نمونه لیست حضور و غیاب
چهار شنبه 25 تير 1399 ساعت 9:48 | بازدید : 200 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

 

 

بدون شک در طول سال برای افراد ممکن است مسائلی پیش بیاید که انگشت آن ها را دچار مشکل کند. دنیای پردازش اولین شرکتی بود که گارانتی 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتیبانی را ارائه نمود. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. با استفاده از اتصال مستقیم بین دوربین و سرور، می توانید در همان زمان کنترل و جمع آوری تصاویر از ۲۰ عدد دوربین مداربسته از راه دور از یک سرور. برای مثال شما می توانید برای واریز یک مبلغ کلان بدون محدودیت با همراه داشتن مدارک شناسایی به بانک مراجعه کنید. اما اگر شما هم به دنبال خرید و یافتن قیمت مناسب این تجهیزات هستید، تنها کافی است به فرشگاه وب سایت ما سر بزنید. برای این موضوع تنها کافی است با به بخش فروشگاه وب سایت مراجعه کنید و بنا به نیازی که دارید، محصول مورد نظر را خریداری فرمایید.

  • از داخل CD محصول , فایل Setup را اجرا نمایید
  • 24ماه گارانتی دستگاه
  • دنبال کردن خط دید چشم و تعیین نژاد
  • 5- شکل و ظاهر دستگاه حضور و غیاب

 

توجه داشته باشید که این کتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پایین پشتیبانی میکند. اولا که امکان تقلب کردن توی این دستگاه از دستگاه حضور و غیاب کارتی جهان گستر پارس خیلی کمتره! استفاده از اسکنر اثر انگشت باعث می شود احتمال تقلب در ثبت ساعت ورود و خروج به صفر برسد. بهره جستند که امکان هر گونه تقلب را از بین میبرد و سهولت بیشتری برای کارمندان به همراه داشت. یکی از بهترین راه ها برای تسهیل در کنترل کردن کارمندان و نظارت بر ورود و خروج آن ها استفاده از نرم افزار حضور و غیاب است. که سبب نفوذ سریع این سیستم در شناسایی تجاری و ابزار بازاریابی برنامههای دیگر شامل تعامل پیشرفته انسان و کامپیوتر، نظارت تصویری، نمایهسازی خودکار تصاویر و پایگاه دادههای ویدئویی میباشد. توجه : برای اینکه برنامه با بانک اطلاعاتی ارتباط برقرار کند از سری Sql Express فقط 2008R2 را باید روی سیستم خود داشته باشید. اسکن اثر انگشت یکی از سادهترین تکنولوژیهای بیومتریک است. این روش که در سال ۱۸۸۳ کشف شد، به عنوان روشی بسیار قابل اعتماد و در عین حال بسیار ساده شناخته می شود که در مقایسه با دیگر روش های شناسایی مشخصات بیومتریک کارآمدتر و به صرفه تر است. معمولا تصویر فرد، کارت ملی، مشخصات فردی و کاری به عنوان اطلاعات اولیه همراه با اثر انگشت به اسکنر داده می شود.

 

شاید تا ماه ها پیش استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت محدود به محیط های کاری و اداری و برای ثبت ساعت های ورود و خروج و یا استفاده در محیط های امنیتی و حفاظت شده بود. استفاده از اسکنر اثر انگشت در تمام موارد ذکر شده دقت و سرعت کار را بسیار افزایش می دهد. بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت علاوه بر ثبت و خواندن اطلاعات اثر انگشت های مختلف می توانند با استفاده از رمز ورود نیز عمل کنند. بعضی از دستگاه های کوچک برای شرکت های کوچک طراحی شده و توانایی ذخیره اطلاعات محدودی را دارند. این دستگاه با پایین آوردن خطای انسانی، می تواند تمامی جزییات لازم در مورد رفت و آمد افراد و ساعات حضور آن ها در شرکت را برای شما ثبت کند. دستگاه حضور و غیاب ZKT می تواند مجهز به تقویم و سخنگوی فارسی هم باشد تا با استفاده از تقویم هجری شمسی و اطلاع از تعطیلات رسمی، گزارش گیری کاملی از آن داشته باشید. اصفهان، سومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.

جالب است بدانید دستگاه های اسکنر اثر انگشت تنها به بافت زنده دست حساس هستند. سفارش اسکنر اثر انگشت به صورت اینترنتی می باشد. معمولا در سیستم های نوری بر روی سطح بدن از ژل استفاده می گردد. د- كمك به داوطلب خارج از ضوابط برگزاري آزمون براي پاسخ به سئوالات. اما قیمت این محصول از شرکت راد مهام فاوا در مقایسه با سایر نمونههای مشابه در بازار قیمت بسیار مناسبتری است و لذا خرید آن برای صاحبان کسب و کار مقرون به صرفه خواهد بود. روش های مختفی برای انتقال وجه وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. خوشبختانه برای ایرانیها نیز تغییراتی در این دستگاه به وجود آمده و میتواند آلارم های صوتی را به زبان فارسی پخش کند. تشخیص اثر انگشت با وجود چرخش (Rotation) 90 درجه از قابلیتهای دیگر سنسور سوپریما است. بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت دارای راه های ارتباطی مانند USB هستند. نرم افزار اکسس کنترل ویسمن در صفحه اصلی دارای سربرگ های عملیات دستگاه، اطلاعات پایه، مدیریت کاربران، مدیریت مهمان، کنترل دسترسی Virdi و تنظیمات نمایشی است.

سامانه حضور و غیاب آنلاین به منظور سهولت در امر مدیریت تردد و کارکرد پرسنل به صورت تحت وب طراحی شده است. تکنولوژی های مختلفی برای تشخیص اثر انگشت در مدل های مختلف دستگاه های اسکنر به کار می رود که میزان توانمندی و کارایی دستگاه را نشان می دهد. تعداد اطلاعاتی که دستگاه های اسکنر اثر انگشت می توانند در خود ذخیره کنند در دستگاه های مختلف متفاوت است. حتما هنگام خرید دستگاه اسکنر اثر انگشت به تعداد کارمندان اداره و میزان حافظه دستگاه دقت کنید. بعضی از مدل های اسکنر اثر انگشت برای افزایش سرعت عملکرد می توانند به طور همزمان دو یا تعداد بیشتری اثر انگشت را شناسایی کنند. امروزه پیدا کردن یک روش آسان و مطمئن برای انتقال وجه به یکی از دغدغه های بسیاری از افراد تبدیل شده. در صورتی که در شرکت یا اداره شما این مساله مهم است حتما هنگام خرید و انتخاب اسکنر به آن دقت کنید.

پیش از انتخاب اپها، آنها را در دستگاه هوشمند خود نصب کرده و اطمینان حاصل کنید که نیازهایتان را برطرف میکنند. دستگاه حضور غياب اولین مورد استخراج و انتخاب ویژگی ها و مرحله دوم طبقه بندی خصوصیات است. این دستگاه ها می توانند یکی از این ویژگی ها و یا چند تا از آن ها را همزمان داشته باشند؛ مثلا دستگاه حضور و غیاب ZKT مدل G3 قابلیت تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت را دارد. در این شرایط افراد نیازی ندارند چند دقیقه برای ثبت ساعت ورود و یا خروج خود در صف منتظر بمانند و در زمان کوتاهی می توانند وارد اداره یا شرکت خود شوند. در اینترنت شما می توانید بسیاری از برنامه های مشابه را پیدا کنید، هر کدام از آنها به نوعی متفاوت از دیگران است. یکی از تجهیزات هوشمند مورد استفاده در ادارات مختلف، اسکنر اثر انگشت است که در مدل ها و برندهای مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد. اسکنرهای اثر انگشت دارای سیستم های عامل مختلف و پردازشگرهای دقیق هستند که در ابتدا اطلاعات هر فرد با هر اثر انگشت را در خود ذخیره می کند. اسکنر اثر انگشت امکان خطا در شناسای افراد و تاریخ زمان دقیق حضور و غیاب را به صفر رسانده و در زمان نیز صرفه جویی می کند.

