن استفاده کرده‌اند! اما در حال حاضر به یکی از دلایل زیر با دستگاه به مشکل خورده‌اند و تصمیم به تعویض و جایگزینی آن، گرفته‌اند:

  • دستگاه ارزان قیمت قبلی، جز دستگاه‌های وارداتی و ارزان بوده، و مدتی است که شرکت وارد کننده‌ی آن به کلی جمع شده است. در نتیجه امکان ارائه‌ی خدمات توسط شرکت وجود ندارد و اگر عملکرد دستگاه با مشکل رو به رو شود؛ دستگاه عملا بی‌استفاده خواهد شد. لذا مدیر تصمیم گرفته که دستگاه را تعویض کند.
  • شرکت فروشنده‌ی دستگاه، خدمات پس از فروش مناسبی مانند نصب و راه‌اندازی، تعمیرات دستگاه و پشتیبانی و بروزرسانی نرم‌افزار، به مشتری خود ارائه نمی‌دهد.
  • دستگاه قبلی، وارداتی بوده و شرکت تولیدکننده‌ی آن در خارج از کشور، به دلیل وجود تحریم‌ها، از ارائه دادن قطعه و لوازم یدکی به مشتریان ایرانی خود، خودداری می‌کند.
  • با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، خریدار نیاز به امکانات جدید نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه را حس می‌کند. اما شرکت فروشنده توانایی توسعه و ارتقای محصول خود را ندارد. لذا پس از مدتی دستگاه از تکنولوژی روز دنیا عقب می‌ماند و نمی‌تواند نیازهای مشتری را برآورده کند و خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهد.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب
سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت 13:42 | بازدید : 124 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

پذیرنده متعهد می باشد تا صرفا برای خدمات مجاز که حقیقتا انجام میشود، از پایانه فروش استفاده نماید و از انجام هرگونه معامله صوری یا شبیهسازی از طریق پایانه فروش پرهیز نماید. مراقب نصب دستگاه های اضافی روی کارتخوان باشید تا طعمه خوبی برای کلاهبرداران مجازی نباشید. مشاهده کارت شناسایی و یا معرفی نامه معتبر از طرف شرکت مربوطه ضروری است، لذا پذیرنده باید پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش و یا اعمال تغییرات بر روی دستگاه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت نماید. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. چگونه می توان یک دستگاه پایانه فروش (POS) دریافت نمود ؟ پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. گاهی هم استفاده از طول موج نامناسب برای تایپ پوستی، به طور مثال به جای استفاده از لیزر اندی یگ (ND:YAG) برای پوست های تیره، اگر از لیزر الکساندرایت استفاده شود یقینا عوارض به دنبال خواهد داشت. هر دستگاه حضور و غیابی حتما نرم افزاری هم دارد. این دستگاه ۲نوع ظرفیت زمانی ۲۸۰ و ۵۶۰ ساعت برای ضبط مکالمات دارد که هنگام خرید با توجه به نیاز انتخاب میشود. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است.

اولین دستگاه های حضور و غیاب ساخته شده از چوب، در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد. و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ دستگاه حضور غیاب سری V800 دارای صفحه کیبوردی مصوص با دکمه های کاربردی است. جهت ذخیره اطلاعات تخصیص الگوی کاری، دکمه «ثبت» را کلیک نمایید. 8. هم اکنون بر روی دسکتاپ سیستم خود دو آیکن به نام های trafficview و clock اضافه گردیده است که در ادامه توضیحات لازم جهت کار با هر یک ذکر شده است. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید.

  1. قابلیت اتصال به پنل اس ام اس
  2. قابلیت ثبت سرویس هاي مختلف جهت محاسبه تأخیر سرویس
  3. نگهداری اطلاعات اساتید
  4. آلارم نقطه سفارش کالا
  5. قابلیت ذخیره سازی 5000 اثر انگشت

مجددا در اینجا نیز به منظور جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت باید میزان امنیت دستگاه را مد نظر بگیرید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. اسلایدر تمام گزینه های مرتبط با فیس آیدی را غیر فعال نمایید. این شرکت از بدو ارائه ساعت های کارتزنی, مدل های متنوع با کارت خوان های مختلف را تولید و عرضه نموده است. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند. با استفاده از بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر می­توان چنین کارت هایی ساخت. مثلا رمز کارت خود را به مشتری نگویید یا اگر مجبور شدید، با صدای بلند نگویید! چه خدماتی بر روی پایانه فروش به طور معمول ارائه می شود ؟ در صفحه اصلی به کمک کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی مدیریت USB را انتخاب کرده و کلید M/OK را بزنید.

راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. حافظهی داخلی نداشته و کارت حافظه ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به آن متصل میشود. اصولا کسانیکه مایل به ه کد ست گاه حضور و غیاب میباشند کارمندان دردسرساز هستندو یا افراد سودجو و یا کار شناسان امنیت برای تست دستگاه ها میباشند . نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. قیمت ساعت حضور و غیاب کارتی virdi AC1000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. چگونه می توان از اصالت اشخاصی که جهت رسیدگی به پایانه مراجعه می نمایند اطمینان حاصل نمود ؟ پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. خدماتی که بر روی پایانه های فروش قابل ارائه می باشند شامل موارد زیر است: خرید پرداخت قبض و سایر پرداخت های شناسه دار خرید شارژ و مانده گیری.

در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. کنترل دوربین شما با این ساعت ! جالب است که بدانید قیمت این قطعه در سال ۹۷، ۶۰ هزار تومان بود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است. این دستگاه تولید داخل ایران بوده و در نوع خود رقیب محصولات خارجی میباشد. تصویر زیر، نمایی از بورد داخل دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان S12 را نشان میدهد. این موضوع نشان می دهد که فردی که در حال حاضر دوربین تصویر آن را ثبت می کند، فرد آشنایی نیست و این ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. برای یکپارچهسازی این سامانه با سیستمهای مدیریت سرمایه انسانی؛ با ثبت اطلاعات پایهی پرسنلی افراد و حکم کارگزینی آنها در سیستم، میتوان بدون نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات، گزارشهای موردنیاز را در سیستم مدیریت تردد مشاهده کرد.

 

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب، نرم افزاری است که کاربران برای استفاده از آن نیاز به یک ارتباط شبکه و یک مرورگر مطمئن مانند کروم، فایر فاکس یا هر مرورگر دیگری دارند!

البته این که می‌گوییم این نرم‌افزار تحت وب است؛ لزوما به این معنا نیست که تمامی عملکرد نرم افزار به اینترنت وابسته است و بدون اینترنت برای آن مشکلی پیش خواهد آمد.

جالب است بدانید قطع یا وصل بودن اینترنت، مشکلی را در اجرای نرم‌افزار ایجاد نمی‌کند و بدون اتصال اینترنتی هم نرم‌افزار بدون مشکل اجرا می‌شود.

