جایگاه ویژه چین در تشخیص چهره
جایگاه ویژه چین در تشخیص چهره
شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 16:57 | بازدید : 415 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

صنایع البرز رایانه خراسان (صاران) با نام صنایع کامپیوتر خراسان از سال 1372 با هدف عرضه سخت افزار و نرم افزار و ارائه خدمات فنی و مهندسی تاسیس گردید. خوشبختانه شرکت مهندسی کسرا از انواع برندهای برتر، متوسط و ایرانی در لیست محصولات خود دارد که این خود محدوده انتخاب کاملی را در اختیار مشتریان قرار می ­دهد. محدوده ی قیمت دستگاه حضور و غیاب گسترده است و در این مورد حتما باید نیاز سازمان و میزان بزرگی آن در نظر گرفته شود. در ادامه مرحله قبل، بنابر 24 ساعت شبانه روز، ساعت شروع این محدوده 00:00 و ساعت پایان را 7:00 وارد نمایید. هنگام تعریف اولین روزکاری، ابتدا ساعت شروع را وارد نمایید. همچنین با استخدام پرسنل جدید نیز ابتدا اثر انگشت وی تعریف شده و سپس از سیستم حذف می­ شود تا هیچگونه راه سواستفاده از سیستم حضور و غیاب الکترونیکی باقی نماند. در حال حاضر پلیس آمریکا سیستم Amazon Rekognition را در ایالتهای مختلف آزمایش میکند. سابقه تخصیص یک الگوی کاری در «لیست الگوهای کاری» از ستون «تعداد گروه کاری» یا «تعداد کارکنان» که در حال حاضر از الگوی کاری استفاده می کنند، مشخص می گردد. روز به روز با پیشرفت تکنولوژی، روش های باز کردن قفل گوشی نیز تغییر می کند و شاید یکی از آخرین روش ها در حال حاضر با استفاده از تشخیص چهره باشد.

قیمت دستگاه حضور غیاب

بنابراین با توجه به بزرگی و میزان اهمیت کنترل تردد و امنیت ورد و خروج در سازمان، می­ توان مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد. دستگاه حضور و غیاب وظیفه کنترل تردد در سازمان را دارد. دستگاه حضور و غیاب وب سایت به عنوان یکی از کارآمد ترین ابزار های کنترل تردد قلمداد می گردد. به کانال تلگرام ما بپیوندید تا از آخرین و بهترین مطالب منتشر شده در وبلاگ فرادرس آگاه شوید. نوشته شده توسط admin در مهر ۳۰, ۱۳۹۲ . نوشته شده توسط admin در مهر ۲۹, ۱۳۹۲ . کارخانهتن در ساعت; خرد کن کارخانه . کارخانه سنگ شکنی زغال سنگ با 1000 تن در ساعت. سنگ شکن ساخته شده در کارخانه چین - تولید کننده سنگ ,, از سنگ شکن های ضربه ای به عنوان سنگ شکن های اولیه دریافت نقل , (سنگ چین) , تجهیزات سنگ . هرگز پیش از دریافت کالا هزینهای پرداخت نکنید. • جهت ارتباط با دیتابیس و ذخیره و دریافت اطلاعات استفاده شده است.

دستگاه حضوروغیاب مدل BS101 به غیر از اسکنر اثر انگشت جهت ثبت تردد پرسنل، دارای ریدر کارت بدون تماس نیز می باشد که قابلیت استفاده برای افرادی که مشکل اثرانگشت دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرد. جهت بررسی این موضوع باید به کارشناس انفورماتیک خود اطلاع دهید. مجهز به دو سی پی یو RISC 200مگاهرتزی و 533DSP مگاهرتز است که عمل شناسایی اثرانگشت را با سرعت بالایی انجام می دهد. ما در این مقاله سعی میکنیم مقایسه ای را بین دو نوع از معروفترین ساعت حضور و غیاب انجام دهیم؛ از قابلیتها و ویژگیهای آنها بگوییم تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و دستگاه مناسب سازمان خود را پیدا کنید. اکثر آدمها. یکی دو تا ناتو هم آنها را هم که راه بلد هستی دیگر قرارداد یکساله است سر یکسال میگویی آقا خیلی ممنون. و چنانچه بخواهید از راه دور و از طریق اینترنت به دستگاه متصل شوید مستلزم برخورداری از سرویس اینترنت در محل نصب دستگاه خواهید بود. پرسش: سیستمهای زمان و حضور و غیاب چگونه برای کارکنان از راه دور کار میکند؟

