دستگاه حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب
سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت 10:22 | بازدید : 369 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اگر به انسان ها در هر سازمانی احترم گذاشته شود آنان نیز در مقابل، خدمت مضاعف انجام خواهند داد. اگر افراد در سازمان دچار خطا و لغزش هستند فقط خود آنها مقصر نیستند، بلکه شرایط آموزشی، تربیتی و رفتاری حاکم بر محیط کار نیز در لغزش آنان نقش دارد. این دستگاه توانایی ذخیره 150 چهره و 100000 تردد را دارد. اما دوربین های با قابلیت شناسایی چهره علاوه بر انجام عملیات تشخیص چهره ، افراد را بر اساس مشخصات ظاهری شناسایی کرده و قابلیت جستجوی هوشمند در بین تصاویر ذخیره شده توسط نرم افزار را برای کاربر فراهم می کند. اهدافی که دور و دراز اما دستیافتنی باشند، کارمندان را به تلاش بیشتر سوق میدهند. اما سیستم تشخیص چهره چیست؟ کنترل تردد تشخیص چهره IFace302 مجهز به سنسور . این سیستم که به سیستم کنترل تردد نیز مشهور است، به کارفرما کمک می کند تا ساعات کاری پرسنل، دیرکرد یا تأخیر، تعجیل، مرخصی و مأموریت را مانیتور و از پرداخت های غیر ضروری جلوگیری کند.

  • رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار
  • دیتابیس محلی اپلیکیشن Sql lite می باشد
  • سه شنبه- استراحت از ساعت 13:00 تا ساعت 14:00
  • بسته هتل ها و تالار های پذیرایی
  • 7- مدت قرارداد (برای قراردادهای کار موقت)

دستگاه حضوروغیاب مدل BS101 دارای صفحه اینو ببین نمایش رنگی بوده و نیز سنسور اثر انگشت دستگاه، ضد خش، اوپتیک می باشد. ● ثبت و ردگیری وقایع جهت بازبینی: قابلیت بررسی دادههای جدول زمانی اصلی همراه با نمایش جداگانهی تغییرات ایجاد شده توسط مدیر یا سرپرست، هنگام بازبینی های موردی کمک شایانی خواهد کرد. پاسخ: خیر. برخی کسب و کارها ترجیح میدهند ساعت کاری کارکنان را از طریق یک کامپیوتر، برنامه ی کاربردی موبایل یا تلفن ثبت کنند. دیگر مزیت مثبت آن است که این سیستمها همهی نیازهای زمانی شما (حضور و غیاب کارمندان، پرداختهای بر اساس زمان کاری و برنامه های زمانبندی) را در یک برنامه مدیریت میکند. ● ثبت زمانها بصورت دقیق: بهترین سیستمهای زمان و حضور و غیاب تضمین میکند که کارفرمایان هزینههای کار واقعی در زمان و نه ساعات زمانبندی شده برای کار را به کارکنان خود پرداخت میکنند. معمولاً کسب و کارهایی از ساعتهای ثبت ورود و خروج بیومتریک استفاده میکنند که نگران ثبت دقیق زمانها توسط کارمندان خود هستند.

با تایید اطمینان از حذف، آخرین روز کاری حذف خواهد شد.

 

همهی زمانها به صورت الکترونیکی جمعآوری گردیده و محاسبات مربوطه روی آنها انجام شده است. متداول ترین سیستم کنترل حضور و غیاب پرسنل، ساعت های کارتزنی می باشدکه بیش از یک دهه قبل عرضه گردیده است. شرح کاربری: با استفاده از این دستگاه با کاربری های (ساعت حضور و غیاب و سیستم کنترل تردد وآیفون) می توان با هزینه پایین ، به امنیت مطلوب دست یافت. تمامی مسایل مذکور می توانند توسط انتخاب یک الگوریتم برای یک ماشین آموزنده حل شود ،یعنی دادن داده تا به آن و در یافت نتیجه. برای آزمایش نرخ تشخیص چهره, ۲۵ عکس جدید که مربوط به همان افرادی می شدند که در بالا مشاهده کردید به سیستم داده شد. در سرویسهای در محل، همهی هزینهها را همان ابتدا پرداخت میکنید. هنگام تعریف اولین روزکاری، ابتدا ساعت شروع را وارد نمایید. پرسش: آیا مجبور به استفاده از یک ساعت ثبت ورود و خروج با سیستمهای حضور و غیاب هستید؟ در خبرنامه شرکت کنید تا از آخرین اخبار بی خبر نمانید. با تایید اطمینان از حذف، آخرین روز کاری حذف خواهد شد. با انتخاب دکمه «بلی» برنامه به صورت اتوماتیک آفست تخصیص الگوی کاری هفتگی را تنظیم خواهد کرد. اتوماسیون مدیریت حضور و غیاب به کارکنان اجازه دسترسی به بسیاری از اطلاعات کاری خود از جمله، بررسی برنامه های جاری و ساعت های کاری، آینده و میزان مرخصی و استعلاجی را می دهد. این گزینهها برای کاربران (چه کارمندان و چه رئیس ها) به صورت واضح در دسترس هستند و هیچ درخواستی نیاز به دانش خاصی نمی­خواهد و همه کارمندان به راحتی درخواست خود را از طریق برنامه اعلام و ثبت می­کنند.