دانلود نرم افزار تنظیم شیفت کاری برای کامپیوتر

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب
چهار شنبه 22 مرداد 1399 ساعت 12:28 | بازدید : 155 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

پذیرنده متعهد می باشد تا صرفا برای خدمات مجاز که حقیقتا انجام میشود، از پایانه فروش استفاده نماید و از انجام هرگونه معامله صوری یا شبیهسازی از طریق پایانه فروش پرهیز نماید. مراقب نصب دستگاه های اضافی روی کارتخوان باشید تا طعمه خوبی برای کلاهبرداران مجازی نباشید. مشاهده کارت شناسایی و یا معرفی نامه معتبر از طرف شرکت مربوطه ضروری است، لذا پذیرنده باید پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش و یا اعمال تغییرات بر روی دستگاه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت نماید. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. چگونه می توان یک دستگاه پایانه فروش (POS) دریافت نمود ؟ پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. گاهی هم استفاده از طول موج نامناسب برای تایپ پوستی، به طور مثال به جای استفاده از لیزر اندی یگ (ND:YAG) برای پوست های تیره، اگر از لیزر الکساندرایت استفاده شود یقینا عوارض به دنبال خواهد داشت. هر دستگاه حضور و غیابی حتما نرم افزاری هم دارد. این دستگاه ۲نوع ظرفیت زمانی ۲۸۰ و ۵۶۰ ساعت برای ضبط مکالمات دارد که هنگام خرید با توجه به نیاز انتخاب میشود. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است.

اولین دستگاه های حضور و غیاب ساخته شده از چوب، در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد. و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ دستگاه حضور غیاب سری V800 دارای صفحه کیبوردی مصوص با دکمه های کاربردی است. جهت ذخیره اطلاعات تخصیص الگوی کاری، دکمه «ثبت» را کلیک نمایید. 8. هم اکنون بر روی دسکتاپ سیستم خود دو آیکن به نام های trafficview و clock اضافه گردیده است که در ادامه توضیحات لازم جهت کار با هر یک ذکر شده است. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید.

  1. قابلیت اتصال به پنل اس ام اس
  2. قابلیت ثبت سرویس هاي مختلف جهت محاسبه تأخیر سرویس
  3. نگهداری اطلاعات اساتید
  4. آلارم نقطه سفارش کالا
  5. قابلیت ذخیره سازی 5000 اثر انگشت

مجددا در اینجا نیز به منظور جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت باید میزان امنیت دستگاه را مد نظر بگیرید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. اسلایدر تمام گزینه های مرتبط با فیس آیدی را غیر فعال نمایید. این شرکت از بدو ارائه ساعت های کارتزنی, مدل های متنوع با کارت خوان های مختلف را تولید و عرضه نموده است. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند. با استفاده از بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر می­توان چنین کارت هایی ساخت. مثلا رمز کارت خود را به مشتری نگویید یا اگر مجبور شدید، با صدای بلند نگویید! چه خدماتی بر روی پایانه فروش به طور معمول ارائه می شود ؟ در صفحه اصلی به کمک کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی مدیریت USB را انتخاب کرده و کلید M/OK را بزنید.

راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. حافظهی داخلی نداشته و کارت حافظه ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به آن متصل میشود. اصولا کسانیکه مایل به ه کد ست گاه حضور و غیاب میباشند کارمندان دردسرساز هستندو یا افراد سودجو و یا کار شناسان امنیت برای تست دستگاه ها میباشند . نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. قیمت ساعت حضور و غیاب کارتی virdi AC1000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. چگونه می توان از اصالت اشخاصی که جهت رسیدگی به پایانه مراجعه می نمایند اطمینان حاصل نمود ؟ پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. خدماتی که بر روی پایانه های فروش قابل ارائه می باشند شامل موارد زیر است: خرید پرداخت قبض و سایر پرداخت های شناسه دار خرید شارژ و مانده گیری.

در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. کنترل دوربین شما با این ساعت ! جالب است که بدانید قیمت این قطعه در سال ۹۷، ۶۰ هزار تومان بود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است. این دستگاه تولید داخل ایران بوده و در نوع خود رقیب محصولات خارجی میباشد. تصویر زیر، نمایی از بورد داخل دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان S12 را نشان میدهد. این موضوع نشان می دهد که فردی که در حال حاضر دوربین تصویر آن را ثبت می کند، فرد آشنایی نیست و این ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. برای یکپارچهسازی این سامانه با سیستمهای مدیریت سرمایه انسانی؛ با ثبت اطلاعات پایهی پرسنلی افراد و حکم کارگزینی آنها در سیستم، میتوان بدون نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات، گزارشهای موردنیاز را در سیستم مدیریت تردد مشاهده کرد.

 فرآیند کاری این دستگاه بدین صورت است که شما اثرانگشت خود را در محل تعبیه شده در دستگاه انگشت زنی حضور و غیاب قرار می‌دهید و این دستگاه خارق‌العاده با شناسایی خطوط اثرانگشت شما، در هنگام ورود و خروج از شرکت شما را شناسایی می‌کند و زمان تردد و ساعت کاریتان را ثبت می‌کند.

دستگاه حضور و غیاب فینگر

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود نرم افزار FBI FACES چهرهسازی و تشخیص چهره
چهار شنبه 15 مرداد 1399 ساعت 14:30 | بازدید : 149 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دانلود نرم افزار FBI FACES چهرهسازی و تشخیص چهره

این سنسور ها این امکان را می دهند که بتوانید رزولوشن های مختلف را برای شناسایی تصویر بکار ببرید تا بتوانید دقت این سنسور را در نیازها مختلف بالا ببرید. سیستم های حضور و غیاب، اغلب مجهز به سنسور اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره و حسگر عنبیه چشم هستند و بعضا می توانند تا چند هزار اطلاعات پرسنل را در آنها ثبت کنند. فرض کنید موقعیت نسبی دماغ با چشم ها در مجموعه تصاویر دیتابیس با درصد خطا یا drift مشخصی ثابت است. فرض کنید میخواهیم ویژگیهای مستطیلی را در یک پیکسل مفروض با مختصات x و y محاسبه کنیم. در بخش داشبور این برنامه می توان نمای فوری از درخواست ها برای مرخصی و کارکنان در حال اضافه کاری یا نزدیک به زمان اضافه کاری را مشاهده کرد. فیس آیدی یا همان FACE ID قابلیت تشخیص چهره اختصاصی و پیشرفتهای است که شرکت اپل آن را ارائه کرده و از زمان معرفی آیفون ایکس (iPhone X) آن را به جایگزینی برای تاچ آیدی (Touch ID) تبدیل کرده است. استفاده از این تکنیک همزمان با ساخته شدن سنسورهای سه بعدی پیشرفته که میتوانند دقت بالاتری را در ثبت تصاویر سه بعدی ارائه نمایند به طور فزاینده ای افزایش پیدا کرده است. این کارت ساعتزنی میتواند این آثار منفی را به دنبال داشته باشد که تمام فعالیتهای کارمندان یک محیط را کاسبکارانه کرده و انگیزهها را بر اساس جزا و پاداش تنظیم کند.

پس در قدم نخست به طور کامل لبه فوقانی صفحه نمایش آیفون خود و نوار مشکی رنگی که در این بخش واقع شده را تمیز کنید و سپس دوباره عملکرد فیس آیدی را بررسی نمایید. بدین معنی که این نوع تصویر برداری در تاریکی کاربرد ندارند و در نور های کم نیز زیاد قابل اعتماد نیستند. برای آنکه همه مجموعه ها حتی مجموعه های کوچک با تعداد پرسنل کم بدون صرف هزینه بتوانند از امکانات نرم افزارهای حضور و غیاب استفاده کنند، نسخه رایگان ویندوزی این نرم افزارها نیز به بازار عرضه شد. خب. حالا میخواهی حقوقش را سر ماه کم کنی کم نکن فعلاً، بگذار باشد. رمز عبورتان را وارد کنید. توسط این نرم افزار اکسس کنترل در یک بازه زمانی و تاریخی خاص که از طرف مدیر مشخص می شود، شخص مجاز است تا وارد محل های مجهز به دستگاه های کنترل تردد شود. با استفاده از Action Unit­هایی (توضیح در صفحه آخر) که از چهره استخراج می­شود و یادگیری ماشین همه منظوره General Purpose، Machin Learning دقت تشخیص چهره را می توان افزایش داد. گزینه Reset Face ID را لمس کنید. یکی از مشکلاتی که در برخی مواقع کاربران آیفون های جدیدتر اپل با آن رو به رو میشوند مربوط به درست عمل نکردن فیس آیدی (Face ID) یا تشخیص چهره میشود.

