تشخیص و تفسیر حالت های چهره طرف مقابل در مذاکره
تشخیص و تفسیر حالت های چهره طرف مقابل در مذاکره
دو شنبه 5 اسفند 1398 ساعت 11:22 | بازدید : 552 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

زمانی که تصویر یکپارچه به صورت کامل محاسبه شد، یک رابطه بازگشتی وجود دارد که یک بار روی تصویر اصلی اعمال میشود. در کنار تمام مواردی که بیان شد، به رزومه یک شرکت قبل از خرید حتما دقت بفرمایید. یکی از اهداف ذاتی سیستم های حضور و غیاب این است که مانع از ثبت زمان ورود و خروج یک کارمند به جای کارمندی دیگر شود. یکی از مزایای کمتر شناخته شده بیومتریک برای سیستم حضور و غیاب ایجاد مسیرهای حسابرسی است. دستگاه حضور و غیاب مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر ممکن است بعد از مدتی به مشکل بر خورده و نیاز به پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشته باشد. اما مشکل اصلی که مسئولین خرید با آن مواجه هستند این است که از چه جهاتی باید گزینه ها را بررسی کرد تا بهترین انتخاب ممکن را داشت؟ پرسیدن سوالات صحیح و بررسی دستگاه ها از جهات مختلفی که قبل از این برای مشتریان روشن نبود، می ­تواند بهترین انتخاب را برای آنها به همراه داشته باشد. همچنین میزان مصرف اینترنت آنها بسیار مناسب است. پس با توجه به توضیحاتی که داده شد در زمان خرید، دستگاهی را انتخاب کنید که مناسب مجموعه شماست. نرم افزار حضور و غیاب رسا راهکاری است که به سازمانها کمک میکند نه تنها بر عملکرد مجموعه خود کنترل درستی داشته باشند بلکه بتوانند موجبات افزایش بهرهوری در کار خود را فراهم کنند.

از این رو، گردآوری اطلاعات جامع از دستگاه های حضور و غیاب موجود در بازار و مقایسه آن ها، اولین کاری است که سازمان ها اقدام می­ کنند. هیچگاه روش های سنتی و حتی حسگر اثرانگشت نتوانسته اند به درستی حضور و غیاب کارمندان را ثبت کنند و راه های گریز بسیاری برای آنها وجود داشته است. شرایط بد اقتصادی و افزایش هزینه ها، فشار مضاعفی را به خصوص بر کسب و کارهای کوچک و نوپا وارد کرده و آنها را بر آن داشته است که بدنبال راهی برای کاهش هزینه های جاری شرکت خود باشند. شما در ابتدا باید بدانید در دوربین های مدار بسته به چه امکانات و ویژگی های نیاز دارید. انتظار دارید با توجه به زمانهای تردد جمع آوری شده از دستگاه ها چه محاسباتی توسط نرم افزار صورت گیرد؟ در نرم افزار زمان و مدت اجازه تردد تعریف می شود و دستگاه می تواند اجازه ثبت یا عدم ثبت تردد کاربران را بدهد.

در ادامه لیستی از ۲۲ دستگاه حضور و غیاب ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. علاوه بر برندهای خارجی، در چند سال اخیر دستگاه های حضور و غیاب ایرانی با قیمت های مناسب تر نیز به بازار آمده اند و برای برخی مشتریان می­ توانند گزینه مناسبی باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد. این ویژگی­ها در ادامه بررسی شده و نکاتی که می­بایست در هنگام خرید یک دستگاه حضور و غیاب به آن توجه نمایید را بیان کرده است. با توجه به اینکه دستگاه حضور و غیاب در یک شرکت معمولا چند سال مورد استفاده قرار می­گیرد، امکان ذخیره­سازی اثر انگشت به تعداد بالا یک ضرورت محسوب می­شود. به این معنی که سقف پارکینگ امکان باز شدن یا بالا رفتن بوم را نخواهد داد. ساعت های حضور و غیاب مبتنی بر وب، برای مدیریت پرسنل در تعداد بالا بسیار ایده آل هستند. سامانه حضور و غیاب عبارت است از سیستمی که به شرکت های مختلف امکان مدیریت زمانبندی و بهره وری از نیروهای انسانی خود را می دهد.