 

معرفی دستگاه حضور غیاب

دستگاه حضور و غياب ، دستگاهی است که برای کنترل تردد کارمندان یک سازمان از آن استفاده می‌شود.
به وسیله‌ی دستگاه حضور غیاب، ساعات ورود و خروج کارمندان ثبت می‌شود و مدیر می‌تواند وضعیت مرخصی و اضافه کار آن‌ها را کنترل کند.
علاوه بر تمامی موارد بالا، دستگاه حضور غیاب حقوق کارمندان را هم بدون هیچ اشتباه و صرف هزینه‌ی اضافی محاسبه می‌کند.
پس دستگاه حضور غیاب می‌تواند بسیار برای سازمان شما مفید باشد و منافع بسیاری را برای سازمان شما به همراه بیاورد.
حالا همین دستگاه حضور غیاب عجیب و مفید، انواع مختلفی دارد که شما بسته به نوع کاربری سازمان و به تناسب نیازتان، باید یکی از بهترین انواع آن را انتخاب کنید.
در ادامه به طور خلاصه انواع دستگاه حضور غیاب را به همراه مزایا و معایب هر کدام به شما معرفی می‌کنیم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شمار قربانیان ویروس کرونا در چین از 361 تن فراتر رفت
یک شنبه 11 اسفند 1398 ساعت 15:56 | بازدید : 506 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

پکن/ خبرگزاری آناتولی

کمیسیون بهداشت ملی چین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تاکنون 361 نفر در سراسر این کشور به علت ابتلا به ویروس کرونا (2019-nVoC) جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس این بیانیه، تعداد افراد مبتلا به این ویروس نیز به 17 هزار و 205 نفر افزایش یافته است.

تاکنون در ژاپن، تایلند، سنگاپور، کره جنوبی و استرالیا نیز به ترتیب، 19 و 16 و 12 و 9 مورد ثبت شده است.

همچنین در مالزی، آمریکا، آلمان، فرانسه، ویتنام، امارات متحده عربی، کانادا، انگلستان، روسیه کرونا ، هند و ایتالیا به ترتیب 8 و 9 و 10 و 6 و 6 و 5 و 4 و 2 و 2 و 2 مورد دیگر نیز مشاهده شده است.

یک مورد در هر یک از کشورهای نپال، کامبوج، سریلانکا، فیلیپین، فنلاند، اسپانیا و سوئد مشاهده شده است.

صبح امروز سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مرکز ایران نیز از بستری شدن یکی از کارکنان فرودگاه این شهر با علائم تب و سرفه به عنوان مشکوک به ابتلاء به بیماری کرونا در بیمارستان فارابی خبر داد. پیشتر مقامات دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز از بستری شدن دو مورد مشکوک در بیمارستان این شهر خبر داده بودند.

گفتنی است این ویروس برای اولین بار در 12 دسامبر در ووهان شناسایی شد. کمیسیون بهداشت و درمان شهرداری ووهان در 31 دسامبر، اعلام کرد که 27 نفر دیگر که با بازار غذاهای دریایی شهر در ارتباط بودند، به این "بیماری مرموز" مبتلا شده و این بازار بسته شده است.

ویروس کرونا در بیشتر شهرهای چین مشاهده شد. دولت چین به منظور پیشگیری از گسترش آن حمل و نقل عمومی در 13 شهر را موقتا متوقف کرد.

همچنین تعداد زیادی از مراکز توریستی مانند اماکن تاریخی و موزه‌ها در پکن نیز به روی گردشگران بسته شده است. وزارت دارایی چین پیشتر اعلام کرد که 144 میلیون دلار برای پیشگیری از شیوع این ویروس اختصاص داده است.

- ویروس کرونا

علائم این ویروس 80 درصد شبیه به سندرم حاد تنفسی «سارس» بوده و از طریق سرفه و عطسه به دیگران سرایت می کند. در حالی که اولین علائم ویروس کرونا به تب بالا، گلودرد سرفه، تنگی نفس و اسهال ظاهر می شود، در مراحل بعدی باعث ذات الریه و نارسایی کلیه شده و در نهایت ممکن است منجر به مرگ فرد شود.

واکسنی برای این ویروس تاکنون وجود ندارد و تنها راه نجات از آن تشخیص زودهنگام و درمان بیمار در قرنطینه است. مقامات چینی از شهروندان این کشور خواسته‌اند از حضور در اماکن شلوغ و عمومی خودداری کنند. این ویروس از طریق مسافران به خارج از چین نیز سرایت کرده و نگرانی‌هایی را در سراسر جهان ایجاد کرده‌ است.

منبع: آنادولو ایجنسی

|
امتیاز مطلب : 390
|
تعداد امتیازدهندگان : 126
|
مجموع امتیاز : 126


ساعت هوشمند مدل A1 وی سریز
شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 13:2 | بازدید : 498 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دوم اینکه این کارت جهت نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. این LCD در سالن مدارس و یا اتاق معاونین قابل نصب می باشد. همچنین از یژگی های تک و منحصربفرد نرم افزار حضور و غیاب توانا این است که هر دانش آموز با زدن کارت خود می تواند تصویر و نام و نام خانوادگی خود را بر روی LCD مدرسه مشاهده نماید. تمامی نرم افزار و سخت افزارهای مورد استفاده در نصب و راه اندازی پروژه هوشمندسازی مدارس توانا از محصولات خود شرکت طرح اندیشان می باشد و هیچگونه وابستگی به سایر شرکت های همکار ندارد. به عنوان مثال بر خلاف سایر نرم افزارهای هوشمندسازی موجود در بازار به دلیل این وابستگی ، در ارائه سیستم کاملاً هوشمند و اتوماتیک حضور و غیاب تا به اکنون دچار هیچگونه مشکل و یا شکستی نگردیده است. همان طور که احتمالا تا به اینجای آموزش متوجه شدید هر تکنیکی دارای مزایا و معایبی است. با وجود این ساعت هوشمند مدل A1 معایبی دارد که شاید بتوان از مهمترین این عیب ها، سنسور گام شمار ضعیف را نام برد. دستگاه حضور و غیاب پانچی از ساده ترین و اولین دستگاه های حضور و غیاب به شمار می روند.



    1. برای انگشت دوم نیر مرحله قبل را تکرار نمایید



    1. امکان خرابی دستگاه



    1. قابلیت حفظ اطلاعات دستگاه در صورت قطع برق و باطری



    1. نمایش زنده وضعیت حضور و غیاب



    1. امکان ارتباط با سایر برنامه های شرکت




برای کنترل تردد و مدیریت ورود و خروج این افراد در گذشته و قبل از ایجاد سیستم های کنترل تردد هوشمند افرادی به عنوان نگهبان و یا حراست وظیفه ثبت و کنترل ورود و خروج پرسنل را بر عهده داشتند. به دلیل عدم تشکیل اثر انگشت در افراد زیر 15 سال و بنابراین عدم تشخیص توسط دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ، برای دانش آموزان ابتدایی تنها می توان از دستگاه حضور و غیاب کارتی استفاده نمود. قابلیت های متنوع نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را در جدول زیر ملاحظه کرده و با نسخه های پیشرفته تر مقایسه نمایید . وجود ندارد.مهمترین ملاکی که برای انتخاب این روش های شناسایی وجود دارد نوع مکانی است که این دستگاه کنترل تردد قرار است در آنجا مورد استفاده قرار گیرد. آیفونx برای بازکردن قفل گوشی از سیستم تشخیص چهره استفاده میکند. دستگاههای اکسس کنترل دارای سنسور اثرانگشت , تشخیص چهره و کارتی بوده و به صورت رومیزی و دیواری قابل استفاده می باشند. گزارشات کارتزنی و زمان و تاریخ رفت و آمد دانش آموزان در هر زمانی توسط مدیریت سیستم قابل دریافت می باشد.