  1. و همچنین بهره گیری از single sign on
  2. یکپارچه با نرم افزار اتوماسیون تغذیه
  3. كارتخوان EM 125 KHz
  4. محیط تصویری طراحی
  5. کابل شارژ
  6. قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم

اما در آینده احتمالا شاهد بهره گیری از تکنولوژی سونار (فاصلهیابی صوتی) برای خلق تصاویر سه بعدی چهره در محیط های مختلف خواهیم بود و در کنار آن احتمالا راهی برای پردازش سریعتر داده های چهره به کار برده شود. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به كارت ساعت زدن نباشد. نرم افزارهای موبایلی حضور و غیاب بیشتر برای مشاغلی که ایجاب می کنند کارمند در محیط بیرون از اداراه حضور داشته باشد، استفاده می شوند. البته محققان در تلاشند تا از تکنولوژی سونار برای تشخیص چهره استفاده کنند که دیگر این مشکل را پیش رو نخواهد داشت. بعد از اضافه کردن تصاویر به دوربین مدار بسته، دوربین های مدار بسته می توانند تصاویر را با چهره افرادی که در تصویر می بینند مطابقت دهند. بدین ترتیب تنظیمات فیس آیدی آیفون کاملا از بین رفته و اصطلاحا ریست میشوند. اصولا اشیای گرم از خود به میزان قابل قبولی اشعه مادون قرمز ساطع می کنند و بدین ترتیب دوربین های حرارتی می تواند آنها را تشخیص دهند. در جواب باید بگوییم که سنسور حرارتی اشعه های مادون قرمز را پرتاب نمی کند، بلکه اشعه های ساطع شده از سطح پوست فرد را تشخیص می دهد. عکس های چندگانه نیاز است : دوربین حرارتی چند تصویر مختلف از سوژه مورد نظر ثبت می کند که هر عکس حاوی طیف های مختلف از اشعه های ساطع شده می باشد. سوژه ها شناسایی می شوند:در نهایت تصاویر ثبت شده با هم ادغام می شوند و با پایگاه داده تصاویر مقایسه شده و با این کار تصاویر شناسایی می شوند.

روش های مختلفی برای شناسایی چهره با تصور برداری حرارتی وجود دارد که بعضی از آن ها تکنیک های پیچیده ای هستند. عدم تشخیص چهره کاربر و بروز اخطار در عملکرد فیس آیدی متاسفانه یکی از مشکلاتی است که برخی کاربران آیفون ها گاه و بی گاه با آن رو به رو میشوند. شاید دو سال قبل تصور استفاده از چهره برای باز کردن قفل گوشی را در فیلمهای علمی - تخیلی داشتیم اما اکنون این تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی به سمت جلو در حرکت است. مدیر پس از دریافت درخواست هر کجا که باشد با اشاره ای می تواند تأیید یا رد این مسئله را به کارکنان اطلاع دهد و بدین شکل رسیدگی به درخواست های کارکنان بسیار آسان خواهد شد. مبنای عملکرد دسته دیگری از این الگوریتم ها مقایسه تنها برخی از مشخصات چهره با تصاویر موجود در دیتابیس است. استفاده از Facial ID به دلیل حجم کم، امنیت بالا و قابلیت ویرایش بر روی سیستمهای دیگر، در سازمانهای پلیسی و جنایی بسیار رایج است. شاید بتوان گفت در حال حاضر در دنیا یکی از جذاب ترین بخش های پردازش تصویر، کاربرد تشخص چهره یا Face Recognition است. دستگاه حضور و غیاب WL20 از جدیدترین و ساده ترین تکنولوژی برای شناسایی اثرانگشت می باشد.

تشخیص چهره حوزهای با کاربری روزافزون در زندگی روزمره ما به شمار میرود و از فناوری تشخیص چهره در گوشی هوشمند و همچنین اپلیکیشنهای همراه استفادههای زیادی میشود. در حالی که اکثر برنامه های تشخیص چهره از تصاویر دو بعدی استفاده می کنند، استفاده از تصاویر سه بعدی نیز چندان عجیب نیست. کثیف بودن محل تعبیه این سنسور و وجود گرد و غبار زیاد در این بخش میتواند از عوامل ایجاد اختلال در عملکرد فیس آیدی آیفون باشد. هر فرد کارت مخصوص به خود را داشت که با وارد کردن کارت درون دستگاه و فشردن اهرمی که برای چاپ ساعت تردد بر روی آن تعبیه شده بود ساعت تردد خود را به ثبت می­ رساند. پسورد آیفون خود را وارد کنید. اما بعضی روش های ساده را با شما در میان می گذاریم. آپدیت نبودن سیستم عامل iOS آیفون شما هم میتواند منجر به بروز اختلال در عملکرد فیس آیدی شود. گزینه Download & Install را انتخاب کنید و منتظر باشید تا دانلود و نصب آپدیت انجام شود. بعد از اینکه آپدیت انجام شد، آیفونتان به طور خودکار ریستارت میشود. از این بین طیف های بلند حاوی اطلاعات بیشتری از جزئیات چهره می باشند.

 مزایای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
•    به روز رسانی مزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکان دسترسی تمامی کارمندان از طریق موبایل، تبلت یا کامپوتر به نرم افزار حضور و غیاب
•    به روزرسانی همزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکانات نامحدود نرم‌افزار در صورت داشتن شرایط دسترسی

دستگاه حضور و غیاب کارتی

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب
دو شنبه 13 مرداد 1399 ساعت 13:29 | بازدید : 156 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

پذیرنده متعهد می باشد تا صرفا برای خدمات مجاز که حقیقتا انجام میشود، از پایانه فروش استفاده نماید و از انجام هرگونه معامله صوری یا شبیهسازی از طریق پایانه فروش پرهیز نماید. مراقب نصب دستگاه های اضافی روی کارتخوان باشید تا طعمه خوبی برای کلاهبرداران مجازی نباشید. مشاهده کارت شناسایی و یا معرفی نامه معتبر از طرف شرکت مربوطه ضروری است، لذا پذیرنده باید پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش و یا اعمال تغییرات بر روی دستگاه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت نماید. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. چگونه می توان یک دستگاه پایانه فروش (POS) دریافت نمود ؟ پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. گاهی هم استفاده از طول موج نامناسب برای تایپ پوستی، به طور مثال به جای استفاده از لیزر اندی یگ (ND:YAG) برای پوست های تیره، اگر از لیزر الکساندرایت استفاده شود یقینا عوارض به دنبال خواهد داشت. هر دستگاه حضور و غیابی حتما نرم افزاری هم دارد. این دستگاه ۲نوع ظرفیت زمانی ۲۸۰ و ۵۶۰ ساعت برای ضبط مکالمات دارد که هنگام خرید با توجه به نیاز انتخاب میشود. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است.

اولین دستگاه های حضور و غیاب ساخته شده از چوب، در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد. و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ دستگاه حضور غیاب سری V800 دارای صفحه کیبوردی مصوص با دکمه های کاربردی است. جهت ذخیره اطلاعات تخصیص الگوی کاری، دکمه «ثبت» را کلیک نمایید. 8. هم اکنون بر روی دسکتاپ سیستم خود دو آیکن به نام های trafficview و clock اضافه گردیده است که در ادامه توضیحات لازم جهت کار با هر یک ذکر شده است. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید.