 



    • گزینه Face ID & Passcode را انتخاب نمایید



    • کشف چهره (Face Detection)



    • صفحه نمایش 1.56 اینچی با رزولیشن 240 در 240 پیکسل



    • راهبند فک



    • دیسکت پرداخت حقوق را برای همهی بانکها تهیه کنید



    • داراي باتري پشتيبان داخلي (Back up Buttery)

 



یکی از ویژگی­هایی که شاید در بررسی­های اولیه کمتر مورد توجه قرار می­گیرد، امکان ذخیره اطلاعات در دستگاه در هنگام قطع ارتباط با کامپیوتر می­باشد. بهعنوان مثال شرکت تسکو (Tesco) از شرکت همای معروف خردهفروشی با نصب دستگاههای تشخیص چهره در جایگاههای سوخت در انگلستان نسبت به ارسال تبلیغات هدفمند با توجه به جنسیت، سن و دیگر ویژگیهای بیومتریک برای کاربران مینماید. کافیست نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند پرسنل نصب شده و موقعیت مکانی مورد نظر تعیین شود تا هنگام حضور پرسنل در آن محل، موقعیت به صورت اتوماتیک ثبت شود. در دهه ۱۹۲۰ اغلب کارخانه ها و ادارات دست نوشته های ساعات کاری پرسنل را با دستگاه های ساعت حضور و غیاب جایگزین کردند. یکی از برنامه هایی که در تمامی ادارات و سازمان ها و حتی شرکت های خصوصی کوچک، نیاز به آن حس می شود، برنامه یا نرم افزار حضور و غیاب وی می باشد. خرید دستگاه حضور و غیاب برای سازمان ها یکی از چالش های مدیریت منابع انسانی است. این سیستم با استفاده از ابزارهای گردش کار و مدیریت فرایندها باعث کاهش هزینهها و افزایش سرعت و دقت در عملیات منابع انسانی میشود.

از دیگر اهداف سیستم های حضور و غیاب انجام محاسبات خودکار برای از بین بردن خطاهای حقوق و دستمزد و سرعت بخشیدن به فرآیندهای محاسبه می باشد. یکی از مهمترین اجزای سیستم حضور و غیاب نرم افزار محاسبه کارکرد میباشد. انتخاب درست یک دستگاه حضور و غیاب کارامد و مناسب می­تواند تا چندین سال، دغدغه­های یک سازمان را در خصوص امور اداری و مالی از قبیل محاسبه حقوق و دستمزد، ثبت مرخصی، ماموریت و … را مرتفع سازد. این ساعت مچی هوشمند، سیمکارتخور است و به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با کیفیت مجهز شده است. اولین دستگاههای حضور و غیاب ساخته شده از چوب و در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. یا تاخیری حدود ۱۸۰-۱۷۰ ساعت در یک ماه را می تواند داشته باشد که شما هم آن را نادیده گرفتید. اما اگر دستگاه برای شرکتی کوچک تا حد متوسط مورد نیاز بوده و بحث امنیت خیلی مهم نیست، می­ توان از دستگاه های کارتی هم استفاده کرد تا هزینه کمتری صرف شود.

البته اگر تصاویر بزرگ و تعداد آن ها زیاد باشد، حجم و حافظه زیادی برای پردازش و نگهداری تصاویر، لازم خواهد بود. تردیدی وجود ندارد که بهروز رسانی جدید گلکسی ای 50 دارای نوعی باگ بوده که باعث چنین مشکلی شده است و احتمالا راهحل آن، عرضه یک آپدیت دیگر از سوی سامسونگ خواهد بود. پیش از تصمیم گیری نسبت به خرید یک دستگاه شناسایی اثر انگشت برای ثبت ساعت حضور و غیاب باید اطمینان حاصل کنید که از سوی کارمندان تان با اقبال مواجه می شود. تعداد برندهای موجود در بازار کم نیست و این خود تصمیم مهمی است که باید گرفته شود. سنسورهای خازنی که در بعضی گوشی ها در جلوی آن ها قرار دارد یک مزیت بیشتری نسبت به سنسورهای خازنی بر قاب پشتی دارد . در این راهنما با روش ایجاد و اجرای یک الگوریتم تشخیص چهره در پایتون با استفاده از OpenCV و Dlib آشنا میشویم.




|
امتیاز مطلب : 410
|
تعداد امتیازدهندگان : 139
|
مجموع امتیاز : 139


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 305
:: بازدید سال : 538
:: بازدید کلی : 2355