نرم افزار حضور و غیاب (اتوماسیون و سیستم کنترل تردد)
نرم افزار حضور و غیاب (اتوماسیون و سیستم کنترل تردد)
شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 13:20 | بازدید : 502 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در صورتي كه سازمان شما از نظر تعداد پرسنل كوچك و احتمال سوء استفاده افراد در آن وجود ندارد، دستگاههاي مبتني بر كارت با توجه به قيمت آن انتخاب مناسبي خواهد بود. شما با فرد یا افرادی بنا به ضرورت آشنا می شوید و بدون آنکه بدانید این افراد چه کسانی هستند یا منظورشان چیست همه مسائل کاریتان را با آنها مطرح می کنید.فاجعه اینجاست که اگر خدای ناخواسته این افراد با سونظر به شما و بنگاه اقتصادیتان نزدیک شده و با قیمت کمی پائین تر رضایت به برنامه نویسی یا فروش نرم افزار به شما را بگیرند،آیا احتمال فروش اطلاعات، سو استفاده، اخاذی، سرقت اطلاعات حساس و فرمولهای تولیدی را هم مد نظر داشته اید؟ سوأل کنید که نرم افزار رایگان یا پیشرفته مورد نظر بصورت دائمی است و یا دارای لایسنس یک ساله است و پس از یک سال باید دوباره هزینه بپردازید؟ اگر محیط آزمایشگاهی، کارگاهی و صنعتی دارید، ممکن است برخی افراد مشکل ثبت اثر انگشت داشته باشند، در این مورد بهتر است هزینه بیشتری بپردازید و آپشن تشخیص چهره را انتخاب نمایید. تفاوت سنسور اثر انگشت با دستگاه حضور و غياب چيست ؟ دستگاه های حضور غیاب بسته به نوع فعالیت کسب و کار و ظرفیت تردد و پرسنل به انواع مختلفی تقسیم می گردد.

دستگاه کارت ساعت زنی

نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز وتحت شبکه، امکان کنترل حضور و غیاب را از هر مکان و زمانی فراهم می سازد.این نرم افزار بر روی تمامی ویندوزها قابل نصب می باشد .  به وب سایت بروید این شیوه عمدتا در اماکن بدون امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از اين دستگاه شما قادر خواهيد بود بدون نياز به كامپيوتر، كاربران، اثر انگشت، چهره يا كلمه عبور آنها را تعريف كرده و دستگاه را در حالت عملياتی قرار دهيد. در اين روش از ويژگي هاي جديدي در تصاوير اثر انگشت استفاده شده است ، اين ويژگي تحت عنوان روزنه هاي منحصر به فرد بوده و براي هر فرد متفاوت هستند. يكي ديگر از روش هاي Liveness Detection اسـتـفـاده از آنـالـيـز هـاي فـركـانسي است. اثر انگشت زنده و جعلي هر دو طيف هايي را توليد مي كنند اما اين طـيــف هــاي فــركــانـســي در دامـنـه و بـانـد هـاي فـركـانسـي مختلـف متفـاوتنـد، در حـالت عادي انگشـت زنده طيف فوريه قوي تري نسبت به انگشت جعلي دارد. استفاده از اين روش نتايج اميدواركننده اي را در تشخيص حالات زنده و جعلي اثر انگشت داشته است.