  1. قابلیت اتصال به پنل اس ام اس
  2. قابلیت ثبت سرویس هاي مختلف جهت محاسبه تأخیر سرویس
  3. نگهداری اطلاعات اساتید
  4. آلارم نقطه سفارش کالا
  5. قابلیت ذخیره سازی 5000 اثر انگشت

مجددا در اینجا نیز به منظور جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت باید میزان امنیت دستگاه را مد نظر بگیرید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. اسلایدر تمام گزینه های مرتبط با فیس آیدی را غیر فعال نمایید. این شرکت از بدو ارائه ساعت های کارتزنی, مدل های متنوع با کارت خوان های مختلف را تولید و عرضه نموده است. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند. با استفاده از بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر می­توان چنین کارت هایی ساخت. مثلا رمز کارت خود را به مشتری نگویید یا اگر مجبور شدید، با صدای بلند نگویید! چه خدماتی بر روی پایانه فروش به طور معمول ارائه می شود ؟ در صفحه اصلی به کمک کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی مدیریت USB را انتخاب کرده و کلید M/OK را بزنید.

راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. حافظهی داخلی نداشته و کارت حافظه ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به آن متصل میشود. اصولا کسانیکه مایل به ه کد ست گاه حضور و غیاب میباشند کارمندان دردسرساز هستندو یا افراد سودجو و یا کار شناسان امنیت برای تست دستگاه ها میباشند . نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. قیمت ساعت حضور و غیاب کارتی virdi AC1000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. چگونه می توان از اصالت اشخاصی که جهت رسیدگی به پایانه مراجعه می نمایند اطمینان حاصل نمود ؟ پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. خدماتی که بر روی پایانه های فروش قابل ارائه می باشند شامل موارد زیر است: خرید پرداخت قبض و سایر پرداخت های شناسه دار خرید شارژ و مانده گیری.

در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. کنترل دوربین شما با این ساعت ! جالب است که بدانید قیمت این قطعه در سال ۹۷، ۶۰ هزار تومان بود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است. این دستگاه تولید داخل ایران بوده و در نوع خود رقیب محصولات خارجی میباشد. تصویر زیر، نمایی از بورد داخل دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان S12 را نشان میدهد. این موضوع نشان می دهد که فردی که در حال حاضر دوربین تصویر آن را ثبت می کند، فرد آشنایی نیست و این ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. برای یکپارچهسازی این سامانه با سیستمهای مدیریت سرمایه انسانی؛ با ثبت اطلاعات پایهی پرسنلی افراد و حکم کارگزینی آنها در سیستم، میتوان بدون نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات، گزارشهای موردنیاز را در سیستم مدیریت تردد مشاهده کرد.

 

اگر از دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی جهان گستر پارس استفاده می‌کنید، بگذارید یک خبر خوب به شما بدهم!دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی جهان گستر پارس این قابلیت را دارند که به دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی نیز تبدیل شوند! پس لازم نیست شما دستگاه جدیدی را تهیه کنید و از آن برای حضور و غیاب کارمندانتان استفاده کنید!

از طرف دیگر با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب جهان گستر پارس، می‌توانید عملکرد دستگاه‌های حضور و غیاب خود را کامل کنید و دیگر نگذارید حتی کوچکترین عملکرد جز ترین کارمند شما از چشمان همانند عقابتان دور بماند!  با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب امکان تقلب و سهل انگاری و اشتباه را در دستگاه‌های حضور و غیاب به صفر می‌رسانید!

منبع اصلی

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مقدمه ای بر الگوریتم تشخیص چهره Viola Jones
یک شنبه 5 مرداد 1399 ساعت 19:28 | بازدید : 160 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

مقدمه ای بر الگوریتم تشخیص چهره Viola Jones

این دستگاه برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال خرید یک دستگاه حضور و غیاب خوب ، با کارایی بالا و مقرون بصرفه هستند بسیار مناسب است. صفحه نمایش لمسی - رنگی با اندازه مناسب و وضوح بالا به همراه سیستم عامل محبوب اندروید توانسته محیط گرافیکی جذاب و کاربر پسندی را برای کابران ایجاد نماید. این امر به علت حذف دزدی زمان، کارت زدن به جای یکدیگر و حذف مشکلات دیگر ناشی از نقاط ضعف و اشتباهات در انواع قدیمی تر سیستم های حضور و غیاب ایجاد می شود. یکی از مزایای کمتر شناخته شده بیومتریک برای سیستم حضور و غیاب ایجاد مسیرهای حسابرسی است. استفاده شرکت از سیستم حضور و غیاب بیومتریک به دستیابی به (ROI) مثبت کمک می کند. این امر منجر به صرفه جویی در وقت کارکنان، کاهش هزینه ها و داشتن اطلاعات درست برای پرداخت مزایا شده به مدیریت مؤثر و افزایش بهره وری کمک می کند.

بسیاری از استارتاپ ها و شرکت ها تصور می کنند زمان ثبت حضور و غیاب کارکنان به سرآمده و کارکنان باید وظیفه محور باشند و نه زمان محور. برای حضور و غیاب کارمندان خود دیگر نیازی به استفاده از روش های سنتی یا حتی حضور و غیاب با حسگر های اثرانگشت نیست؛ در سامانه کارمندکنترل معنای حضور و غیاب کاملا دگرگون شده است. به طور کلی این نرم افزارها از تمام مزایای نرم افزارهای نصبی برخوردار هستند و در عین حال، بسیاری ویژگی های دیگر دارند که در سایر نرم افزارها پیدا نمی ­شود. هر کدام از برندها با تبلیغات و بازاریابی سعی دارند خود را به عنوان بهترین نمونه موجود معرفی کنند و این موضوع سازمانها و شرکتها را در انتخاب دچار تردید میکند. از امکانات منحصر به فرد این دستگاه می توان به دوربین فوق حرفه ای با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی اشاره نمود. تکنولوژی بیومتریک یکی از این تکنولوژی ها است که اغلب شرکت ها از آن استفاده می کنند.

همچنین یک نسخه موبایل نیز برای این نرم افزار حضور و غیاب تحت وب تهیه شده است تا نیازهای سازمان ها از هر جهت برآورده شود. به دلیل آن که ممکن است شخص کارت خود را همراه نداشته باشد و یا ترمینال شناسایی اثر انگشت دچار مشکل شده باشد، ترکیب این دو روش می تواند سرعت عمل در ثبت ورود و خروج کارمندان را افزایش دهد. شرایطی وجود دارد که کارکنان باید با اضافه کاری موقعیت های غیر معمول را کنترل کنند. سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ راهکاری هوشمندانه برای این مسئله دارد. اگر یک نمونهاش را بخواهیم نظمی در نظر بگیريم که در خیابانها و در ترافیک آنجا هست، باید ببینیم این نظم برآمده از چه فرهنگی و برآمده از چه طرز تلقی از زندگی است؟ به دلیل وجود ساعت های تقلبی فراوان در بازار که به هیچ وجه از نظر ظاهری قابل تشخیص نیستند، امکان فریب خوردن هر فردی وجود دارد. در این روش معمولاً از خصوصیاتی استفاده میشود که دارای توانائی کافی برای توصیف تصویر بوده وضمن غنای اطلاعاتی، از پایداری خوبی نیز برخوردار باشد.