از طرفی در مدارس نیز ، نظارت و کنترل سخت و پرزحمت بر رفت و آمد دانش آموزان به ویژه در حجم بالا ، از معضلاتی است که معاونین را همیشه درگیر می نماید. بنابراین با توجه به نرم افزار و سخت افزار به کار رفته در این سیستم مدیران می توانند خاطر جمع باشند که هیچ گونه اشکال و یا ترافیکی بوجود نخواهد آمد. بسیار بالاست و از دقت بیشتری برخوردار می باشد که این امر از بوجود امدن ترافیک جلوگیری می نماید. تجهیزات پارکینگ ضروری زیادی جلوگیری نمایید وهمچنین تجربه خوبی برای مشتریان پارکینگ خود فراهم نمایید. همچنین طراحی زیرکانه و زیبای این کارت ها ، می تواند تحریک و مبلغی مؤثر برای مدارس شما برای آشنایان و دوستان والدین دانش آموزان باشد. برای صاحبان پارکینگ ها انها مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای چرخاندن و نگهداری وحفظ امنیت پارگینگ به کارمندان پارکینگ میباشند. زیرا امنیت بالاتر و اطمینان بیشتری را برای مدیران فراهم میکردند. شرح کاربری: با استفاده از این دستگاه با کاربری های (ساعت حضور و غیاب و سیستم کنترل تردد وآیفون) می توان با هزینه پایین، به امنیت مطلوب دست یافت.

خرید ساعت مچی؛ از آن دست اقداماتی است که باید با دقت ویژه ای انجام شود. با استفاده از گیت های تشخیص چهره زمان مصرفی از 4 الی 5 ثانیه، به 0.7 ثانیه کاهش پیدا خواهد کرد. قابلیت فیس کپچر تنها توانایی تشخیص صورت افراد را دارد و امکان تشخیص میان چهره افراد مختلف در آن وجود ندارد. به طور طبیعی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل مدت زمان لازم جهت شناسایی اثر انگشت افراد سرعت کمتری نسبت به حالت کارتی دستگاه دارد. این دستگاه حضورغیاب با الگوریتم تشخیص اثر انگشت پیشرفته جهت تشخیص سریع اثر انگشت در کمترین زمان و کمترین خطای ممکن می باشد. بازه کاری استراحت جز بازه های کاری موظفی، اضافه کاری، اضافه کار اجباری نبوده ولی هرگونه حضور در این محدوده، طبق قوانین و درخواست های ارائه شده محاسبه خواهد شد. یکی دیگر از مشکلات اکثر مدارس عدم استفاده از اینترنت طبق مصوب آموزش و پرورش می باشد. بهترین روش برای نگهداری این اطلاعات استفاده از کامپیوتر و روشهای جدید و دستگاههای حضور و غیاب و نرم افزار های خاص آن می باشد .


|
امتیاز مطلب : 412
|
تعداد امتیازدهندگان : 138
|
مجموع امتیاز : 138


آموزش ثبت ورود و خروج کالا به کمک سریال
شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 11:18 | بازدید : 493 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

آمازون معتقد است ضریب خطای سیستم تشخیص چهره ۵ درصد است و روی صحت نتایج ۹۵ درصدی میتوان اعتماد کرد. البته گفتنی است که امروزه الگوریتم های تشخیص چهره بسیار پیشرفت کرده اند و مانند دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نیز به سختی فریب می­ خورد و بسیار قابل اعتماد است. عملكرد دستگاه كارت خوان بدون تماس به اين صورت است كه هنگامی كه كارت RFID ثبت شده در سيستم و متناظر با كاربر در مقابل دستگاه قرار می گيرد، كاربر شناسايی خواهد شد. در اين قسمت به برخی از نكات كليدی كه شما را در انتخاب دستگاه حضور و غياب متناسب با نيازهايتان كمك خواهد كرد، اشاره خواهد شد. در نتیجه امکان ارائهی خدمات توسط شرکت وجود ندارد و اگر عملکرد دستگاه با مشکل رو به رو شود؛ دستگاه عملا بیاستفاده خواهد شد. باطری داخلی قوی با مدت زمان کارکرد بالا امکان ثبت اثرانگشت و کارت را برای پرسنل مجموعه در شرایط مختلف جوی فراهم می آورد. این پکیج حضوروغیاب شامل سخت افزار همراه با نرم افزار رایگان است که بمنظور حضوروغیاب مجموعه های کوچک (زیر ۲۰ نفر) بسیار کاربردی و مقرون به صرفه می¬باشد. دستگاه حضور و غیاب دستگاهی بسیار کاربردی و راحت برای استفاده در موسسات و شرکت هایی با تعداد بیشمار کارمند است. سنسور استفاده شده در برخی از دستگاه حضور و غیاب از نوع نوری (Optical) و مدل suprema sfm3520 می باشد.

با استفاده از دستگاه کنترل تردد به عنوان تنها ابزار ثبت حضور و غیاب، کارمندان برای همیشه از همراه داشتن کارت و حفظ کلمه عبور رها میشوند و در دراز مدت موجبات افزایش کارایی کارمندان را فراهم میکند. ما در این مقاله قصد داریم هرکدام از این دستگاههای حضور و غیاب را به طور خلاصه به شما معرفی کنیم و گوشهای از ویژگیهای هر کدام را به شما ارائه دهیم. جالب است بدانید که دستگاه حضور و غیاب و کنترل دسترسی ZK Fk 900 قابلیت اتصال به شبکهای و مشاهده اطلاعات به صورت آنلاین را دارد و میتوان اطلاعات آن را به کمک پورت usb انتقال داد. به گفته هالورسن، همه این بررسیها با استفاده از نرمافزار آمازون رکوگنیشن، در 24 ساعت قابل بررسی بودهاند و ماموران در صورت در اختیار داشتن این نرمافزار میتوانستند به راحتی چهره پادوک را در میان تعداد بیشماری فیلم شناسایی کنند. از یک دوربین 3.1 مگاپیکسلی برای گرفتن و اسکن تصاویر در این دستگاه استفاده شده که به نوعی آن را به یک دستگاه پیشرفته تبدیل کرده است. اسمیت به نقش سازمانهای فناوری در کاهش ریسک انحراف فناوری تشخیص چهره اشاره میکند و برای جلوگیری از نقض حقوق اولیهی انسانها، درنظر گرفتن و اعمال راهبردهای اخلاقی را ضروری میداند. نرم افزار حسابداری محک این امکان را به شما میدهد تا کالاهایتان را به صورت سریالی در سیستم ثبت و آنها را به فروش برسانید .

انرژی مصرفی این دستگاه از آداپتور برق 9 ولت 1 آمپر تأمین میشود و فاقد باتری است؛ پیشنهاد میشود یک برق اضطراری برای این محصول در نظر بگیرید تا در صورت قطعی برق، با مشکل تردد کارکنان مواجه نشوید. دارا بودن شبکه فروش جهانی در بیش از ۱۳۳ کشور دنیا و فروش محصولات خود به ۵۰ شرکت امنیتی برتر جهان باعث شده است که برند Supremaبه عنوان یکی از برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در جهان شناخته شود. برند Suprema یک شرکت مشهور در حال رشد است که در حال حاضر به عنوان یکی از متخصصین شیوههای استفاده از اطلاعات بیومتریک برای تشخیص هویت شناخته میشود. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل T21F افق فرا ویژن ، شما را در کنترل هر چه بهتر پرسنل یاری میکند. با توجه به توضیحات بالا، هرکسی که بتواند یک کپی از اثر انگشت فرد مورد نظر داشته باشد قادر به هک کردن دستگاه حضور و غیاب خواهد بود. سیستم حضور و غیاب برای نظارت و مانیتور کردن ساعات کاری، مرخصی ها، مأموریت ها و همه امور زمانی پرسنل است.



