حضور و غیاب مدرن - بلاگ پردازی رایان پرسیس
حضور و غیاب مدرن - بلاگ پردازی رایان پرسیس
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 15:56 | بازدید : 110 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

 

علاوه بر این، شرکت های زیادی به تولید این دستگاه ها پرداخته و درحال رقابت با یکدیگر هستند؛ به همین دلیل تنها مسیله موجود برای سازمان ها درحال حاضر این است که کدام دستگاه موجود در بازار را خریداری نمایند. شاید بتوان گفت که این مدل یکی از به روزترین و مجهزترین مدل های موجود در بازار دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC7000 است. پردازنده این سیستم ثبت ورود و خروج یا همان حضور و غیاب 1.2گیگا هرتزی Dual Core می باشد که در زمره پردازنده های قوی قرار گرفته است. دستگاه حضور و غیاب یا سامانه حضور و غیاب عبارت است از سیستمی که به شرکت های مختلف امکان مدیریت زمانبندی و بهره وری نیروهای انسانی خود را می دهد. برای مثال تکنولوژی LES در بسیاری از اسکنرهای پیشرفته برای تشخیص اثر انگشت به کار رفته است که می تواند انگشت های جوهری، آلوده و حتی سائیده شده را نیز تشخیص بدهد.

قیمت دستگاه S-28309 ارزان و مقرون به صرفه است و برای مکان هایی که دنبال سیستم باکیفیت واقتصادی هستند بسیار قابل توجیه می باشد. اگر به دنبال راهنمای نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی هستید، این مطلب ما را برای اطلاع از مراحل نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از دست ندهید. با توجه به اینکه شما در لحظه نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی میخواهید برای اولین بار از آن استفاده کنید، لازم است که از گزینه ثبت نام کارکنان استفاده کنید. با توجه به این که نحوه نصب دستگاههای مختلف و همچنین محل نصب آنها با یکدیگر متفاوت است، برای این مورد میتوانید از کاتالوگ دستگاه حضور و غیاب استفاده کنید. دستگاههای اثر انگشتی نسبت به سایردستگاههای حضور و غیاب رواج بیشتری دارند و تقریباً در همه سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی از آنها استفاده میشود. این دستگاهها ساز و کار بسیار سادهای دارند و استفاده از آنها بسیار راحتتر از حد تصور ماست.

این گروه خواستار پیگیری قضایی استفاده پلیس South Wales از این تکنولوژی شده است. دستگاه حضور و غیاب FP-ED-307 یک دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی و کارتی می باشد که قادر به تشخیص سریع اثر انگشت در کمترین زمان و کمترین خطای ممکن است. دستگاه حضور و غیاب کارتی سالم. این دستگاه از پیشرفته ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاههای کارتی می باشد. هر کدام از دستگاههای حضور و غیاب علاوه بر صفحه کلید و بخشهای معرفی شده در بند قبلی، دارای یک بخش برای تأمین جریان الکتریکی و یک بخش برای ورود و خروج اطلاعات است. تشخیص اثر انگشت و یا حتی یک صفحه ورود پسورد باشد . برای بار اول، انگشت کارکنان را به صورت مستقیم قرار دهید و در بار دوم و سوم انگشت آنها را به صورت خوابیده به سمت چپ و به صورت خوابیده به سمت راست اسکن کنید. دستگاه حضور و غیاب و دستگاه اکسس کنترل برای سیستم کنترل دسترسی و سیستم مدیریت زمان ورود و خروج و تردد.



    • اصلاح دادهها



    • 10-4 - محل اقامت



    • وای فای



    • تعریف پرسنل و کاربر بدون محدودیت




سیستم جامع اتوماسیون حضور و غیاب دانش آموزان و معلمان از جمله قدرتمندترین زیرسیستم نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا می باشد. مزیت برنامههای تحت وب در این است که کاربر نیازی به دانلود برنامه یا نرم افزار مخصوصی ندارد. دلیل این امر این است که مجموعه داده که الگوریتمها را ایجاد کرده، آنقدر قوی نیست که رنگ افراد و زنها را تشخیص دهد. · دارای الگوریتم جدید تشخیص اثر انگشت با سرعت بالا. سامسونگ در گلکسی S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهای اولتراسونیک دست و پنجه نرم می کند. در این روش پالسهای صوتی را به زیر آب ارسال میکنند تا به اشیاء برخورد کند و سپس به سمت ارسال کننده بازگردد. دیسکت پرداخت حقوق را برای همهی بانکها تهیه کنید. یکی از بهترین روشهایی که با استفاده از آن میتوانید اثر انگشت های ثبت شده برای آیفون خود را متمایز و قابل شناسایی کنید مربوط به نامگذاری آنها میشود. Masterprints در واقع اثر انگشت های ساختگی هستند که شامل همه ویژگی های استانداردی که در یک اثر انگشت پیدا می شود هستند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 298
:: بازدید سال : 531
:: بازدید کلی : 2348