    • پسورد خود را وارد نمایید



    • دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل OFV-90



    • 5000 کارت



    • ارتباط با ما



    • سریال سیستم (از صفحه ثبت نام برنامه)



    • 4 کلید عملیاتی




این سیستم با کنترل دقیق تردد پرسنل دخالت افراد غیر مسئول را به صفر رسانده و احکام محاسبات مربوط به کسرکار، اضافه و مرخصی را به صورت کاملا مکانیزه با اطلاعات جامع و کامل در اختیار مدیران قرار میدهد . دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره eNBioAccess-T9 قادر به شناسایی اثر انگشت زنده و اصلی از اثر انگشت جعلی می باشد این قابلیت سبب شده تا میزان تقلب در این دستگاه به صفر برسد. سرعت دسترسی به این نرم افزارها بسیار بهتر و مطلوب تر است. در فرم گزارش قابلیت ویرایش مقاطع با توجه به سطوح دسترسی تعریف شده برای پرسنل میسر است. همچنین امکان ردیابی اشخاص با توجه به دستگاه ثبت کننده ورود و خروج وجود دارد . در این پنجره ، شما می توانید پسورد ورود به نرم افزار را تنظیم کنید. اما کماکان دفترخانه می تواند در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل ، سند تنظیم کند . اما در دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره این مشکل برای افراد به وجود نمیآید.

این تکنولوژی به صورت گستردهای مورد بررسی و آزمایش قرار نگرفته اما توسعهدهندگان آن ادعا میکنند که میتواند بین دوقلوها تمایز قائل شد. این دوربین های هوشمند می توانند تصاویر افرادی که در دوربین دیده می شود را با پایگاه داده خود تجزیه و تحلیل کنند. از آنجا که ویژگی های بیومتریک منحصر به فرد هستند و قادر به جعل و یا کپی نمی باشند، تعیین هویت با استفاده از این ویژگی ها دقیق ترین گزینه برای شناسایی کارمندان است. این نوع فناوری به کارفرما کمک می کند تا زمان دقیق حضور و غیاب کارکنان را ثبت کنند. این نرم افزار اندرویدی در دو نوع نرم افزار با دستگاه و بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص خودشون را دارند. نرم افزار حضور و غیاب کوییکی یکی از برترین ابزارهای مدرن مدیریتی است که در اختیار صاحبان کسب و کارها و مدیریت منابع انسانی قرار گرفته است. برای این کار باید تنظیماتی را انجام دهید : همانطور که در تصویر مشاهده میکنید از منوی امکانات » تنظیمات را انتخاب کرده و در تب عمومی تیک جزئیات کالا را زده و کالاهای سریالی را انتخاب میکنیم . این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در شدت نور 5000 لوکس توانایی کار دارد.

 دستگاه ثبت حضور و غیاب

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید مدنظر داشته باشید؛ در نظر داشتن ظرفیت و گنجایش دستگاه حضور و غیاب است.
برای مثال اگر سازمان شما 1000 کارمند داشته باشد و هر کارمند هم موظف به ثبت حضور و غیاب خود 3 نوبت در روز باشد؛ شما به دستگاهی نیاز دارید که قابلیت ثبت حداقل 3000 تردد را داشته باشد و بتواند تا حداقل یک هفته این ترددها را در حافظه‌ی خود ذخیره کند.
پس در هنگام انتخاب دستگاه، توجه به حافظه‌ی آن فراموشتان نشود!

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروشگاه دستگاه حضور و غیاب, قیمت ساعت حضور و غیاب, فراتکنو
شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 13:20 | بازدید : 162 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

فروشگاه دستگاه حضور و غیاب, قیمت ساعت حضور و غیاب, فراتکنو

در سایت بازار بزرگ کشاورزی علف زن (تراش) دوشی و پشتی توسط شرکت شرکت … علف تراش دوشی و … قیمت دستگاه علف چین قیمت فروش موتور علف تراش باغی . قیمت: استعلام قیمت …. … این دستگاه با دسته ای که از روکش پلاستیکی پوشش دهی شده به منظور راحتی بیشتر کاربر به طور ارگونومیک طراحی شده که ایجاد … قیمت: 660,000 تومان. 27 فوریه 2016 … دستگاه علف زن 4 کاره TimberTech AKS52 از طراحی بسیار حرفه ای و … بنابراین می توانید آن را با قیمت مناسبی سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید. … قیمت انواع دستگاه علف زنی - قیمت و معرفی کالا. دستگاه حضور و غیاب np395 نوین پرداز را می توان بهترین گزینه برای مدیران سختگیر معرفی کرد. کمپانی چینی وان پلاس در مراسم معرفی گوشی وان پلاس 5 تی از سیستم تشخیص چهره خود رونمایی کرد. از تماس با ما میتونید با ما در تماس باشید.

تفاوت علف زن های چهار زمانه و دو زمانه ، کدام علف زن برای کار ما مناسب تر است؟ … با دستگاه های تشخیص چهره یا اسکن عنبیه قیمت مناسب تر و پایین تری دارد . ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان و پرسنل هتل مزایای زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها … با دستگاه های تشخیص چهره یا اسکن عنبیه قیمت مناسب تر و پایین تری دارد . با سلام خدمت شما،بنده قرار هست در یک پروژه عمرانی کار کنم ، پروژه ساختمان ۸ طبقه هست، کارهایی که از من خواسته شده ، گزارش کار و پرمیت و حضوررغیاب و ثبت فاکتور هست ، فیلم اموزشی یا … دارید که به من اموزش بده ، راهنمایی شما در این مورد چیست؟ برای مثال اگر زیر ۱۰۰۰ نفر پرسنل دارید، سیستم حضور و غیابی با ظرفیت ۱۰۰۰ کاربر برای شما کافیست. این دستگاه حضور و غیاب پردازش تردد از جدیدترین ورژن الگوریتم تشخیص چهره دنیا استفاده می کند . یکی از تنظیماتی که کارفرمایان به رابط کاربری دسترسی دارند این است که می توانند نرخ پرداخت را تغییر دهند. لطفا ایمیل خود را به درستی وارد نمایید.

کارکنان تنها با اثر انگشت خود میتوانند وارد و یا خارج شوند. » کلیک نموده و اطلاعات مورد نظر را در فرم «محدوده کارتزنی» وارد نمایید. 1- مساحت باغ مورد نظر. در سایت بازار بزرگ کشاورزی ایران فروش انواع . در سایت بازار بزرگ کشاورزی ایران فروش انواع علف زن و لوازم باغبانی و فضای سبز از جمله چمن … علف زن پشتی CASTER تایلند مدل CKT350. علف زن برقی بوش دارای تیغ کنافی می باشد این نوع تیغه برای جاهایی که به غیر از علف سنگ نیز موجود است و اگر تیغه … مدل :art 23 Easy توان دستگاه : 280 W عرض. قیمت مشخصات خرید و فروش علف زن برقی بوش art 23 combi ,. … علف زن های با موتور 4 زمانه معمولی به طبع وزن و قیمت بیشتری از علف زن های 2 زمانه دارند. علف زن ( علف تراش ) پشتی شاخص علف زن های پشتی با موتور ۲ زمانه و ۴ زمانه, کاربرد این علف زن ها جهت مصارف حرفه ای و نیمه حرفه ای می باشد.