    • ارتباط از طريق پورت سريال يا پورت شبكه



    • آموزش Adaboost



    • امکان تعریف تعطیلات داخلی و رسمی برای شما وجود دارد



    • دارای پورت ارتباطی (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit



    • تگ های مجاز : -




هیچ گاه نگرانی برای گم کردن ندارید: بسیاری از شرکت ها هنوز هم از کارت ها برای ثبت زمان ورود کارمندان استفاده می کنند. بهترین دستگاه حضور و غیاب برای سازمان های امنیتی، نظامی و دیگر سازمان های مهم که از دستگاه انتظاراتی بیش از ثبت ورود و خروج با کارت دارند، دستگاه های بیومتریک دارای تشخیص دوگانه اثر انگشت و تشخیص چهره هستند. در سایر سیستمهای حضور و غیاب ممکن است گذرواژه یا کلمهی عبور خود را فراموش کنید، اما در سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی، شما همیشه برای ورود اجزای بیومتریک خود (اثر انگشت) را به همراه دارید. ما در این مقاله سعی میکنیم مقایسه ای را بین دو نوع از معروفترین ساعت حضور و غیاب انجام دهیم؛ از قابلیتها و ویژگیهای آنها بگوییم تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و دستگاه مناسب سازمان خود را پیدا کنید. در صورتی که در دیگر دستگاههای حضور و غیاب دیگر ممکن است بتوانید گذرواژه و الگو را حدس بزنید. اسکنر اثرانگشت در T21F سرعت عمل و دقت بالایی دارد و از سوی دیگر ضریب خطای آن بسیار پایین است. امنیت و دقت این دستگاه بسیار بالاست و به دلایل امنیتی، حضور و غیاب کارکنان در مراکز نظامی و امنیتی با این دستگاه انجام میشود.


|
امتیاز مطلب : 382
|
تعداد امتیازدهندگان : 129
|
مجموع امتیاز : 129


دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثرانگشت و کارت ZK G3
پنج شنبه 8 اسفند 1398 ساعت 11:29 | بازدید : 473 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

گاهی پیش می آید که پرسنل به هر دلیلی ورود و خروج خود را در دستگاه ثبت نکرده باشند. با بزرگتر شدن مجموعه و افزایش تعداد پرسنل، کنترل آنها دشوار تر می شود و برای این منظور راه کار مناسب با شرایط پیش رو لازم و ضروری امی باشد. دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی، یکی از انواع دستگاه های حضور و غیابه که نه به گرونی و پیشرفتگی دستگاه کنترل تردد تشخیص عنبیه و تشخیص چهرست؛ نه به سادگی و پیش پا افتادگی دستگاه حضور و غیاب کارتی. این دستگاه تشخیص چهره مانند بقیه دستگاه های تشخیص چهره تولید جهان گستر، قابلیت کنترل راه بند و درب های برقی را دارد. پوست بدن مشخصه انعکاسی یکتا برای خود دارد و امضای چهره در این طیف باند کمتر متغیر است. متاسفانه سارقان همیشه راه حلی برای باز کردن قفل آویزها پیدا میکنند اما قفل اثرانگشتی شیائومی، هر گونه مسیر نفوذ سارقان را سد کرده است.

در این دستگاه حضور و غیاب پس از وارد کردن کد پرسنلی از روی کیبورد دستگاه انگشت را بر روی سنسور قرار داده تا در صورت تطابق با نمونه موجود قبلی از آن شماره کد ساعت تردد ثبت شود. یکسری عکس چهره به الگوریتم داده میشود و الگوریتم - پس از طی کردن چندین دور - یاد میگیرد که چگونه چهرهها را شناسایی کند. تصویر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش، نشان داده خواهد شد که این امر به کاربران نشان خواهد داد که کجا انگشتشان را برای اثر انگشت قرار بدهند. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت و موجودی دستگاه حضور و غیاب کارا 2000 با ما تماس بگیرید. آیا در حال حاضر تطبیق اثر انگشت با پایگاه داده ثبت احوال صورت می گیرد یا اثر انگشت اخذ شده در سرورهای سازمان ذخیره می شود؟ سرعت اخذ اثر انگشت دستگاه مورد نظر مطلوب است یا خیر؟ کیفیت اثر انگشت اخذ شده در صورت خیس بودن یا چرب بودن یا لکه دار بودن انگشت چگونه است؟ مصالح کشور و تثبیت مالکیت اراضی در گرو این قانون است که فقط یک ماده اش به ما مربوط است . حال پس ازش ناسا ی یا ولیه ، فرد درهنگام ورود انگشت خود را به دستگاه نزدیک کرده و دستگاه اثر انگشتر اباا ثرا نگشت ثبت شده در پایگاه داده ، مطابقت میدهد .

قفل هوشمند اثر انگشتی شیائومی مدل UODI پیرو گواهی IPX2 بوده که مقاومت در برابر پاشش قطرات آب را ارائه میدهد. قابلیتی که به کاربر امکان میدهد تنها با لمس یک دکمه، دستگاه را باز کرده و آنرا برای کار و تماس آماده کند. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما مي دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طي چند ثانيه انجام خواهد شد. شما ، قانون را تصویب شده بدان ! حسگر اثر انگشت این روزها دیگر قابلیتی نیست که تنها در پرچمداران یافت شود، ممکن است حتی گوشی میانرده شما با قیمتی معقول نیز به چنین ابزاری مجهز باشد. در یک نگاه، ظاهر U شکل این قفل تفاوت چندانی با نمونههای فولادی ندارد. نمایشگر رنگی و لمسی دستگاه علاوه بر اینکه عکس و نام کارکنان را در هنگام احراز هویت نمایش می دهد، می تواند به منظور نمایش پیام های شخصی، عمومی و اسلاید نیز مورد استفاده قرار گیرد. لیزر دایود برای انواع رنگ پوست ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فناوری به شناسایی مجرمها و قربانیها کمک میکند، برای مثال میتوان به پلیس ولز جنوبی در بریتانیا اشاره کرد که سال گذشته از این فناوری استفاده کرد. تنها در چند سال گذشته به علت لایحه مراقبت های مقرون به صرفه و فشارهای مالی و تاکید بر بهبود بهره وری در کار این میزان افزایش یافته است. دمای صورت و بدن مقدار یکتایی دارد و بین ۳۵٫۵ درجه سانتی گراد تا ۳۷٫۵ درجه سانتی گراد متغیر است که نوعی امضای حرارتی را بوجود می آورد.



    • 1- هک اسکنر اثر انگشت به وسیله شاه کلید



    • 28 نوامبر 2019



    • تعریف گرو هها و رشته های تحصیلی متفاوت



    • انتقال موجودی انبار به سال آینده بصورت خودکار




2. 1. موظفی: محدوده موظفی نشان می دهد که پرسنل در چه محدوده ای از شبانه روز ملزم به حضور در سازمان بوده و به ازای مقدار حضور در محدوده موظفی حقوق دریافت خواهد نمود. که انشالله شورای نگهبان نیز از مفید بودن پروژه های نوین سازمان ثبت در ارائه خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و کمک به استحکام حقوق مالکیت نهادهای دولتی قانع گردد. تهیه ipstatic از ارائه دهنده سرویس اینترنتی مجموعه است. اگر میخواهید یک قفل آویز کوچک با سطح امنیتی بالا داشته باشید، این محصول شیائومی پاسخ قابل قبولی برای این انتظار شما ارائه خواهد داد. کمپانی شیائومی که از هوشمند سازی قفل آویزها نیز غافل نمانده و با رونمایی از قفل هوشمند شیائومی، قدم مثبتی در حوزه امنیت برداشته است. دستگاه حضور و غیاب یک ترمینال است که افراد با استفاده از آن ورود و خروج خود را ثبت می کنند. شرح کاربری: با استفاده از این دستگاه با کاربری های (ساعت حضور و غیاب و سیستم کنترل تردد وآیفون) می توان با هزینه پایین ، به امنیت مطلوب دست یافت. لپ تاپ مجهز به این فناوری، با استفاده از یک سخت افزار و یک نرم افزار خاص، انگشت یا انگشتان دست شما را اسکن نموده و در حافظه خود ذخیره می کند.

