لیست نرم افزار های حضور و غیاب و تشخیص هویت
لیست نرم افزار های حضور و غیاب و تشخیص هویت
یک شنبه 4 اسفند 1398 ساعت 18:12 | بازدید : 912 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

به همین دلیل میتواند کلیه ی نیازهای مدیران باشگاهها را پاسخ بگوید. این سیستم ضعیف به دلیل ضعف امنیتی که دارد خطرات بسیاری داشته و امکان سرقت مدارک و اسناد و دستکاری در سیستم و کلا سیستم نا امنی می باشد. سیستم حضور غیاب مزایای بسیاری در اختیار سازمان ها قرار می دهد که به عنوان یک کارفرما قادر به کنترل کامل کارکنان خود می باشند. تجهیزات مدرن باشگاه که دستگاه حضور غیاب و نرم افزار مدیریت یکی از آنهاست، به همراه مجموعه ای کامل از نرم افزارها عمل می کند. نکته 2: مدیر سیستم امکان ورود به قسمت تنظیمات را از طریق رمز ورود مدیر خواهد داشت. و از آن جایی که برای شما سبک زندگی جهادی موضوعیت دارد و آن را قابل جمع با مکانیسمها و ساختارهای مدرن و غربی نمیدانید، به نوعی خواستار از بین رفتن ساختارهای متكي بر مکانیسمهای انضباطی میشوید؟ لیست طیف گسترده ای از ویژگی سیستم های حضور و غیاب است که می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. لطفا جهت اطلاع از قیمت، خرید و مشاوره دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی virdi AC 2100 با کارشناسان شرکت فرزان کارت آسیا تماس بگیرید. به منظور انتقال اطلاعات در این حالت دستگاه از طریق کابل شبکه LAN به سرور و یا کامپیوتر به صورت موقت متصل می شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخلیه می شود. تیم فوتبال آمیا در غیاب بازیکن ایرانیاش به تساوی در زمین رقیبش رضایت داد. تیم ترابزوناسپور در بازی خارج از خانه برابر تیم بشیکتاش به یک امتیاز دست یافت.

http://saatzani.loxblog.com/post/77

بوآتنگ (57) و ویدا (64) 2 گل تیم بشیکتاش را به ثمر رساندند. دستگاه Biostation A2 به گونه ای طراحی شده است که امن ترین حالت استفاده را برای کاربر فراهم می آورد. دستگاه تشخیص چهره FaceStation دارای شبکه بیسیم به منظور ارتباط دستگاه با سایر سیستم های مورد نظر می باشد. به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر یکشنبه طی پیامی توییتری از تعلیق سامانه حضوروغیاب ثبت اثرانگشت دستگاههای اجرایی استان تهران تا ۱۵ اسفند ماه خبر داد. بله برای اینکه ما بتوانیم ساختارهای غربی را از بین ببریم، بايد همين كار را انجام دهيم. اینکه ایجاد این مدل، خودش کار سختی است و احتمال دارد این مدل با اثر انگشت شما هم خوانی نداشته باشد؛ چون این مدل در یک پروسه ی غیر صنعتی تولید می شود. اینکه شما قصد خرید کدام یک از این نوع دستگاه ها با روابط ارتباطی مختلف را دارید، تنها مربوط به محیط کاری شما می باشد و قدری هم به سلیقه و نظر شما بستگی دارد.