    • پسورد خود را وارد نمایید



    • روی گزینه Restore کلیک کنید



    • امکان دور زدن آن بسیار ساده است



    • ثبت ورود و خروج پرسنل خارج از شیفت کاری با مجوز مدیر



    • جستجو براساس نام دانش آموز



    • دلایل ژنتیکی




علف زن علف تراش حاشیه زن شاخه زن قیمت علف زن داس. علف زن علف تراش حاشیه زن شاخه زن قیمت علف زن داس ,. فروش انواع … ی انواع علف زن . لیست قیمت محصولات علف زن برقی ( داس برقی ) به همراه قیمت خرید و فروش علف زن برقی ( داس برقی ) در فروشگاه اینترنتی ایران بوش نمایندگی رسمی بوش و متابو. دستگاه علف تراش ایران تجارت ، نیازمندیها. در ایران است حاشیه زن (علف زن) بنزینی اکتیو مدل AC-2646Active سایز شفت: 8 میلی متر. … دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. 6- گارانتی و خدمات پس از فروش: گارانتی معتبر دستگاههای حضور و غیاب یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب دستگاه حضوروغیاب می باشد. با استفاده از این نرم افزارها امکان مدیریت و کنترل دانش آموزان و همچنین معلمین بسیار ساده شده و دیگر نیازی به روش های فیزیکی کنترل نخواهد بود. دستگاه کنترل تردد ویردی چند زبانه و پشتیبانی از زبانهای فارسی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، عربی ….. امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی و نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است. کاربرد این دستگاه به قدری زیاد است که قیمت دستگاه حضور غیاب برای هر شرکت به صرفه است و می توانند یکی از انواع آن را خریداری نمایند.

نخ های علف زن دستگاه های تکمیل چمن ابزارها و قطعات مصرفی مختلف گفته … پمپ های کشاورزی • برش هم برای استفاده به صورت علف زن و یا هرس کن قیمت موتور آب. علف زن ایرانی علف زنی دستگاه علف زن ماشین یا علف تراش برقی برای کوتاه کردن علف های. چمن زن برقي اينهل مدل GE-EM 1536 HWM 4.3از 2 رایناموجود. سنسور این مدل دستگاه حضور غیاب ، سنسوری نوری و ضد خش است . از دستگاه های حضور و غیاب جهت ردیابی تردد ورود و خروج پرسنل در محل کار استفاده می شود. و اینکه دستگاهتان از کدام روش ارتباطی برخوردار است، بستگی به محیط کار شما دارد.برای تخلیه اطلاعات اگر میخواهید به وسیله شبکه یا نرم افزار متصل شوید دستگاه باید از ارتباطات شبکه ای برخوردار باشد. «یک روز را هم نباید از دست بدهید؛ این نکته را من غالباً به برادران و خواهرانی که در جاهایی مسؤول میشوند، عرض میکنم؛ به شما هم عرض میکنم. دستهی دوم شامل مدیرانی هستند که قبلا این دستگاه را تهیه کردهاند و مدتی هم از آن استفاده کردهاند!

این سیستم قابلیت ثبت خودکار ورود ، خروج ، تأخیر و غیبت کلیه دانش آموزان و معلمان را داراست. برای ثبت سفارش تعمیرات به صورت آنلاین هم میتوانید درخواست خود را به پر کردن فرم سفارش آنلاین تعمیرات موبایل به ثبت برسانید. ۱- دستگاه حضور و غیاب فقط اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود. یکی از محورهای شفافیت مجلس، شفافیت حضور و غیاب نمایندگان است. در صورتی که حضور و غیاب نمایندگان به اطلاع عموم مردم برسد، ضمانت حضور به موقع و حاضر بودن نمایندگان در مجلس خواهد بود. با استفاده از این منو می توانید پیام های روی دستگاه حضور و غیاب را به حافظه Usb انتقال دهید . پرسنل می توانند از آخرین وضعیت مانده مرخصی خود تا آخر ماه ، دوره و سال در هنگام ارسال درخواست مرخصی مطلع گردند .

 دستگاه ثبت حضور و غیاب

دلایل بسیاری برای استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب در شرکت‌های مختلف وجود دارد، بیایید با هم تعدادی از این دلایل را که مدیران مجبور به استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب شده‌اند را با یکدیگر بررسی کنیم:

با استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب، حضور و غیاب کارمندان به دقت کنترل می‌شود و فرآیند حضور و غیاب به درستی و بدون خطا صورت می‌پذیرد.

محاسبه‌ی حقوق و مزایای کارکنان با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد و احتمال خطا در آن به حداقل مقدار ممکن خود می‌رسد.

احتمال تقلب و شانه خالی کردن کارمندان از زیر کار، بسیار کم می‌شود و با به کار بردن سیستم‌های حضور و غیاب بیومتریک، به حداقل مقدار خود می‌رسد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای نصب دستگاه حضور غیاب رپورت
یک شنبه 29 تير 1399 ساعت 16:43 | بازدید : 172 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

 

 

نسخههای اولیهی فناوری تشخیص چهره که قدمت آنها به دههی 1960 بازمیگردد، سنگین و خام بودند. برای تهیه ردیفی کافی از خازنها نیاز به تعبیه صدها و بلکه هزاران خازن در یک حسگر است تا بتواند به طور دقیق برآمدگیها و فرورفتگیهای روی انگشت را به کمک سیگنالهای الکتریکی تشخیص دهد. کارتهای عبور خود دارای هزینه است که با حذف آن باعث صرفه جویی در هزینههای سازمان میشود. سپس از شما خواسته میشود تا انگشت خود را با زاویه و به شکلی بر روی اسکنر قرار دهید که لبههای آن قابل تشخیص باشند. این نوع هک را میتوان به فراموشی و رها کردن کلید روی در خانه تشبیه کرد. نخستین قدم برای جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت به این روش، جلوگیری از دست پیدا کردن دیگران به الگوی انگشتان خود است. رنگی بودن صفحه نمایش دستگاه حضور و غیاب و یا سیاه و سفید بودن آن و همچنین اندازه صفحه نمایش دستگاه حضور و غیاب در قیمت دستگاه تاثیر دارد و باید در هنگام خرید به این نکات توجه کرد.



    • تقویم : شمسی | میلادی



    • کشف چهره (Face Detection)



    • درگاه های ارتباطی RS232, TCP/IP, USB



    • انجام اختصاص شیفت پرسنل بصورت گروهی



    • تعریف چندین بازه شبکاري براي هر گروه کاري بصورت مجزا



    • 1 جواب میانگین بازدید روزانه 0.33140 بازدید



    • 10-1 - شرايط ماموريت



    • چاپ انواع بارکد




دقت کنید که انگشت شما خشک و تمیز باشد: خیس بودن یا کثیف بودن انگشت شما میتواند عامل بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا اسکنر انگشت دستگاه باشد. اگر موارد فوق عامل بروز مشکل عملکرد اسکنر انگشت (Touch ID) آیفون یا آیپدتان نبودند، باید پا به مرحله بعدی بگذارید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. ممکن است در گیت اصلی، سنسورهای تشخیصدهنده فلز، دوربینهای مدار بسته و محافظان زیادی قرار گرفته باشند. لایه های بالایی نسبت به کلیتوریس بالاتر است و پوست ختنه گاه را ایجاد می کند. ابتدا به بخش تنظیمات یا همان Settings آیفون یا آیپدتان مراجعه کنید و سپس گزینه Touch ID & Passcode را لمس نمایید. اگر مشکل اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان با مواردی که پیش از این اشاره داشتیم رفع نشد، توصیه میکنیم که تنظیمات اسکنر انگشت دستگاه را ریست کنید. پس از ارتباط دستگاه با کامپیوتر نرم افزار کشت و نگهبانی را بر روی سیستم نصب و اجرا نمایید.