قفل هوشمند اثر انگشتی شیائومی مدل UODI قابلیت ذخیره حداکثر دو اثر انگشت administrator خواهد داشت. برگ برنده این قفل (Xiaomi Uodi Smart fingerprint lock) نسبت به دیگر قفل های سنتی، در یک دایره کوچک به به قطر 11 میلی متر قرار گرفته است. همانطور که از ظاهر دستگاه مشخص است این دستگاه فاقد سنسور اثر انگشت می باشد و حضور و غیاب پرسنل را از روی چهره یا کارت ثبت می کند. این دستگاه ورود خروج پرسنل را از روی چهره ، ثبت می کند و علاوه بر آن دارای کارتخوان نیز می باشد که می توان از هر دو بصورت همزمان استفاده کرد. دارای خصوصیت تصویر اثر انگشت زنده(LFD) می باشد. اگر میخواهید تشخیص سریعی در ویدئوهای زنده خود داشته باشید پیشنهاد میکنیم از روش HoG استفاده کنید. اثر انگشت ثبت شده می تواند بر روی کارت هوشمند(که توسط کاربر حمل می شود)ذخیره شود تا با اثر انگشت زنده ای که در زمان تشخیص هویت توسط اسکنر اثر انگشت گرفته شده مقایسه(match)شود. سنسوری که در این مدل دستگاه حضور و غیاب به کار رفته است از نوع سنسور نوری ضد خش می باشد که سرعت شناسایی آن در کمتر از ۰٫۵ ثانیه تردد را ثبت و ذخیره می کند. انتخاب نوع دستگاه حضور و غیاب بستگی به سلیقه مدیران شرکت ها دارد.


|
امتیاز مطلب : 427
|
تعداد امتیازدهندگان : 133
|
مجموع امتیاز : 133


اثبات صحت اطلاعات کارکرد وحضور وغیاب کارمندان
سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 13:56 | بازدید : 709 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در کنار دوربین جلوی گوشی ها، مخصوصا آنها که اسکنر چشم و صورت دارند، یک دوربین مادون قرمز یا فروسرخ وجود دارد. حالت سوم: برای سازمـان های که چندين درب ورود و خروج دارند، فينگر اول برای ورود و فينگــر دوم برای خروج عمل مي نمايد. یک سیستم می تواند در حالت دو بعدی ابعاد اجزای مختلف صورت را تشخیص و تطابق دهد، اما در مورد مثلا طول بینی و سایر برجستگی ها و فرورفتگی ها نمی تواند چیزی بگوید. ما به شما پیشنهاد می کنیم تا فایل اکسل تهیه شده توسط ما را که با قیمت بسیار ناچیزی در اختیار همگان قرار گرفته را خریداری نموده و از مزایای استفاده از آن بهره مند شوید . به همین خاطر لیست بیست قصد دارد تا در این مطلب کمی در خصوص نکات مهم برای خرید یک کدام از این دستگاه های پیشرفته بپردازد؛ با ما همراه باشید. همانطور که ذکر شد د ی دیم که ه کد ست گاه حضور و غیاب امری غیرممکن نیست ومی توان با استفاده از کمی جدیت آنرا ه کنم و د . اما به عقیده من اگر به دنبال امنیت ویژه هستید، هیچگاه از این روش های بیومتریک برای احراز هویت و دسترسی به اطلاعات خود به تنهایی نباید استفاده کنید. روشهای مختلفی برای تشخیص هویت در بیومتریک وجود دارد که هر یک با توجه به دقت و کارایی مورد استفاده قرار میگیرند. نور: همانطور که گفتیم، کمبود نور مخل دوربین تشخیص چهره هست، هرچند که از دوربین IR هم استفاده شود. از دیر باز انسان برای بقا، نیاز به تشخیص دوست از دشمن داشتهاست و تشخیص هویت برای وی امری حیاتی بوده و هست، لذا امروزه سعی در مکانیزهسازی سیستمهای شناسایی یا تشخیص هویت شدهاست.


|
امتیاز مطلب : 417
|
تعداد امتیازدهندگان : 138
|
مجموع امتیاز : 138


نظم تمدن غرب نامشروع است / کارت ساعتزنی کسی را برای زندگی جهادی تربیت
سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 13:24 | بازدید : 828 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

کد به دست آمده از هر یک از لینکها را باید در ویرایشگر متن قرار داد و فایل را مطابق با اسامی بیان شده در بالا ذخیرهسازی کرد. بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به دو صورت ((فقط تشخیص چهره - کارت )) و (( تشخیص چهره - کارت - اثر انگشت - کد)) می باشد. تغییر ناپذیری : نقشهای اثر انگشت تغییر ناپذیر است . نوعی راهبند اهرمی هستند که برخی از کمپانی های سازنده برای تغییر در اندازه بوم شان استفاده می کنند. امروزه پویایی محیط و نیروی کار به طور متدوام در حال تغییر و تحول است. کاربر گرامی، شما در حال مشاهده لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم هستید. سیستم مدیریت حضور و غیاب و سیستم کنترل دسترسی RAMS با عملکردی جامع مانند مدیریت کاربران، مدیریت دستگاه ،مدیریت حضور و غیاب و مدیریت کنترل دسترسی و سایز عملکردها همواره در حال ارتقا و به روزرسانی و پیشرفت بوده است.

شکایت کردن از زمان هدر رفته و فرصت های از دست رفته در گذشته، بی فایده است. بعضی از اسکنرهای بیومتریک اثرانگشت، پدهایکوچکی هستند، که کاربر آنرا بر روی یک یا چند نقطه از انگشتان به منظور اسکن شدن، قرار میدهد. حلقهها و برآمدگیها در پوست انگشتانتان مشابه سن شما باقی میماند، آنها یک روش دائمی برای تعیین هویت هستند و به عنوان یکی از انواع شواهد برای جرم شناسان، به منظور شناسایی عاملان جنایات بکاربرده میشوند. این تکنولوژیها میتواند برای اهداف مختلف، از امنیت اطلاعات مالی و کامپیوترها، به منظور شناسایی مظنونان از شواهد بجا مانده در صحنه جرم بکارگرفته شوند. این دستگاه دارای سرعت و دقت بسیار بالایی در شناسایی و ثبت اثر انگشت است و برای جاهایی که تردد (ورود و خروج) بسیار بالاست به خوبی کار می کند. انتخاب بهترین ابزار ثبت تردد به عوامل مختلفی بستگی دارد . ثبت انواع تردد شامل ماموريت و مرخصي: اين حالات تردد، قابليت انتخاب داشته و بصورت صوتي و شفاف به پرسنل اعلام مي گردد. این روش یکی از ساده ترین روش ها برای کنترل تردد کارمندان می باشد.

همانطور که اشاره شد قیمت دستگاه حضور و غیاب کارتی ارزان تر است، کار با این دستگاه ساده تر از انواع دیگر می باشد و استفاده از آن برای محیط های کارگاهی و اداری توصیه می شود. همه اینها از پناهیان شخصیتی غیره ساده (بخوانید پیچیده) ساخته است که منجر به سخت شدن فهم «حرف حساب» این شخصیت مذهبی-سیاسی شده است. نکته قابل توجه اینکه به دلیل بلند بودن طول اهرم یا بوم، ممکن است در برابر باد های شدید دچار تنش پیچشی (سخت ترین نوع تنش) در قسمت پایه شود، بنابراین نصب راهبند باید با دقت فراوان انجام گردد. تعیین توالی DNA، ممکن است تکنولوژی بیومتریک نهایی باشد. با وجود اینکه، آنالیز DNA به امری عادی در تحقیقات جنایی تبدیل شده است، کاربرد قابل توجهی آن در سیستمهای امنیتی بیومتریک با توجه به هزینه و زمان مورد نیاز برای مقایسه توالی نمونه DNA، یافت نشده است. آزمایش Welsh یک چالش دیگر هم برای سیستمهای تشخیص چهره شناسایی کرد و آن هم افرادی هستند که شبیه افراد زیادی به نظر میرسند.

  1. تعمیر وای فای داخلی دستگاه های حضور و غیاب
  2. تلفن : ۸۱۰۲۲۰۰۰-۰۲۱
  3. امکان ارسال پیامک ورود و خروج کاربران برای مدیر
  4. 3 اینچ رنگی
  5. 1 - ویژگی های هار ( Haar Features )
  6. امکان محاسبه اضافه کار اول وقت
  7. برگشت هزینه دستگاه پس از صدو بیست روز (با ۱۰ نفر پرسنل)

مکانیزم شناسایی در این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره فاصله دو چشم بوده و در صورتی که پرسنل آقا ریش یا کلاه داشته باشن و پرسنل خانم آرایش غلیظ به راحتی تشخیص را انجام می دهد. شناسایی هویت افراد با استفاده از تصاویر چهره نیاز به همکاری فرد ندارد، به همین دلیل این روش، از نظر امنیتی بسیار مناسب است. با وجود تعداد زیاد دستگاه های حضور و غیاب در بازار و رنج قیمتی متنوع ، انتخاب دستگاه مورد نظر که برای کسب و کار شما مناسب باشد سخت خواهد بود. همین امر باعث شده که انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان در بازار موجود باشد.برخی از کامپیوترها مجهز به دستگاهی هستند که نوک انگشت یک شخص را برای تعیین هویت فرد، اسکن میکند. اگرچه دمنوش گیاه پنج انگشت در افزایش تولید شیر مادر مؤثر است، اما زنان شیرده باید این گیاه دارویی را در مقادیر کم مصرف کنند. دسترسی: نرم افزار حضور غیاب کسرا با داشتن نسخه موبایل دسترسی آسان به پرسنل در هر مکان و زمان را فراهم می نماید.