دستگاه ورود و خروج

 

در حال حاضر، صنایع مختلف به چیزی حدود ۱۰ تا ۲۵ درصد افزایش سالانهی بهرهوری نیاز دارند. شرکت های مختلف در بازار ایران ارائه می شود که تکنولوژی . امروزه در تمام دنیا، از کارت های هوشمند در مکانهای مختلف، مانند بانکها، مراکز مخابراتی، سازمانهای دولتی، مراکز بهداشتی، مراکز ارائه خدمات، مراکز آموزشی و تفریحی استفاده میشود. 5. امروزه حتی برای تشخیص هویت حیوانات نیز از این تکنولوژی استفاده می شود. ما سه ناحیه دیگر را نیز به صورت A ،B و C تعریف کردهایم. برنامههای دیگر شامل تعامل پیشرفته انسان و کامپیوتر، نظارت تصویری، نمایه سازی خودکار تصاویر و پایگاه دادههای ویدئویی میباشد. مکانیزم کارکرد برخی از دستگاه های حضور و غیاب کارتی بصورت ثبت روی کارت میباشد و برخی دیگر بصورت ثبت روی سیستم که مهمترین تفاوت را در انواع دستگاه حضور و غیاب کارتی ایجاد میکنند . تردد 10 سال خدمات پس از فروش برای دستگاههای حضوروغیاب ارایه می نمایند.

دستگاه حضور و غیاب FC562 نسل جدیدی از دستگاههای تشخیص چهره است با حالت های تشخیص چهره، آر اف آی دو پین. ما می خواهیم همکاران از سرشان هم مانند دست شان استفاده کنند. ● سیستمهای حضور و غیاب به کارکنان اجازه میدهند ساعت آغاز و پایان کار را به صورت الکترونیکی توسط ساعتهای مخصوص ثبت ورود و خروج، کامپیوترهای متصل به اینترنت، دستگاههای موبایل و تلفن ها ثبت کنند. دغدغه گره گشایی از مشکلات مدیران کشور در رده های مختلف ، موسسین را وا داشت تا با طراحی و ساخت دستگاههای جدید ، قدرت نظارت و مدیریت ایشان را افزایش دهد. این ساختار همانند اثر انگشت در افراد مختلف متفاوت است. تشخیص چهره در زمینه های مختلف مانند روانشناسی رشد، علوم رفتاری و واسط انسان و کامپیوتر کاربرد بالایی دارد. اگر قرار باشد تکتک کارمندان از طریق آزمون و خطا به صحیحترین روش انجام کارشان دست پیدا کنند، چون احتمال دارد عدهی زیادی دست به اقدامات ناصحیح مشابه بزنند، درصد خطا افزایش مییابد.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

 

شیوه ی سوم این است که دستگاه به صورت خودکار در هنگام ارتباط با نرم افزار، تاریخ و ساعت را از نرم افزار دریافت کند و خودش را تنظیم کند. هر نوع تکنولوژی دارای مزایا و معایب خودش است، و به بهترین نحوه برای کاربردهای خاص مناسب است. دستگاه کارت زنی کارتی: در این نوع دستگاه کارت زنی و حضور و غیاب افراد با استفاده از کارت هوشمند که متعلق به فرد است انجام میگیرد. در نقطهی مقابل، مدیریت ذرهبینی و اعمال قوانین بیش از حد، روی تصمیمگیریها و پیشرفت کارمندان تأثیر منفی خواهد گذاشت. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کارایی سیستم های بیومتریک سنسورهای تشخیص اثرانگشت در میان ساعت های حضورو غیاب جایگاه بسیار والایی را یافتند. برقراری روابط نزدیک میان مدیر و کارکنان یک سازمان از خصوصیات اخلاقی و ضرورت های اساسی مدیریت است. برقراری روابط صحیح بین کارکنان، سازمانی موفق با نیروی انسانی کارآمد را در پی خواهد داشت. البته باید توجه داشت اگر بین کار و تشویق نسبتی مناسب برقرار نباشد، روحیه سعی و تلاش از بین می رود. تمام حقوق برای پرشین آگهی (رسانه آگهی پارسی ایرانیان) محفوظ می باشد.کپی برداری از پوسته و طراحی سایت طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت. طبق اطلاعات ما، تشخیص چهره دزدی از فروشگاه ها را تا ۳۴% و از همه مهم ­تر حوادث خشونت آمیز در فروشگاه های خرده فروشی را تا ۹۱% کاهش می ­دهد. دستگاه های حضور و غیاب می توانند دارای چندین امکانات به صورت همزمان باشند یعنی علاوه بر دوربین تشخیص جهره از سنسور اثرانکشتی نیز پشتیبانی کنند.




|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 303
:: بازدید سال : 536
:: بازدید کلی : 2353