    1. قابلیت استفاده در حالات کارت، رمز، اثر انگشت



    1. پشتیبانی از تعداد شیف های متعدد



    1. 1-3 شناسایی بهتر کارمندان



    1. تعیین کیفیت تصویر چهره



    1. ذخیره اطلاعات در فضای اختصاصی مراکز داده امن




لازم به ذكر است كه اين پروژه در دانشكده مهندسي پزشكي واحد علوم و تحقيقات تهران و در مقطع كارشناسي ارشد در حال بهينه سازي و بهبود روش هاي تشخيص جعلي بودن اثر انگشت است. با استفاده از این نرم افزارها امکان مدیریت و کنترل دانش آموزان و همچنین معلمین بسیار ساده شده و دیگر نیازی به روش های فیزیکی کنترل نخواهد بود. بنابراین می توانیم از دستگاههای کارت ساعت متناسب با نیازمان به راحتی استفاده کنیم . ما بر این باوریم که با ایجاد بازاری قدرتمند و شفاف می توانیم گامی محکم در جهت اعتماد سازی و ارتباط هرچه نزدیکتر .میان فروشنده و خریدار برداریم. این نرم افزار تجربه پیاده سازی انواع نظام­ های تردد براساس نیازهای سازمان های بزرگ و پیچیده را در سالهای متمادی کسب کرده است. این نگرانیها ورای قیمت بوده و مسائل مهمتری را شامل می شوند. برای خرید ساعت حضور و غیاب ابتدا باید کاربرد آن را برای سازمان خود مشخص کنید. شما بعد از آن که که مدل دستگاه حضور غیاب خود را انتخاب کردید در قدم بعدی باید هر خریدی که می خواهید انجام بدهید بی واسطه باشد. قیمت دستگاه های تشخیص بیومتریک نسبت به نوع کارتی بالاتر است.دستگاه حضور و غیاب توسط درگاه RS-232 و RJ-45 و پورت USB به کامپیوتر متصل می گردند.

همه موارد ذکر شده برتری سیستم حضور و غیاب کارتی نسبت به اثرانگشتی را اثبات می نماید. بانك اطلاعاتي نرم افزار جامع حضورو غياب فراتكنو بر پايه SQLServer نوشته شده كه امكانات و امنيت بسيار وسيع تري نسبت به access داراست. سیستم دستگاه های حضورو و غیاب دارای روش های شناسایی عنبیه چشم , تشخیص چهره , اثر انگشت , کارت آر اف , بارکد و رمز است. در روش تـشـخـيـص زنـده بـودن انگشـت از روش هاي مختلفي استفاده مي شود كه در ادامه به بررسي آن ها خواهيم پرداخت. از دیگر قابلیت های آن این است که هر کدام از کارمندان شما یک پروفایل جداگانه دارند که می توانید تمامی مشخصات آن ها اعم از تلفن، آدرس و …. مدیریت کارانه، پاداش و بهره وری در سیستم حضور و غیاب: این ماژول دغدغه مدیران را برای احتساب میزان کارانه و اختصاص آن به کارمندان برطرف می نماید. یکی دیگر از مشکلات موجود که منجر به نارضایتی مدیران شده عدم ارسال برخی از پیامک ها از طریق پانل می باشد که شاید امکان دسترسی و بررسی پیامک های ارسالی را به کاربران نمی دهد. است. از کارت هوشمند برای اجازه ورود و خروج از درب های هوشمند و باز کردن گاوصندوق ها ی رمز دار در مراکز امنیتی استفاده میگردد. از دیگر ویژگی های این دستگاه آن است که از طریق صفحه نمایش لمسی آن قابل برنامه ریزی است و می توان از طریق تعریف رمز برای آن، امنیت سیستم را افزایش داد. منظور از ظرفیت کاربر، تعداد نمونه اثرانگشت، چهره، کف دست و یا کارتی است که می توان در دستگاه تعریف نمود.

قیمت دستگاه حضور غیاب

با توجه به نوع ویندوز سیستم مدیر شما باید Sql Server 2008 R2 یا 64 بیت یا 32 بیت دانلود کنید. نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب جهت خواندن ترددها ، یکی دیگر از مواردی است که باید بهنگام خرید توجه داشته باشید و با امکانات و بستر ارتباطی شرکت خود تطابق دهید. مدیریت نیروی کار با توجه تغییرات متداوم ماهیت کار، شیفت کاری، مسافرت، دورکاری، اضافه کاری و مدیریت زمان، هزینه های کنترل نیرو را برای کارفرمایان افزایش می دهد. هدف این محصول تحت وب، جایگزینی با روش های مرسوم و سنتی حضور و غیاب و حذف کاغذ بازی های رایج اداری است، موضوعی که به صورت غیر مستقیم افزایش بهره وری سازمان ها را در بر خواهد داشت. اين روش ها همچنان در حال پيشرفت و توسعه هستند و تمام تلاش ها براي افزايش امنيت سيستم هاي بيومتريك است. بعد از دانلود برنامه ها برای نصب برنامه ها به راهنمای نصب نرم افزار مراجعه کنید .




|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 14
:: بازدید ماه : 307
:: بازدید سال : 540
:: بازدید کلی : 2357