سنسور این دستگاه از نوع BioID بوده که در قیاس با سنسورهای معمولی سرعت و دقت شناسایی بالاتری دارد. اساسی ترین استفاده از سیستم حضور و غیاب، توانایی پیگیری زمان کارکنان است. دستگاه حضور و غیاب مدل uFace 102 پر فروش ترین دستگاه در نوع خود به حساب می آید. به منظور انتخاب مناسب ترین و بهترین نوع دستگاه حضور غیاب، بهتر است شناخت کافی از محیط، دستگاه، انواع مدل ها و کارایی هر یک صورت بگیرد و یک سری نکات ضروری رعایت شود. ترکیب تکنولوژی الگوریتم شناسایی به همراه ویژگی های اختصاصی نوری در دستگاه Biostation A2 امکان شناسایی اثر انگشت های تقلبی از هر جنس و نوع را به راحتی برای این دستگاه فراهم می آورد. از طرف دیگر بانک ها هم می توانند جهت تشخیص چهره افراد خلافکار از مشتریان، از آن استفاده کنند. دستگاه Biostation A2 پیشرو در عملکرد تطبیق اثر انگشت می باشد و یکی از بهترین عملکرد های شناسایی اثر انگشت در دنیا را فراهم کرده است که سطح امنیتی غیر قابل انتظار با دقت بسیار بالایی را ایجاد می کند.

  • گزینه Add a Fingerprint را لمس کنید
  • مجهز به درگاه های ارتباطی Wiegand, USB,و TCP/IP
  • D. Maltoni, D. Maio, A.K. Jain, S. Prabhakar
  • 3- ثبت تردد ها با تصاویر با کیفیت چهره
  • بررسی ورود و خروج پرسنل به صورت منظم
  • دارای نسخه شبکه ( بنا به سفارش مشتری )

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و سوم سوپر لیگ ترکیه و در حساسترین دیدار هفته ترابزون اسپور صدرنشین از ساعت 20 و30 دقیقه در ورزشگاه ودافون پارک به مصاف رقیب سنتی خود بشیکتاش رفت. شبکه های بیسیم نیاز به استفاده از Access Point را ندارند. ساعت خود را شارژ نمایید البته ما برای افزایش طول عمر باتری ساعت این راه ها را به شما پیشنهاد نمیدهیم اما برای مواقع ضروری بدون مشکل می باشد و میتوانید از این روش ها نیز استفاده نمایید. در مقابل خطای منفی مفهوم دیگری به نام خطای مثبت وجود دارد که وقتی قابی به عنوان چهره از طرف عامل هوش مصنوعی معرفی میشود اما عامل انسانی تایید نمیکند، رخ میدهد. دستگاههای حضور و غیاب کارتی، برای سازمانهایی که دارای چندین هزار نفر کارمند هستند و تمایل دارند در کمترین زمان، تردد این حجم از کارمندان خود را ثبت کنند؛ بهترین گزینه به شمار میآیند.

یکی از این موارد کنترل و نظارت بر ورود و خروج کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس این اطلاعات است. دستگاه حضور غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000 قابليت پشتيباني چندين روش دسترسي ( سنسور اثر انگشت/ عکس /رمز /كارت RF) را در کمتر از یک ثانیه داراست. چگونه تجهیزات حضور و غیاب کسب و کار شما را ارزشمند می کنند؟ دستگاه حضور و غیاب UA300 محصولی بسیار کاربردی از ZKTeco می باشد که تمام قابلیت های مورد نیاز برای سامانه های حضور و غیاب را در اختیار می گذارد. بخش ویدئوهای آموزشی نحوه نصب و استفاده از نرم افزار حضور غیاب و حقوق و دستمزد ویسمن برای مدیریت بهتر زمان و سهولت و راحتی شما مشتریان عزیز راه اندازی شده است. همچنین هزینه خرید و نصب این نوع اپ حضور و غیاب اندرویدی کمتر از اپلیکیشن های متصل به دستگاه است. 4. جهت مشاهده خلاصه کارکرد کافی است تا نوع گزارش را بر روی خلاصه قرار دهید. همچنین می توان از باطری آن در زمان های قطع برق برای متوقف نشدن کارکرد دستگاه استفاده کرد. اول و مهمتر از همه، زمان کارکرد کارکنان شما در یک روز است.




|
امتیاز مطلب : 98
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 306
:: بازدید سال : 539
:: بازدید کلی : 2356