شما باید این مرحله را در دستگاه های اندروید نوقا اجرا کنید. بعد از اطمینان از نحوه ذخیرهسازی تصاویر اثر انگشتها در حافظه اسکنر، باید همواره از اثر انگشت خود محافظت کنید. اگرچه این روشی مناسب برای محافظت از تمامی پسوردهای عددی و متنی ذخیره شده در این نوع برنامهها است، اما در امان بودن رمزهای عبور شما به کارایی نرم افزار مدیریت پسورد بستگی دارد. در این دستگاهها، یک اپلیکیشن مدیریت پسورد محافظت شده از طریق اثر انگشت با یک پسورد متنی رمزنگاری نشده درونش، وجود داشت. امکانات تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. بسته به این که جنس بدنه و مخصوصا گوشی هوشمند شما چه چیزی است، ممکن است اثر انگشتتان در سرتاسر آن به طور واضح و قابل کپیبرداری وجود داشته باشد. تنها با یک مرتبه کشیدن انگشت روی اسکنر، کار را برای هکر دشوار و تقریبا غیر ممکن خواهید کرد. به عنوان نمونه میتوان با قرار دادن یک سطح بازتابکننده مات، از اثر انگشت به جا مانده برای احراز هویت مجدد روی همان اسکنر، استفاده کرد. به این منظور کافی است بعد از قرار دادن انگشت روی اسکنر، آن را تمیز کنید. اگر برای هکر، امکان دسترسی به تصویر به صورت واضح به منظور دور زدن اسکنر اثر انگشت وجود نداشته باشد، قدم بعدی، ایجاد یک اثر انگشت جعلی است.

پیشتر، آن را روی کاغذ یا چوب پیاده میکردند، اما امروز، سریعترین، دقیقترین و بهترین روش، خوراندن تصویر اثر انگشت به یک پرینتر سه بعدی و دریافت نسخه جعلی آن در قالب مادهای پلاستیکی است. Baby Maker یک نرم افزار بسیار جالب است که توانائی تشخیص چهره ی احتمالی نوزادی که متولد خواهد شد توسط عکسی که شما از پدر و مادر نوزاد به نرم افزار میدهید را دارا میباشد. این مشکل را میتوان شبیه به سیستم امنیتی یک فرودگاه دانست. مواردی که در ادامه به شرح آنها میپردازیم، احتمالا مشکل پیش رویتان را حل میکنند و عملکرد اسکنر انگشت دستگاهتان را به حالت نرمال باز میگردانند. همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکل عملکرد اسکنر انگشت (Touch ID) آیفون و آیپدهای اپل پرداختیم. دلایل متعددی وجود دارند که ممکن است منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی (Touch ID) یا اسکنر اثر انگشت آیفون و آیپدهای اپل شوند.

برای این که رویکرد جامعی داشته باشیم، باید همه ابعاد و موقعیتهای ممکن برای هر کرنل را اعمال کنیم. برخی اوقات ما مشغول گوش کردن به موزیکیم و میخواهیم بهسرعت یک نوتیفیکیشن را چک کنیم و جواب بدهیم و در این لحظات قصد نداریم دستگاه را فروش دستگاه حضور و غیاب از روی میز برداریم. دستگاه حضور و غیاب میتواند در ادارات و شرکتها و مدارس مورد استفاده قرار بگیرد و یا هر ارگان یا سازمانی که نیاز به ثبت ورود و خروج کارکنان داشته باشد میتواند از دستگاه حضور و غیاب استفاده کند . ۵- در طی جلسات هر زمان موها رشد کردند فقط با تیغ آنها را بتراشید وبه هیچ عنوان از بند، موچین و اپیلاسیون استفاده نکنید. معمولا درباره اتفاقات و تغییراتی که در محل کار پیش می آید، در جلسات صحبت می شود. چندی پیش وب سایت Gizmodo گزارشی درباره وجود باگ در دستگاههای لنوو نوشت که هک اسکنر اثر انگشت از طریق آن امکانپذیر میشد.

دستگاه حضور و غیاب چیست؟
دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس، یک سیستم الکترونیکی مبتنی بر تکنولوژی است که از راه‌های مختلف وضعیت حضور یا عدم حضور افراد را در سازمان‌ها و مکان‌های مختلف تعییین می‌کند.

عملکرد برخی از این سیستم‌های حضور و غیاب با استفاده از کارت یا کد است و به راحتی فریب می‌خورد.

اما عملکرد بسیاری از آن‌ها بر مبنای ویژگی‌های بیومتریک هر شخص است و به این راحتی‌ها نمی‌توان آن‌ها را گول زد و سرشان کلاه گذاشت!

دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی و تشخیص چهره از جمله‌ی همین دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که نمی‌توان به این راحتی‌ها فریبشان داد و سرشان کلاه گذاشت.

البته در ادامه به شما خواهیم گفت که در صورت داشتن چه شرایطی شما مجبور به خرید دستگاه‌های کارتی هستید و اگر دستگاه‌های بیومتریک را خریداری کنید، بدجوری کلاه سرتان می‌رود و باید پول زیادی را پرداخت کنید!

دستگاه حضور و غیاب چیست؟
دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس، یک سیستم الکترونیکی مبتنی بر تکنولوژی است که از راه‌های مختلف وضعیت حضور یا عدم حضور افراد را در سازمان‌ها و مکان‌های مختلف تعییین می‌کند.

عملکرد برخی از این سیستم‌های حضور و غیاب با استفاده از کارت یا کد است و به راحتی فریب می‌خورد.

اما عملکرد بسیاری از آن‌ها بر مبنای ویژگی‌های بیومتریک هر شخص است و به این راحتی‌ها نمی‌توان آن‌ها را گول زد و سرشان کلاه گذاشت!

دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی و تشخیص چهره از جمله‌ی همین دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که نمی‌توان به این راحتی‌ها فریبشان داد و سرشان کلاه گذاشت.

البته در ادامه به شما خواهیم گفت که در صورت داشتن چه شرایطی شما مجبور به خرید دستگاه‌های کارتی هستید و اگر دستگاه‌های بیومتریک را خریداری کنید، بدجوری کلاه سرتان می‌رود و باید پول زیادی را پرداخت کنید!

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نمونه لیست حضور و غیاب
چهار شنبه 25 تير 1399 ساعت 9:48 | بازدید : 198 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

 

 

بدون شک در طول سال برای افراد ممکن است مسائلی پیش بیاید که انگشت آن ها را دچار مشکل کند. دنیای پردازش اولین شرکتی بود که گارانتی 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتیبانی را ارائه نمود. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. با استفاده از اتصال مستقیم بین دوربین و سرور، می توانید در همان زمان کنترل و جمع آوری تصاویر از ۲۰ عدد دوربین مداربسته از راه دور از یک سرور. برای مثال شما می توانید برای واریز یک مبلغ کلان بدون محدودیت با همراه داشتن مدارک شناسایی به بانک مراجعه کنید. اما اگر شما هم به دنبال خرید و یافتن قیمت مناسب این تجهیزات هستید، تنها کافی است به فرشگاه وب سایت ما سر بزنید. برای این موضوع تنها کافی است با به بخش فروشگاه وب سایت مراجعه کنید و بنا به نیازی که دارید، محصول مورد نظر را خریداری فرمایید.