اگر تعداد پرسنل شما کم است و دارای محیط کاری اداری هستید و امکان مدیریت ورود و خروج کارکنان آسان است، کارتخوان و یا سنسور اثر انگشت گزینه به صرفه و مناسبی است و جوابگوی کارتان خواهد بود. به همراه بیشتر دستگاههای حضور و غیاب ، یک نرم افزار حضور و غیاب رایگان ارائه می گردد که جوابگوی نیاز بیشتر کسب و کارهای کوچک خواهد بود و نیازی به تقبل هزینه بیشتر برای نرم افزار پیشرفته نمی باشد. در اینجا نیز نیازی نیست که همه ابزارهای انتقال داده را در کنار هم داشته باشید. در این پست می خواهیم در مورد آشنایی با یک دستگاه حضور و غیاب ارزان برای کسانی که قصد خرید دارند مواردی را توضیح دهیم. علاوه بر مواردی که در بالا اشاره شد؛ ویژگی ها و امکانات دیگری هم وجود دارد که می تواند مقایسه بین این دو برند معروف را آسانتر کند. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند.


|
امتیاز مطلب : 515
|
تعداد امتیازدهندگان : 172
|
مجموع امتیاز : 172


قیمت دستگاه حضور و غیاب
دو شنبه 5 اسفند 1398 ساعت 12:38 | بازدید : 540 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

4- با يكنواخت بودن ميزان رطوبت گندم تنظيم والسها راحتتر بوده و كمتر احتياج به دستكاري و تنظيم مكرر دارند. نمزن اتوماتيك مقدار آب لازمه جهت رسيدن به رطوبت دلخواه را بصورت تمام اتوماتيك تنظيم مينمايد. درصورتی که ارتباط بین دستگاه و نرم افزار بصورت آنلاین باشد. 5- با ثابت بودن ميزان رطوبت گندم ميتوان با حداكثر باردهي در والسها بدون ترس از گرفتگي و توقف با حداكثر ظرفيت بصورت ثابت و مداوم توليد كرد. 6- جلوگيري از احتمال پايين بودن رطوبت گندم كه باعث تيره شدن آرد استحصالي شده و همچنين در اثر آن استهلاك غلتكهاي والس بيشتر ميشود. با توجه به كم بودن رطوبت اوليه در گندم مصرفي كارخانجات آرد بايد جهت مشروط كردن به گندم نم زده شود. 3-جلوگيري از افزايش بيش از حد رطوبت در گندم كه باعث افت ظرفيت، گرفتگي در الكها و در نهايت توقف در توليد ميشود. 2-جلوگيري از ريزش بيش از حد آب به داخل سيلوهاي خواب كه باعث آلودگي و گرفتگي خروجي سيلوها ميشود.

به اين برچسبها مجهز شوند، اطلاعات آنها در هر لحظه قابل دسترسي است و در صورت تغيير در تعميرگاهها، اطلاعات آن به روز ميشود. مواردی که در ادامه به شرح آنها میپردازیم، احتمالا مشکل پیش رویتان را حل میکنند و عملکرد اسکنر انگشت دستگاهتان را به حالت نرمال باز میگردانند. به منظور انتقال اطلاعات در اين حالت دستگاه از طريق کابل شبکه LAN به سرور و يا کامپيوتر به صورت موقت متصل مي شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخليه مي شود. به منظور انتقال اطلاعات در اين حالت دستگاه از طريق کابل شبکه (Lan / Wireless Lan) به سرور و يا کامپيوتر به صورت موقت متصل مي شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخليه مي شود. همچنين امکان اتصال موقت دستگاه به کامپيوتر از طريق پورتهاي RS232 ، RS485 ، USB و يا انتقال اطلاعات به وسيله USB Flash Memory وجود دارد. پزشكان اعلام كردهاند كه پس از انتقال اين خانم 59 ساله به بيمارستان بدن وي سرد شده بود و 24 ساعت طول كشيد تا دوباره گرم شود.

بعد از انجام عمليات احيا، قلب اين خانم باز هم از كار افتاد. قلب "توماس" در حدود ساعت 1 و سي دقيقه بامداد شنبه از كار افتاد و پزشكان متوجه شدند كه ديگر ضرباني ندارد. ظرفیت بالای جافظه که میتواند تا یک ملیون تردد را در حافظه خود ذخیره سازی نماید . همچنین این دستگاه حضور غیاب دارای ظرفیت حافظه بالایی بوده که امکان ذخیره سازی مقدار زیادی از دادهها را فراهم مینماید. در هنگام قطع جريان برق ، باطري قابل شارژ تا حدود 5 ساعت امکان استفاده از دستگاه را فراهم مي کند. در این نرم افزار امکان تغییر الگوی کاری یک یا چند فرد/ گروه کاری به صورت دائم یا موقت فراهم شده است. § ترتیبات کاری انعطاف پذیر: بر اساس گزارشی از WorldatWork، بیش از 75 درصد از شرکت های آمریکای شمالی FWA ها را به عنوان یک مزیت رقابتی برای کارکنان خود ارائه می دهند. یک سامانهی منعطف گزارشاتی پیش ساخته را ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد تا گزارشات اختصاصی خود را بر اساس نیازتان بنویسید. اين محصول بنا بر درخواست مشتري به همراه دستگاه ارائه مي شود. اين محصول بنا به درخواست مشتري به همراه دستگاه ارائه مي شود. تشخیص چهره حوزهای با کاربری روزافزون در زندگی روزمره ما به شمار میرود و از فناوری تشخیص چهره در گوشی هوشمند و همچنین اپلیکیشنهای همراه استفادههای زیادی میشود. 2 سخنگوی … به همراه باطری UPS (با توان 6 تا 8 ساعت در زمان قطع برق).



    • کاهش هشدار های نادرست



    • 8 روز پیش



    • 18دستگاه حضور و غیاب مدل UF100



    • 4-5 شیفت کارکرد شبانه



    • محیط ساده



    • نرم افزار حضوروغیاب پرسنل تحت اکسل



    • سفارشی سازی




در تولید چیپس سیب زمینی می توان از انواع طعم های مختلف نیز استفاده نمود. به علاوه می توان میزان حساسیت سنسور آن را نیز کنترل کرد. به ازاي هريك را دراختيار شما قرار خواهد داد. اگر شما ویژگی Trusted Face را در دستگاه اندروید خود ندارید می توانید از اپلیکیشن های قفل تشخیص چهره استفاده کنید. شما می توانید با توجه به نیازی که از این دستگاه دارید، نمونه های مختلف آن را انتخاب کنید. هر روز صبح تعداد بسیاری از هوطنان عزیزمان، کارخود را با ثبت ورود و خروج در دستگاه های ساخت این شرکت آغاز می نمایند و این امر باعث افتخارشرکت جهان گستر پارس رادن می باشد. اما کماکان دفترخانه می تواند در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل ، سند تنظیم کند . در سيستم حضور و غياب ، ساعات كاري پرسنل به سيستم وارد مي شود . در این روش، ثبت ورود و خروج پرسنل توسط دستگاه هایی که به این منظور طراحی و معمولا در ورودی شرکت و در محل قابل دید پرسنل نصب شده، ثبت می گردد.