  • گستره ی وسیع کاربرد
  • زمان شناسایی کمتر از 1 ثانیه
  • درج و تغییر ساعات بصورت گروهی
  • بهبود عملکرد کلی نرم افزار
  • قابلیت های ارتباطی GPRS، CAN BUS، USP، RS485 ، RS232، LAN ، WIFI

گاهی اوقات هکرها یا افراد برای دستیابی به اطلاعات مد نظرشان یا دور زدن دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی نیازی به اعمال روش ها و تکنیک های پیچیده ندارند. از یک دوربین 3.1 مگاپیکسلی برای گرفتن و اسکن تصاویر در این دستگاه استفاده شده که به نوعی آن را به یک دستگاه پیشرفته تبدیل کرده است. گوشی های اندروید دارای دوربین جلو هستند. کافیست نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند پرسنل نصب شده و موقعیت مکانی مورد نظر تعیین شود تا هنگام حضور پرسنل در آن محل، موقعیت به صورت اتوماتیک ثبت شود. چگونه صفحه گوشی را به صورت بی سیم روی لپ تاپ و تلویزیون نمایش دهیم؟ در ادامه به بررسی شاخص های مهم در انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب مناسب پرداخته ایم تا شما بتوانید با آگاهی نیاز سازمان خود به ساعت حضور و غیاب را مرتفع نمایید. دستگاه حضور و غیاب همچنین باید روزهایی که به طور غیر منتظره مجددا برنامه ریزی می کنید را اداره کند.

بنده نیاز به یک پلاگین برای انجام کار حضور غیاب و رزرو دارم. کارفرمایان می توانند این کارکنان را از طریق سیستم حضور و غیاب بیومتریک تشخیص دهند و با استفاده از اطلاعات دقیق آن به درستی پاداش دهند. مزیت اصلی که حضور و غیاب بیومتریک در احراز هویت سیستم های امنیتی ارائه می کند، اثبات این است که حقیقتا چه شخصی در حال تایید هویت است. اما اگر کارت دچار شکستگی شود یا دارنده کارت آن را مفقود کند، امکان ثبت تردد تا جایگزین کردن کارت جدید که خود مستلزم هزینه است از بین می رود. اما اگر دستگاه برای شرکتی کوچک تا حد متوسط مورد نیاز بوده و بحث امنیت خیلی مهم نیست، می­ توان از دستگاه های کارتی هم استفاده کرد تا هزینه کمتری صرف شود. سازمان های بزرگی که میزان تردد در آن ها بالاست، نیاز به دستگاه هایی دارند که سرعت تشخیص بالایی داشته باشند.

نرم افزار ورود و خروج

زاویه عکس. اشیاء مختلف با قرارگیری در زاویههای مختلف نسبت به صفحه مماس اشکال خاصی به خود میگیرند. پیشرفت علم انگشت نگاری در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 توسط دکتر "هنری فالدز" پزشک ارتش اسکاتلند به اوج خود رسید. در این مورد individualها بیضیهایی هستند که به صورت باینری نوشته میشوند.با فرض این که هر individual در حدود 4 کروموزوم دارد که به ترتیب : مکان x ، مکان y ، نسبت x و نسبت y است. وی گفت:این تلویزیون ال سی دی اکنون برای فروش به نمایش گذاشته نمی شود اما قیمت آن حدود 170 میلیون تومان است. این دستگاه قادر به چاپ ساعت ورود و خروج بر روی کارت ساعت بود. مدیران با استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک می توانند روی کارکنان خود که در نقاط دور کار می کنند نیز نظارت کنند. ساختار ضد آب و استاندارد IP-65 این دستگاه را منحصر به فرد نموده است همچنین با ترکیب شدن این دستگاه با دستـگاه MD-12R به جـای شاســـی خـروج (Push Button) امنیت را به بالاترین حد در سیستم کنترل دسترسی می رساند. این واحد با عنایت به موارد مذکور توانایی طراحی لوگو ، انواع بروشور ، کاتالوگ ، چاپ کارت های پرسنلی و حضور و غیاب ، شناسایی ، اعتباری ، گارانتی و … را دارا میباشد. فروش دستگاه حضور و غیاب مدل EB-109 | شرکت سامانه های بُعد پنجمدستگاه حضور و غیاب EB-109 یکی از محصولات مقرون به صرفه و مناسب شرکت سامانههای بُعد پنجم برای مجموعهها و سازمانهای کوچک و متوسط میباشد .




|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 296
:: بازدید سال : 529
:: بازدید کلی : 2346