  • از داخل CD محصول , فایل Setup را اجرا نمایید
  • 24ماه گارانتی دستگاه
  • دنبال کردن خط دید چشم و تعیین نژاد
  • 5- شکل و ظاهر دستگاه حضور و غیاب

 

توجه داشته باشید که این کتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پایین پشتیبانی میکند. اولا که امکان تقلب کردن توی این دستگاه از دستگاه حضور و غیاب کارتی جهان گستر پارس خیلی کمتره! استفاده از اسکنر اثر انگشت باعث می شود احتمال تقلب در ثبت ساعت ورود و خروج به صفر برسد. بهره جستند که امکان هر گونه تقلب را از بین میبرد و سهولت بیشتری برای کارمندان به همراه داشت. یکی از بهترین راه ها برای تسهیل در کنترل کردن کارمندان و نظارت بر ورود و خروج آن ها استفاده از نرم افزار حضور و غیاب است. که سبب نفوذ سریع این سیستم در شناسایی تجاری و ابزار بازاریابی برنامههای دیگر شامل تعامل پیشرفته انسان و کامپیوتر، نظارت تصویری، نمایهسازی خودکار تصاویر و پایگاه دادههای ویدئویی میباشد. توجه : برای اینکه برنامه با بانک اطلاعاتی ارتباط برقرار کند از سری Sql Express فقط 2008R2 را باید روی سیستم خود داشته باشید. اسکن اثر انگشت یکی از سادهترین تکنولوژیهای بیومتریک است. این روش که در سال ۱۸۸۳ کشف شد، به عنوان روشی بسیار قابل اعتماد و در عین حال بسیار ساده شناخته می شود که در مقایسه با دیگر روش های شناسایی مشخصات بیومتریک کارآمدتر و به صرفه تر است. معمولا تصویر فرد، کارت ملی، مشخصات فردی و کاری به عنوان اطلاعات اولیه همراه با اثر انگشت به اسکنر داده می شود.

 

شاید تا ماه ها پیش استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت محدود به محیط های کاری و اداری و برای ثبت ساعت های ورود و خروج و یا استفاده در محیط های امنیتی و حفاظت شده بود. استفاده از اسکنر اثر انگشت در تمام موارد ذکر شده دقت و سرعت کار را بسیار افزایش می دهد. بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت علاوه بر ثبت و خواندن اطلاعات اثر انگشت های مختلف می توانند با استفاده از رمز ورود نیز عمل کنند. بعضی از دستگاه های کوچک برای شرکت های کوچک طراحی شده و توانایی ذخیره اطلاعات محدودی را دارند. این دستگاه با پایین آوردن خطای انسانی، می تواند تمامی جزییات لازم در مورد رفت و آمد افراد و ساعات حضور آن ها در شرکت را برای شما ثبت کند. دستگاه حضور و غیاب ZKT می تواند مجهز به تقویم و سخنگوی فارسی هم باشد تا با استفاده از تقویم هجری شمسی و اطلاع از تعطیلات رسمی، گزارش گیری کاملی از آن داشته باشید. اصفهان، سومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.

جالب است بدانید دستگاه های اسکنر اثر انگشت تنها به بافت زنده دست حساس هستند. سفارش اسکنر اثر انگشت به صورت اینترنتی می باشد. معمولا در سیستم های نوری بر روی سطح بدن از ژل استفاده می گردد. د- كمك به داوطلب خارج از ضوابط برگزاري آزمون براي پاسخ به سئوالات. اما قیمت این محصول از شرکت راد مهام فاوا در مقایسه با سایر نمونههای مشابه در بازار قیمت بسیار مناسبتری است و لذا خرید آن برای صاحبان کسب و کار مقرون به صرفه خواهد بود. روش های مختفی برای انتقال وجه وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. خوشبختانه برای ایرانیها نیز تغییراتی در این دستگاه به وجود آمده و میتواند آلارم های صوتی را به زبان فارسی پخش کند. تشخیص اثر انگشت با وجود چرخش (Rotation) 90 درجه از قابلیتهای دیگر سنسور سوپریما است. بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت دارای راه های ارتباطی مانند USB هستند. نرم افزار اکسس کنترل ویسمن در صفحه اصلی دارای سربرگ های عملیات دستگاه، اطلاعات پایه، مدیریت کاربران، مدیریت مهمان، کنترل دسترسی Virdi و تنظیمات نمایشی است.

سامانه حضور و غیاب آنلاین به منظور سهولت در امر مدیریت تردد و کارکرد پرسنل به صورت تحت وب طراحی شده است. تکنولوژی های مختلفی برای تشخیص اثر انگشت در مدل های مختلف دستگاه های اسکنر به کار می رود که میزان توانمندی و کارایی دستگاه را نشان می دهد. تعداد اطلاعاتی که دستگاه های اسکنر اثر انگشت می توانند در خود ذخیره کنند در دستگاه های مختلف متفاوت است. حتما هنگام خرید دستگاه اسکنر اثر انگشت به تعداد کارمندان اداره و میزان حافظه دستگاه دقت کنید. بعضی از مدل های اسکنر اثر انگشت برای افزایش سرعت عملکرد می توانند به طور همزمان دو یا تعداد بیشتری اثر انگشت را شناسایی کنند. امروزه پیدا کردن یک روش آسان و مطمئن برای انتقال وجه به یکی از دغدغه های بسیاری از افراد تبدیل شده. در صورتی که در شرکت یا اداره شما این مساله مهم است حتما هنگام خرید و انتخاب اسکنر به آن دقت کنید.

پیش از انتخاب اپها، آنها را در دستگاه هوشمند خود نصب کرده و اطمینان حاصل کنید که نیازهایتان را برطرف میکنند. دستگاه حضور غياب اولین مورد استخراج و انتخاب ویژگی ها و مرحله دوم طبقه بندی خصوصیات است. این دستگاه ها می توانند یکی از این ویژگی ها و یا چند تا از آن ها را همزمان داشته باشند؛ مثلا دستگاه حضور و غیاب ZKT مدل G3 قابلیت تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت را دارد. در این شرایط افراد نیازی ندارند چند دقیقه برای ثبت ساعت ورود و یا خروج خود در صف منتظر بمانند و در زمان کوتاهی می توانند وارد اداره یا شرکت خود شوند. در اینترنت شما می توانید بسیاری از برنامه های مشابه را پیدا کنید، هر کدام از آنها به نوعی متفاوت از دیگران است. یکی از تجهیزات هوشمند مورد استفاده در ادارات مختلف، اسکنر اثر انگشت است که در مدل ها و برندهای مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد. اسکنرهای اثر انگشت دارای سیستم های عامل مختلف و پردازشگرهای دقیق هستند که در ابتدا اطلاعات هر فرد با هر اثر انگشت را در خود ذخیره می کند. اسکنر اثر انگشت امکان خطا در شناسای افراد و تاریخ زمان دقیق حضور و غیاب را به صفر رسانده و در زمان نیز صرفه جویی می کند.

 

معرفی دستگاه حضور غیاب

دستگاه حضور و غياب ، دستگاهی است که برای کنترل تردد کارمندان یک سازمان از آن استفاده می‌شود.
به وسیله‌ی دستگاه حضور غیاب، ساعات ورود و خروج کارمندان ثبت می‌شود و مدیر می‌تواند وضعیت مرخصی و اضافه کار آن‌ها را کنترل کند.
علاوه بر تمامی موارد بالا، دستگاه حضور غیاب حقوق کارمندان را هم بدون هیچ اشتباه و صرف هزینه‌ی اضافی محاسبه می‌کند.
پس دستگاه حضور غیاب می‌تواند بسیار برای سازمان شما مفید باشد و منافع بسیاری را برای سازمان شما به همراه بیاورد.
حالا همین دستگاه حضور غیاب عجیب و مفید، انواع مختلفی دارد که شما بسته به نوع کاربری سازمان و به تناسب نیازتان، باید یکی از بهترین انواع آن را انتخاب کنید.
در ادامه به طور خلاصه انواع دستگاه حضور غیاب را به همراه مزایا و معایب هر کدام به شما معرفی می‌کنیم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 295
:: بازدید سال : 528
:: بازدید کلی : 2345