در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. اطلاعات دقیقتر و تخصصیتر مربوط به این دستگاه را میتوانید در بخش محصولات ما دنبال کنید. دستگاه های اسکنر اثر انگشت نسبت به شرایط محیطی مختلف مانند رطوبت، نم، تابش مستقیم و شدید نور خورشید و دماهای بالا یا پایین نیز مقاوم بوده و توانایی تشخیص اثر انگشت را دارند. در پایین صفحه اخیر دو گزینه کاربران و سطوح دسترسی وجود دارد. واژن چند عملکرد مختلف دارد. چنانچه هر عاملی منجر به جلوگیری از عملکرد این سنسور شود قابلیت فیس آیدی آیفون با مشکل رو به رو خواهد شد. اطلاعات فنی و نحوه عملکرد دستگاه های ساعت زنی هوشمند شرکت توتکو در دسته بندی های مجزا در سایت سامانه های هوشمند توتکو قابل مشاهده می باشند. امروزه سیستم های کنترل تردد افراد بیش از پیش هوشمند و خطاناپذیر شدهاند. حالا در روزگاری زندگی میکنیم که تکنولوژی تشخیص چهره به مدد دادههای دریافتی از دوربینهای امنیتی و پروفایلهای آنلاین، ابزار قدرتمندی برای جستجوی افراد و پایش تک تک اقدامات آنها محسوب میشود. دستگاه حضور غیاب، دستگاهی برای ثبت زمان ورود و خروج، مرخصی و ماموریت افراد در سازمان ها و ادارات می باشد. بهبود مسئولیت کارمندان برای مدیریت زمان: داده های جمع آوری شده با دستگاه ها و نرم افزار های حضور و غیاب یک سند حسابرسی مشخص برای زمان و تعداد روزهای حضور کارمندان را ایجاد می کند.


|
امتیاز مطلب : 423
|
تعداد امتیازدهندگان : 140
|
مجموع امتیاز : 140


دانلود نرم افزار تشخیص چهره پاناسونیک Panasonic WV-ASF950 به همراه کرک
دو شنبه 5 اسفند 1398 ساعت 11:50 | بازدید : 494 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

نرم افزاری که نه تنها تشخیص هویت را بر اساس چهره، بلکه بر اساس صدا هم انجام میدهد. کار با نرم افزار حضور و غیاب بسیار ساده است. دستگاه حضور و غیاب مدل ZKT T-28771 یکی از جدیدترین دستگاه حضور و غیاب با تعیین هویت چندگانه : چهره، کارتی، اثر انگشت و رمزعبور می باشد.و مناسل برای انواع سازمان ها، اداره ها، مدارس و باشگاه ها و.. انواع دستگاه حضور و غیاب بر اساس امکانات تشخیص هویت در بالا دسته بندی شده است. در کل این شما هستید که به عنوان مدیر یک مجموعه باید تصمیم بگیرد کدام دستگاه حضور و غیاب میتواند برایتان بیشترین استفاده و کاربرد را داشته باشد. وصلههایی که ما در این مقاله استفاده میکنیم، دارای نسبت 1:2 هستند و از این رو ابعاد تصاویر ورودی باید برای نمونه 64 در 128 یا 100 در 200 باشد. شرکت افق فرا ویژن ارایه دهنده انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی میباشد ، یکی از … قیمت این دستگاه نسبت به امکانات آن بسیار اقتصادی و به صرفه است . این سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی مجهز به سنسور اثر انگشت ضد خش می باشد. در این مقاله به خواص گیاه پنج انگشت پرداخته می شود.

اگرچه دمنوش گیاه پنج انگشت در افزایش تولید شیر مادر مؤثر است، اما زنان شیرده باید این گیاه دارویی را در مقادیر کم مصرف کنند. متخصصان طب گیاهی استفاده از گیاه پنج انگشت را برای تنظیم تعادل هورمونی در زنان و کاهش سطح تستوسترون در مردان توصیه میکنند. در سیستم های تشخیص چهره نیز روش های مختلفی برای جعل و تقلب وجود دارد. دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره افق فرا ویژن برای کارگاه های صنعتی، کارخانجات، بیمارستان ها و بسیاری از اصناف مورد استفاده قرار می گیرد. سایت آی تی بازار توصیه می کند دستگاه حضور و غیاب 5th Dimension را با گارانتی اصلی تهیه نمایید. در ادامه راجع به انواع دستگاه های حضور غیاب موجود در بازار توضیح می دهیم. 195 میلیمتر تولید و به بازار ماشین های اداری ارائه می گردد. این ماژولی است که تصویر چهره ی مورد نظر به سیستم ارائه می شود. به عبارت دیگر، در این ماژول ، از کاربر درخواست می شود تا یک تصویر چهره به سیستم تشخیص چهره ارائه کند. در اصل ، روند تشخیص چهره در دو مرحله انجام می شود. برخی از الگوریتمهای استخراج اطلاعات توانایی بررسی و استخراج 68 پارامتر مختلف از چهره افراد میباشند. گفتنی است این دستگاه ها در شرکت های مختلف تولید و به افراد عرضه می شوند.

یعنی توی دستگاه حضور و غیاب کارتی، شما میتونین کارت همکارتون رو بگیرین و به جاش حضورشو ثبت کنین. ارزانترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی حرفه ای Tiny Cloud. بسته به نیاز مشتری، امکانات سخت افزاری مثل تخلیه اطلاعات روی حافظه جانبی وای فای می تواند برای آن وجود داشته باشد و همین موضوع دستگاه حضور و غیاب کارتی V800 را تبدیل به یک گزینه مناسب می نماید. دستگاه کنترل تردد کارتی ، اثر انگشتی،موبایلیNitgen T1 یک دستگاه مناسب جهت حضور و غیاب و کنترل تردد با قابلیت شناسایی اثر انگشت زنده (LFD) می باشد. عملکرد این دستگاه بدین صورت است که: کارتی برای کارمند صادر میشود و اطلاعات شخصی کارمند در آن کارت ذخیره میگردد. در واقع ما با نرم­ افزارهای تخصصی بر آن هستیم که به مدیران کمک کنیم تا به مکان های مهم و مورد توجه خود نظم دهند. با کلیک روی علامت بعلاوه موارد دسترسی هرآیتم در اختیار ما قرار میگیرد که با دو بار کلیک ماوس روی هر آیتم، انتخاب یا عدم انتخاب آیتم انجام میگیرد.

  • ارسال پیام کوتاه به اساتید
  • تردد آسان در زمان حضور و غیاب کارمندان
  • دارای سیستم اکسس کنترل
  • جعبه محصول حاوی اسکنر اثر انگشت و CD میباشد
  • لیست چکهای سررسید شده و در جریان وصول
  • 3- پورتهای خروجی مانند USB ، RS232 ، Wiegand ، TCP/IP و

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. برای دریافت بهترین نتیجه حتما باید قبل از از بین بردن موهای زائد با لیزر مشکلات هورمونی فرد درمان شود. طبق نتایج تحقیقات دانشمندان، الگوی عنبیهی هر فرد ۱۲ ماه پس از تولدش تکمیل و تثبیت میگردد و در طول زمان زندگیاش تغییری نمیکند. از اون به بعد هر کدوم از کارمندهای سازمان بخوان ساعت ورود و خروجشون رو ثبت کنن کافیه بیان دم دستگاه و اثر انگشتشون رو روی حسگر دستگاه قرار بدن! ساعت حضور و غیاب F70 دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منوهای آن به زبان فارسی بوده در ضمن سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. همچنین هزینه خرید و نصب این نوع اپ حضور و غیاب اندرویدی کمتر از اپلیکیشن های متصل به دستگاه است. به عنوان یکی از اصلیترین دستگاههای برند سوپرما باید به دستگاه حضور و غیاب دوبین دار Suprema Bio station 2 اشاره کنیم که تجهیزاتی کامل و منحصر به فرد دارد. به طور مثال، بعضی از دستگاه ها حتی می توانند ده اثر انگشت را برای یک فرد تعریف کنند. در نتیجه حتی اگر انگشت فرد قطع و در دستگاه استفاده شود، بازهم نمی­ توان الگوریتم آن را فریب داد چرا که دستگاه تنها به بافت زنده بدن پاسخ مثبت می­ دهد و نه بافت مرده. از محا سن آن می توان به قیمت پایین دستگاه و سرعت در ثبت حضور و غیاب پرسنل اشاره کرد. آیا موهای نازک و کرکی را می توان لیزر کرد؟


|
امتیاز مطلب : 488
|
تعداد امتیازدهندگان : 165
|
مجموع امتیاز : 165


تشخیص و تفسیر حالت های چهره طرف مقابل در مذاکره
دو شنبه 5 اسفند 1398 ساعت 11:22 | بازدید : 553 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

زمانی که تصویر یکپارچه به صورت کامل محاسبه شد، یک رابطه بازگشتی وجود دارد که یک بار روی تصویر اصلی اعمال میشود. در کنار تمام مواردی که بیان شد، به رزومه یک شرکت قبل از خرید حتما دقت بفرمایید. یکی از اهداف ذاتی سیستم های حضور و غیاب این است که مانع از ثبت زمان ورود و خروج یک کارمند به جای کارمندی دیگر شود. یکی از مزایای کمتر شناخته شده بیومتریک برای سیستم حضور و غیاب ایجاد مسیرهای حسابرسی است. دستگاه حضور و غیاب مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر ممکن است بعد از مدتی به مشکل بر خورده و نیاز به پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشته باشد. اما مشکل اصلی که مسئولین خرید با آن مواجه هستند این است که از چه جهاتی باید گزینه ها را بررسی کرد تا بهترین انتخاب ممکن را داشت؟ پرسیدن سوالات صحیح و بررسی دستگاه ها از جهات مختلفی که قبل از این برای مشتریان روشن نبود، می ­تواند بهترین انتخاب را برای آنها به همراه داشته باشد. همچنین میزان مصرف اینترنت آنها بسیار مناسب است. پس با توجه به توضیحاتی که داده شد در زمان خرید، دستگاهی را انتخاب کنید که مناسب مجموعه شماست. نرم افزار حضور و غیاب رسا راهکاری است که به سازمانها کمک میکند نه تنها بر عملکرد مجموعه خود کنترل درستی داشته باشند بلکه بتوانند موجبات افزایش بهرهوری در کار خود را فراهم کنند.

از این رو، گردآوری اطلاعات جامع از دستگاه های حضور و غیاب موجود در بازار و مقایسه آن ها، اولین کاری است که سازمان ها اقدام می­ کنند. هیچگاه روش های سنتی و حتی حسگر اثرانگشت نتوانسته اند به درستی حضور و غیاب کارمندان را ثبت کنند و راه های گریز بسیاری برای آنها وجود داشته است. شرایط بد اقتصادی و افزایش هزینه ها، فشار مضاعفی را به خصوص بر کسب و کارهای کوچک و نوپا وارد کرده و آنها را بر آن داشته است که بدنبال راهی برای کاهش هزینه های جاری شرکت خود باشند. شما در ابتدا باید بدانید در دوربین های مدار بسته به چه امکانات و ویژگی های نیاز دارید. انتظار دارید با توجه به زمانهای تردد جمع آوری شده از دستگاه ها چه محاسباتی توسط نرم افزار صورت گیرد؟ در نرم افزار زمان و مدت اجازه تردد تعریف می شود و دستگاه می تواند اجازه ثبت یا عدم ثبت تردد کاربران را بدهد.

در ادامه لیستی از ۲۲ دستگاه حضور و غیاب ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. علاوه بر برندهای خارجی، در چند سال اخیر دستگاه های حضور و غیاب ایرانی با قیمت های مناسب تر نیز به بازار آمده اند و برای برخی مشتریان می­ توانند گزینه مناسبی باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد. این ویژگی­ها در ادامه بررسی شده و نکاتی که می­بایست در هنگام خرید یک دستگاه حضور و غیاب به آن توجه نمایید را بیان کرده است. با توجه به اینکه دستگاه حضور و غیاب در یک شرکت معمولا چند سال مورد استفاده قرار می­گیرد، امکان ذخیره­سازی اثر انگشت به تعداد بالا یک ضرورت محسوب می­شود. به این معنی که سقف پارکینگ امکان باز شدن یا بالا رفتن بوم را نخواهد داد. ساعت های حضور و غیاب مبتنی بر وب، برای مدیریت پرسنل در تعداد بالا بسیار ایده آل هستند. سامانه حضور و غیاب عبارت است از سیستمی که به شرکت های مختلف امکان مدیریت زمانبندی و بهره وری از نیروهای انسانی خود را می دهد.

 



    • گزینه Face ID & Passcode را انتخاب نمایید



    • کشف چهره (Face Detection)



    • صفحه نمایش 1.56 اینچی با رزولیشن 240 در 240 پیکسل



    • راهبند فک



    • دیسکت پرداخت حقوق را برای همهی بانکها تهیه کنید



    • داراي باتري پشتيبان داخلي (Back up Buttery)

 



یکی از ویژگی­هایی که شاید در بررسی­های اولیه کمتر مورد توجه قرار می­گیرد، امکان ذخیره اطلاعات در دستگاه در هنگام قطع ارتباط با کامپیوتر می­باشد. بهعنوان مثال شرکت تسکو (Tesco) از شرکت همای معروف خردهفروشی با نصب دستگاههای تشخیص چهره در جایگاههای سوخت در انگلستان نسبت به ارسال تبلیغات هدفمند با توجه به جنسیت، سن و دیگر ویژگیهای بیومتریک برای کاربران مینماید. کافیست نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند پرسنل نصب شده و موقعیت مکانی مورد نظر تعیین شود تا هنگام حضور پرسنل در آن محل، موقعیت به صورت اتوماتیک ثبت شود. در دهه ۱۹۲۰ اغلب کارخانه ها و ادارات دست نوشته های ساعات کاری پرسنل را با دستگاه های ساعت حضور و غیاب جایگزین کردند. یکی از برنامه هایی که در تمامی ادارات و سازمان ها و حتی شرکت های خصوصی کوچک، نیاز به آن حس می شود، برنامه یا نرم افزار حضور و غیاب وی می باشد. خرید دستگاه حضور و غیاب برای سازمان ها یکی از چالش های مدیریت منابع انسانی است. این سیستم با استفاده از ابزارهای گردش کار و مدیریت فرایندها باعث کاهش هزینهها و افزایش سرعت و دقت در عملیات منابع انسانی میشود.

از دیگر اهداف سیستم های حضور و غیاب انجام محاسبات خودکار برای از بین بردن خطاهای حقوق و دستمزد و سرعت بخشیدن به فرآیندهای محاسبه می باشد. یکی از مهمترین اجزای سیستم حضور و غیاب نرم افزار محاسبه کارکرد میباشد. انتخاب درست یک دستگاه حضور و غیاب کارامد و مناسب می­تواند تا چندین سال، دغدغه­های یک سازمان را در خصوص امور اداری و مالی از قبیل محاسبه حقوق و دستمزد، ثبت مرخصی، ماموریت و … را مرتفع سازد. این ساعت مچی هوشمند، سیمکارتخور است و به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با کیفیت مجهز شده است. اولین دستگاههای حضور و غیاب ساخته شده از چوب و در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. یا تاخیری حدود ۱۸۰-۱۷۰ ساعت در یک ماه را می تواند داشته باشد که شما هم آن را نادیده گرفتید. اما اگر دستگاه برای شرکتی کوچک تا حد متوسط مورد نیاز بوده و بحث امنیت خیلی مهم نیست، می­ توان از دستگاه های کارتی هم استفاده کرد تا هزینه کمتری صرف شود.

البته اگر تصاویر بزرگ و تعداد آن ها زیاد باشد، حجم و حافظه زیادی برای پردازش و نگهداری تصاویر، لازم خواهد بود. تردیدی وجود ندارد که بهروز رسانی جدید گلکسی ای 50 دارای نوعی باگ بوده که باعث چنین مشکلی شده است و احتمالا راهحل آن، عرضه یک آپدیت دیگر از سوی سامسونگ خواهد بود. پیش از تصمیم گیری نسبت به خرید یک دستگاه شناسایی اثر انگشت برای ثبت ساعت حضور و غیاب باید اطمینان حاصل کنید که از سوی کارمندان تان با اقبال مواجه می شود. تعداد برندهای موجود در بازار کم نیست و این خود تصمیم مهمی است که باید گرفته شود. سنسورهای خازنی که در بعضی گوشی ها در جلوی آن ها قرار دارد یک مزیت بیشتری نسبت به سنسورهای خازنی بر قاب پشتی دارد . در این راهنما با روش ایجاد و اجرای یک الگوریتم تشخیص چهره در پایتون با استفاده از OpenCV و Dlib آشنا میشویم.


|
امتیاز مطلب : 410
|
تعداد امتیازدهندگان : 139
|
مجموع امتیاز : 139


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 10
:: بازدید هفته : 41
:: بازدید ماه : 39
:: بازدید سال : 567
:: بازدید کلی : 2384